مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته گوارش در پاراگوئه

رشته گوارش در پاراگوئه

رشته گوارش در پاراگوئه یک رشته تخصصی در زمینه تحصیل در خصوص معده و کبد و دیگر اعضاء و ارتباط آن ها باهم و نحوه هضم و دفع غذا می باشد. آن دسته از علاقمندانی که به رشته گوارش و همچنین گشور پاراگوئه برای مهاجرت فکر می کنند و یکی از انتخاب های آن ها است در این مقاله خواهیم گفت که چرا این کشور یک انتخاب خوب برای رشته های پزشکی می باشد. رشته پزشکی در هر کشوری از محبوب ترین رشته ها و از مهم ترین حرفه ها می باشد. زیرا این علم در جهت بقای انسان ها نقش موثری دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به پاراگوئه و تحصیلات در رشته گوارش در پاراگوئه مشاور و راهنمای شما می باشد.

دانشگاه رشته گوارش در پاراگوئه

مدرسه پزشکی Universidad Nacional de Asuncion (UNA) که در شهر آسونسیون واقع شده و آب و هوای نیمه گرمسیری را دعوت می کند، برنامه های متنوعی را برای بازدید از پزشکان شاغل، همکاران، دستیاران و دانشجویان پزشکی ارائه می دهد. برنامه دانشجوی پزشکی میهمان هم دانشکده پزشکی دانشگاه ملی د آسونسیون UNA و هم دانشجوی پزشکی میهمان را غنی می کند. متقاضیان باید از وضعیت علمی خوبی برخوردار باشند و به طور فعال به سمت مدرک دکترای پزشکی پیشرفت کنند و اعتبار علمی را توسط مدرسه اصلی دریافت کنند. برنامه آموزشی Observer برای تمام دانشجویان بین المللی پزشکی طراحی شده است که می خواهند مهارت های بالینی و آموزشی خود را در یک تخصص خاص به روز کنند. هر ناظر با یک عضو هیأت علمی مطابقت داده می شود که در طول آموزش ناظر آنها در دانشکده پزشکی UNA به عنوان مربی آنها خدمت می کند.

امکانات تحصیل در رشته گوارش در پاراگوئه

هدف این برنامه ارائه یک تجربه بالینی قوی و همچنین یک نمای کلی از سیستم پزشکی پاراگوئه است. بیمارستان Universidad Nacional de Asuncion Facultad de Ciencias Medicas دروس انتخابی بالینی را برای دانشجویان در رشته های اطفال، زنان و زایمان، پزشکی داخلی و جراحی و گوارش و قلب ارائه می دهد. این دانشگاه امکانات و متیازات خوبی برای دانشجویان بین المملی نیز ارائه می دهد. مسکن برای تمامی دانشجویان میهمان بدون هیچ هزینه ای تامین می شود. آپارتمان های دانشجویی اتاق های یک یا دو نفره با حمام اختصاصی، تهویه مطبوع مرکزی، ظروف پخت و پز، یخچال، سرویس نظافت 2 بار در هفته، و سرویس خشکشویی یک بار در هفته بدون هیچ هزینه ای هستند. سرویس غذا برای ساعات صبحانه، ناهار و شام بدون هزینه است.

در بخش زیر شاهد مزایا تحصیل رشته های پزشکی و رشته گوارش در پاراگوئه می باشید:

مزایا تحصیل رشته های پزشکی و رشته گوارش در پاراگوئه

الزامات تحصیل رشته گوارش در پاراگوئه

همه دانشجویان بین المللی یک کتابچه راهنمای دانشجویی دریافت می کنند و باید در اولین روز چرخش در یک سخنرانی در مورد مدیریت دانشجویی و امنیت زیستی شرکت کنند. دانشجو باید لباس بالینی و اسکراب بپوشد. تاریخ ورود باید دو هفته قبل از ورود به همراه شماره پرواز و زمان رسیدن ارسال شود تا با مینی بوس دانشکده پزشکی برای یافتن دانشجو در فرودگاه هماهنگ شود. دانشجو در طول دوره کارآموزی مجاز به سفر به کشورهای هم مرز نمی باشد. در صورت علاقه دانشجویان، یک دوره رایگان زبان گوارانی دو بار در هفته در بیمارستان د کلینیکاس ارائه می شود. همچنین اگر به زبان انگلیسی تحصیل می کنید به شما پیشنهاد می شود که زبان بومی این کشور را یاد بگیرید تا در پاراگوئه بتوانید در زمینه پزشکی گوارش شاغل شوید.

مرکز رشته گوارش در پاراگوئه

مرکز رشته گوارش در پاراگوئه

بخش گوارش در پاراگوئه قدرت متمایز خود را برای حمایت از تثبیت نکات رژیم غذایی در بیماری های گوارشی گسترش داده است. هدف این بخش نشان دادن تسلط عاقلانه و استثنایی بر رویدادهای نشان‌دهنده ناتوانی‌های ساختار گوارشی و ارائه مراحل تبادل روشنگرانه برای پیشبرد توسعه و طراحی مجدد داده‌ها در گوارش است. آلودگی های سیستم گوارشی مغز را در هم می بندد و هر از چند گاهی به یک رویکرد چند رشته ای نیاز دارد. به احتمال زیاد مسیر را با توجه به متخصصان آسیب شناسی، رادیولوژی، ایمونولوژی، جراحی، انکولوژی، غذا، ویژگی های ذاتی و غیره ساختار خواهد داد. نکته اساسی این وابستگی، پیشبرد ملاحظات گوارشی است: برای افزایش اقدامات متقابل و مراقبت از بیماری های گوارشی در پاراگوئه از طریق آموزش، حمایت از اکتشاف و افزایش سنج های بالینی.

این دستورالعمل ها و برنامه ریزی های خط مقدم را منتقل می کند و به تحقیقات گوارش در این کشور انرژی می بخشد و پراکنده می کند. تلاش برای بهبود استانداردها و مزایای بالینی و کاهش ویژگی‌های ناهمگون رفاه در سراسر پاراگوئه است. برای دستیابی به این اهداف، متخصصان حفاظت اجتماعی، دانشمندان، بیماران و عموم مردم را می شنود و از آنها استفاده می کند و بخش گوارش این کشور شخصاً با قانون گذاران و سازندگان روش کار خواهند کرد. این وابستگی دوره های تحصیلات تکمیلی و دوره های آندوسکوپی را ارائه می دهد. این دوره به شما فرصتی عالی برای به اشتراک گذاشتن پیشرفته ترین یادگیری ها و مشارکت در این آسیب شناسی واقعی، از جمله نکات کلیدی و بالینی آن، با پیشگامان این کشور در این زمینه و همدستان شما که بر تومور معده نظارت می کنند، می دهد.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش هزینه تحصیل پزشکی در پاراگوئه می باشید:

نرخ افزایش هزینه تحصیل در رشته پزشکی در پاراگوئه

دانشگاه های رشته گوارش در پاراگوئه

تحصیل دکترا در پاراگوئه یک نیاز در حال توسعه برای آماده سازی پیشرفته تر به میزان بالاتری از مهارت برای جمع گسترده آندوسکوپیست ها وجود دارد. از جمله نکات کلیدی و بالینی آن، با پیشگامان اروپایی در این زمینه و همکاران که بر تومور معده و یا سرطان کبد نظارت می‌کنند. این مرکز یک ساختار دائمی است که به طور کامل به هدف آموزش و آموزش آندوسکوپی گوارشی اختصاص یافته است و در مرکز پردیس دانشگاه پاراگوئه، نزدیک به آزمایشگاه حیوانات، در یک ساختمان قدیمی کاملاً بازسازی شده قرار دارد. این ساختمان دارای دو طبقه به مساحت تقریبی 500 متر مربع می باشد. قلب دانشگاه پزشکی پاراگوئه در طبقه زیرزمین واقع شده است: یک سالن عمل با 5 ایستگاه کاری کاملاً مجهز به پیشرفته‌ترین ویدئو آندوسکوپ‌های این بخش، ژنراتورهای الکتریکی Erbe با انعقاد پلاسمای آرگون، و گازهای پزشکی، که کارآموزان در آن قرار دارند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته گوارش در کشور پاراگوئه می باشید:

نام دانشگاهمکاننوع دانشگاهنمره دانشگاه از 100اندازه دانشگاه
دانشگاه ملی ایتاپوآItapúa پردیس مرکزی، Encarnacionعمومی دولتی60بزرگ
دانشگاه ملی فرضپردیس سن لورنزو، سان لورنزو، پاراگوئه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و تحصیل رشته گوارش به پاراگوئه و همچنین تحصیل پزشکی در پاراگوئه مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *