مهاجرت تحصیلی کلمبیا

رشته باستان شناسی در کلمبیا

رشته باستان شناسی در کلمبیا

متقاضیانی که قصد اخذ اقامت کلمبیا را دارند، با تحصیل رشته باستان شناسی در کلمبیا در دانشگاه های معتبر می توانند اقامت این کشور را بدست آورند. کشوری که به دلیل فرهنگ پر جنب و جوش، تاریخ غنی و قهوه در سطح جهانی شناخته شده است، این کشور دانشجویان بین المللی زیادی را به خود جذب می کند. دانشگاه های این کشور تحصیلات عالی در سطح جهانی و همچنین در یک کشور متنوع و فرهنگی ارائه می دهند.

این کشور در آمریکای جنوبی قرار دارد و کمتر از 50 میلیون نفر را در خود جای داده است. این کشور از نظر قومیتی و زبانی یکی از متنوع ترین کشورهای جهان محسوب می شود. میراث فرهنگی غنی این کشور منعکس کننده تأثیرات اروپایی، خاورمیانه، آفریقایی و بومی آن است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا درباره متقاضیان عزیز درباره تحصیل رشته باستان شناسی در کلمبیا صحبت کند.

تحصیل رشته باستان شناسی در کلمبیا

دانشجویان می ‌توانند هنگام تحصیل در این کشور پرجنب‌ و جوش، از طبیعت، زندگی شبانه و فرهنگ لذت ببرند و تجربه کنند. این کشور برای دانشجویانی است که در اوقات فراغت خود در سایر نقاط آمریکای لاتین کاوش کنند. 3 دانشگاه این کشور در رتبه بندی 500 دانشگاه جهانی QS در سال 2023 وجود دارد. آن ها عبارتند از:

دانشگاه های باستان شناسی کلمبیابالاترین رتبه، دانشگاه لس آند است که در رتبه 237 قرار دارد. رتبه بعدی دانشگاه ملی کلمبیا است که در رده 258 قرار دارد. پس از این ها، Universidad Externado de Colombia است که در رتبه 412 قرار دارد.

دانشگاه های زیر برای تحصیل رشته باستان شناسی در کلمبیا مناسب است:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در آمریکای جنوبی
دانشگاه ملی کلمبیا2778
دانشگاه آنتیوکیا36916
دانشگاه آند، کلمبیا69540
دانشگاه کالداس87358
دانشگاه ولی89660
دانشگاه پاپی جاوریانا90663
دانشگاه صنعتی سانتاندر97976

هزینه تحصیل رشته باستان شناسی در کلمبیا

هزینه تحصیل در کلمبیا به این بستگی دارد که اهل کجا هستید، کجا تحصیل می کنید و در چه سطحی هستید. اگر تحصیل در یک دانشگاه دولتی را انتخاب کنید، باید انتظار داشته باشید که در هر ترم حدود 630$ (دلار) بپردازید. اگر قصد دارید در یک دانشگاه خصوصی تحصیل کنید، باید انتظار داشته باشید که برای هر ترم بین 630$ تا 3450$ (دلار) بپردازید. برخی از موسسات آموزش عالی برای دانشجویان بین المللی بورسیه ارائه می کنند.

هزینه نسبتا پایین زندگی یکی از جذابیت های مهم برای مهاجرانی است که قصد مهاجرت به کلمبیا را دارند. این کشور با مالیات کم و بسیاری از امکانات رفاهی جهان اول، کیفیت زندگی بالایی را با هزینه نسبتا کم به مهاجران ارائه می دهد. همان طور که معمولا اتفاق می افتد، هزینه زندگی در شهرهای کوچکتر یا مناطق روستایی کمتر از شهرهای بزرگ مانند بوگوتا و

مدلین است. خدمات و کالاهای تولید داخلی معمولا مقرون به صرفه هستند، در حالی که کالاهای وارداتی گران تر هستند. براساس گزارش هزینه زندگی مرسر برای سال جاری، بوگوتا، پایتخت این کشور، در بین 209 شهر در رتبه 181 قرار گرفت.

این بسیار کمتر از بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر آمریکای جنوبی از جمله بوئنوس آیرس، سائوپائولو و مونته ویدئو است. نابرابری ثروت این کشور به این معنی است که می ‌توان از یک سبک زندگی مجلل غربی لذت برد یا در مواقع لزوم پول‌های خود را کم کرد. ارزهای خارجی در مقایسه با پزو کلمبیا (COP) قدرت خرید بالایی برای مهاجران فراهم می کنند. هزینه زندگی شما به محل زندگی شما در این کشور بستگی دارد. به طور متوسط، شما باید حدود 1000$ (دلار) در ماه بودجه داشته باشید. این شامل محل اقامت، مواد غذایی و سفر می شود.

هزینه تحصیل رشته باستان شناسی در کلمبیا

ویزای تحصیلی کلمبیا

تمامی دانشجویان بین المللی برای تحصیل در کلمبیا باید ویزا دریافت کنند. شما باید برای ویزای دانشجویی در سفارت یا کنسولگری این کشور در کشور خود درخواست دهید. ویزای شما یک سال اعتبار خواهد داشت و در صورت طولانی تر شدن مدت زمان تحصیل، باید تمدید شود. برای اعطای ویزا، باید در دوره ای ثبت نام کنید که 10 ساعت تدریس در هفته دارد. مدارک ویزای شما در صورتی که به زبان دیگری باشد باید به اسپانیایی ترجمه شود. باید اطمینان حاصل کنید که برای مدت اقامت خود در این کشور دارای بیمه درمانی معتبر هستید. این امکان وجود دارد که در صورت نیاز به مراقبت های بهداشتی، بیمارستان ها از قبل درخواست پرداخت نقدی کنند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور در لیست زیر آمده است:

  • 2 قطعه عکس رنگی 3*4 سانتی متری با پس زمینه سفید
  • فتوکپی صفحه اطلاعات پاسپورت
  • فتوکپی گواهی پذیرش یا نامه پذیرش از موسسه آموزشی
  • سندی از مؤسسه آموزشی که تأیید می کند برنامه حداقل 10 ساعت در هفته است.
  • نامه ای از شخصی که مسئولیت هزینه های مالی شما را به همراه صورت حساب های بانکی نشان می دهد که میانگین موجودی آن بیش از 10 برابر حداقل دستمزد ماهانه قانونی در این کشور است.
  • فتوکپی گواهی وجود قانونی موسسه آموزشی
  • یک فتوکپی از صفحه گذرنامه با مهر ورود، اگر در حال حاضر در این کشور هستید.

کار در حوزه رشته باستان شناسی در کلمبیا

باستان شناسان حرفه هایی تحت علوم اجتماعی هستند که هدفشان درک منشاء و تکامل انسان است. وظایف و مسئولیت های یک باستان شناس جهت کار در حوزه رشته باستان شناسی در کلمبیا بر درک و شناسایی فعالیت های انسانی از گذشته متمرکز است که می تواند برای درک چگونگی تکامل و تکامل انسان از طریق تغییرات در محیط و زمان خود مورد استفاده قرار گیرد. باستان شناسان اغلب بقایای انسان و مصنوعات مانند استخوان های انسان، سفال ها، ابزار، تأسیسات قبلی، نوشته ها و نقاشی های غار را مطالعه می کنند تا زندگی و رفتار انسان های قبلی را تجزیه و تحلیل کنند.

از این مواد، آن ها به این نتیجه می ‌رسند که زندگی بشر در گذشته چگونه اتفاق می ‌افتد، که می ‌تواند به توسعه تاریخی نوع بشر و مکانی که مصنوع در آن برده می ‌شود، کمک کند. یکی از وظایف مهم باستان شناسان حفاظت از چندین محوطه باستان شناسی برای جلوگیری از آسیب دیدن و استفاده تجاری از آن هاست. باستان ‌شناسان همچنین گزارش ‌هایی درباره تحقیقات و یافته ‌های خود می ‌نویسند تا آن ها را در سایت‌ های مجلات مربوطه برای عموم منتشر کنند تا به ‌عنوان ماده آموزشی برای افراد در صنعتشان خدمت کنند. آن ها سپس از این یافته ‌ها برای آموزش عموم و کمک به دولت یا سازمان‌ ها در مورد تأثیر سیاست ‌ها یا برنامه ‌هایشان بر رشته تحصیلی ‌شان استفاده می‌ کنند.

حقوق ماهیانه کار در کلمبیا برای باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه باستان شناسان در کلمبیاموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در رابطه با تحصیل رشته باستان شناسی و کار در حوزه رشته باستان شناسی در کلمبیا می تواند اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *