مهاجرت کاری پاراگوئه

لیست مشاغل مورد نیاز پاراگوئه

لیست مشاغل مورد نیاز پاراگوئه

یکی از راه های یافتن شغل در پاراگوئه جستجو در لیست مشاغل مورد نیاز پاراگوئه می باشد. در این نگارش به بررسی این مبحث می پردازیم. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت یافتن کار در پاراگوئه برای افردا خارجی اطلاعات مفیدی را نگارش کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده اند. از زمان کسب استقلال از اسپانیا در سال 1811، پاراگوئه در سال های اخیر به عنوان یک نیروی بزرگ اقتصادی در آمریکای جنوبی ظاهر شده است. بین سال های 1970 و 2013، نرخ رشد 7.2% داشته است که بالاترین میزان در آمریکای جنوبی است. پاراگوئه همچنین با همکاری برزیل، آرژانتین، اروگوئه و ونزوئلا کمیته اقتصادی مرکوسور را تأسیس کرده است.

تولید نا خالصی داخلی در سال 2014، در کشور پاراگوئه $57.87 میلیارد (دلار)، سرانه 8،400$ (دلار) می باشد که در بین موارد زیر تقسیم شده است:

  • خدمات (62%)
  • تولیدات کشاورزی (20%)
  • صنعت (18%)

محصولات اصلی صادراتی آن لوبیای سویا، استویا و روغن است. به علاوه این کشور جز 6امین صادر کننده بزرگ ذرت در جهان است. سایر صادرات عمده شامل گوشت گاو، گندم و بسیاری از محصولات دیگر است. صنعت محلی نیز در دهه گذشته بسیار گسترش یافته است و پاراگوئه اکنون دارای کارخانه های بزرگ تولید اتومبیل، پوشاک و انرژی است. مهاجران خارج از کشور که در پاراگوئه کار می کنند. برخی از کارهایی که افراد مهاجر می توانند در این کشور انجام دهند در لیست زیر آمده است:

  • کار در بخش های صنعتی
  • تدریس انگلیسی
  • تجارت در پاراگوئه

معلم انگلیسی در لیست مشاغل مورد نیاز پاراگوئه

آموزش زبان انگلیسی بهترین انتخاب شغلی برای مهاجران در پاراگوئه است. به علاوه، به دلیل اینکه این کشور انگلیسی زبان نمی باشد، این شغل در لیست مشاغل مورد نیاز پاراگوئه قرار دارد. این کشور اسپانیایی زبان تقاضای زیادی برای معلمان انگلیسی در بخش گردشگری و صنایع خود دارد. مهاجران دارای اعتبار انگلیسی به عنوان زبان دوم (TESL) ترجیح داده می شوند. درخواست معلمان در مدارس خصوصی که پذیرای نخبگان پاراگوئه هستند بسیار زیاد است. بیشتر فرصت های تدریس در شهرهای اصلی یعنی انکاراناسیون، شهر شرقی (Ciudad del Este) و آسونسیون متمرکز شده است. بخش دولتی همچنین به معلمان خارجی نیاز دارد که بتوانند به سیستم آموزشی که از طریق بودجه دولت تأمین می شود، ارزش بیافزایند. با این حال، حقوق و شرایط کار در مدارس دولتی برای اکثر مهاجران ایده آل نمی باشد.

فرصتهای زیادی برای معلمان انگلیسی در آسونسیون هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی وجود دارد. ناگفته نماند که دستمزد و شرایط در بخش خصوصی بهتر است. از طرفی دیگر نقش ها در مدارس دولتی می توانند جالب و پاداش آور باشند،. زیرا برخی از نقش ها در آموزش معلمان وجود دارد. برخی از مهاجرینی که در آسونسیون کار می کنند در خدمات ترجمه و تفسیر مشغول به کار هستند.

تعداد بیشتری از شرکت های بین المللی در حال برقراری حضور در پاراگوئه هستند که به برخی از کارمندان امکان انتقال به آسونسیون را می دهد. سایر اتباع خارجی برای کار در NGO ها یا کار در سفارتخانه های خارجی به آسونسیون می روند. حقوق ممکن است برای بعضی از مشاغل نسبت به بسیاری از کشورها کمتر باشد، اما هزینه زندگی در آسونسیون بسیار کم است. شرکت های استخدام کننده در آسونسیون در اینترنت و همچنین روزنامه های محلی تبلیغ می کنند.

تجارت در لیست مشاغل مورد نیاز پاراگوئه

تجارت در لیست مشاغل مورد نیاز پاراگوئه

تجارت در هر بخشی در لیست مشاغل مورد نیاز پاراگوئه می باشد. وقتی نوبت به شیوه های کاری می رسد، در حالی که مردم محلی دیر به قرار ملاقات خود می روند، اما آن ها هنوز انتظار دارند که همکاران مهاجر به موقع به آنجا برسند. بیشتر جلسات تجاری در این کشور به طور معمول 10 تا 20 دقیقه با تأخیر آغاز می شود. ارتباطات رو در رو نیز بخشی حیاتی از ایجاد روابط تجاری یا کاری با پاراگوئه ها است.

اگرچه آن ها موافقت می کنند که از طریق تلفن یا اینترنت صحبت کنند، اما منصوبان خارجی هنوز باید اطمینان حاصل کنند که در اولین فرصت قرار ملاقات شخصی را تعیین می کنند. فرهنگ تجارت در پاراگوئه به طور کلی محافظه کارانه است. زنان باید از لباسی که پوست بیش از حد نشان می دهد خودداری کنند در حالی که مردان بهتر است کت و شلوارهای تیره و کراوات بپوشند. مردم محلی همچنین به نظافت به ویژه ناخن ها، موها، آرایش و لباس های آن ها بسیار توجه می کنند.

حقوق کارمندان و ساعت کاری در پاراگوئه

حداقل دستمزد در پاراگوئه از PYG8220000 (گوارانی) افزایش یافته است. مهاجرانی که در آسونسیون، پایتخت کار خواهند کرد، می توانند حداقل حقوق حدود 329$ تا 335$ (دلار) را انتظار داشته باشند. متوسط حقوق ماهیانه در این شهر به عنوان پنجمین حداقل دستمزد در آمریکای لاتین در نظر گرفته می شود و کاملاً کافی است. چرا که هزینه زندگی در پاراگوئه یکی از مقرون به صرفه ترین در آمریکای جنوبی است. به طور کلی، مالیات بر درآمد شخصی (PIT) در پاراگوئه برای همه افرادی که منبع درآمد پاراگوئه دارند اعمال می شود. اگر درآمد بیش از 120 برابر حداقل دستمزد باشد، نرخ PIT فردی %10 است. در حالی که نرخ کسانی که درآمد سالانه آن ها کمتر از 120 است، 8% خواهد بود.

طبق ماده 194 قانون کار پاراگوئه، ساعات کار عادی یک کارمند 8 ساعت در روز یا در مجموع 48 ساعت در هفته است. در حالی که حداکثر تعداد روزهای کاری (در هفته) نباید بیش از شش ساعت باشد. حق بیمه برای کار اضافی باید معادل 50% از نرخ ساعتی کارگر می باشد. در حالی که پرداخت برای کار انجام شده در یک روز استراحت باید 100% از نرخ ساعتی باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله کار در پاراگوئه در آرشیو مقالات سایت مراجعه نمایید. در نمودار زیر تفاوت حقوق زنان و مردان در پاراگوئه به واحد پول گوارانی (PYG) آمده است:

تفاوت حقوق زنان و مردان در پاراگوئه

در کشور پاراگوئه این موضوع تاثیر گذار خواهد بود. پس همان طور که در نمودار ملاحظه می کنید، کارمندان مرد در پاراگوئه 7% بیشتر از زنان همکار خود در کل مشاغل درآمد دارند. در مقاله حقوق ماهیانه کار در پاراگوئه، اطلاعات بیشتری در این باره می توانید کسب نمایید.

مالیات در پاراگوئه

شما به عنوان یک مهاجری که در پاراگوئه کار می کنید، ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد خود خواهید بود. سال مالیات مالی از 1 ژانویه تا 31 دسامبر ادامه دارد. این سیستم مالیاتی پیشرو به این معنی است که میزان مالیات بر درآمد شما به کل مبلغی که منهای هزینه می کنید بستگی دارد. نرخ مالیات بر درآمد برای کار در پاراگوئه به شرح زیر است:

میزان درآمد (MMW)درصد مالیات
زیر 60معاف از مالیات
بین 60 تا 1208%
بالای 12010%

لازم به ذکر است که هر MMW معادل با PYG1824055 (گوارانی) می باشد (422$ (دلار). علاوه بر این، هزینه های اضافی برای مالیات های تأمین اجتماعی نیز از درآمد کسب شده توسط مهاجران هنگام کار در پاراگوئه کسر می شود. اگر شما هرگز به خارج از کشور نقل مکان نکرده اید، روند کار طاقت فرسا خواهد بود. اگر این کار را انجام داده اید، می دانید که باری که بر دوش شما است. در هر مرحله ای که باشید، می تواند به شما در تهیه مجموعه کاملی از خدمات جابجایی مانند یافتن خانه، جستجوی مدرسه، راه حل های ویزا و حتی جابجایی حیوانات خانگی کمک کند. مشاورین ما و وکلای خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده اند تا شما را جهت یافتن کار در پاراگوئه با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز پاراگوئه به شما کمک کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *