مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته آسیب شناسی در قبرس

رشته آسیب شناسی در قبرس

علاقه مندان به آغاز دوره تحصیلی در رشته آسیب شناسی در قبرس به مهارت هایی همچون توانایی فکری و قدرت عاطفی و بلوغ ارتباطی نیاز دارند. مورد نخست مورد نیاز برای تکمیل موفقیت آمیز آموزش آکادمیک و به روز بودن با پیشرفت های جدید در پزشکی است و موارد دیگر در در زمینه تقویت همکاری مهارت های ارتباطی و بین فردی خوب و علاقه به آموزش دیگران در مورد پیشرفت های جدید کاربرد دارند. علاوه بر این از آسیب شناسان در قبرس این انتظار وجود دارد که به دنبال یافتن راه حل برای مشکلات باشند و باید استفاده از تجهیزات و ابزار را آموزش ببینند. اما برای طی اولین مراحل شما نیاز به اخذ پذیرش از یک دانشگاه در قبرس دارید که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا راه شما را در زمینه عبور از همه موانع راهنمایی نماید.

معرفی رشته آسیب شناسی در قبرس

آسیب شناسی در قبرس تعدادی از زمینه ها را برای کار و تخصص ارائه می دهد. اگر دوست دارید در محیط های آزمایشگاهی با طیف وسیعی از گزینه ها در تحقیق یا توسعه آزمایش های جدید و ابزارهای جدید برای تشخیص بهتر بیماری ها کار کنید، انتخاب شغل به عنوان پاتولوژیست می تواند برای شما مناسب باشد. اکثر پاتولوژیست ها در آزمایشگاه های بیمارستانی یا در آزمایشگاه های مرجع سرپایی کار می کنند. در پاتولوژی مطب خصوصی، پاتولوژیست بیشتر وقت خود را صرف هدایت عملیات آزمایشگاه و تشخیص بیوپسی از رویه های جراحی از روز قبل می کند. علاوه بر این، تخصص مربوطه در هر زمینه پزشکی و جراحی وجود دارد. آسیب شناسی در قبرس به تخصص های اصلی زیر تقسیم می شود:

آسیب شناسی آناتومیک با تشخیص بافت سروکار دارد و آسیب شناسی بالینی که با تشخیص تست آزمایشگاهی سروکار دارد. اکثر پاتولوژیست های خصوصی دارای گواهی هیئت مدیره در هر دو تخصص هستند. درماتوپاتولوژی به آسیب شناسی پوست، هماتوپاتولوژی (مغز استخوان و اختلالات لخته شدن خون) می پردازد. هماتوپاتولوژی با مغز استخوان و اختلالات لخته شدن خون، داروی انتقال خون (بانک خون و اهدای فرآورده های خونی) سروکار دارد. آسیب شناسی قانونی- پزشکی قانونی و پزشکی از نوع کوینسی و سیتوپاتولوژی با پاپ اسمیر و آسپیراسیون با سوزن ظریف سروکار دارد. نقش هایی که برای یک پاتولوژیست در قبرس در نظر گرفته می شود، شامل موارد زیر می شود:

  • بیماری ها و شرایط بدن را مطالعه کند.
  •  تشخیص طیف گسترده ای از بیماری ها مانند سرطان، بیماری های عفونی و دیابت.
  • اطمینان از صحت نتایج گزارش شده.
  • حصول اطمینان از اینکه نتایج به شیوه ای منسجم به بقیه کادر پزشکی اطلاع داده می شود.
  • ارائه راهنمایی و راهنمایی برای آزمایشگاه و بیمارستان.

معرفی رشته آسیب شناسی در قبرس

موقعیت شغلی رشته آسیب شناسی در قبرس

اگرچه برای رشته آسیب شناسی موقعیت های مختلفی تعریف شده است، اما یکی از ایده آل ترین موقعیت ها برای فارغ التحصیلان رشته آسیب شناسی، کار در آزمایشگاه است که آزمایشگاه BIOIATRIKI Healthcare Group یکی از موقعیت های برتر است. این آزمایشگاه با پرسنل مجرب پزشکی و پیراپزشکی، یعنی توسط پاتولوژیست هایی با بیش از 20 سال سابقه کار می کند. علاوه بر این، آزمایشگاه توسط یک استاد دانشگاه اداره می شود. رویه ‌های خاص، مدیریت جریان حوادث پزشکی، نتایج آزمایش‌ ها و ارتباط آزمایشگاهی با شعبه ‌های آن توسط بخش مشهور فناوری اطلاعات پشتیبانی می‌ شوند. نقش کلیدی این آزمایشگاه در قبرس، مطالعه اندام ‌ها، بافت ‌ها یا سلول‌ های انسان در طول بررسی تشخیصی همه بیماری‌ ها و نئوپلاسم ‌ها است. همچنین درمان بیماران مبتلا به نئوپلاسم های بدخیم را تعیین و یا اصلاح می کند. به عنوان مثال، تجویز داروی Herceptin، در صورت سرطان پستان.

مواد اصلی مورد مطالعه توسط پاتولوژیست نمونه های بافتی از بیوپسی، جراحی و آسپیراسیون است. بافت هایی که قرار است زیر میکروسکوپ بررسی شوند، تحت یک سری فرآیندهای فنی قرار می گیرند که توسط تکنسین های مجرب و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دارای گواهینامه های مورد نیاز انجام می شود.

سایر اقداماتی که در رشته آسیب شناسی در آزمایشگاه های قبرس انجام می شود در جدول زیر اشاره شده است:

ردیفنوع اقدامات
1معاینات بافت شناسی استاندارد
2معاینات بافت شناسی ویژه مانند بیوپسی مغز استخوان
3معاینات بافت شناسی مشاوره ای، به عنوان مثال، بافت های لنفاوی.
4تکنیک های تشخیصی تخصصی جدید مانند هیستوشیمی این تست ها توسط بسیاری از ، ایمونوفلورسانس و ایمونوهیستوشیمی پشتیبانی و تکمیل می شوند.
5ایمونوهیستوشیمی که نقش اصلی را در تعیین عوامل پیش آگهی ایفا می کند که نتایج آن مستقیماً بر انتخاب درمان هدفمند تأثیر می گذارد

هزینه زندگی دانشجویی در قبرس

اقتصاد قبرس تا حد زیادی به گردشگران بستگی دارد به همین دلیل است که بسیاری از مردم می توانند در اینجا انگلیسی و روسی صحبت کنند. برخی از حقایق مهمی که هنگام حضور در قبرس باید به خاطر بسپارید، رانندگی و استفاده از یورو به عنوان ارز پایه است. سواحل در قبرس رایگان هستند، شما فقط برای اجاره یک سالن، دریافت نوشیدنی های محلی و تنقلات و غیره هزینه می پردازید. تعداد زیادی کافه و رستوران زیبا در ساحل دریا در هر شهر سیرپیا غذاهای محلی و بین المللی ارائه می دهند. هزینه 3 دوره برای دو نفر به طور متوسط ​​45.78$ (دلار) است. کوکاکولا یا پپسی خنک فقط 1.68$ (دلار) است. یک فنجان کاپوچینوی آرامش بخش به طور متوسط ​​3.41$ (دلار) است. کسانی که فست فود ترکیبی را از دست داده اند می توانند آن را با حدود 7$ (دلار) تهیه کنند.

بازارها مکانی برای دریافت تازه ترین محصولات در هر کجای سیرپوس هستند. آب آشامیدنی (1.5 لیتر) – 0.84$ (دلار)، میوه ها و سبزیجات 0.38$ (دلار) تا 0.90$ (دلار) در هر پوند. برای رفت و آمد به بازار، مردم اغلب از خودروهای شخصی خود استفاده می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، لطفاً توجه داشته باشید که قیمت بنزین 5.55$ (دلار) در هر گالن است. برای سوار شدن به تاکسی، باید 4.58$ (دلار) برای شروع تاکسی و 1.34$ (دلار) برای هر مایل تا مقصد خود آماده کنید. هزینه برق، جمع آوری زباله، تامین آب، گرما و سرما در خانه 119.17$ (دلار) در ماه است. 0.10$ (دلار) یک امتیاز در دقیقه برای اتصال تلفن همراه با جهان است. شما همیشه می توانید از یک جایگزین در قالب اینترنت داده نامحدود استفاده کنید که در واقع فقط 45.39$ (دلار) در ماه خواهد بود.

درآمد شاغلان رشته آسیب شناسی در قبرس

فردی که به عنوان پزشک پاتولوژی در قبرس کار می کند، معمولاً حدود 4830€ (یورو) در ماه درآمد دارد که ین میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 2370€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 7540€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​4930€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک پاتولوژی کار می کنند کمتر از 4930€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4930€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25 درصد از پزشکان پاتولوژیک کمتر از 3280€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75 درصد آنها بیش از 3280€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75 درصد از پزشکان پاتولوژی کمتر از 6360€ (یورو) درآمد دارند.

بر اساس تجربه یک پزشک پاتولوژی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 2810€ (یورو) در ماه است. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 3610€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 4980€ (یورو) در ماه دارد که 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در قبرس می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته آسیب شناسی در قبرسبرای انتخاب بهترین شهرهای قبرس جهت آغاز دوران تحصیل خود می توانید از طریق تماس یا مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از راهنمایی کارشناسان ما استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *