شرایط کانادا, مهاجرت به کشور کانادا

ساعت بریتیش کلمبیا کانادا

ساعت بریتیش کلمبیا کانادا

ساعت بریتیش کلمبیا کانادا با ایران و تهران اختلاف زمانی قابل توجهی دارد. بریتیش کلمبیای زیبا بهترین مکان روی زمین شعار این استان است. این شعارهای رسمی برای بریتیش کلمبیا (پیش از میلاد) همگی از جغرافیای فیزیکی ناهموار که مشخصه این استان است الهام گرفته شده است. جغرافیای فیزیکی مطالعه فرآیندها و الگوهای محیط طبیعی است که این مناظر مشخص را ایجاد می کند. جغرافیای فیزیکی شامل طیف متنوعی از پدیده های طبیعی است که به عنوان مثال، جو، هیدروسفر، بیوسفر و ژئوسفر را مطالعه می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به بریتیش کلمبیا به سوالات شما پاسخ می دهد.

معرفی بریتیش کلمبیا

BC مجموعه ای از ویژگی های فیزیکی دارد که چشم انداز منحصر به فرد و متنوع آن را تشکیل می دهد. به دلیل تنوع مناطق فیزیکی و فرهنگی، این استان گاهی اوقات منطقه ای از مناطق نامیده می شود. بریتیش کلمبیا به طور معمول به 3 منطقه اصلی، داخلی، ساحلی و سرزمین اصلی تقسیم می شود. این مناطق توسط یک سیستم سست و اغلب دارای همپوشانی از مناطق فرهنگی جغرافیایی، اغلب بر اساس حوضه های رودخانه ای، اما گاهی اوقات آنها را در بر می گیرد، تجزیه می شوند. نمونه هایی از اولی ها کوتنایز، اوکاناگان و چیلکوتین هستند. نمونه های دومی کشور لیلوئت و کاریبو هستند. مناطق فرعی مهم این مناطق عبارتند از: دره فریزر، بخشی از سرزمین اصلی پایین، دره فریزر (که با مناطق مختلف همپوشانی دارد) و دره رابسون.

در حالی که کوه‌ های مرتفع، به ‌ویژه کوه‌ های راکی و کوه ‌های ساحلی به خاطر دمای سرد شناخته می ‌شوند، محیط ساحلی گرم و مرطوب است. این گرما و رطوبت عمدتاً به دلیل جریان شمالی اقیانوس آرام است که از غرب به شرق در سراسر اقیانوس آرام می گذرد. از برخورد جریان اوشیو و جریان کوروشیو نشات می گیرد. هوای گرم اقیانوس، بیشتر رطوبت خود را به صورت باران و برف با بالا آمدن بر روی رشته کوه ها کاهش می دهد. این امر بریتیش کلمبیا را به مرطوب ترین آب و هوای کانادا و در نتیجه پربارترین جنگل های کانادا تبدیل می کند. غنای منابع طبیعی موجود در سال قبل از میلاد در نتیجه محیط پیچیده و مناطق بوم گردی متنوع آن است.ه بالاترین حوضه رودخانه فریزر در جنوب شرقی شاهزاده جورج است.

بررسی جغرافیایی بریتیش کلمبیا کانادا

چشم انداز پیچیده BC شامل توپوگرافی و فیزیوگرافی متنوع، بسیاری از ریز اقلیم ها، و اکوسیستم های زمینی و دریایی است. ویژگی ‌های مهم اکوسیستم‌ های دریایی شامل دما، شوری، پیکربندی بستر دریا و عمق آب است، در حالی که اکوسیستم‌ های خشکی به شدت تحت ‌تاثیر مناطق اقلیمی هستند که در آن خاک‌های خاص، جوامع گیاهی و جانوری و سیستم ‌های آبی با فرآیندهای زمین‌ شناسی و ژئومورفیک تعامل دارند. اکوسیستم های دریایی و زمینی برای ایجاد یک منطقه ساحلی منحصر به فرد و پر جنب و جوش در تعامل هستند. چندین منطقه زیست اقلیمی مختلف وجود دارد که شامل پوشش گیاهی متنوعی است که منعکس کننده تفاوت های آب و هوایی و فیزیوگرافی است.

این مناطق در بریتیش کلمبیا عبارتند از:

  • تندرا آلپ
  • صنوبر – بید – توس
  • صنوبر سفید و سیاه بوئال
  • کاج زیر شمالی – صنوبر
  • صنوبر زیربورال
  • شوکران کوهی
  • صنوبر انگلمن – صنوبر زیربالپی
  • صنوبر مونتان
  • چمن سان
  • کاج پوندروسا
  • صنوبر داگلاس ساحلی
  • شوکران ساحلی غربی

فصول و ساعت بریتیش کلمبیا کانادا

در هر زمانی از سال، ونکوور مطمئناً شگفت زده و خوشحال خواهد شد. ونکوور می تواند سهم خود را از هوای خنک تر و همچنین آب و هوای معتدل تر را ببیند. این یک الگوی بسیار چرخه ‌ای در اینجا در ونکوور است، جایی که معمولاً نمی‌توانید روندهای پیش ‌بینی را تا زمانی که اتفاق نیفتند، بگویید. برای زمستان ‌های گرم ‌تر، ونکوور تمایل به مشاهده دمای کاملاً دلپذیر از حدود 0 تا 8 درجه سانتی‌گراد دارد. در این زمان، غیرمعمول نیست که مردم بتوانند دوچرخه سواری کنند و از فعالیت های بیرون از شهر در شهر لذت ببرند. گاهی اوقات در فوریه، با این واقعیت که هوا بسیار گرم است، فکر می کنید بهار یا تابستان است. این با الگوی آب و هوایی به نام ال نینو همراه است. در طول سال ‌های گرم ‌تر، ونکوور می‌تواند باران شدید همراه با دوره‌های آفتابی همگی در یک روز داشته باشد.

برخی از روزها وجود دارد که طوفان توسط جبهه های آب و هوایی به وجود می آید. معمولاً در طول سال‌ های گرم ‌تر، در اکثر ماه‌های زمستانی بین 100 تا 120 میلی‌متر بارندگی وجود خواهد داشت، و در ونکوور هر ماه 50 میلی‌متر (2 اینچ) باران می‌بارد. سطح برف در این زمان از سال برای زمستان های گرم تر به شدت کاهش می یابد. برای زمستان های خنک تر، شاهد روندهایی خواهیم بود که از -10 درجه سانتی گراد تا 0 درجه سانتی گراد (14 درجه فارنهایت تا32 درجه فارنهایت) می روند. روزها در این سال ها می توانند بسیار خنک باشند و باد می تواند بسیار تند باشد. بهترین روش لباس پوشیدن در این سال ها لایه لایه است، زیرا وقتی داخل خانه هستید، گرم می شوید.

فصول و ساعت بریتیش کلمبیا کانادا

بهار و تابستان و پاییز در بریتیش کلمبیا

در طول بهار در ونکوور می‌توانید در همان روز گلف و اسکی کنید، با بارش باران در ارتفاعات بالاتر و باران نزدیک‌تر به سطح دریا. مواقعی وجود دارد که حتی در سطح دریا هم برف یا باران یخ زده می بارد. میزان بارندگی در مقایسه با زمستان به شدت کاهش می یابد و تقریباً 5 سانتی متر بارندگی در هر ماه وجود دارد. دما در حال حاضر گرمتر است و آوریل دارای میانگین روزانه 13 درجه سانتیگراد است. تا ژوئن، میانگین بالاترین روزانه به 19 درجه سانتیگرادرسیده است. در سال‌ های سردتر، شما می‌توانید از 8 تا 12 درجه سانتی‌گراد را ببینید. تابستان فصل انواع رویدادها و جشنواره های ویژه است. هوا گرم است، اما نه خیلی گرم، با میانگین بالاترین میانگین روزانه 20 درجه سانتی گراد تا تقریباً 30 درجه سانتی گراد و بارندگی تقریباً 4 سانتی متر در هر ماه.

کمینه شبانه در تابستان به طرز دلپذیری خنک است و به طور متوسط ​​13 درجه سانتیگراد است. تابستان معمولاً خشک ‌ترین فصل در ونکوور است و آگوست معمولاً خشک ‌ترین ماه تابستان است. هوا در ماه های پاییز سرد می شود و بالاترین روزانه آن در اکتبر به طور میانگین 13 درجه سانتی گراد است. در دسامبر، بالاترین میزان روزانه به 6 درجه سانتیگراد کاهش یافته است. پاییز بارانی ترین ماه در ونکوور است. ماه اکتبر به طور متوسط ​​10 سانتی متر (4 اینچ) بارندگی دارد، در حالی که نوامبر و دسامبر هر کدام حدود 18 سانتی متر (7 اینچ) باران می بارد.

اختلاف ساعت بریتیش کلمبیا با دیگر استان ها

بیشتر بریتیش کلمبیا، از جمله بزرگترین شهر آن، ونکوور، از زمان استاندارد اقیانوس آرام در زمان استاندارد و از زمان تابستانی اقیانوس آرام در زمان تابستانی استفاده می‌کند. همه همسایگان بریتیش کلمبیا در کانادا از ساعت کوهستانی استفاده می کنند. یوکان در تمام طول سال در ساعت استاندارد کوهستانی است، در حالی که مناطق شمال غربی و آلبرتا در زمان تابستانی به ساعت نوری کوهستانی تغییر می‌کنند. برخی از مناطق در جنوب شرقی و شمال شرقی قبل از میلاد در مرز این ایالت ها یا در طول دوره DST بین MST و MDT جابجا می شوند یا از زمان استاندارد MST در تمام سال استفاده می کنند. برخی از مکان ‌ها در جنوب شرقی بریتیش کلمبیا، نزدیک به مرز آلبرتا ، MST را در زمان استاندارد و MDT را در DST مشاهده می‌کنند. آنها عبارتند از: Cranbrook , Golden و Invermere .

کرستون از DST استفاده نمی کند و در تمام سال زمان استاندارد کوهستان را رعایت می کند. در شمال شرقی استان، برخی از مناطق نیز در تمام سال از MST استفاده می‌کنند: شهرداری منطقه‌ای راکی‌ های شمالی، از جمله فورت نلسون، و بیشتر منطقه منطقه‌ای پیس ریور، از جمله داوسون کریک و فورت سنت جان، برای DST تغییر نمی‌کنند. تنها استثنا در منطقه منطقه ای Peace River Fort Ware است که از زمان استاندارد اقیانوس آرام PST استفاده می کند و در DST به زمان روشنایی اقیانوس آرام PDT تغییر می کند. ممکن است این اختلاف ساعات یکی از مشکلات زندگی در کانادا باشد.

در جدول زیر شاهد جزییاتی در خصوص ساعت و زمان بریتیش کلمبیا می باشید:

مخفف منطقه زمانینام بخشانحراف زمان کنونی
PTزمان اقیانوس آرامUTC -8:00 /-7:00
MTزمان کوهستانUTC -7:00 /-6:00

اختلاف ساعت با ایران

یکی از کارهایی که می‌توانید برای هماهنگی کاری و برقراری ملاقات های از راه دور انجام دهید این است که محدوده را از 6 صبح تا 8 بعد از ظهر به وقت شما (ونکوور، کانادا) تعیین کنید. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در این بریتیش کلمبیا کانادا در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 6:00 صبح تا 8:00 بعد از ظهر وقت خود را در ونکوور، کانادا امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 5:30 بعد از ظهر تا 7:30 صبح در ایران خواهد بود. اگر در ونکوور کانادا زندگی می‌کنید و می‌خواهید با یکی از دوستانتان در ایران تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 7:30 تا 11:30 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

در صورت نیاز می توانید به مقاله سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا مراجعه کنید. در نمودار زیر شاهد درصد مهاجران در استان بریتیش کلمبیا هستید:

درصد مهاجران در استان بریتیش کلمبیا

این ساعت بین ساعت 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا ایران 11 ساعت و 30 دقیقه از ونکوور، بریتیش کلمبیا جلوتر است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید با شخصی در ایران در محل کار تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 9:30 شب تا 5:30 صبح به وقت خود امتحان کنید. یک زمان طلایی از 9 صبح است تا 4 و یا 5 بعد از ظهر که می تواند یک زمان مشترک و مناسب باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه برنامه ورود سریع به کانادا همراه شما است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *