شرایط سوئیس, مهاجرت به کشور سوئیس

ساعت لوزان سوئیس

ساعت لوزان سوئیس

از میان شهرهای پرآوازه سوئیس، نام لوزان همیشه توجه افراد را جلب می کند، شهری که هم پاتوق سیاستمداران و هم عناصر ضد فرهنگ است. در این مقاله که به ساعت لوزان سوئیس اختصاص دارد، شرایط آب و هوایی و معرفی شهر لوزان و اختلاف ساعت می پردازیم. برای دهه ‌ها، شهرداری سخاوتمندانه به هنر و فرهنگ از همه رنگ‌ها در این شهر، یارانه پرداخت کرده است که در نتیجه مجموعه‌ ای از جشنواره‌ ها، موسیقی زنده، کلوب، تئاتر، اپرا و رقص برای رقابت با کلانشهری تنبل‌تر ده برابر بزرگ‌ تر از لوزان 300000 نفری به راه انداخته است. اغراق آمیز است اگر بگوییم می توانید هر چیزی را که می خواهید در لوزان بیابید، اما ترکیب شاد سنت طولانی آزمایش های فرهنگی، مخاطبان باز و مشتاق و یارانه های عمومی درشت به هنر و سرگرمی شهر وسعت تازه ای می بخشد.

با کمک به پویایی، ویژگی مشخص شهر، جمعیت بین المللی دانشجویان آن است که جذب دانشگاه معتبر لوزان، بزرگترین دانشگاه سوئیس، و شاخه فرانسوی زبان موسسه فناوری فدرال شده است. صدها آموزشگاه زبان و آکادمی خصوصی، همراه با شهرت جهانی École Hotelière، محل آموزش سرآشپزهای برتر و کارکنان هتل، شهرت شهر را برای یادگیری افزایش می دهند. مجموعه ‌ای از برنامه ‌های مطالعاتی بین‌ المللی به تغذیه آرایش چند قومیتی منحصربه‌فرد لوزان کمک می ‌کند. این روحیه جوانی و تپه ‌های شهر، به لوزان نقش جدیدی به عنوان پایتخت بلدینگ و اسکیت‌ برد اروپا بخشیده است: وقتی خورشید می‌ درخشد، هر فضای عمومی با چرخش چرخ‌ های کوچک خش ‌خش می‌ کند و آب‌ نمای اوشی در تابستان به صدا در می ‌آید. شما می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بیشتری از سوئیس و شهرهای آن چون لوزان پیدا کنید.

معرفی شهر لوزان سوئیس

لوزان تمایل به الهام بخشیدن به اغراق دارد. در کشوری با زیبایی ‌های طبیعی فوق‌ العاده، این زیباترین شهر و در واقع سانفرانسیسکو سوئیس است، شهری با تپه ‌های فوق‌ العاده شیب‌ دار که بر فراز دریاچه در ردیفی از تراس ‌های فشرده و رو به جنوب توسعه یافته است. مناظر آب آبی، نور درخشان خورشید و ارغوانی و خاکستری آلپ‌ های سفید پوشیده از ساووی در میان شکاف ‌های ساختمان ‌ها یا انتهای کوچه‌ های شیب‌ دار می ‌چرخند. بخش اعظم شهر هنوز جنگلی است، پارک ‌های زیادی وجود دارد و گردشگاه ‌های پردرخت کنار دریاچه پر از گل ‌های سرسبز و رنگارنگ است. این شهر به سادگی جذاب ترین شهر سوئیس است. مقایسه با سانفرانسیسکو در محیط زیبا متوقف نمی شود. در سوئیس ضد فرهنگ ها در کافه ‌های لوزان زندگی می ‌کنند.

واقعیتی که هرچند عجیب به نظر می‌ رسد، اما به طور گسترده در سنت دیرینه این شهر برای پرورش نوآوری ‌های فکری و فرهنگی نهفته است. از قرون وسطی، لوزان در آوانگارد فرهنگی سوئیس ایستاده است. در آن زمان، کلیسای جامع تأثیرگذارترین شهر منطقه را تاج گذاری کرد. هنوز هم بر روی تپه قدیمی شهر، چشمگیرترین بنای گوتیک کشور، پر زرق و برق قرار دارد. پس از اصلاحات، دانشجویان به دانشگاه پیشگام لوزان هجوم آوردند و در قرن هجدهم و نوزدهم، رمانتیک های بی قرار به دنبال الهام گرفتن از محیط و زندگی لوزان بودند. این شهر با ظاهری باشکوه، مملو از عمارت‌های چهارگوش و خیابان‌های خرید شیک، و با تفرجگاه پر زرق و برق خود در کنار دریاچه اوچی باقی مانده است. اما، علیرغم ظاهر، شهرهای کمی در اروپا وجود دارند که به طور فعال به اصل لذت اهمیت می دهند و از آن حمایت می کنند.

در شکل زیر به سایر جذابیت های لوزان اشاره شده است:

جذابیت های لوزان سوئیس

وضعیت فصلی هوا در لوزان سوئیس

در لوزان تابستان ها گرم، زمستان ها بسیار سرد و در تمام سال مرطوب و نیمه ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 30 درجه فارنهایت تا 79 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت زیر 21 درجه فارنهایت یا بالاتر از 89 درجه فارنهایت است. بهترین زمان از سال برای بازدید از لوزان برای فعالیت در هوای گرم از اواخر ژوئن تا اواسط سپتامبر است فصل گرم به مدت 3.2 ماه، از 4 ژوئن تا 9 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 71 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در لوزان جولای است که میانگین دمای آن 78 درجه فارنهایت و کمینه 60 درجه فارنهایت است. فصل سرد از 17 نوامبر تا 2 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 47 درجه فارنهایت ادامه دارد. سردترین ماه سال در لوزان ژانویه است.

در لوزان، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها تغییرات فصلی قابل توجهی را در طول سال تجربه می کند. بخش روشن ‌تر سال در لوزان از 18 ژوئن آغاز می ‌شود و 3 ماه طول می ‌کشد و در حدود 17 سپتامبر به پایان می ‌رسد. صاف ترین ماه سال در لوزان جولای است که در طی آن به طور متوسط ​​آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری در 64٪ مواقع است. قسمت ابری سال از 17 سپتامبر شروع می شود و به مدت 9 ماه ادامه دارد و در حدود 18 ژوئن به پایان می رسد. ابری ترین ماه سال در لوزان نوامبر است که در طی آن آسمان به طور متوسط ​​در 57% مواقع ابری یا ابری است. یک روز مرطوب، روزی است که حداقل 0.04 اینچ بارندگی مایع یا معادل مایع داشته باشد. شانس روزهای مرطوب در لوزان در طول سال متفاوت است.

در نمودار زیر سایر اطلاعات مرتبط با لوزان سوئیس شرح داده شده است:

اطلاعات مرتبط با لوزان سوئیس

اختلاف زمانی ایران با ساعت لوزان سوئیس

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می ‌توانیم با برنامه ‌ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (لوزان، سوئیس) پوشش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در لوزان، سوئیس امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 18:00 در اصفهان، ایران خواهد بود. اگر در لوزان سوئیس زندگی می‌ کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستانتان در ایران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 20:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

این ساعت بین ساعت 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از لوزان سوئیس جلوتر است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌ خواهید در محل کار خود با شخصی در ایران تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 6:30 صبح تا 2:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. برای آگاهی از هزینه اقامت سوئیس، با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط و تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *