مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته بازیگری در کره جنوبی

رشته بازیگری در کره جنوبی

رشته بازیگری در کره جنوبی در سال 2023 به دلیل صنعت فیلم و سریال این کشور که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد، گسترش یافته است. دانشگاه های برتر کره جنوبی که رشته هنر را ارائه می دهند تا دانشجویان رشته بازیگری را بخوانند توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به علاقه مندان معرفی خواهد شد.

صحنه تئاتر در کره به طور قابل توجهی در حال رشد است و همه چیز از مدارس آغاز می شود. بازیگری اساسا همگرایی هنر است. به همین ترتیب، نقطه شروع آموزش دراماتیک کمک به دانشجویان برای دستیابی به ذهن باز برای همکاری با دیگران در هر زمان و هر مکان است. دانشکده نمایش در K-Arts از 5 بخش بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه نویسی، طراحی صحنه و مطالعات تئاتر تشکیل شده است.

این یک سیستم آموزشی درام روشمند برای هر سیستم ارائه می دهد که برای ادغام تمام برنامه های درسی در 24 اجرای مقیاس کوچک و بزرگ هر ترم طراحی شده است. نمایش ها گلدان و پایانی برای آموزش در دانشکده نمایش است. دانشجویان بازیگری با استفاده از برنامه درسی عملکرد محور، قصد دارند «خالقانی» شوند که با به چالش کشیدن و پیگیری فرصت ها، افق جدیدی را در هنرهای نمایشی گسترش می دهند.

بررسی رشته بازیگری در کره جنوبی

بازی در نقش یک حرفه غیر از بازی در فیلم هاست. بازیگران شاغل در نمایش های زنده تئاتر، در پارک های موضوعی، در تبلیغات و نمایش های تلویزیونی بازی می کنند. همانطور که بازیگران کار خود را شروع می کنند، بسیاری از آن ها چندین شغل مانند کار اضافی در فیلم ها یا تلویزیون را برای تأمین هزینه های اقتصادی خود انجام می دهند.

هدف رشته بازیگری در کره جنوبی ایجاد «خالقانی» است که می توانند فضای هنری تئاتر کره ای و جهانی را هدایت کنند و فرضیه اصلی “درام به عنوان نقطه شروع و تکمیل انواع هنرهای نمایشی” را مجسم کنند/ نه یک مفهوم متعارف یا ایستاده برنامه درسی در درجه اول بر دوره های عملی و آزمایش با همگرایی به عملکرد متمرکز است. برای برنامه کارشناسی، برنامه درسی سال اول و دوم بر جنبه های اصلی آموزش هنر، علوم انسانی و مقدمه ای بر نمایش تمرکز دارد. در حالی که برنامه درسی سال سوم و چهارم در دوره های فشرده برای هر رشته متمرکز است.

دانشجویان را به گذراندن دوره های میان رشته ای با سایر زمینه های هنری مانند موارد زیر تزغیب می کنند:

  • موسیقی
  • رقص
  • هنرهای تجسمی و سنتی
  • فیلم

برنامه تحصیلات تکمیلی بر ایجاد دانشجو و آزمایش برای کمک به دانشجویان در توسعه دنیای هنر مستقل خود به عنوان «خالق» متمرکز است. دانشگاه هایی که رشته هنر را جهت تحصیل در رشته بازیگری در کره جنوبی ارائه می دهند، عبارتند از:

  • دانشگاه ملی هنر کره
  • دانشگاه ملی سئول
  • موسسه هنرهای سئول
  • دانشگاه Sungkyunkwan

رتبه دانشگاه ها را در سایت QS2023 مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه ملی هنر کرهنیامده است.
دانشگاه ملی سئول29
موسسه هنرهای سئولنیامده است.
دانشگاه Sungkyunkwan99

رشته بازیگری در کره جنوبی در دانشگاه ملی هنر کره

دانشگاه ملی هنر کره در سال 1993 تأسیس شد. در سال 1990، وزارت فرهنگ و جهانگردی کره «پروژه ای 10 ساله برای توسعه فرهنگی» را اعلام کرد. به طوری که تأسیس یک موسسه ملی هنر از مهم ترین موارد این امر بود. پروژه تا اوایل دهه 1980، در کره، هیچ دانشگاه تخصصی وجود نداشت که کل برنامه درسی خود را به تلاش های هنری اختصاص دهد.

بنابراین، بسیاری از هنرمندان تازه کار که می خواستند از طریق آموزش های حرفه ای به جستجوی هنری خود ادامه دهند، به خارج از کشور رفتند. بنابراین اعلام بنیان دانشگاه ملی هنر در سال 1993، آشکارسازی و تجلی رونق هنری در کره بود. این تنها دانشگاه ملی در آسیا است که منحصرا به آماده سازی هنرمندان جوان با استعداد برای حرفه های تمام ژانرهای هنری اختصاص یافته است. دانشگاه ملی هنر کره شامل کلیه رشته های هنری می باشد که عبارتند از:

  • موسیقی
  • رقص
  • تئاتر
  • فیلم
  • تلویزیون
  • انیمیشن
  • هنرهای زیبا
  • طراحی
  • معماری
  • هنرهای سنتی کره

رشته بازیگری در کره جنوبی در دانشگاه ملی سئول

رشته بازیگری در کره جنوبی در دانشگاه ملی سئول

یکی از دانشگاه هایی که جهت تحصیل در رشته بازیگری در کره جنوبی مناسب است، دانشگاه ملی سئول است. دانشگاه ملی سئول یکی از بهترین دانشگاه های کره جنوبی می باشد. دانشکده هنرهای زیبا واقع در دانشگاه ملی سئول مهد بزرگی برای تربیت هنرمندان، مربیان و کارشناسان متعدد در صحنه هنر بوده است. که زمینه های فرهنگی کره بعد از جنگ را هدایت می کنند. این هنر که در این قرن جدید نیازهای نوظهور به اشکال بدیع خلاقیت و احساسات واقع شده است، اکنون به نقشی اساسی در زمینه اقدامات فرهنگی تبدیل شده است. که باعث ایجاد چشم انداز برای زندگی آینده و ارزش جامعه ما می شود.

هدف اصلی این دانشگاه ارائه برنامه هایی برای گسترش دامنه فرهنگی هنر از طریق مطالعات میان رشته ای و همجوشی بین هنر و سایر مناطق است. و این نیز برای استقرار محکم هنر در مرکز ارزش های انسان دوستانه در زندگی ما با ظهور جامعه جدید است. این دانشگاه در حال آماده سازی برای پروژه های مختلف نه تنها برای اتصال هنر به انواع مختلف پدیده های اجتماعی، بلکه همچنین برای ارتقاء کنفرانس های هنری چند جانبه و فعالیت های پژوهشی برای تشویق بیشتر کاوش در زندگی، فرهنگ و ارزش های اجتماعی دوره جدید آینده می باشد.

موسسه هنرهای سئول در کره جنوبی

انستیتوی هنر سئول (SeoulArts) یک دانشگاه هنر کره است که توسط یو چی جین در سال 1962 تاسیس شد. پردیس آنسان در فوریه 2001 تکمیل شد و مرکز تعیین شده هنر است. در حالی که پردیس نمسان مرکز تجربه هنر است . SIA 2400 دانشجو در 13 بخش دارد. این برنامه یک دوره کاردانی 3 ساله و همچنین یک برنامه 4 ساله برای یک کارشناسی را ارائه می دهد. رئیس فعلی دانشگاه یو دوک-هیونگ است.

دانشگاه سونگ کیون کوان در کره جنوبی

گروه بازیگری تئاتر، فیلم و تلویزیون که به تازگی در سال 2001 تاسیس شده است، سطح حرفه ای آموزش بازیگری و کارگردانی را فراهم می کند که بسیار متناسب با نیازهای فردی است. این برنامه ها برنامه های درسی را، نه تنها برای تئاتر، فیلم و تلویزیون، بلکه همچنین برای منافع مختلف حرفه ای مانند مدل سازی مد و پخش تلویزیون و رادیو ارائه می دهد. برنامه ما همچنین در زمینه علوم انسانی به منظور تقویت هوش و پالایش بالا برای بازیگران و کارگردانان آینده تئاتر، فیلم و تلویزیون متمرکز است.

در نمودار زیر تغییر رتبه این دانشگاه را بین سال های 2017 تا 2018 مشاهده می کنید:

رتبه دانشگاه سونگ کیون کوان کره جنوبی

در این مقاله که از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شد، دانشگاه هایی که رشته بازیگری را در کره ارائه می دهند را مشاهده کردید. چنانچه تمایل به تحصیل در کره جنوبی دارید می توانید با این موسسه تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *