شرایط اسپانیا, مهاجرت به کشور اسپانیا

ساعت بارسلونا اسپانیا

ساعت بارسلونا اسپانیا

بارسلون، شهر، بندر دریایی و مرکز استان بارسلونا و کاتالونیا، در جنوب مرز فرانسه واقع شده که نوشته پیش رو به ساعت بارسلونا اسپانیا می پردازد. و ضمنا سعی دارد که شما را با تاریخچه و فرهنگ این شهر آشنا کند. این بندر بزرگ مدیترانه و مرکز تجاری اسپانیا است و به دلیل فردیت، علاقه فرهنگی و زیبایی ظاهری خود مشهور است. هانس کریستین اندرسن در بازدید خود از این شهر در سال 1862 اظهار داشت که بارسلونا “پاریس اسپانیا” است. این شهر در واقع یک مرکز فرهنگی بزرگ با تاریخ قابل توجه است. مملو از بایگانی ‌ها، کتابخانه ‌ها، موزه ‌ها و ساختمان ‌های مورد علاقه است که نمونه ‌های فوق‌ العاده ‌ای از دکوراسیون و معماری مدرنیستی و هنر نو را به نمایش می‌ گذارد. از اواخر دهه 1970، با به رسمیت شناختن رسمی زبان کاتالان، زندگی فرهنگی دوباره احیا شد.

این سرزندگی با محیط فیزیکی خیره کننده بارسلون – بین کوه های دیدنی و دریای مدیترانه، با آب و هوای مطبوع که زندگی خیابانی را تقویت می کند – و اهمیت آن به عنوان یک قدرت اقتصادی و یک بندر اصلی برای ایجاد شهری با تنوع بی نهایت ترکیب می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاش است تا در این مقاله شما را با جنبه های مختلف بارسلونا آشنا سازد، اما شما ضمن خواندن این مقاله از امکان تماس تلفنی و مراجعه حضوری و بهره مندی از تجارب مهاجرتی کارشناسان ما برخوردار هستید.

معرفی معماری و ساعت بارسلونا اسپانیا

بارسلونا، رو به دریای مدیترانه در جنوب شرقی، در دشتی قرار دارد که عموماً توسط رودخانه بسوس (شمال)، رودخانه لوبرگات (جنوب)، صخره‌ای مونتجویچ (۵۶۷ فوت [۱۷۳ متر] ارتفاع) و نیم دایره محدود شده است. کوه هایی که تیبیدابو (1680 فوت [512 متر]) بلندترین نقطه آن است. بارسلونا در طول گذشته خود مجبور بوده است با پیامدهای موقعیت استراتژیک و اهمیت سیاسی خود دست و پنجه نرم کند. این شهر به شدت مستحکم بود و تا قرن نوزدهم فراتر از محدوده های قرون وسطایی خود گسترش نیافته بود، عاملی که به پیدایش حومه های اقماری صنعتی و شهرهای اطراف شهر کمک کرد. این ترکیب از یک هسته متمرکز با یک کمربند صنعتی بسیار توسعه یافته، بارسلون را به یکی از شلوغ ترین شهرهای جهان تبدیل کرده است. در مرکز شهر محله گوتیک قرار دارد. این خیابان که بین رامبلاس، مجموعه ای از بلوارهای متصل به هم قرار دارد.

بارسلونا پیچ و خم پر از خیابان های باریک است که با ساختمان های قرون وسطایی باشکوه پر شده است. کلیسای جامع، کاخ اسقفی و کلیساها گواهی بر اهمیت بارسلون به عنوان یک مرکز مذهبی است. ساختمان ‌های دولتی – مانند کاخ جنرالیتات (مقر جامعه خودمختار کاتالونیا)، ساختمانی متعلق به قرن 14 تا 15 با نماهای باروک و نئوکلاسیک و کاخ سلطنتی – نشان دهنده اهمیت شهر به عنوان پایتخت اداری است. دیوارهای رومی تا حد زیادی به این دلیل باقی می مانند که بخش هایی از آنها در شهر قرون وسطایی گنجانده شده بود، و دیواری که در قرن سیزدهم در امتداد رامبلاس ساخته شد، به طور موثری آن را به هم چسباند. دفاعی که نقش بزرگی در نبرد بارسلونا در طول جنگ داشت. دوران جانشینی اسپانیا (1701–14) با ساخت یک ارگ پس از تصرف شهر افزایش یافت.

معرفی معماری و ساعت بارسلونا اسپانیا

فضای اقتصادی در بارسلونا اسپانیا

درآمد صنعت بارسلونا نسبتاً به روز است و این شهر دارای بازارهای خارجی طولانی مدتی است که به آن ثبات می بخشد. تقریبا یک چهارم صادرات اسپانیا از کاتالونیا است و سه چهارم صنعت کاتالونیا در منطقه بارسلون متمرکز شده است که حدود یک پنجم تولید صنعتی اسپانیا را تامین می کند. این شهر تقریباً یک چهارم کل سرمایه گذاری خارجی در اسپانیا را دریافت می کند. از لحاظ تاریخی، صنعت نساجی بر اقتصاد بارسلونا تسلط داشت، اما اهمیت نسبی آن با توسعه بخش خدمات، که تقریباً چهار پنجم کل مشاغل را تشکیل می دهد، کاهش یافته است. کاتالان ها به دلیل مهارت تجاری خود مشهور هستند. تاکید تجاری بر شرکت های کوچک و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ است.

در میان شرکت هایی که در کاتالونیا ثبت شده اند، تعداد کمی بیش از 200 نفر در لیست حقوق و دستمزد خود دارند. با این وجود، این سیاست جذب سرمایه گذاران بین المللی عمده به منطقه شده است. این شهر دارای یک منطقه اقتصادی آزاد در نزدیکی بندر به نام زون فرانکا است که مراکز توزیع در آن متمرکز است. بارسلون یک سایت اصلی برای کنفرانس ها، نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری است. رویداد اصلی، La Fira (Feria de Barcelona)، از سال 1929 هر ساله در Palacio de las Naciones، مرکز نمایشگاهی در Montjuich برگزار می ‌شود. بارسلونا بورس اوراق بهادار پر رونقی دارد و یک مرکز تجاری و مالی بزرگ بین المللی است.

شکل زیر صنایع فعال در فضای اقتصادی شهر بارسلونا را نشان می دهد:

صنایع فعال در فضای اقتصادی شهر بارسلونا

وضعیت جوی و فصلی بارسلونا اسپانیا

در بارسلونا تابستان ‌ها کوتاه، گرم، مرطوب و عمدتاً صاف و زمستان‌ ها طولانی، سرد و نیمه ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 40 درجه فارنهایت تا 83 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت کمتر از 33 درجه فارنهایت یا بالاتر از 88 درجه فارنهایت است.  بهترین زمان از سال برای بازدید از بارسلون برای فعالیت‌های هوای گرم از اواخر ژوئن تا اواخر آگوست است. در بارسلون، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها در طول سال تغییرات فصلی قابل توجهی را تجربه می کند. فصل روشن تر سال در بارسلونا از 16 ژوئن آغاز می شود و 2.7 ماه طول می کشد و در حدود 5 سپتامبر به پایان می رسد. صاف ترین ماه سال در بارسلونا جولای است که در طی آن به طور متوسط ​​در 84% مواقع آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال از 5 سپتامبر شروع می شود.

ابری ترین ماه سال در بارسلونا اکتبر است که در طی آن آسمان به طور متوسط ​​در 45% مواقع ابری یا ابری است. یک روز مرطوب، روزی است که حداقل 0.04 اینچ بارندگی مایع یا معادل مایع داشته باشد. شانس روزهای مرطوب در بارسلونا در طول سال متفاوت است. فصل مرطوب از 29 آگوست تا 8 ژوئن طول می کشد، با بیش از 15٪ احتمال اینکه یک روز معین یک روز مرطوب باشد. ماه با مرطوب ترین روز در بارسلون اکتبر است، با حداقل 0.04 اینچ بارندگی. فصل خشک‌ تر از 8 ژوئن تا 29 آگوست طول می‌ کشد. ماه با کمترین روزهای مرطوب در بارسلونا جولای است. ماه با بیشترین تعداد روزهای بارانی در بارسلونا ماه اکتبر است.

در نمودار زیر سایر اطلاعات مرتبط با میانگین آب و هوایی بارسلونا شرح داده شده است:

میانگین بیشترین دما در بارسلونا بر حسب ماه

اختلاف ساعت ایران با ساعت بارسلونا اسپانیا

بارسلون در حال حاضر از ساعت تابستانی اروپای مرکزی(استفاده می‌کند و افست منطقه زمانی UTC+02:00 است. شناسه منطقه زمانی IANA برای بارسلون اروپا/مادرید است هنگام برنامه ریزی تماس بین تهران و بارسلونا، باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی متفاوتی قرار دارند. تهران 2:30 ساعت جلوتر از بارسلونا است. اگر در تهران هستید، مناسب ترین زمان برای پذیرایی از همه مهمانان بین ساعت 11:30 صبح تا 18:00 برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در بارسلونا، این ساعت کاری معمولی بین 9:00 صبح تا 3:30 بعد از ظهر خواهد بود. اگر می ‌خواهید با شخصی در بارسلونا تماس بگیرید و در هر زمان در دسترس هستید، می‌ توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین 7:00 صبح تا 11:00 شب به وقت بارسلونا خواهد بود.

متأسفانه، هیچ زمانی بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی وجود ندارد. بهترین کاری که می توانیم با برنامه ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را برای پوشش از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (بارسلونا، اسپانیا) گسترش دهیم. اگر در بارسلون اسپانیا زندگی می‌کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستانتان در تهران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 20:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از بارسلون اسپانیا جلوتر است. برای انجام آسان اقدامات مهاجرت به اسپانیا، شما می توانید تمام رویه های اداری خود را به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *