مهاجرت تحصیلی جمهوری چک

رشته گوارش در جمهوری چک

رشته گوارش در جمهوری چک

رشته گوارش در جمهوری چک در مقطع تخصص پزشکی محسوب می شود که موجبات تحصیلی در زمینه بیماری ها و شناخت دستگاه گوارش و عملکرد آن را فراهم می کند. جمهوری چک یک کشور مدرن و پیشرفته در زمینه علوم پزشکی و تخصص های مختلف است. در دانشگاه های معتبر کشور جمهوری چک می توانید در رشته تخصص گوارش تحصیل کنید. با تحصیل در دانشگاه های پزشکی در این کشور می توانید برای ادامه تحصیل و کار در رشته گوارش خود را آماده کنید. می توانید برای کار در این کشور در آزمون که برای اخذ پروانه طبابت و مجوز است نیز شرکت کنید. تحصیلات معتبر در جمهوری چک موجب می شود تا شما بتوانید در دیگر کشورهای معتبر جهان نیز کار و تحصیل خود را ادامه دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و تحصیل رشته گوارش مشاور و راهنمای شما می باشد.

تحصیل رشته گوارش در جمهوری چک

گاستروآنترولوژی شاخه ای از پزشکی است که به طور پویا در حال توسعه است که بر مراقبت از دستگاه گوارش بیماران تمرکز دارد، که توسعه سریع آن توسط بخش های پیشرو گوارش در جهان با اجرای روش ها و روش های درمانی جدید تضمین شده است. این مراکز معتبر در جمهوری چک نه تنها به این تغییرات پاسخ می دهند، بلکه در عین حال با انجام فعالیت های تحقیقاتی گسترده خود به طور منظم در توسعه این شاخه از پزشکی مشارکت دارند. تمامی مراکز در جمهوری چک ملزم به رعایت دقیق‌ترین استانداردهای مرتبط با عضویت کشورشان در اتحادیه اروپا هستند و علاوه بر این، بالاترین سطح مراقبت از دستگاه گوارش بیمار توسط اعضای آن توسط انجمن گوارش چک تضمین شده است. با توجه به جدیدترین روش ها در این کشور این علم را فرا بگیرید و در زمینه گوارش یک متخصص شوید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته گوارش در جمهوری چک می باشید:

مدت تحصیلزبان تحصیلبورسیهنرخ پذیرشنرخ فارغ التحصیلی
4 سالچکی/انگلیسیدارد%47%70

جایگاه رشته گوارش در جمهوری چک

در جمهوری چک، گوارش معمولاً نقش مهمی را نه تنها در تشخیص، بلکه در درمان و تسکین بیماری های تومور دستگاه گوارش ایفا می کند، به عنوان مثال در کلینیک های پیشرو، مراحل اولیه سرطان به طور استاندارد با برداشتن آندوسکوپی درمان می شود. یا فرسایش بدون نیاز به جراحی علاوه بر این، از سال 2000 متخصصان در جمهوری چک به طور منظم برنامه ملی غربالگری سرطان کولورکتال را سازماندهی می کنند، که جمهوری چک را از نظر گستردگی و کیفیت در بین متخصصان پیشرو در زمینه گوارش پیشگیرانه در جهان به حساب می آورد. دپارتمان پزشکی داخلی هم در مقطع کارشناسی و هم تحصیلات تکمیلی در زمینه های داخلی، گوارش، کبد و تغذیه بالینی ارائه می دهد. برای ارائه آموزش معتبر است و برای طیف گسترده ای از روش های آندوسکوپی و سونوگرافی شکم مجوز گرفته است. این بخش همچنین به تسهیل آموزش های تکمیلی پرستاران با توجه به تکنیک های آندوسکوپی کمک می کند.

مرکز جامع رشته گوارش در جمهوری چک

AGEL یک مرکز جدید ساخته شده برای مراقبت جامع از دستگاه گوارش است که سالانه یک استاندارد درجه اول درمان را برای بیش از 20000 بیمار از سراسر جهان ارائه می دهد. این کلینیک علاوه بر کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، مجموعه‌ای از اتاق‌های معاینه آندوسکوپی یا بخش مراقبت‌های ویژه چند رشته‌ای، دارای مرکز آندوسکوپی آزمایشی است که پیچیده‌ترین روش‌های آندوسکوپی در جهان گوارش را بررسی و توسعه می‌دهد. تخصص مرکز جامع گوارش AGEL را می توان هم از طریق عضویت آن در انجمن گوارش چک و هم بالاترین اعتبار توسط وزارت بهداشت برای یک مرکز پزشکی دانشگاهی نشان داد. این مرکز همچنین با چندین کلینیک پیشرو جهان همکاری می کند و به طور کامل برای پذیرش بیماران خارجی که در اینجا خدمات درمانی و سایر خدمات جامع ارائه می شود، تنظیم شده است.

در نمودار زیر شاهد میزان بهبود شرایط و امکانات پزشکی در کشور جمهوری چک در سالیان اخیر می باشید:

میزان بهبود شرایط و امکانات پزشکی درجمهروی چک

امکانات مرکز رشته گوارش در جمهوری چک

بزرگترین دارایی مرکز جامع گوارش AGEL تجهیزات تکنولوژیکی و پیشینه پرسنل قوی آن است که شامل چندین متخصص بسیار آگاه و دارای گواهینامه در زمینه گوارش، داخلی و چندین متخصص تغذیه می باشد. این مرکز همواره رویکردی جامع و میان رشته ای را برای درمان افراد بیمار به کار می گیرد و حداکثر اثربخشی درمان را تضمین می کند. در نتیجه، متخصصان آن اغلب با متخصصان رادیولوژی، بیوشیمی، جراحی، انکولوژی یا پاتولوژی همکاری می کنند. مرکز فوق تخصصی نیز با اجرای آخرین روش های آندوسکوپی مورد تاکید قرار گرفته است. متخصصان مرکز جامع گوارش AGEL برای اولین بار در جمهوری چک تومورهای اولیه کانال گوارش را با استفاده از روش برداشت آندوسکوپی مخاط و تشریح آندوسکوپی زیر مخاطی برداشتند. آنها فناوری های کاملاً جدیدی مانند فرسایش با فرکانس رادیویی برای مری بارت یا کلانژیوسکوپی با استفاده از سیستم Spyglass معرفی کردند.

دانشگاه رشته گوارش در جمهوری چک

تحصیل پزشکی در دانشگاه چارلز جمهوری چک که قدیمی ترین و بزرگ ترین دانشگاه در جمهوری چک است موفقیتی عالی است. دانشکده تجربه طولانی مدت در تدریس به دانشجویان و سخنرانی پزشکان دارد. بیمارستان دانشکده (در ارتباط با دانشکده) یکی از بزرگترین بیمارستان های جمهوری چک است و خدمات بهداشتی با کیفیت بالا را به حدود نیم میلیون بیمار ورودی و 42 نفر از بیماران بستری شده ارائه می دهد. دانشکده همراه با بیمارستان دانشکده یکی از بزرگترین تمرکز تحقیقات در زمینه زیست پزشکی در جمهوری چک را دارند. تحقیقات بر روی بیماری‌های ثروت (تمرکز به سیستم قلبی عروقی و گوارشی، دیابت و غیره)، تمام جنبه‌های پیری جمعیت از جمله مطالعات بازسازی و تغذیه، انکولوژی و هماتوآنکولوژی، پزشکی شخصی شامل روش‌های تشخیصی جدید و جدید متمرکز شده است. روش های تدریس در رشته گوارش در جمهوری چک نوین است و بیشتر به مهارت های عملی و بالینی افراد توجه می شود.

دانشکده پزشکی و گوارش در جمهوری چک

دانشکده پزشکی و گوارش در جمهوری چک

دانشکده پزشکی همچنین سالانه بیش از 70 پروژه علمی و توسعه ای را اجرا می کند که جنبه های مختلف تحقیق و آموزش را شامل می شود، از دستیابی به زیرساخت های تحقیقاتی گرفته تا برنامه های تحرک بین المللی و ساختن پردیس جدید. گوارش یکی از مهمترین واحدهای گوارش اروپای مرکزی و جمهوری چک است، هم از نظر عملکرد بالینی، ابزار دقیق و تجهیزات فرآیند، تحقیقات بالینی و تجربی و همچنین شاخص های علم سنجی قابل شمارش (از جمله انتشارات عالی). این گروه به تعدادی از نتایج اولویت اصلی در پزشکی بالینی و تجربی دست یافته است. بخش داخلی یک مرکز عمومی پزشکی داخلی است که بر روی گوارش، کبد و تغذیه بالینی متمرکز است. این دپارتمان برنامه‌های آموزش پزشکی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را اجرا می‌کند و توسط وزارت بهداشت جمهوری چک و اتاق پزشکی چک برای تخصص‌های پزشکی داخلی و کبد-گاستروانترولوژی معتبر است.

خدمات پزشکی در رشته گوارش در جمهوری چک

این کلینیک شامل یک بخش مراقبت های حاد استاندارد، یک واحد مراقبت های ویژه (ICU) و یک بخش سرپایی است. کل بخش تحت بازسازی قرار گرفت و تمام الزامات بهداشتی اجباری فعلی و همچنین استانداردهای زیبایی شناختی امروزی برای موسسات پزشکی را برآورده می کند. ما طیف گسترده ای از روش های آندوسکوپی تشخیصی و درمانی و همچنین روش های تشخیصی مبتنی بر اولتراسوند را انجام می دهیم. کلینیک ما مراقبت های پیشگیرانه و درمانی جامعی را به بیماران مبتلا به طیف گسترده ای از شرایط پزشکی داخلی و مراقبت های بسیار تخصصی در زمینه های گوارش، کبد و تغذیه بالینی ارائه می دهد. با اتخاذ رویکردی حرفه ای و شخصی، به سطوح بالایی از مراقبت های پزشکی با کیفیت و رضایت بیمار دست می یابیم.

رشته ایمنی شناسی در جمهوری چک نیز از جدید ترین و محبوب ترین رشته ها در این کشور است. خدمات زیر در این بخش برای بیماران در جمهوری چک انجام می شود:

  • سونوگرافی
  • آندوسکوپی
  • گاستروستومی آندوسکوپی از راه پوست
  • درمان بیولوژیکی بیماری التهابی روده
  • غربالگری و تشخیص سرطان کولورکتال
  • درمان هپاتیت مزمن ویروسی و خودایمنی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت تحصیلی به جمهوری چک و تحصیل رشته گوارش و همچنین هزینه تحصیل پزشکی در جمهوری چک مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *