مهاجرت سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا

سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا

سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا کشور کانادا از جمله روش های مهاجرت و همچنین گرفتن حق اقامت دائم این کشور پیشرفته و زیبا می باشد. در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتری در مورد روش های ممکن برای سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا هستید با مطالعه نمودن این مقاله و همچنین مراجعه به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاعات جامعی دست یابید. یکی از بهترین و مناسب ترین راه های مهاجرت به کشور کانادا سرمایه گذاری در این ایالت می باشد که متقاضیان بی شماری در سرتاسر دنیا می باشد.

این ایالت که در بر گیرنده شهرهای جهانی مثل ونکور و ویکتوریا می باشد. از جمله مراکز اصلی اقتصادی در کانادا محسوب می گردد. سرمایه گذاری در این ایالت می تواند علاوه بر راه اندازی یک شرکت و کسب سود حاصله، اقامت دایم کانادا را برای متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور فراهم کند. ما در این مقاله، علاوه بر بیان شرایط و ویژگی های سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا و امتیازات مربوطه به توضیح جامع از برنامه استانی مهاجرت کارآفرین BC PNP می پردازیم. کلیه متقاضیان سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا می تواند از طریق برنامه استانی مهاجرت سرمایه گذار BC PNP به راحتی در ایالت بریتیش کلمبیا اقامت دایمی خود را کسب کرده و آزادانه به فعالیت تجاری خود بپردازند.

درباره ایالت بریتیش کلمبیا

ایالت بریتیش کلمبیا غربی ترین ایالت کانادا می باشد. دقیقا مابین اقیانوس آرام و کوه های راکی قرار گرفته است. با جمعیتی 5016 میلیون نفر، سومین ایالت پرجمعیت کشور کانادا می باشد. مرکز این استان شهر زیبای ویکتوریا می باشد. ونکور بزرگترین شهر ایالت بریتیش کلمبیا محسوب می گردد. بریتیش کلمبیا دارای اقلیم اقیانوسی بارانی است. آب و هوای ملایمی دارد. صنعتگری بخش اقتصادی بسیار مهمی این ایالت می باشد.

مس، طلا و روی از جمله فلزات گران بهایی هستند که از معادن ایالت بریتیش کلمبیا استخراج و صادر می شود. با این حال، منابع بسیار ارزشمند ایالت بریتیش کلمبیا ذغال سنگ، نفت و گاز طبیعی می باشند. کشاورزی و ماهیگیری، 2 بخش کلیدی از اقتصاد بریتیش کلمبیا به حساب می آید. تولید در بریتیش کلمبیا هنور هم بر پایه منابع است. اما در سال های اخیر به تدریج توسط صنایع کامپیوتری و تکنولوژی، بالای مربوط به ارتباطات از دور و صنایع هوافضا و صنایع زیر دریا متنوع شده است. از مزیت های اقتصادی بریتیش کلمبیا اینکه این ایالت دارای متعادل ترین بازار صادراتی در کل ایالت های کانادا می باشد.

از جمله اصلی ترین شرکای اقتصادی این منطقه عبارتند از:

  • آمریکا
  • ژاپن
  • کشورهای عضور اتحادیه اروپا

مهاجرت کارآفرینی استانی به ایالت بریتیش کلمبیا BC PNP

متقاضیان کار آفرینی در این ایالت باید دارای کلیه شرایط زیر باشند:

  • ارزش خالص سرمایه شخصی این اشخاص حداقل CAD600000 (دلار کانادا) باشد.
  • سابقه کار در حوزه مدیریت و یا تجارت را اثبات نماید.
  • وضعیت مهاجرت قانونی در کانادا داشته و صلاحیت آن محرز باشد.
  • این اشخاص باید قانونا باید مقیم کشور متبوع به خود باشد.

لازم به ذکر می باشد که هزینه های ثبت و درخواست برنامه استانی مهاجرت کارآفرین BC PNP به صورت زیر می باشد:

آیتمهزینه به دلار کانادا
ثبت نام300CAD
درخواسات3500CAD
درخواست برای کارمندان اصلی1000CAD

در صورتی که این اشخاص واجد شرایط باشند، در این صورت بر مبنای اطلاعات ثبتی این اشخاص امتیاز خواهند گرفت.

مزایای سرمایه گذاری در ایالت british columbia

از جمله مزایای سرمایه گذاری در این منطقه عبارتند از:

  • وجود داشتن بخش های جغرافیایی قوی (مثلا هوافضا، صنایع خودرویی، زیست پزشکی، رسانه های دیجیتال، صنایع غذایی)
  • وجود سالم ترین سیستم بانکی در سرتاسر دنیا
  • وجود نیروی کار آمد، مطمئن، خلاق و کارآفرین در هر حوزه کاری این منطقه
  • وجود نرخ های مالیاتی کم و جزیی برای شرکت ها
  • وجود داشتن گروه های صنعتی پویا و دینامیک
  • تضمین نمودن بازگشت سود سرمایه گذاری در این کشور

مزایای سرمایه گذاری در ایالت british columbia

شرایط اقامت دائم در ایالت کلمبیا کشور کانادا

کل امتیازات در برنامه BC PNP در حدود 200 امتیاز است که اگرمتقاضیان سرمایه گذاری در این ایالت حداقل 109 امتیاز کسب نمایند. در این صورت واجد صلاحیت تشخیص داده می شوند. این اشخاص تنها با کسب حدنصاب امتیازات تعیین شده، می توانند برای اخذ تاییدیه مهاجرتی صادر شده و برای درخواست اقامت دائم این کشور دعوت می شوند. با سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا، این اشخاص می توانند به عنوان سرمایه گذار از انواع محدودیت های دولتی بر سرمایه گذاری خارجی همانند محدودیت ها بر مالکیت سرمایه و سود آزاد استفاد نمایند. به آسانی اقامت دائم کانادا را اخذ می نمایند. مشغول به تجارت پرسودتان را در این ایالت شوند.

وضعیت املاک برای ثبت سرمایه در کانادا

بازار املاک این ایالت یکی از بازارهای جذاب و سالم جهت سرمایه گذاری شهروندان خارجی محسوب می شود. شبکه سرمایه گذاری املاک (REIN) که یک شرکت تحقیق و آنالیز می باشد. وظیفه اصلی آن تهیه نمودن گزارشاتی در پیرامون بازارهای مسکن در کل کانادا می باشد. شرکت REIN با انجام مطالعه بر روی 36 فاکتور اقتصادی و بازاری، بازارهای املاک بریتیش کلمبیا را بازارهایی با رشد تراز مثبت مالی برای سرمایه گذاری معرفی می کند. بازار املاک این ایالت به دلیل وجود فاکتور مقرون به صرفه قیمت خرید و فروش در کل ایالت های کانادا وضعیت خیلی مناسبی دارد.

با توجه به اتمام مقاله سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا و در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب نمودن اطلاعاتی در زمینه سایر روش های مهاجرتی به این کشور شدید به مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر هزینه اقامت در کانادا به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *