مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته گوارش در ایسلند

رشته گوارش در ایسلند

تحصیلات در رشته گوارش در ایسلند یک تجربه خاص برای شما فراهم می کند که قابل مقایسه با هیچ یک از کشورهای جهان نیست. این کشور با آب و هوایی منحصر به فرد و طبیعتی عالی موجبات تحصیل خوبی را در رشته گوارش برای شما فراهم می کند. با توجه به آنکه ایسلند دانشگاه های بین المللی محدودی دارد شما نیز می توانید با درصد رقیبان کمتری مواجه هستید. در ایسلند دانشگاه ها در زمینه پزشکی تحصیلاتی به زبان انگلیسی ارائه می می دهند اما بیشتر رشته ها به زبان ایسلندی هستند. لذا اگر قصد اقامت پس از تحصیل در ایسلند را دارید باید این زبان را نیز یاد بگیرید. رشته گوارش در ایسلند در زمینه دروس تخصصی برای درمان بیماری گوارش و پیشگیری از بیماری ها در این خصوص توضیح می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و تحصیل رشته گوارش در ایسلند مشاور شماست.

بیمارستان رشته گوارش در ایسلند

Landspitali بیمارستان پیشرو در ایسلند و بزرگترین محل کار برای کارکنان در مراقبت های بهداشتی است. بودجه آن توسط وزارت رفاه و تحت نظارت اداره کل بهداشت تامین می شود و مراقبت های تخصصی و عمومی را ارائه می دهد و ظرفیت حدوداً دارد. 700 تخت.Landspitali بیمارستان دانشگاه ملی ایسلند بیمارستان پیشرو در ایسلند و بزرگترین محل کار برای کارکنان در مراقبت های بهداشتی است. توسط وزارت رفاه تامین می شود، مراقبت های تخصصی و عمومی را ارائه می دهد و ظرفیت حدوداً دارد. 630 تخت دارد. دانشجویان ایسلندی در طول کار بالینی خود حقوق دریافت نمی کنند یا از دانشگاه و بیمارستان هیچ مزیتی دریافت نمی کنند و همین امر در مورد دانشجویان بین المللی نیز صدق می کند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته گوارش در کشور ایسلند می باشید:

مدت تحصیلزبان تحصیلبورسیهنرخ پذیرشنرخ فارغ التحصیلی
4 سالانگلیسی/ایسلندیبله%40%67

الزامات تحصیل رشته گوارش در ایسلند

دانشجویان باید تمام هزینه های سفر خود به ایسلند را تامین کنند. بیمارستان محل زندگی برای کارکنان یا دانش آموزان ندارد – دانش آموزان باید محل زندگی خود را پیدا کنند و هزینه آن را بپردازند. بیمارستان در صورت درخواست مدرسه و فرم ارائه شده، ارزیابی کلی از دانش آموز ارائه می دهد، اما آزمایشات انجام نمی شود. نامه تایید دوره آموزشی در صورت درخواست ارائه می شود. بیمارستان یک لباس فرم و لباسشویی آن (شلوار و ژاکت) را ارائه می دهد. تقریباً تمام اسناد مربوط به مراقبت های بهداشتی و بیمارستان به زبان ایسلندی نوشته شده است. اکثر مردم انگلیسی و/یا یک زبان نوردیک صحبت می کنند، اما دانش آموزان در محیط ایسلندی زبان کار و زندگی می کنند. تسلط به زبان انگلیسی برای تمامی دانشجویان خارجی الزامی است.

یک شهروند کشور عضو منطقه اقتصادی اروپا برای ورود به ایسلند باید مدارک مسافرتی قانونی EEA مانند پاسپورت داشته باشد. دانش‌آموزان خارج از منطقه اقتصادی اروپا باید بدانند که آیا نیاز به ارائه اسناد اضافی دارند یا خیر. وضعیت دانشجویان توریستی خواهد بود: دانشجویان در صورت اقامت کمتر از 3 ماه نیازی به ثبت اقامتگاه قانونی خود در اینجا یا دریافت شماره شناسه ایسلندی ندارند. اگر دانشجویی تصمیم بگیرد یک ترم تمام وقت یا بیشتر از آنچه که برای ورود به ایسلند باید مدارک قانونی سفر EEA داشته باشد، بیمه کافی در طول اقامت خود و تأییدیه ای مبنی بر اینکه می تواند هزینه های زندگی در طول اقامت خود در ایسلند را تامین کند، ثبت نام کند. اجازه اقامت برای یک دانشجو برای خارجی هایی است که در دانشگاه ایسلند تحصیل می کنند. با این حال متقاضی باید به عنوان دانشجوی تمام وقت در دانشگاه ثبت نام کند.

مدارک لازم برای تحصیل رشته گوارش در ایسلند

مدارک لازم برای تحصیل رشته گوارش در ایسلند

Landspitali موقعیت های دانشجویی بسیار محدودی دارد. بنابراین، دانشجویان تشویق می شوند تا از طریق برنامه های تبادلی مانند ERASMUS و NORDPLUS یا برنامه های دیگر درخواست دهند. دانشجویان پزشکی که می خواهند در طول تابستان (ژوئن تا آگوست) به مدت 4 هفته یا کمتر به عنوان دانشجوی تبادل بیایند، تشویق می شوند از طریق IMSIC کمیته بین المللی دانشجویان پزشکی ایسلند) درخواست دهند. لطفاً IMFSA یا IMSIC را ببینید . هیچ آموزش رسمی در ماه های تابستان برگزار نمی شود. دانشجویانی که می خواهند برای آموزش بالینی در Landspitali درخواست دهند، باید اطلاعات زیر را در یک پست الکترونیکی ارائه دهند. دانش‌آموزان باید گواهی‌های بهداشتی زیر را قبل از ورود ارائه کنند و در روز اول تمرین بالینی خود به مدیر بخش نشان دهند. توجه داشته باشید که دانشجویان بدون این گواهینامه مجاز به شرکت در عمل بالینی در Landspitali نیستند.

مدارک لازم برای تحصیل رشته گوارش در کشور ایسلند عبارت است از:

  • رزومه شما با اطلاعاتی در مورد شغل کاری و تحصیلی شما
  • گواهی از مدرسه شما مبنی بر دانشجو بودن، در کدام ترم تحصیلی و چند ترم است.
  • فهرستی از دوره هایی که قبلاً تکمیل کرده‌اید، و همچنین فهرست دوره‌هایی که تا رسیدن به مقصد تکمیل کرده‌اید.

هزینه تحصیل رشته گوارش در کشور ایسلند

همه شهروندان و جمعیت ایسلند بیمه شده از کشورهای عضو EEA باید کارت بیمه سلامت اروپا یا EHIC را برای استفاده در ایسلند به همراه داشته باشند. هزینه ای که باید برای هر مشاوره و سایر خدمات پرداخت شود، توسط مقررات تعیین شده است. از اتباع منطقه اقتصادی اروپا که EHIC را ارائه می کنند، هزینه ای برابر با افراد بیمه شده در ایسلند دریافت خواهند کرد. شهروندان بیمه شده کشورهای منطقه اقتصادی اروپا با در نظر گرفتن ماهیت مزایا و مدت اقامت مورد انتظار، از مزایایی برخوردارند که به دلایل پزشکی در طول اقامت موقت در ایسلند ضروری است. سایر افراد غیر از ذکر شده در بالا، که بیمه نیستند یا تحت پوشش مقررات EEA نیستند، می توانند کمک پزشکی دریافت کنند، اما البته باید به طور کامل پرداخت کنند. سپس آنها می توانند از بیمه خود در کشور مبدا یا از بیمه خصوصی خود بازپرداخت کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش هزینه های پزشکی در ایسلند در سال های اخیر می باشید:

هزینه های تحصیل پزشکی در ایسلند

کار در حوزه رشته گوارش در ایسلند

هفته کاری عادی در ایسلند 36 ساعت است. حقوق ماهانه بر اساس قراردادهای دسته جمعی است و به تخصص، تحصیلات و سن شما بستگی دارد. پرداخت های اضافی برای شیفت ها وجود دارد. همه اضافه کاری معمولاً اضافه پرداخت می شود، اما با محدودیت های بالاتر. مرخصی برای یک سال کار حداقل 24 روز هفته (4 هفته و 4 روز) است و بسته به قرارداد جمعی شما، ممکن است در صورت شیفت کاری از تعطیلات زمستانی برخوردار شوید. علاوه بر این بیشتر کارمندان متعلق به اتحادیه کارگری هستند و در آنجا هزینه پرداخت می کنند. مرخصی برای هر ماه استخدام 2 روز است. طبق قانون کار، هم بیمارستان و هم کارمند حق فسخ قرارداد با اخطار 1 تا 3 ماهه را دارند اما در قرارداد کار مشخص شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به ایسلند و همچنین تحصیل دکترا در ایسلند مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *