مهاجرت سرمایه گذاری در پاراگوئه

سرمایه گذاری در پاراگوئه

سرمایه گذاری در پاراگوئه

سرمایه گذاری در پاراگوئه طرق مختلفی دارد. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله قصد دارد تا انواع سرمایه گذاری را توضیح دهد. با وجود اینکه کشور پاراگوئه کمتر شناخته شده است، اما یک حوزه قضایی تجاری بسیار جذاب می باشد. علی رغم نرخ رشد شگفت انگیز سالانه، به طور متوسط ​​حدود 4% بین سال های 2015 تا 2017 و بازار متنوعی که شامل شکوفایی بخش های کشاورزی، خدماتی و معدنی است. بسیاری از تجارت و سرمایه گذاران خارجی، بنا به علتی ناشناخته، سرمایه گذاری در کشورهای دیگر را انتخاب می کنند. با این حال، این واقعیت که نسبت به ملت از نظر سرمایه گذاری مستقیم خارجی بسیار سهل انگاری کرده است.

به معنای رسیدن و آماده بودن کشور برای هجوم پشتیبانی مالی و اداری است تا بتواند واقعاً پتانسیل عظیم کشور را داشته باشد. صفحه صادرات دولت آمریکا تحلیل جالبی از بازار پاراگوئه ارائه می دهد. آن ها در «بررسی اجمالی بازار»، سهم فوق العاده بالایی حدود 62.6% که در بخش خدمات در اقتصاد ایجاد شده است. باعث سودآوری عظیم بخش صادرات کشاورزی (11.2 میلیارد دلار آمریکا) در کشوری که بزرگترین صادر کننده مواد آلی جهان است، برجسته است. این کشور تولید کننده شکر و ششمین تولید کننده بزرگ سویا می باشد.

ثبت شرکت در پارارگوئه

کسب و کار نوپا در پاراگوئه یکی از راه های سرمایه گذاری در پاراگوئه می باشد. مشارکت در یک تجارت به معنای تبدیل انحصار مالکیت شخصی یا مشارکت عمومی به شرکتی است که رسماً توسط کشور عضو شناخته شده است. هنگامی که یک شرکت در آن ادغام می شود، به ساختار قانونی خود تبدیل می شود که از افراد بنیانگذار تجارت جداست. ایجاد یک ساختار رقابتی می تواند عامل اصلی دستیابی به موفقیت باشد. هنگام ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری تجاری در پاراگوئه، نمی توان این موضوع را دست کم گرفت. هنگام شروع کار جدید در پاراگوئه، به متقاضیان توصیه می شود سازمان و روش ها را در نظر بگیرند.

در جدول زیر نرخ روش های راه اندازی شرکت و مشاغل را در آمریکای لاتین و این کشور را مشاهده می کنید:

راه اندازی شرکتپاراگوئهآمریکای لاتین و کارائیب
رویه ها (تعداد)78.5
زمان (روزها)3531.6

علاقه مندان به ثبت شرکت در خارج از کشور می توانند سرمایه گذاری و ثبت شرکت در تاجیکستان را مطالعه نمایند.

مزایای سرمایه گذاری در پاراگوئه

از دلایل سرمایه گذاری در پاراگوئه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب و هوای نیمه گرمسیری برای کشاورزی که به طور سنتی بر اقتصاد پاراگوئه تسلط دارد، مناسب است.
  • توافق نامه حمایت از سرمایه گذاری بین پاراگوئه و بسیاری از کشورهای جهان وجود دارد.
  • سرمایه گذاری های ارائه شده توسط یک مدیر باتجربه در پاراگوئه تحت مدیریت آلمان.
  • کلیه نتایج سالانه به طور کامل توسط حسابرس برجسته بین المللی تأیید شده است.
  • کاهش خطر فعال با بیمه در برابر خسارات موجود در هزینه سرمایه گذاری

علاقه مندان به سرمایه گذاری در آمریکای جنوبی می توانند مقاله سرمایه گذاری در اروگوئه را مطالعه نمایند.

سرمایه گذاری در پاراگوئه در بخش کشاورزی

سرمایه گذاری در پاراگوئه در بخش کشاورزی

کشاورزی در دهه گذشته در پاراگوئه رشد چشمگیری داشته است. پاراگوئه 5.2 میلیون هکتار به کشاورزی اختصاص داده است و توانایی رشد بسیار بیشتری را دارد. 3 میلی متر هکتار برای تولید سویا با تولید 9 میلی متر تن استفاده می شود. 1 میلی متر هکتار برای تولید ذرت 4.1 میلی متر تن و 550.000 هکتار برای گندم، تولید 1.5 میلی متر تن استفاده می شود. از دیگر محصولات مهم می توان به پنبه با 45000 هکتار، نیشکر با 120.000 هکتار و کاساوا با 175.000 هکتار اشاره کرد. 100000 هکتار با استفاده از آبیاری سیلاب برای برنج استفاده می شود و یک منطقه اولیه وجود دارد که با گیاه استویا کاشته می شود. پاراگوئه یکی از صادرکنندگان برجسته سویا در جهان است. اخیراً، تلاشی برای تعیین عوارض صادراتی برای سویا و غلات به شکست انجامید. رئیس جمهور قانون تأسیس مالیات بر صادرات غلات در پاراگوئه را وتو کرد.

بارندگی فراوان، خاک های حاصلخیز و هزینه های نسبتاً کم، کشاورزی در پاراگوئه را به یک تجارت موفق تبدیل کرده است. پاراگوئه یکی از اصلی ترین صادرکنندگان سویا در سراسر جهان است. سرمایه گذاری در پاراگوئه در بخش محصولات کشاورزی یک مانع عالی در برابر تورم است. بازده با بازارهای مالی همبستگی ندارد و یک فرصت متنوع ایجاد می کند. کشاورزی تمایل دارد که به دلیل رشد تقاضا در مقابل عرضه محدود ، یک بازار امن و دائماً در حال افزایش باشد. با سرمایه گذاری در مزرعه پرتقال، فرد همچنین صاحب یک قطعه زمین ثبت شده با پتانسیل سود قابل توجه و فرصت تولید ثروت برای نسل های مختلف خواهد بود.سرمایه گذاری در پاراگوئه در بخش کشاورزی، فرصت مالکیت گلخانه بازدهی بعد از سال 1 را فراهم می کند.

سرمایه گذاری مستقیم خارجی در پاراگوئه

جریان مستقیم سرمایه گذاری در پاراگوئه نسبت به جریان همسایگان خود ضعیف است. پس از سقوط در سال 2013، به دلیل بحران نهادی که کشور را فلج کرد، ورودی های مستقیم خارجی از سال 2014 دوباره افزایش یافت. براساس، گزارش سرمایه گذاری جهانی UNCTAD در سال 2020، ورودی های مستقیم سرمایه گذاری مستقیم خارجی به پاراگوئه در سال 2019، تقریبا $478 میلیون (دلار) در مقایسه با 481$ میلیون (دلار) در سال 2018 بدون تغییر بود. کل موجودی مستقیم خارجی در کشور در حال حاضر $7،2 میلیارد (دلار) برآورد شده است. شرکای اصلی سرمایه گذاری پاراگوئه ایالات متحده، برزیل و اسپانیا می باشند. به طوری که بیشتر سرمایه گذاری های خارجی به صنایع غذایی اختصاص دارد. قانون پاراگوئه به سرمایه گذاران تخفیف مالیاتی اعطا می کند. از عملیات کارخانه مونتاژ پشتیبانی می کند و رفتار ملی را برای سرمایه گذاران خارجی تضمین می کند. سرمایه گذاری خارجی منوط به غربالگری نیست و اشخاص خارجی مجاز به مالکیت املاک هستند.

در نمودار زیر مقایسه کشور برای حمایت از سرمایه گذاران را مشاهده می کنید:

پاراگوئه در گزارش انجام کسب و کار 2022، که توسط بانک جهانی منتشر شده، رتبه 125 را دارد. که نسبت به سال گذشته دوازده مکان کاهش یافته است. اکثر بخش ها برای سرمایه گذاری خارجی باز هستند. با این حال، بسیاری از آن ها همچنان در انحصار عمومی هستند. که می توان به بخش یرق اشاره کرد. علی رغم اصلاحات در بخش دولتی و تقویت حمایت های قانونی، به دلیل فساد و ناامنی مرتبط با قاچاق مواد مخدر، فضای کسب و کار همچنان چالش برانگیز است. جو سیاسی، وضعیت نامناسب زیرساخت ها و عدم شفافیت در مقررات مهمترین موانع سرمایه گذاران است. علاوه بر این، مقررات کار منسوخ شده و محدود کننده هستند.

بخش دام در پاراگوئه

یکی از بخش های سرمایه گذاری در پاراگوئه، دام می باشد. پاراگوئه در بخش دام، 13.4 میلیون راس است. کیفیت گله در سال های اخیر با پیشرفت در ژنتیک، بهداشت حیوانات و مدیریت حرفه ای به طور قابل توجهی رشد کرده است. چندین کشتارگاه وجود دارد از جمله بسیاری از کشتارگاه های معروف بین المللی. پاراگوئه 450،000 تن گوشت گاو تولید می کند. تقریباً 55% صادر می کند. این یک بازیکن مهم در بازار بین المللی گوشت گاو است.

حداکثر مراتع پانیکوم (Panicum)، که بطور فوق العاده ای در منطقه چاکو (Chaco) رشد می کنند. پاراگوئه را با عملکردی بیش از پامپاهای معروف آرژانتین و چمن های اروگوئه، یکی از موثرترین مکان ها برای پرورش و پرواربندی گاو می کند. عملیات گوساله گاو در مناطقی انجام می شود که حداکثر مراتع پانیکوم، در برخی از مناطق شرق و هم در منطقه چاکو، به ویژه در حوضه رودخانه های پاراگوئه و پیلکومائو (Pilcomayo) در وزارت پرزیدنت هایز بازده کمتری دارند. سیستم های تولید با چرای طبیعی، کنترل کافی دامپزشکی و بهداشتی و دسترسی به پیشرفت های ژنتیکی از طریق تلقیح مصنوعی مشخص می شوند. اگر قصد سرمایه گذاری در پاراگوئه را دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید. مشاوران ما در این موسسه آماده به پاسخگویی سوالات شما می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *