مهاجرت سرمایه گذاری در فیلیپین

اقامت از طریق کارآفرینی در فیلیپین

اقامت از طریق کارآفرینی در فیلیپین

افرادی که خواهان ایجاد کسب و کار در کشور فیلیپین هستند می توانند با اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در فیلیپین به این کشور مهاجرت کنند. وجود بازار فعال و متصل به دریاهای آزاد و نقطه استراتژیک، فیلیپین را به مکانی مناسب برای کارآفرینی و سرمایه گذاری تبدیل کرده است. جامعه انگلیسی زبان فیلیپین بازار محبوبی را برای انگلیسی زبان فراهم کرده و بسیار از شرکت های خارجی در این کشور شعبه ایجاد کرده اند. جمعیت 110 میلیون نفری همچنین این کشور را به مکانی مناسب برای کارآفرینی تبدیل کرده است چرا که جمعیت زیاد به دنبال خود افزایش تقاضا و افزایش گزینه های متنوع بری تجارت را رقم می زند. این کشور اخیرا با رشد کارآفرینان همراه بوده و اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در فیلیپین همانطور که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به آن اذعان کرده اند افزایش داشته است.

بررسی اقامت از طریق کارآفرینی در فیلیپین

در فیلیپین، کارآفرینی برای توانمند سازی کشور، تقویت تولید و همچنین انگیزه ای برای نوآوری مهم است. قانون اساسی فیلیپین 1987 کارآفرینی را محرک رشد اقتصادی می داند. بند دوازده بخش 1 این قانون نقش بنگاههای خصوصی در حمایت از توزیع عادلانه درآمد و ثروت، پایداری تولید کالاها و خدمات و گسترش بهره وری را برجسته می کند، بنابراین کیفیت زندگی را بالا می برد. برنامه توسعه فیلیپین (PDP) تقویت اشتغال به کارآفرینی از طریق تجارت و سرمایه گذاری برای دستیابی به هدف دولت برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال را تقویت می کند. بر اساس این برنامه، اقدامات لازم برای ثبات کلان اقتصادی، اشتغال، تجارت و سرمایه گذاری، فعالیت های تجاری، اصلاحات در بخش انرژی، زیرساخت ها، رقابت، علم و فناوری و مبارزه با فساد در جهت تقویت کار در فیلیپین و کمک به ایجاد شغل دنبال می شود.

در سال 2023، بیش از 1 میلیون شرکت تجاری در فیلیپین وجود دارد که از این تعداد حدود 99% به عنوان شرکتهای خرد، کوچک و متوسط طبقه بندی می شوند. این کشور به دنبال برنامه های درست و رشد اقتصادی با رشد کارآفرینان همراه بوده و همانطور که در نمودار می بینید شاهد افزایش میزان سرمایه گذاری مستقیم خارجی در خود بوده است. لذا میزان مهاجرت به این کشور و اقامت از طریق کارآفرینی نیز رو به افزایش بوده است. به همین دلیل متقاضیان مهاجرت به این کشور می خواهند از طریق کار در فیلیپین اقامت بگیرند.

درصد سرمایه گذاری خارجی در فیلیپین

اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در فیلیپین

کارآفرینی یک اصطلاح پیچیده است که معمولا صرفا به عنوان اداره کردن مشاغل شخصی شما تعریف می شود. ظرفیت و تمایل برای ایجاد، سازماندهی و مدیریت یک شرکت تجاری به همراه هر یک از خطرات آن به منظور سودآوری می باشد. در اقتصاد، کارآفرینی همراه با نیروی کار، منابع طبیعی و سرمایه می تواند سود ایجاد کند. آنها غالبا مترادف با کلمه نوآوری هستند. کارآفرین، از نظر ماهیت، شخصیتی با ریسک پذیری بالا است. این بدان معناست که آنها برای نوآوری، پذیرش، معرفی یا تطبیق ایده های جدید و روش های انجام کارها آمادگی بیشتری دارند. این نوآوری اقتصاد را به جلو سوق می دهد و منجر به کاریابی و پیشرفت می شود.

جهت اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در فیلیپین شرایط زیر بایستی فراهم شود:

  • موجب اشتغال حداقل 10 شهروند فیلیپینی شوید.
  • یک شرکت در کشور ثبت کنید.
  • ایده شما موجب رشد اقتصاد کشور شود.
  • کسب و کار شما طبق قوانین فیلیپین پیش رود.
  • باعث ورود سرمایه به کشور شود.

مزایای اقامت از طریق کارآفرینی در فیلیپین

ایجاد ثروت با سرمایه گذاری های کارآفرینان در فیلیپین باعث ایجاد شغل و شرایطی مناسب برای جامعه می شود. آنها همچنین در توسعه جامعه نقش دارند و در پروژه های جامعه سرمایه گذاری می کنند و از خیریه های محلی حمایت مالی می کنند. با کارآفرینی در فیلیپین این شانس را پیدا می کنید که تجارت خود را گسترش دهید و سرمایه مناسبی بدست آورید. همچنین از حمایت های برنامه های دولتی بهره مند شوید. کارآفرینی در فیلیپین انعطاف پذیری را به شما ارائه می دهد و امکان می دهد در فعالیت های خانوادگی و اجتماعی شرکت کنید. البته باید توجه داشته باشید که برنامه ها بسیار غیرقابل پیش بینی هستند و کارآفرین موظف است تقریبا سریعا به تغییرات در بازار یا درخواست مشتری پاسخ دهد. این ممکن است در بعضی مواقع فرد را مجبور به کار در ساعات طولانی تر کند.

اقامت از طریق کارآفرینی در خدمات دیجیتال فیلیپین

اقامت از طریق کارآفرینی در خدمات دیجیتال فیلیپین

حضور آنلاین و اطمینان از اینکه افراد به راحتی وب سایت شرکت شما را می توانند به صورت آنلاین مشاهده کنند، می توانند تجارت شما را گسترش دهد. خدمات بازاریابی دیجیتال راه حل هایی را برای صاحبان وب سایت ارائه می دهد که می خواهند به مخاطبان بیشتری برسند و لذا مشتریان و درآمد بالقوه بیشتری را تولید کنند. به عنوان ارائه دهنده، می توانید تخصص خود را در زمینه جستجوگرها رسانه های اجتماعی، محتوا و بازاریابی ایمیل به مشاغلی که به دنبال رشد مارک های خود به صورت آنلاین هستند بفروشید. شما به راحتی می توانید مشتریانی را پیدا کنید که بتوانند از طریق وب سایتهایی مانند Upwork با آنها همکاری کنند. و سرانجام با راه اندازی وب سایت خود در جایی که می توانید خدمات خود را ارتقا دهید و با ایجاد تیمی که می توانید وظایف خود را برای تکمیل پروژه های خود تفویض کنید.

جهت کارآفرینی در این بخش در کشور فیلیپین به موارد زیر توجه کنید:

پارامترشرح
سرمایه لازم1.000 الی 5.000PHP (پزو)
درآمد ماهانه30.000 الی 500.000PHP (پزو)
میزان سختیزیاد
مهارت های مورد نیازفنی، بازاریابی، شبکه سازی، فروش و ارتباطات

کارآفرینی در خدمات خانه های هوشمند در فیلیپین

برای مهندسین و تکنسین هایی که با جدیدترین سیستم های فن آوری و اتوماسیون خانه های هوشمند آشنا هستند، این روشی است که می توانید در این کشور کارآفرینی کنید و نتیجه مطلوب را بدست آورید. این کشور از نظر این نوع راحتی های مدرن مانند قفل های هوشمند، سیستم های امنیتی هوشمند، کنترل لوازم خانگی و مراقبت از حیوانات خانگی عقب هستند و می توانید با سرمایه گذاری و یا ویزای کار فیلیپین در این بخش همراه به نوآوری های زیاد در فیلیپین موفق باشید. شما می توانید با ارائه خدمات مشاوره ای در ابتدا کار را شروع كنید و مشتریان خود را در هنگام خرید و یا مراقبت های فنی برای نصب و نگهداری از تجهیزات لازم داشته باشید.

از مشخصات کارآفرینی در این بخش شامل:

پارامترشرح
سرمایه لازم100.000 الی 300.000PHP (پزو)
میزان سختیزیاد
مهارت های مورد نیازفنی، بازاریابی، برنامه نویسی و فروش

کارآفرینی در بخش اجاره خانه مبله

مانند اجاره خانه های آپارتمانی مسافرانی که برای مدت طولانی تر چند ماه تا یک سال در فیلیپین جابجا می شوند می توانند با اجاره خانه مبله راحتی بیشتری را احساس کنند. کارآفرینان می توانند هنگام ایجاد شرکت های خود از ابتدا از همین مفهوم استفاده کنند. مشتریان به جای خرید مبلمان برای فضای خانه، اداری و غیره خود می توانند برای مدت یک سال آن ها اجاره کنند و فقط کافی است تمدید کنند. آنها در هزینه های حمل و نقل با توجه به ترافیک این کشور صرفه جویی می کنند و در صورت عدم رضایت می توانند مبلمان را به راحتی تعویض کنند. گذشته از مبلمان، شما همچنین می توانید رایانه و سایر تجهیزات اداری را به مشتریان اجاره دهید.

از مشخصات کارآفرینی در این بخش شامل:

پارامترشرح
سرمایه لازم200.000 الی 500.000PHP (پزو)
میزان سختیزیاد
مهارت های مورد نیازسیستم های ردیابی، فروش و حسابداری

کارآفرینی در بخش IT فیلیپین

مشاغل مدرن که به سیستم های رایانه ای متکی هستند، نیاز به نگهداری و مدیریت منظم دارند که باعث می شود ایده کسب و کار سودآور باشد زیرا بیشتر مشتری ها به نگهدارنده پول می پردازند. فروشگاه ها با تعداد زیادی رایانه که در کنار هم متصل هستند (از جمله سرورها)، فروشگاه های مواد غذایی دارای یک سیستم نظارت و همچنین پز هستند و کافی شاپ ها که نیاز به WiFi دارند همیشه به یک شرکت نیاز دارند. همه این موارد نیاز به تخصص IT و شبکه دارند. برای درآمدهای اضافی، برخی حتی خدمات آموزشی را به شرکتها، فریلنسرها و علاقه مندان ارائه می دهند.

برای کارآفرینی در این بخش:

پارامترشرح
سرمایه لازم5.000 الی 20.000PHP (پزو)
میزان سختیزیاد
مهارت های مورد نیازتجهیزات استاندارد ، فنی و بازاریابی

لازم به ذکر است کارآفرینان با استفاده از ویزای SIRV می توانند اقامت فیلیپین را دریافت کنند و همچنین می توانند برای مهاجرت همسر و فرزند مجرد زیر 21 سال خود اقدام نمایند. جهت اطلاعات بیشتر درباره سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فیلیپین نیز می توانید به توصیه مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله ارائه شده را مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *