مهاجرت تحصیلی ارمنستان

رشته گوارش در ارمنستان

رشته گوارش در ارمنستان

.برای تحصیل رشته گوارش در ارمنستان می توانید به زبان انگلیسی و ارمنی درخواست دهید. رشته گوارش در ارمنستان یک تخصص عالی است. دانشجویان می توانند پس از اتمام دوره کارشناسی خود در رشته پزشکی این تخصص را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنید. در طول تحصیل در کشور ارمنستان می توانید در حوزه گوارش تحقیقات خود را نیز شروع و ادامه دهید. همچنین رشته گوارش جایگاه مهمی در این کشور دارد و به عبارت دیگر در ارمنستان به متخصصان گوارش بسیار نیاز دارند. تحصیل در دانشگاه های پزشکی ارمنستان هزینه های مقرون به صرفه ای دارد و به نسبت دیگر کشورهای اروپایی به طور کلی هزینه های زندگی نیز پایین تر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل رشته گوارش در ارمنستان مشاور شماست.

تحصیل در ارمنستان

کشور ارمنستان برای تحصیل دانشجویان کشور ایران یک انتخاب عالی است زیرا تحصیلات عالی در دانشگاه های بین المللی می تواند مسیر شما را برای ادامه تحصیل در اروپا هموار کند. تحصیلات آکادمیک در رشته های پزشکی و تخصصی در ارمنستان مناسب است و شما می توانید از بورسیه های خصوصی در این کشور بهره مند شوید. برای اقامت و اسکان نیز می توانید در خوابگاه های دانشجویی پزشکی و همچنین خانه هایی دانشجویی جستجو کنید. امکان مشاغل پاره وقت و تابستانی نیز وجود دارد. مدارک دانشگاه های ارمنستان نیز از اعتبار خوبی برخودار هستند و شما می توانید تحصیلات تکمیلی خود را در این کشور بگذرانید. همچنین در ایران مهاجرت به ارمنستان و اخذ ویزای دانشجویی ارمنستان شرایط و مراحل آسانی دارد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص کشور ارمنستان می باشید:

پایتختزبانجمعیتدیننوع حکومتنرخ پذیرشمیزان دانشجویان بین المللی
ایروانارمنی3 میلیون نفرمسیحیتدموکراسی35%%39

دانشگاه های رشته گوارش در ارمنستان

دانشگاه بین المللی ارمنی-روسی مخیتار گوشMkhitar Gosh در سال 1996 تاسیس شد. مخیتر گوش یک موسسه آموزش عالی است که دارای وضعیت یک دانشگاه آموزشی مجاز است. این کشور تحصیلات عالی آکادمیک را مطابق با قوانین انجام می دهد و مدرکی را صادر می کند که صلاحیت آن توسط دولت به رسمیت شناخته شده است. موسسه پزشکی ارمنستان که در سال 1990 تأسیس شد، بزرگترین دانشگاه غیر دولتی در ارمنستان است. موسسه پزشکی ارمنستان ارمنستان یکی از مطلوب ترین مقاصد آموزش پزشکی در اروپای شرقی است. دانشگاه دولتی پزشکی ایروان پس از مخیتر هراتسی، دانشگاه پزشکی پیشرو در ارمنستان است. در پایتخت ایروان واقع شده است. در سال 1995 این مؤسسه به دانشگاه تغییر یافت و به نام مخیتار هراتسی به دانشگاه پزشکی دولتی ایروان تغییر نام داد.

جایگاه رشته گوارش در ارمنستان

این واقعیت که بیماری های دستگاه گوارش و کبد اغلب مزمن می شوند، سزاوار توجه ویژه است و همچنین در بروز واکنش های آلرژیک، بسیاری از بیماری های پوستی، مفاصل، سیستم غدد درون ریز و بروز عدم تحمل غذایی نقش دارد. این امر می‌تواند تأثیر بسزایی بر کیفیت زندگی داشته باشد، ظرفیت ‌های کاری را کاهش داده تا ایجاد افسردگی کند و منجر به بروز سنگ‌های کلیه و سنگ‌های کلیه، دیابت و سایر بیماری ‌ها شود. بنابراین شروع به موقع درمان بیماران توسط متخصصین امری ضروری و مهم است. هرچه درمان زودتر شروع شود، موثرتر است که باعث می شود از عود بیماری در آینده جلوگیری شود. دانشگاه پزشکی سنت ترزا ایروان یک مدرسه خصوصی در ایروان، ارمنستان است که در سال 1992 تأسیس شده است. این دانشگاه در بین دانشکده های پزشکی خصوصی در ارمنستان رتبه 10 را دارد و فارغ التحصیلان سنت ترزا دارای مدرک تخصصی گواهی شده هستند.

کار ضمن تحصیل در رشته گوارش در ارمنستان در شرایطی امکان پذیر است. در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در رشته گوارش در ارمنستان در سال های اخیر هستید:

نرخ اشتغال رشته گوارش در ارمنستان

مزایا تحصیل رشته گوارش در ارمنستان

دپارتمان گوارش در ارمنستان بر اساس تاریخچه طولانی و معتبری بنا شده است و یک مرکز بین المللی پیشرو برای تحقیق در مورد اصول بنیادی فیزیولوژی انسانی باقی می ماند. تحقیقات آزمایشگاهی عمدتاً در محوطه دانشگاه در آزمایشگاه گوارش مولکولی و سلولی Henry Wellcome است. تمرکز بر تحقیقات «ترجمه‌ای» است: پیشرفت‌ها در تحقیقات اولیه پزشکی از آزمایشگاه و به کلینیک بیمارستان «از نیمکت تا کنار تخت». این شامل طیف وسیعی از تکنیک‌های تجربی، از مطالعات مکانیکی شامل خطوط سلولی گرفته تا مطالعات بیمار و آزمایش‌های بالینی استو. البته برخی رشته ها به زبان های دیگر مانند روسی نیز در دسترس دانشجویان بین المللی می باشد. همچنین دانشجویان بین المللی در ارمنستان اجازه دارند در طول تحصیل 20 ساعت در هفته کار کنند. ارمنستان یک برنامه بهداشتی اجباری دارد که همه ساکنان در آن شرکت می کنند.

در لیست زیر شاهد بحث ها و موضوعات تحصیلی و تحقیقی در حین تحصیل دکتری ارمنستان می باشید:

  • بیماری های مری
  • بیماری بازگشت اسید به مری
  • ازوفاژیت دیفرانسیل
  • مری بارت
  • اسپاسم قلب
  • اسپاسم مری
  • بیماری های معده
  • گاستریت حاد و مزمن
  • بیماری های زخم

تحقیقات در رشته گوارش در ارمنستان

تحقیقات در رشته گوارش در ارمنستان

زیرساخت تحقیقاتی موسسه پزشکی و تخصص گوارش در ارمنستان به گونه ای طراحی شده است که به محققان امکان دسترسی به امکانات کلاس جهانی در بهترین محیط ممکن را بدهد. مراکز، امکانات و منابع به شما این توانایی را می دهد که تحقیقات زیست پزشکی را از نمونه های بیمار به آزمایشگاه و بالعکس از ترکیبات دارویی جدید تولید شده به آزمایشات بالینی هدایت کنید. آنها همکاری های قدرتمند و سازنده ای را بین کارشناسان دانشگاه و سازمان ها در سراسر جهان فراهم می کنند. محققان تحصیلات تکمیلی همچنین از دسترسی انعطاف پذیر به تجهیزات و تخصص در سطح جهانی از طریق تسهیلات تحقیقاتی مشترک بهره مند می شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل رشته گوارش در ارمنستان و همچنین مهاجرت تحصیلی به ارمنستان مشاور و پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *