شرایط سوئیس, مهاجرت به کشور سوئیس

ساعت بروگ سوئیس

ساعت بروگ سوئیس

سوئیس را باید رویای گردشگری و مهاجرت عده بسیاری در جهان دانست که در این مقاله ما قصد آشناسازی شما با ساعت بروگ سوئیس را داریم. سوئیس، کشور فدرال اروپای مرکزی. پایتخت اداری سوئیس برن است و لوزان مرکز قضایی آن است. وسعت کوچک سوئیس – مساحت کل آن تقریباً نصف مساحت اسکاتلند است – و جمعیت کم آن نشانه کمی از اهمیت بین المللی آن است. این کشور محصور در خشکی از کوه ‌های سر به فلک کشیده، دریاچه ‌های عمیق آلپ، دره‌ های چمن‌ زار پر از مزارع منظم و دهکده ‌های کوچک و شهرهای پر رونق است که قدیم و جدید را در هم می‌ آمیزد، سوئیس پیوندی از جغرافیای فیزیکی و فرهنگی متنوع اروپای غربی است که برای هر دو شهرت دارد. زیبایی طبیعی و شیوه زندگی آن.

جنبه ‌های هر دو به عنوان واژه‌ ای برای کشور تبدیل شده است، که نام آن تصاویری از آلپ ‌های حکاکی‌ شده در یخچال ‌های طبیعی مورد علاقه نویسندگان، هنرمندان، عکاسان و علاقه‌مندان به ورزش در فضای باز از سراسر جهان است. برای بسیاری از افراد خارجی، سوئیس همچنین جامعه ‌ای مرفه، اگر چه آرام و غیر هیجان ‌انگیز را تداعی می ‌کند، تصویری که اکنون قدیمی شده است. سوئیس ثروتمند و منظم باقی می ماند، اما دره های کوهستانی آن به مراتب بیشتر از یک یودل یا آلفرن پژواک موسیقی یک گروه راک محلی است. شهرهای سوئیس همچون بروگ به‌عنوان مراکز بین ‌المللی صنعت و بازرگانی مرتبط با جهان بزرگ‌ تر ظاهر شده ‌اند، وضعیتی بسیار متفاوت از گذشته منزوی و درون ‌نگر سوئیس که در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد شما را با این جنبه ها اشنا سازد.

تاریخچه ای از شهرو ساعت بروگ سوئیس

بروگ محبوب ترین مقصد گردشگری است. هر سال 2 میلیون بازدید کننده به این شهر قرون وسطایی کاملاً حفاظت شده سرازیر می شوند. بروگ با کانال‌های رمانتیک و خیابان‌های کوچک زیبا، ونیز شمال لقب گرفته است و مطمئناً شایسته شهرت است. این شهر در قرن نهم توسط گروهی از وایکینگ های دانمارکی تاسیس شد. نام «بروگ» احتمالاً از کلمه اسکاندیناوی باستانی Bryggja گرفته شده است که به معنای «محل فرود» یا «محل پهلوگیری» است. در اواخر قرن نهم، بالدوین بازوی آهنین، اولین کنت فلاندر، شهر را مستحکم کرد تا از آن در برابر سایر وایکینگ ‌های مهاجم محافظت کند. بعدها این شهر به عنوان یک بندر توسعه یافت که تا حدود 1050 پس از میلاد به طور مستقیم از دریا قابل دسترسی بود. سپس آبراه ‌های طبیعی گل‌ آلود شدند، اما بروگ تا قرن پانزدهم از طریق کانال Zwin به دریا متصل بود.

بروگ به عنوان یکی از مراکز اصلی تولید و تجارت نساجی در اروپا، همراه با گنت و ایپرس رشد کرد. در سال 1300، فلاندر توسط پادشاه فیلیپ چهارم عادل به فرانسه ضمیمه شد. پادشاه سال بعد از بروژ بازدید کرد و همسرش، جوانا ناوارا، چنان تحت تأثیر رفاه و لباس های مجلل مردم محلی قرار گرفت که گفت: “فکر می کردم من به تنهایی ملکه هستم، اما می بینم که در اینجا 600 رقیب دارم”. در دهه 1300، بروگ به دفتر مرکزی اتحادیه هانسیتیک 17 شهر تبدیل شد و آنقدر بین المللی شد که تقریباً هر محصول عجیب و غریبی را می توان یافت در قرن شانزدهم، زوین به طور کامل گل و لای شده بود و مقر اتحادیه هانسی و بازرگانان به آنتورپ نقل مکان کردند و اما در آخرین سفر خود جزوی از سوئیس شد.

تاریخچه ای از شهرو ساعت بروگ سوئیس

وضعیت فصلی و هوای بروگ سوئیس

آب و هوای بروگ قاره ای اقیانوس اطلس با بارش های مکرر و گسترده است، با زمستان های نسبتاً سخت به دلیل بادهای سرد بالتیک، تابستان ها خنک است و بارندگی در طول سال به طور مساوی توزیع می شود، میانگین بارندگی سالانه حدود 820 میلی متر است. شهر بروگ تحت سلطه نوعی آب و هوای عمدتا معتدل است، اما مانند تمام بلژیک، بسیار متغیر است. آب و هوای بروژ به دلیل نزدیکی به دریا، زمستان های نسبتاً معتدل و تابستان های کاملاً سرد دارد. جریان گرم گلف استریم تأثیر معتدلی بر آب و هوای شهر دارد. آب و هوا در هر زمان از سال کاملاً متغیر است در همان روزی که می توانید باران و آفتاب داشته باشید، خوب است برای هر احتمالی آماده شوید. مرطوب ‌ترین ماه‌ های سال معمولاً ماه ‌های اکتبر، نوامبر و دسامبر است، اما باران در طول سال می‌ بارد.

آفتابی ‌ترین ماه‌ ها از ژوئن تا آگوست هستند، اگرچه این ماه ‌ها اغلب با رعد و برق شدید مشخص می‌ شوند. دمای زمستان اغلب زیر صفر است و میانگین حداقل آن بین 2 تا 3 درجه سانتیگراد است و حداکثر میانگین دمای زمستان بین 7 تا 8 درجه سانتیگراد متغیر است. میانگین دمای تابستان حداقل بین 11 تا 13 درجه سانتی گراد و حداکثر میانگین دمای تابستان بین 22 تا 19 درجه سانتی گراد است.

در نمودار زیر سایر اطلاعات مرتبط با میانگین آب و هوایی در بروگ سوئیس شرح داده شده است:

میانگین آب و هوایی در بروگ سوئیس

مناطق گردشگری در بروگ سوئیس

به خیابان بریدل در جنوب شرقی گروت مارکت بروید و به میدان بورگ، مرکز اداری سابق شهر خواهید رسید. زمانی قلعه بروگ و کلیسای جامع سنت دوناتیان وجود داشت. این قلعه در قرن دهم توسط کنت بالدوین اول ساخته شد، در حالی که کلیسای جامع حتی قدیمی‌ تر بود، در سال 900 تأسیس شد و با ساختاری رومی قرن دوازدهم جایگزین شد، که در نهایت توسط انقلابیون فرانسه در سال 1799 تخریب شد. ساختمان دولتی استانی در شب، یا تالار شهر گوتیک از بناهای جذاب دیگری است که بین سال‌ های 1376 تا 1420 ساخته شد. در این شهر 48 طاقچه و ماکت مجسمه کنت ها و کنتس های فلاندر وجود دارد. نسخه اصلی در انقلاب فرانسه از بین رفت. در کنار تالار شهر، یک ساختمان اداری بود که در سال 1531 ساخته شد. قطعه دودکش عظیم در تالار رنسانس قابل توجه است.

کلیسای رومی خون مقدس نام خود را مدیون آثار خون مسیح است که توسط جنگجویان صلیبی در اواخر قرن دوازدهم از سرزمین مقدس بازگردانده شد. ساختمان ‌های دیگر همه سبک‌ های معماری را در بر می‌گیرند، از دفتر ثبت احوال قدیم رنسانس گرفته تا دانشکده باروک و دادگاه دادگستری سابق نئوکلاسیک.

در شکل زیر سایر جذابیت های توریستی شهر بروگ سوئیس اشاره شده است:

جذابیت های توریستی شهر بروگ سوئیساختلاف زمانی بین ایران با ساعت بروگ سوئیس

اختلاف ساعت ایران و سوئیس 2 ساعت و 30 دقیقه ساعت است. متأسفانه هیچ زمان همپوشانی بین ساعات کاری عادی شما و آنها وجود ندارد. بهترین کاری که می‌ توانیم با برنامه ‌ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (ژنو، سوئیس) پوشش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 8:00 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در ژنو، سوئیس امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر در ژنو، سوئیس زندگی می‌ کنید و می‌ خواهید با یکی از دوستانتان در تهران، ایران تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 8:30 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از ژنو، سوئیس جلوتر است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید با شخصی در تهران، ایران در محل کار تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 6:30 صبح تا 2:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است.. شما در ارتباط با سایر موضوعات همچون مشکلات زندگی در سوئیس، می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *