مهاجرت سرمایه گذاری در فیلیپین

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فیلیپین

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فیلیپین

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فیلیپین یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور فیلیپین می باشد. املاک و مستغلات در این کشور برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است. یک خریدار بازدهی بالقوه ای را برای خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور پیدا می کند. ابتدا باید از قوانین حاکم بر خرید زمین و دارایی آگاه باشد. خارجی ها برای دستیابی به موفقیت در املاک و مستغلات در کشور باید این قوانین را بدانند. یکی از دلایلی که سرمایه گذاران خارجی، خرید ملک را در این کشور در نظر می گیرند، وضعیت رو به رشد اقتصاد فیلیپین است. شرایط اقتصادی کنونی نشانگر یک صنعت پررونق در بازار این کشور است. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه در رابطه با این موضوع بیشتر نوشته اند.

قوانین سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فیلیپین

طبق قوانین فیلیپین، خرید املاک و مستغلات در این کشور توسط یک خارجی آنقدرها راحت نیست و خرید مستقیم و کامل یک ملک توسط یک تبعه خارجی مجاز نیست. لذا قوانین و مقررات فیلیپین باید رعایت شو در غیر این صورت نتیجه مطلوب برای افراد نخواهد داشت. یک خارجی که قصد خرید ملک در فیلیپین را دارد، باید به دنبال یک نماینده املاک و مستغلات یا کارگزاری باشد که به وی در خرید ملک در این کشور کمک کند. در اصل ، افراد خارجی در فیلیپین حق خرید و تملک خود را دارند می توانند تا 40% از پروژه را در اختیار داشته باشند. یک مجتمع یا شهرک تحت شرایط 40% به 60% برای مالکیت خارجی ممکن است. در نمودار زیر میزان سرمایه گذاری خارجی مستقیم در فیلیپین را مشاهده می کنید:

میزان سرمایه گذاری خارجی مستقیم در فیلیپین

مهاجرین می توانند خانه داشته باشند اما زمین آن متعلق به آنها نخواهد بود. راحت ترین راه برای خرید یک ملک خارجی این است که با یک فیلیپینی ازدواج کنید و ملک را تحت عنوان خود قرار دهید. همچنین، شرکتی با حداقل 60% مالکیت فیلیپینی، با توجه به اینکه یک خارجی یکی از سهامداران شرکت است. همچنین می تواند بخشی از مالکیت ملک را داشته باشد. استثناء دیگر وجود دارد که وقتی شخصی تابعیت خارجی دارد. اما والدین فیلیپینی داشته باشید در صورت مرگ والدین می تواند ملک را به ارث ببرد. لذا فرزندان، مشروع حق ادعای اموال باقی مانده از والدین متوفی را خواهند داشت. گزینه دیگر برای تملک خارجی داشتن اجاره بلند مدت ملک مورد نظر است. یک دوره اجاره 50 ساله اجاره بلند مدت در نظر گرفته می شود. همچنین لیزینگ قابل تمدید می تواند 50 سال یا بیشتر دیگر باشد.

بازار املاک در فیلیپین

فیلیپین از یک بازار املاک و مستغلات پایدار و مقاوم برخوردار است. یکی از نشانه های این مسئله بحران مالی جهانی 2008 بود. حتی آن بحران نیز تاثیر بدی روی فیلیپین نگذاشت. در نتیجه، حتی اگر بحران به وجود آید. انتظار می رود که این کشور بسیار خوب عمل کند. علاوه بر این، تقاضاء برای املاک و مستغلات به لطف شرکت های BPO، شرکت های فناوری و اپراتورهای انعطاف پذیر در حال رشد است. به همین دلیل، کارشناسان پیش بینی می کنند یک سال آرام و پر از فرصت برای صنعت املاک و مستغلات در فیلیپین باشد.

می توانید انتظار داشته باشید که در آینده نزدیک بازار املاک و مستغلات در شهرهای زیر رشد خواهند کرد:

  • کلارک (Clark)
  • سبو (Cebu)
  • ایلویلو (Iloilo)
  • داوائو (Davao)

دلایل سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فیلیپین

املاک و مستغلات در این کشور یک صنعت پر رونق بوده و هست. اما هنوز هم، به عنوان یک سرمایه گذار باید بدانید که چرا اکنون این روش یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری است. بین صورت که شاید در مورد آنچه می توانید از املاک و مستغلات به دست آورید تعجب کنید. در اینجا 3 ​​دلیل وجود دارد که می تواند شما را ترغیب کند که به دنبال سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فیلیپین باشید:

  • ریسک بسیار پایین: همه سرمایه گذاری ها دارای ریسک هایی هستند. اما شناخته شده است که املاک و مستغلات یکی از امن ترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید انجام دهید. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تحت تاثیر نوسانات نیست. در نتیجه، ارزش آن فقط با گذشت زمان بالا می رود. این امنیت اقتصادی را برای شما فراهم می کند.
  • سود بی پایان: فیلیپین یک بازار املاک و مستغلات بسیار پایدار دارد. این بدان معناست که در این کشور هر چه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات طولانی تر باشد. از آن سود بیشتری خواهید گرفت. این همچنین باعث می شود املاک و مستغلات به یک منبع قابل اعتماد سرمایه برای سرمایه گذاری های بیشتر تبدیل شود.
  • دارایی ثابت: پول شما به سمت دارایی هایی با ارزش ذاتی واقعی پیش می رود. برخلاف سهام و بورس، بطور تصادفی دارای شما به صفر تبدیل نمی شود. در عوض، زمینی که در آن سرمایه گذاری می کنید. با گذشت زمان ارزش بیشتری پیدا می کند. اطمینان می دهد که سرمایه گذاری املاک و مستغلات شما در فیلیپین همیشه در حال رشد است.

انواع املاک در فیلیپین برای سرمایه گذاری

به همان اندازه که فرصت هایی که املاک و مستغلات در فیلیپین به وجود می آورد. انواع مختلفی املاک وجود دارد که می توانید در آن سرمایه گذاری کنید. پس از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، باید برای اولین سرمایه گذاری خود نوع خاصی را انتخاب کنید. به جدول زیر نگاهی بیندازید. ببینید کدام یک از املاک و مستغلات مناسب ترین اهداف شما هستند:

انواع املاکشرحنمونه
مسکونیشامل املاک مسکونی برای اقامت و زندگی خانواده ها و افراد مختلفآپارتمان، خانه های شهری و اقامتگاه ها
تجاریاملاک و مستغلات تجاری به جای فضای زندگی صرفا برای اهداف تجاری استفاده می شود.هتل ها، بازارها، رستوران ها و مراکز خرید
صنعتیاملاک و مستغلات صنعتی برای تولید و ذخیره کالاها و همچنین تحقیقات صنعت استفاده می شود.ساختمان های تولیدی، مراکز داده، نمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
زمین خالیاملاک و زمین های خالی که پتانسیل ساخت و توسعه را دارند.مزارع، زمین کشاورزی

روش های سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فیلیپین

روش های سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فیلیپین

برای یک سرمایه گذاری موفقیت آمیز فقط در انتخاب نوع مناسب املاک و مستغلات نباید بسنده کنید. بلکه روش سرمایه گذاری مناسب نیز می تواند سود خوبی را برای شما به همراه آورد. در لیست زیر از جمله روش های مختلف برای سرمایه گذاری در فیلیپین از طریق ملک شرح داده شده است.

  • اجاره مسکونی طولانی مدت: این عادی است که مردم املاک را با قیمت پایین می خرند. پس از افزایش قیمت آنها را اجاره می دهند و یا می فروشند. اگر به فکر استفاده از این را برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستید، حتما مکان عالی پیدا کنید. این مکان ها می تواند در نزدیکی مناطق تجاری یا دانشگاه ها باشد.
  • بازسازی خانه: یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در املاک نوسازی و بازسازی خانه های قدیمی و یا از رده خارج شده است. لذا با بازسازی و تغییر و تحول این خانه ها می توانید با قیمت مناسبی آنها را بفروشید.
  • معامله درجا: یک روش نسبتا کم خطر برای تولید سود از املاک و مستغلات وجود است. یک فروشنده را پیدا کنید. اموال آنها را تحت قرارداد مال خود کنید. سپس قرارداد را به یک خریدار با انگیزه اختصاص دهید. زیبایی این نوع عمده فروشی این است که به شما امکان می دهد. بدون سرمایه گذاری زیادی در ابتدای کار درآمد کسب کنید. سود شما تفاوت بین قیمت های فروش قبل و بعد از پیمانکاری و واگذاری قرارداد خواهد بود.
  • اجاره در تعطیلات: فیلیپین یکی از کشورهای توریستی است. مناطقی مانند پالاوان (Palawan) و تاگایتای (Tagaytay) در تعطیلات گردشگران زیادی را به خود جذب می کند لذا با اجاره املاک در این مناطق می توانید سود خوبی بدست آورید.

بهترین شهرهای فیلیپین برای سرمایه گذاری املاک

پیدا کردن یک مکان خوب بخش عظیمی از یک سرمایه گذاری موفق در املاک و مستغلات است. این کمک می کند تا یک لیست به روز شده از بهترین انتخاب ها را داشته باشد. در اینجا بهترین شهرهای فیلیپین برای سرمایه گذاری در این بخش معرفی شده اند:

  • کوئزون: تقریبا 3 میلیون فیلیپینی در شهر کوئزون اقامت دارند. این شهر همچنین از یک موقعیت استراتژیک در گوشه شمال شرقی مترو مانیل، درست در کنار بولاکان و ریزال برخوردار است. چشم اندازهای خوب اشتغال، مراکز سلامتی و مناطق تفریحی، این شهر را به مکانی ایده آل برای سرمایه گذاری شما تبدیل می کند.
  • ماکاتی: حدود 60000 موسسه تجاری و خرده فروشی در ماکاتی وجود دارد. جای تعجب نیست که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در منطقه با حق بیمه همراه است. بسیاری از بنگاه های چند ملیتی شعبه خود را در ماکاتی راه اندازی کرده اند. شهر را به یک مرکز مالی بسیار توسعه یافته تبدیل کرده اند.
  • مونتینلوپا: این شهر قادر به شهرنشینی و سازگار با محیط زیست است. یک گزینه جالب برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در فیلیپین است. این شهر را پناهگاه مسکونی و منطقه تجاری مرکزی نیز می نامند.
  • باگیو: شهر باگیو هم یک مقصد گردشگری برتر و هم یک شهر دانشجویی شلوغ است. به عبارت دیگر، تقریبا همیشه شخصی خواهد بود که به دنبال مکانی برای اجاره در شهر باگیو خواه برای مسافرت و یا برای تحصیل باشد.
  • تاگایتای: شهر تاگایت به همراه چند منطقه دولتی محلی دیگر در نزدیکی آن، بخشی از منطقه گردشگری فیلیپین است. جای تعجب نیست که این منطقه همچنین نقطه مهمی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در این کشور است.

سرمایه گذاری در فیلیپین در مناطق استراتژیک

معمول است که سرمایه گذاران در مناطق ساحلی در یک محله جذاب خانه ها و یا زمینه های ارزان را خریداری می کنند. خانه ای زیبا را بنا می کنند و یا بازسازی می کنند. آن را با حق بیمه می فروشند و درآمد خوبی کسب می کنند. زمین های خالی در یک جاده اصلی دارای همان پتانسیل است. علاوه بر این، برخی از این زمین های خالی درست بین ساختمان های تجاری یا فضاهای مسکونی قرار دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید آیا زمین خالی را می توان به یک ساختمان تجاری یا مسکونی تبدیل کرد یا خیر. همچنین، حتما مدارک معتبر را تهیه کنید.

لازم به ذکر است از طریق خرید ملک نمی توان در این کشور اقامت فیلیپین را بدست آورد. مگر اینکه بتوانید ویزای سرمایه گذاری را کسب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید ملک در فیلیپین نیز می توانید به مقاله لینک شده که توسط مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت منتشر شده رجوع کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *