مهاجرت تحصیلی ایتالیا

رشته گوارش در ایتالیا

رشته گوارش در ایتالیا

تحصیل رشته گوارش در ایتالیا موجب می شود تا یک مدرک بین الملی معتبر داشته باشید و در دیگر کشورهای مطرح فرصت های شغلی خوبی به شما پیشنهاد شود. از رشته های پر متقاضی در این کشور پزشکی است که تخصص گوارش نیز از رشته های بسیار مورد نیاز در ایتالیا است. در هنگام تحصیل در دانشگاه های پزشکی این کشور می توانید به تحقیقات نیز دست یابید. در کشور ایتالیا دانشجویان بین المللی بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی در حال تحصیل هستند. لذا در ایتالیا با یک جامعه بین المللی رو به رو هستید. بدین منظور می توانید رشته گوارش در ایتالیا به زبان انگلیسی نیز تحصیل کنید. دانشگاه های پزشکی ایتالیا نیز رتبه های خوبی برای رشته گوارش دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت برای تحصیل رشته گوارش در ایتالیا مشاور و راهنمای شما می باشد.

تحصیل رشته گوارش در ایتالیا

به جامعه پزشکی بین المللی ایتالیا بپیوندید که در آن کلاس ها به زبان انگلیسی توسط اساتید و پزشکان مجرب از سراسر جهان تدریس می شود. مدرک تحصیلی به شما این امکان را می دهد که به عنوان MD در اتحادیه اروپا و خارج از کشور کار کنید. یک پیشنهاد آموزشی کامل، شامل 4 دوره تحصیلی: پزشکی و جراحی به زبان انگلیسی، مدرسه MEDTEC به زبان انگلیسی، پرستاری و فیزیوتراپی به زبان ایتالیایی می باشد و همچنین یک پیشنهاد گسترده برای تحصیلات تکمیلی که شامل مدارس تخصصی، کارشناسی ارشد، دکترا و آموزش مداوم اختصاص داده شده به متخصصان و کارشناسان است. یکی از این گزینه ها در حوزه تخصص رشته گوارش است. تحصیلات گوارش در ایتالیا فرصتی برای تقویت جنبه تحقیقات بین المللی شما را فراهم می کند.

تمام دوره‌ های تحصیلی بر اساس روش‌های یادگیری فعال (یادگیری مبتنی بر مشکل، مطالعات موردی، نقشه‌های مفهومی، و همچنین استفاده گسترده از شبیه‌سازی و اطلس تشریحی سه بعدی) ساختار یافته‌اند. مطالعات در حوزه گوارش به گونه ای سازماندهی می شوند که در گروه های کوچک و با حمایت یک معلم خصوصی انجام شوند. از جمله چالش‌های هیجان‌انگیز، استفاده از هوش مصنوعی در پزشکی و توانایی ترکیب نوآوری و انسان‌سازی است. به این ترتیب دانشگاه ها دانشجویان خود را برای رویارویی با مسیر شغلی خود در ایتالیا یا خارج از کشور آماده می کند و به همین دلیل همکاری با هیئت ملی معاینه پزشکی در ایالات متحده و یا انگلیس و آلمان و کشورهایی از این قبیل را نیز فعال کرده است.

مزایا تحصیل رشته گوارش در ایتالیا

اکثر دانشگاه های پزشکی در ایتالیا یک مرکز تحقیقاتی با استفاده از فناوری پیشرفته با تقریباً 300 محقق که با همکاری نزدیک با 700 پزشک بیمارستان، به منظور تسهیل کاربرد بالینی جدیدترین پیشرفت‌ ها در مراقبت‌های بهداشتی، فعالیت می‌کنند. یک برتری شناخته شده به ویژه در ایمونولوژی، با مطالعات بر روی بیماری های غیرواگیر با تاثیر بالا، مانند سرطان، انفارکتوس میوکارد، سکته مغزی، و بیماری های خود ایمنی. میلانو یکی از زیباترین، جوان ترین و چندفرهنگ ترین شهرهای اروپا و همچنین نقطه مرجع برای نوآوری در علوم زیستی است. مکانی ایده آل برای شروع کشف فرهنگ و سبک زندگی ایتالیایی و کل قلمرو. شهری که با دیگر کشورهای اروپایی نیز ارتباط کامل دارد. تجربه بالینی مستقیم توسط یک سیستم آموزشی قوی پشتیبانی می شود و در سال سوم شما شروع می شود، که تجربه عملی قابل توجهی به شما می دهد.

در بخش زیر شاهد مزایا تحصیل رشته گوارش در کشور ایتالیا می باشید:

مزایا تحصیل رشته گوارش در کشور ایتالیا

بهترین مرکز رشته گوارش در ایتالیا

پردیس هونیمد که در فضای سبز احاطه شده است، با فاصله کمی از مرکز تحقیقات و بیمارستان، میزبان 135 دانشجو از 31 کشور در سراسر جهان است. طراحی شده بر اساس مدرن ترین استانداردها از نظر تکنولوژی و راحتی محیطی. هدف ارتقای فرصت های مبادله برای معلمان، محققان و دانشجویان جوان از سراسر جهان است. مرکز آموزشی WGO در رم، مرکز آموزشی آندوسکوپی اروپا EETC، یک مرکز جامع است که به طور کامل به آموزش و آموزش آندوسکوپی گوارشی اختصاص دارد. پیشرفت مداوم و بهبود دستگاه های مدرن باعث ایجاد فناوری های جدیدی می شود که نیازمند آموزش مداوم اپراتورهایی است که در زمینه آندوسکوپی گوارشی کار می کنند. به همین دلیل درخواست دائمی برای آموزش و صلاحیت مجدد متخصصان پزشکی و جراحی از طریق دوره های آموزشی پیشرفته و بسیار تخصصی وجود دارد.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته گوارش در کشور ایتالیا می باشید:

نام دانشگاهرتبه در میان دانشگاه های رشته گوارشرتبه جهانیامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه بولونیا bologna در ایتالیا121176769
تحصیل در دانشگاه میلان ایتالیا361696365
دانشگاه کاتولیک قلب مقدس474415954
دانشگاه پادوآ501195869
دانشگاه ساپینزا رم831245068

جایگاه رشته گوارش در ایتالیا

جایگاه رشته گوارش در ایتالیا

تحصیل در دانشگاه های ایتالیا در رشته گوارش تجربه خوبی به شما ارائه می دهد. ایده ایجاد یک مرکز در رم که به طور کامل به آموزش آندوسکوپی گوارش اختصاص دارد، ریشه در تجربه ثابت و طولانی مدت در فعالیت های آموزشی دارد که در 24 سال گذشته در واحد آندوسکوپی گوارشی بیمارستان دانشگاه Gemelli انجام شده است. از سال 1987 تا 2011، بیش از دویست متخصص آندوسکوپی دوره های آموزشی ماهانه تا سالانه را در واحد آندوسکوپی گوارشی Gemelli گذرانده اند. علاوه بر این، همین واحد، از اوایل دهه نود، 126 دوره آموزشی در مورد ERCP درمانی با نزدیک به 1000 شرکت کننده و 13 نسخه سالانه کارگاه اروپایی در مورد آندوسکوپی گوارشی درمانی و رادیولوژی را با نمایش ویدئویی زنده که هر سال حدود 300 نفر از چندین کشور در سراسر جهان را گرد هم می آورد، برگزار کرده است.

ماموریت و اهداف اصلی از ارائه آموزش ها و خدمات آموزشی در حوزه گوارش در ایتالیا عبارت است از:

  • ارائه یک فرآیند آموزش عملی و نظری در تکنیک های پیشرفته آندوسکوپی
  • برای ترویج اجرا و انتشار دستورالعمل های به روز
  • حمایت از دانش و ارتقای تکنیک‌های آندوسکوپی مدرن از طریق آموزش عملی بر روی اندام‌های جدا شده و/یا شبیه‌سازهای الکترونیکی
  • ارتقای دستیابی به الگوریتم های تشخیصی و درمانی آسیب شناسی های اصلی آندوسکوپی بر اساس پزشکی مبتنی بر شواهد با شرکت در نمایش های زنده که توسط کارشناسان انجام می شود و از واحد آندوسکوپی پخش می شود.
  • برای ترویج مقایسه تکنیک ها و دستگاه های مختلف
  • برای ترویج مقایسه تجربیات مختلف از طریق بحث های تعاملی با کارشناسان
  • حمایت از تبادل متقابل و بهینه سازی فعالیت های آندوسکوپی گوارشی از نظر برنامه ریزی و مدیریت با مقایسه روش های مختلف سازماندهی واحدهای محلی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به کشور ایتالیا و تحصیل رشته گوارش در ایتالیا و همچنین تحصیل رشته پزشکی در ایتالیا مشاور و راهنمای شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *