شرایط اوکراین, مهاجرت به کشور اوکراین

ساعت خارکف اوکراین

ساعت خارکف اوکراین

شهر خارکف اوکراین، دومین شهر بزرگ اوکراین است که در شمال شرقی این کشور و بسیار نزدیک به مرز روسیه واقع شده است و مرکز صنعتی و علمی مهم است. این مقاله به ساعت خارکف اوکراین اختصاص دارد. شهری که اکثریت تقریباً 1.5 میلیون نفر در اینجا به زبان روسی صحبت می کنند. خارکف در سال 1655 تاسیس شد و به سرعت توسعه یافت. این شهر همچنین برای مدت کوتاهی پایتخت جمهوری سوسیالیستی شوروی اوکراین، بین دسامبر 1919 و 1934 بود. با عبور از این دوران، خارکف به شهر زیبایی ها تبدیل شد. همه می دانند که سیستم های مترو در اتحاد جماهیر شوروی سابق زیبا هستند. ایستگاه‌های مترو مسکو خارج از لیگ هستند، اما شهرهای دیگر نیز چندان کهنه نیستند. متروی خارکف در سال 1975 افتتاح شد. این دومین سیستم مترو در اوکراین و ششمین سیستم مترو در اتحاد جماهیر شوروی کنونی پس از مسکو بود.

اکثر ایستگاه ها واقعا جالب و زیبا هستند، با جزئیات بسیار عالی که چشم را به خود جلب می کند! برخی حتی کمی ظاهر آینده نگرانه دارند. اما زیباترین آنها آکادمیکا پاولوا، کیفسکا و پوشکینسکا بودند. شما بری سفر چه به قصد گردشگری و چه قصد مهاجرت، می توانید از تجارب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

تاریخچه ای از خارکف اوکراین

این شهر در محل تلاقی رودخانه های اودا، لوپان و خارکف قرار دارد. حدود سال 1655 به عنوان یک دژ نظامی برای محافظت از مناطق مرزی جنوبی روسیه تأسیس شد. بخشی از دیوار قدیمی کرملین باقی مانده است. مرکز منطقه‌ای با خاک ‌های حاصلخیز و استعمار سریع در قرن هجدهم، به سرعت تجارت و صنایع دستی مهمی را توسعه داد و در سال 1732 به مقر حکومت استانی تبدیل شد. موقعیت گره‌ای آن در اواخر قرن 19 با افتتاح ساختمان مجاور آن افزایش یافت. میدان زغال ‌سنگ حوضه Donets، که اولین بار در سال 1869 از طریق راه ‌آهن از خارکف به آن رسید. در آن دوره، صنایع خود خارکف، به ‌ویژه مهندسی، به سرعت رشد کرد. پس از انقلاب روسیه در سال 1917، خارکف اولین پایتخت اتحاد جماهیر شوروی اوکراین شد. اما در سال 1934 این عملکرد را به کیف از دست داد.

در جنگ جهانی دوم، این اتصال کلیدی به شدت مورد مناقشه قرار گرفت و چندین بار دست به دست شد، با تخریب بسیار سنگین. این شهر همچنین در زمان تهاجم روسیه به اوکراین در سال 2022 صحنه نبردهای شدید بود. امروزه خارکف نقش خود را به عنوان یک مرکز ارتباطی حفظ کرده است: این یک اتصال ریلی بزرگ است که چندین خط اصلی روی آن و تعدادی ایستگاه خط اصلی همگرا هستند. خارکف همچنین یک گره در سیستم بزرگراه های اصلی اوکراین و روسیه است که دارای بزرگراه هایی به مسکو، کیف و غرب اوکراین، به Zaporizhzhya و کریمه، و به Rostov-na-Donu و قفقاز است. یک فرودگاه اصلی نیز دارد. طیف وسیع محصولات این شهر شامل لوکوموتیوهای دیزلی، ماشین ابزار، ماشین آلات معدن، تراکتور و سایر ماشین آلات کشاورزی، دوچرخه، ژنراتور، توربین های بخار و بسیاری از اقلام الکتریکی است.

شکل زیر صنایع فعال دیگر در شهر خارکف اوکراین را نشان می دهد:

صنایع فعال در شهر خارکف اوکراین

شرایط جوی و فصلی در خارکف اوکراین

آب و هوای خارکف نسبتاً قاره ‌ای است، با زمستان ‌های بسیار سرد که در آن دما اغلب زیر صفر است و تابستان‌ هایی گرم دارد. این شهر در شمال شرقی اوکراین و در فاصله 35 کیلومتری (22 مایلی) از مرز روسیه قرار دارد. بارندگی زیاد نیست، در واقع، شمال شرق اوکراین به اندازه شمال غرب بارانی نیست، حتی اگر خشک ترین قسمت کشور جنوب باشد. به هر حال در زمستان بارندگی بسیار مکرر است و عموماً به صورت برف رخ می دهد، در حالی که از اردیبهشت تا تیرماه که می تواند به صورت رعد و برق رخ دهد کمی بیشتر است. زمستان سرد و خاکستری است. بارش برف مکرر است، اما به طور کلی فراوان نیست. گاهی اوقات ممکن است طلسم های سرما از سیبری رخ دهد که بار دیگر تکرار می شد و در طی آن دما می تواند تا -20 درجه سانتیگراد کاهش یابد.

سردترین رکورد 35.6- درجه سانتیگراد (32.1- درجه فارنهایت) است و در ژانویه 1940 ثبت شد. تابستان گرم است، با تعداد ساعات آفتابی مناسب و برخی رعد و برق، که در قسمت اول بیشتر است. اگرچه هوا معمولاً خیلی گرم نیست، ممکن است دوره‌های بسیار گرمی وجود داشته باشد، معمولاً مدت کوتاهی که در طی آن دما می ‌تواند به ۳۳/۳۴ درجه سانتیگراد (91/93 درجه فارنهایت) برسد یا از آن فراتر رود. در آگوست 2010، طی یک موج گرمای استثنایی، به 39.8 درجه سانتیگراد (103.6 درجه فارنهایت) رسید. متوسط ​​دمای سردترین ماه (ژانویه) -4.7 درجه سانتیگراد (23.6 درجه فارنهایت) و گرمترین ماه (ژوئیه) 21.8 درجه سانتیگراد (71.3 درجه فارنهایت) است.

در جدول زیر سایر اطلاعات مرتبط با میانگین دمای هوای خارکف اوکراین شرح داده شده است:

میانگین دمای خارکف اوکراین

اختلاف زمانی بین ایران و خارکف اوکراین

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می‌ توانیم با برنامه ‌ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (ایران) پوشش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8:00 صبح تا 4:30 بعد از ظهر در خارکف اوکراین خواهد بود. یک تماس تلفنی از کاشمر، ایران به خارکف، اوکراین برنامه ریزی کنید اگر در ایران زندگی می ‌کنید و می‌ خواهید با یکی از دوستانتان در خارکف اوکراین تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 8:30 صبح تا 12:30 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

این ساعت بین ساعت 7 صبح تا 11 بعد از ظهر به وقت آنها خواهد بود، زیرا خارکف اوکراین 1 ساعت و 30 دقیقه از ایران عقب است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌ خواهید در محل کار به فردی در خارکف، اوکراین دسترسی داشته باشید، ممکن است بخواهید بین ساعت 10:30 صبح تا 6:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. برای اطلاع از سایر موضوعات مرتبط با زندگی در خارکف از جمله قوانین کشور اوکراین، می توانید به بخش جست و جوی سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *