مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته باستان شناسی در کره جنوبی

رشته باستان شناسی در کره جنوبی

مدارک فارغ التحصیلان رشته باستان شناسی در کره جنوبی در همه جای دنیا معتبر بوده بنابراین می توانند در هر کجای دنیا که بخواهند کار کنند. این کشور، کشوری در شرق آسیا است که بخش جنوبی شبه جزیره کره را تشکیل می دهد و با کره شمالی مرز زمینی مشترک دارد. مرز غربی آن توسط دریای زرد تشکیل شده است، در حالی که مرز شرقی آن توسط دریای ژاپن مشخص شده است. حدود 25 میلیون نفر، حدود نیمی از جمعیت 51 میلیونی کشور، در ناحیه پایتخت سئول زندگی می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش در تلاش است تا درباره رشته باستان شناسی در کره جنوبی اطلاعات را به طور کامل ارائه دهد.

تحصیل رشته باستان شناسی در کره جنوبی

در طول 10 سال گذشته، کره به یکی از محبوب ترین مقاصد برای دانشجویان بین المللی که در آسیا تحصیل می کنند تبدیل شده است. جذاب، مرسوم، مد روز است و چیزهای زیادی برای یک تازه وارد دارد که باید در آن افراط کرده و کاوش کند. کره نیروی پیشرو در صنعت فناوری دیجیتال است و یکی از مبتکرترین کشورها با جامعه بسیار متصل به اینترنت است. برای عاشقان غذا، غذاهای عالی کره ای به رستوران های سطح بالا محدود نمی شود، بلکه می توان آن را به راحتی از فروشندگان خیابانی پر جنب و جوش آن نیز پیدا کرد. غذا در کره نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه از نظر طعم نیز سالم و غنی است. در کره، آیین کنفوسیوس سنتی از چین باستان با تأثیر فرهنگ مدرن آمریکایی و ژاپنی روبرو می شود.

مقاطع تحصیلی در دانشگاه های این کشور عبارتند از:

مقاطع تحصیلی در دانشگاه های کره جنوبیبرای تحصیل رشته باستان شناسی در کره جنوبی دانشگاه های زیر توصیه می شود:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه سوگانگ494
دانشگاه سونگ کیونکوان (SKKU)97
دانشگاه کره74
دانشگاه کیونگ هی264
دانشگاه ملی سئول36
دانشگاه جورج میسون801-1000
دانشگاه چونگ آنگ (CAU)414
دانشگاه هانیانگ156

هزینه تحصیل در کره جنوبی

در دانشگاه های دولتی این کشور، هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی حدود 4350$ (دلار آمریکا) در هر ترم خواهد بود. هزینه رشته های علوم انسانی کمتر و رشته های پزشکی بیشتر خواهد بود. هزینه دانشگاه های خصوصی بسیار بیشتر از دولتی است. و دانشگاه های رتبه بندی شده QS در سئول حدود 6500 (دلار آمریکا) هزینه خواهند داشت. دانشگاه های این کشور معمولا 2 ترم در 1 سال تحصیلی ترتیب می دهند و دوره ها برای رشته های پزشکی 4 سال 6 سال طول می کشد.

به منظور مقرون به صرفه بودن هزینه تحصیل، بسیاری از دانشگاه ها بورسیه هایی را برای دانشجویان بین المللی اعلام می کنند که ممکن است هزینه تحصیل در کره جنوبی را از 30% تا 100% پوشش دهد. دولت این کشور همچنین بورسیه هایی را اعلام می کند که شامل محل اقامت، زندگی، حمل و نقل و حتی هزینه های هواپیما به همراه هزینه های تحصیل می شود.

ویزای تحصیلی رشته باستان شناسی در کره جنوبی

هر کسی که می خواهد در خارج از کشور تحصیل کند باید ویزای دانشجویی را از سفارت یا کنسولگری کره در کشور محل اقامت خود دریافت کند. این را می توان تنها پس از تهیه تمام مدارک مورد نیاز برای ورود به کره از جمله نامه پذیرش دریافت کرد. نوع ویزای مورد نیاز بسته به نوع دوره (آموزش زبان کره ای، مدرک عادی، تحقیق یا تبادل دانشجو) متفاوت است. سایر مطالعات زبان خارجی) باید ویزای D-4 را دریافت کنید. برای ویزای دانشجویی، متقاضیان (به دنبال مدرک بالاتر از یک مدرسه حرفه ای، دوره تحقیقاتی، یا دوره های دانشجویی مبادله ای به ویزای D-2 نیاز دارند) و کسانی که زبان کره ای را در مدرسه زبان دانشگاه می خوانند، به ویزای D-4 نیاز دارند.

مدارک زیر برای اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی عبارتند از:

  • نامه پذیرش یا گواهی یا ثبت نام صادر شده توسط رئیس یا رئیس کالج یا دانشگاه در دانشگاه کره.
  • اثبات توانایی علمی متقاضی (نسخه مهر و موم شده اصلی از کالج ایالات متحده).
  • خلاصه هزینه های برنامه
  • پاسپورت حداقل 6 ماه از تاریخ درخواست با یک کپی از صفحه عکس معتبر است. گذرنامه باید حداقل 1 صفحه خالی داشته باشد.
  • 2 عکس رنگی اخیر به سبک پاسپورت
  • بلیط رفت و برگشت
  • فرم درخواست ویزا را تکمیل و امضاء کرد.
  • اثبات ثبات مالی

ویزای تحصیلی رشته باستان شناسی در کره جنوبی

درخواست تحصیلی در کره جنوبی

اکثر دانشگاه ها 2 بار در سال، 4 ماه قبل از شروع ترم برای دوره های دانشگاهی جذب می کنند. برنامه‌ های دوره ‌های زبان معمولا انعطاف ‌پذیرتر هستند و هر 3 ماه یک ‌بار یا حتی بیشتر با روش‌ های درخواست ساده ‌تر شروع می ‌شوند. هیچ مرجع پذیرش مرکزی در کره وجود ندارد. بنابراین، هر مدرسه ضرب ‌الاجل ‌های خاص خود را تعیین می ‌کند که می ‌توانید در صفحه اصلی مدرسه پیدا کنید.

امروزه برخی از دانشگاه‌ ها درخواست ‌های آنلاین را می ‌پذیرند، و این روند را کارآمد و آسان برای نظارت بر پیشرفت می ‌کند. اما بسیاری از مدارس همچنان بر برنامه‌ های کاغذی ابتدایی‌تر اصرار دارند. در اینجا روش ‌های عمومی و فهرست ‌های اسناد درخواست برای دوره‌ های زبان و دوره‌ های مدرک را به ترتیب برای مرجع شما فهرست می ‌کنیم. اما مهم است که در نظر داشته باشید که هر مدرسه ممکن است شرایط خاص خود را داشته باشد. بسیاری از رشته ها در این کشور توسط دانشگاه ها ارائه می شوند. رشته بازیگری در کره جنوبی یکی از رشته های محبوب در این کشور است. که می توانید برای درخواست تحصیل این رشته اقدام کنید.

کار در حوزه رشته باستان شناسی در کره جنوبی

رشته باستان شناسی در کره جنوبی به ویژه بر مطالعه فرهنگ هایی تمرکز دارد که تاریخ آن ها به صورت مکتوب ثبت نشده است، که اکثریت تاریخ بشر را شامل می شود. این می تواند همه چیز را از تکامل انسان گرفته تا استفاده از ابزار سنگی گرفته تا جوامع اولیه کشاورزی را شامل شود. با این حال، باستان شناسی گاهی اوقات می تواند فرهنگ مدرن را تا به امروز نیز بررسی کند.

رشته باستان شناسی در کره جنوبی کارکردهای مختلفی را برای ما فراهم می کند که مفیدترین آن درک تاریخ بشر است. به این می پردازد که چگونه فرهنگ بشری شکل گرفته است و چگونه در طول زمان تغییر می کند، چگونه ما به عنوان یک گونه تکامل یافته ایم و با محیط های مختلف سازگار شده ایم، و چرا همه این تغییرات رخ داده است. باستان شناسی در مورد جنبه های کلیدی تاریخ بشر، از جمله توسعه کشاورزی، راه های تجاری، و باورهای فرهنگی گذشته برای مثال، باورهای مذهبی مصر باستان ما را روشن کرده است.

حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی برای باستان شناسان در نمودار زیر بررسی شده است:

حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی برای باستان شناسانعلاقه مندان به تحصیل رشته باستان شناسی و رشته هنر در کره جنوبی برای کسب اطلاعات می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *