مهاجرت سرمایه گذاری در اکوادور

خرید ملک در اکوادور

مهاجرت از طریق خرید ملک در اکوادور یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری می باشد که مورد توجه زیادی قرار گرفته است. سرمایه گذاری از طریق ملک در اکوادور قوانینی دارد که گروه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله این مراحل را توضیح خواهد داد.

یکی از عالی ترین روش ها برای متنوع کردن نمونه کارها سرمایه گذاری در خارج از کشور می باشد. در کشور اکوادور راه های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد. عوامل بسیاری وجود دارد که آن را به یک سرمایه گذاری مناسب در خارج از کشور تبدیل می کند.

از فرصت های سرمایه گذاری در اکوادور می توان به نفت، معدن، کشاورزی و تولید و املاک و مستغلات اشاره کرد. یک صنعت که شروع به رونق گرفتن می کند ارتباطات از راه دور و خدمات مطلوب است، زیرا در کشور توسعه نیافته است، اما در حال گسترش است. اگر می خواهید در این کشور زندگی کنید و از تجربه فرهنگی با هزینه کم بهره مند شوید، سرمایه گذاری در خارج از کشور در اکوادور نیز می تواند به شما اقامت اعطا کند که دارای مجموعه امتیازات خاص خود است. آنچه که در ادامه در رابطه با سرمایه گذای از طریق ملک در اکوادور خواهید خواند:

  • دلایل سرمایه گذاری از طریق ملک در اکوادور
  • دشواری های سرمایه گذاری از طریق ملک در اکوادور
  • قوانین سرمایه گذاری از طریق ملک در اکوادور
  • نمونه های املاک در کویتو پایتخت اکوادور

مزایا خرید ملک در اکوادور

مکان های بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که می توانید زمین ارزان قیمت را پیدا کنید. که می توان به کشور اکوادور اشاره کرد. سرمایه گذاری از طریق ملک در اکوادور یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری می باشد. اما در بسیاری از آن مکان ها، زندگی ای ناخوشایند و دور از دوستان و خانواده و جدا از سایر نقاط جهان زندگی می کنید. اما در کشور اکوادور چنین نیست. در این کشور می توانید در دوره های نفس گیر گلف بزنید که هرگز مجبور نیستید وقت خود را بسازید. با کسری از هزینه ای که می توانید در خانه پرداخت کنید، می توانید راننده، آشپز و خدمتکار داشته باشید.

شما می توانید در رستوران های کلاس جهانی از هر آشپزی یک وعده غذایی لذیذ با قیمت های غیرقابل شنیده در لس آنجلس، نیویورک یا لندن بخورید. شما می توانید با استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه بازار فقط در مغازه های مخصوص شمال واقع در بازار آشپزی کنید. پروازهای روزانه اکوادور را به مراکز اصلی در سراسر نیمکره متصل می کند. تلفن های همراه همه جا هستند. یافتن کافی نت ها آسان است و ارتباط رایانه های خانگی معمول است. تنها مشکل واقعی شما در اکوادور تصمیم گیری در مورد محل زندگی است. علاقه مندان به سرمایه گذاری می توانند مقاله های سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اکوادور و سرمایه گذاری از طریق ملک در رومانی را مطالعه کنند.

معایب خرید ملک در اکوادور

می توان گفت که هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاری از طریق ملک در اکوادور برای افراد خارجی وجود ندارد. اما از محدودیت ها می توان به 50 کیلومتری مرزهای کشور یا خط ساحلی اشاره کرد. با توجه به تلاطم اقتصادی موجود، ممکن است برخی از خارجی ها اکوادور را معامله املاک و مستغلات بدانند. کمبود پول نقد از طریق مسدود کردن حساب بانکی، بسیاری از مردم را مجبور به فروش املاک و مستغلات خود برای دسترسی به بودجه برای تجارت یا زندگی می کند. نتیجه این امر کاهش قیمت املاک و مستغلات در تمام بخش های مسکونی و در تمام بخش های کشور بوده است. با این حال، به سرمایه گذاران خارجی هشدار داده می شود که به دلیل مشکلات فساد، کسب حمایت از حقوق مالکیت از سیستم دادگاه های محلی در برخی مواقع پیچیده یا ناخوشایند بوده است.

اطلاعیه های آپارتمان ها و خانه های فروشی را می توان در روزنامه های محلی یافت. اما در اکثر آن ها، خانه هایی با صاحبان قبلی می باشند، بنابراین توصیه می کنیم وضعیت خانه و تاسیسات مختلف را بررسی کنید. به طور کلی، پیش پرداخت لازم است و مابقی ارزش طی یک و هفت سال با اعتبار وام بانکی به تعویق می افتد. در کشور اکوادور، بسیاری از املاک برای فروش ذکر نشده اند و هیچ خدمات لیست متعددی وجود ندارد. معاملات املاک و مستغلات در کشور اکوادور محلی می باشد. این امر دستیابی به اطلاعات در مورد بازار املاک را برای افرادی که در محل نیستند دشوار می کند. برای کسب اطلاعات در مورد بازار املاک و مستغلات، مشاور محلی می تواند کمک کند.

 

قوانین خرید ملک در اکوادور

سرمایه گذاری از طریق ملک در اکوادور ساده تر از آن است که فکر می کنید. برای مثال، هیچ شرکت حقوقی یا اسنادی وجود ندارد. فروشندگان و خریداران ملزم به پرداخت بدهی های خود خارج از فرآیند فروش می باشند که می توان به بیمه، کمیسیون، املاک و مستغلات اشاره کرد. این مسائل بسته نمی شوند، که کاملا بین خریدار، فروشنده و دفتر اسناد رسمی است. وکیل شما باید بتواند شما را در روند خرید راهنمایی کند و به شما کمک کند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. در اینجا نرخ بهره در مقایسه با ایالات متحده هنوز بالا است. بنابراین، اگر بتوانید پول نقد پرداخت کنید، قدرت چانه زنی قابل توجهی خواهید داشت.

در جدول زیر مالیات و هزینه هایی که خریدار و فروشنده باید پرداخت کند آمده است:

پارامتردرصدخریدار/ فروشنده
مالیات انتقال1%خریدار
مالیات نقل و انتقالات استانی0.11%خریدار
هزینه دفتر اسناد رسمی0.10%خریدار
هزینه های حقوقیبین 1% تا 3%خریدار
هزینه ثبت نام0.10%خریدار
هزینه کارگزار املاک و مستغلاتبین 4% تا 6%فروشنده
هزینه های پرداخت شده توسط خریداربین 2.31% تا 4.31%
هزینه های پرداخت شده توسط فروشندهبین 4% تا 6%
هزینه های معامله دور برگشتبین 6.31% تا 10.31%

در مورد املاک و مستغلات خارجی ها و بومیان اکوادوری در یک سطح قرار دارند. برای داشتن ملک نیازی به اقامت ندارید. برعکس، مالکیت املاک می تواند شما را برای اقامت واجد شرایط کند. در مورد «مناطق امنیت ملیت» محدودیت های خاصی وجود دارد که ممکن است مرزهای کشور را نیز شامل شود. اگرچه این مناطق به طور خاص در قانون تعریف نشده اند. اگر ملک شما به هر نوع اجازه ای نیاز دارد، وکیل یا سردفتر شما را مطلع می کند.

شرایط و قوانین خرید املاک و مستغلات در اکوادور

در کشور اکوادور فروشندگان و خریداران ملزم به پرداخت بدهی های خود خارج از فرآیند فروش مانند بیمه، کمیسیون املاک و مستغلات و غیره هستند. این امر شامل همه افراد از قبیل خریدار، فروشنده و دفتر اسناد رسمی می شود. وکیل شما باید بتواند شما را در روند خرید راهنمایی کند و به شما کمک کند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

در نمودار زیر مقایسه ای از قیمت هر متر مربع خرید خانه در کشورهای مختلف را برای شما نشان داده ایم:

مقایسه قیمت خرید ملک در اکوادور و سایر کشورها

نمونه های املاک در کویتو پایتخت اکوادور

شهر کویتو به عنوان زیباترین شهر آمریکای جنوبی توصیف شده است. نفوذ اسپانیایی در این شهر در معماری باشکوه استعمار آن مشهود است. با وجود اینکه شهر حدود 1.5 میلیون نفر ساكن است. ترافیک در این شهر در ساعت های شلوغی و در طول پروژه های بزرگ ترمیم سطح جاده وجود دارد. سیستم حمل و نقل عمومی، از جمله تاکسی، اتوبوس و تراموا، بسیار عالی است. این منطقه با قله های سرسام آور آند حلقه شده است، و مناظر زیبایی را از بسیاری از خواص ارائه می دهد. این شهر در مرحله مرمت مرکز استعمار قدیمی است. مشخصات خانه های کویتو در اواخر قرن 19ام، چهار خوابه و دو حمام، واقع در قلب استعمار کویتو بوده است. این خانه پر از جذابیت است به مرمت نیاز دارد.

اتاق ها بزرگ هستند و اتاق نشیمن به حیاط داخلی باز می شود. این خانه یک طبقه است اما دارای یک تراس بالای پشت بام با چشم انداز عالی از پشت بام استعمار کویتو است. قیمت این خانه 90000$ (دلار) می باشد. خانه دیگری در شمال کویتو قرار دارد. یک خانه دو طبقه جذاب در شمال کویتو با چهار اتاق خواب و سه حمام می باشد. این کفپوش لمینت شناور، وسایل حمام شیشه ای براق و نور طبیعی فراوانی دارد. دارای نمای شهر و حیاط آرایش شده است. قیمت این خانه 112000$ (دلار) می باشد. برای سرمایه گذاری از طریق ملک در اکوادور می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت مشاوره تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *