مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته گوارش در استرالیا

رشته گوارش در استرالیا

تحصیل در رشته گوارش در استرالیا برای دانشجویان خارجی موقعیت خوبی است تا بتوانند دانش خود را در زمینه گوارش عمیق کنند. در این کشور به تحصیلات عالیه بپردازند. در استرالیا دانشجویان بین المللی که برای تحصیل پزشکی مهاجرت می کنند از اساتید و علوم پزشکی و دانشگاه های آن راضی هستند. یکی از اهداف تحصیل در استرالیا در رشته پزشکی و یا گوارش کار در این حوزه در بیمارستان ها و یا در مطب های خصوصی و کلینیک های گوارش می باشد. شما نیز می توانید برای تحصیلات پزشکی و تحصیل رشته گوارش مدارک تحصیلی کارشناسی خود را به دانشگاه های این کشور به همراه دیگر مدارک ارسال کنید. برای تحصیل در این کشور باید ویزای دانشجویی استرالیا قبل از مهاجرت برای تحصیل رشته گوارش اخذ کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و تحصیلات و کار در زمینه گوارش در استرالیا مشاور شماست.

تحصیل رشته گوارش در استرالیا

گوارش یکی از رشته های تخصصی پزشکی است و سال ها طول می کشد تا در این زمینه به کار مشغول شوید. برای تبدیل شدن به یک متخصص گوارش، ابتدا باید مدرک پزشکی را در دانشگاه تکمیل کنید و مدرک دکترای پزشکی را در یک دانشگاه معتبر در استرالیا تکمیل کنید. معمولاً برای افرادی که 17 سال به بالا دارند و سال 12 را با موضوعات پیش نیاز مناسب، از جمله یک یا چند مورد از موارد زیر، گذرانده اند، آزاد است: ریاضی، شیمی، زیست شناسی و فیزیک می توانند درخواست کارشناسی پزشکی دهند. اما برای تخصص به مدرک کارشناسی پزشکی نیاز است. به عنوان متخصص گوارش، طیف وسیعی از شرایطی را که بر سیستم گوارشی تأثیر می‌گذارند، گاستریت و بیماری زخم معده درمان خواهید کرد. شما همچنین بیماری های التهابی روده (مانند بیماری کرون)، مشکلات کبدی (مانند هپاتیت)، و همچنین تومورهای سرطانی و خوش خیم را درمان خواهید کرد.

وظایف متخصص گوارش در کشور استرالیا شامل برخی از موارد زیر است:

  • معاینه بیماران برای بررسی علت علائمی مانند درد سوزش در مری، درد شکم یا خونریزی از معده.
  • درمان بیماران با تجویز دارو.
  • انجام اقداماتی مانند گاستروسکوپی، آندوسکوپی، کولونوسکوپی و بیوپسی.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته گوارش در کشور استرالیا می باشید:

مدت تحصیلدانشگاه هامیزان دانشجویان بین المللینرخ پذیرشهزینه تحصیل به دلارمبلغ بورسیه
4 سال526%20%$10000-$20000$5000-$70000

مزایا تحصیل رشته گوارش در استرالیا

پس از اتمام تحصیل یک پزشک ثبت شده شوید و حداقل دو سال تجربه پزشکی پس از مدرک در یک بیمارستان دولتی داشته باشید. برای انجام آموزش های بیشتر، از جمله معاینات کتبی و بالینی RACP، به کالج پزشکان سلطنتی استرالیا درخواست دهید. گذراندن دوره آموزشی داخلی به مدت 3 سال و سپس آموزش تخصصی گوارش به مدت 3 سال. کارآموزان موفق در فلوشیپ کالج پزشکان سلطنتی استرالیا پذیرفته خواهند شد. این مدرک به فارغ التحصیلان فرصتی برای انجام مطالعات و تحقیقات پیشرفته می دهد. شما آموزش کاملی در زمینه تحقیقات علمی کاربردی و روش شناسی کسب خواهید کرد و با مطالعات تحقیقاتی و استخدام حرفه ای در زمینه تحقیقاتی برای درجه بالاتر آماده خواهید شد. این برنامه شامل دروس (40 امتیاز) و یک جزء تحقیقاتی (پایان نامه 80 امتیاز اعتبار) است.

این رشته در استرالیا درس ارزیابی انتقادی از تحقیق و ارائه را فراهم می کند، دانش و درک دانش آموز از تکنیک های تجزیه و تحلیل آماری را که در تحقیقات علمی به کار می رود توسعه می دهد و آگاهی از طراحی و پیشینه پیشنهاد تحقیق را ایجاد می کند. دانش‌آموزان این فرصت را خواهند داشت تا یک پیشنهاد تحقیق شامل اهداف، روش‌شناسی و بررسی ادبیات را توسعه دهند. پایان نامه شامل تحقیقات کاربردی در مورد یک پروژه خاص، یک سمینار و پایان نامه است که تحقیق را با جزئیات شرح می دهد. رشته گوارش در دانشگاه های استرالیا به صورت تمام وقت و پاره وقت ارائه می شود. دانشجویان ملزم به تکمیل دوره های آموزشی و پایان نامه هستند. این برنامه به هر دو سه ماهه اول و سه ماهه دوم اجازه ورود می دهد.

الزامات تحصیل رشته گوارش در استرالیا

الزامات تحصیل رشته گوارش در استرالیا

دانش آموزان باید ساختار برنامه مربوط به مسیری را که در آن برای پایان نامه خود تحت نظارت هستند را انجام دهند. این برنامه ممکن است در 3 ماهه استاندارد یا بیش از 12 ماه تکمیل شود. گزینه تسریع شده بیش از 12 ماه استفاده می کند. دانشجویانی که این گزینه را انتخاب می کنند ابتدا باید اطمینان حاصل کنند که استاد راهنماپایان نامه آنها در دوره 3 ماهه در دسترس خواهد بود. دانشجویان باید 3 درس اصلی و یک درس انتخابی ذکر شده را بگذرانند. 2 دوره از 3 دوره اصلی تهیه پایان نامه و مطالعات پیشرفته در علوم بهداشتی فقط در پردیس گلد کوست ارائه می شود، تحقیقات کمی در محوطه دانشگاه گلد کوست و به صورت آنلاین ارائه می شود. برخی از دوره های انتخابی فهرست شده در پردیس های دیگر و همچنین به صورت آنلاین ارائه می شوند.

آماده سازی پایان نامه باید در 3 ماهه اول تحصیل تکمیل شود و در هفته قبل از شروع سه ماهه به طور فشرده آموزش داده می شود. دانشجویان باید برای حضور در این دوره در دسترس باشند. این به عنوان یک هفته فشرده در هفته جهت یابی در پردیس Gold Coast ارائه می شود. حضور در این دوره اجباری است زیرا اطلاعات ضروری برای تکمیل پایان نامه و الزامات ایمنی و بهداشت محیط کار آزمایشگاهی را ارائه می دهد. دانشجویانی که نتوانند آموزش‌های بهداشتی و ایمنی محل کار را انجام دهند، وارد آزمایشگاه نخواهند شد و نمی‌توانند الزامات برنامه را برآورده کنند. در بخش پایان نامه، انتظار می رود که بتوانید اکثر اوقات به صورت مستقل کار کنید. الزامات حضور در محوطه دانشگاه نسبتاً انعطاف پذیر و بدون ساختار است. بسته به پایان نامه حضور در مکان های خارج از دانشگاه نیز ممکن است مورد نیاز باشد.

هزینه تحصیل رشته گوارش در استرالیا

شهریه سالانه شاخص بر اساس بار استاندارد مطالعه تمام وقت که معمولاً 80 امتیاز اعتبار 3 ماهه تمام وقت است، محاسبه می شود. شهریه سالانه شاخص بر اساس شرایط فعلی و داده های موجود است و فقط باید به عنوان راهنما استفاده شود. رشته بیهوشی در استرالیا نیز مانند رشته گوارش رشته پرطرفداری است.. در استرالیا یک دانشجوی بین المللی شهریه پرداخت می کند. دانشجویان در تاریخ سرشماری برای دوره هایی که در آن ثبت نام کرده اند، مسئول شهریه هستند. هزینه تحصیل برای دانشجویانی که برنامه خود را قبل از سال 2023/2024 شروع می کنند، بر اساس هزینه برنامه مصوب برای 3 ماهه ای که دانشجو در آن برنامه را شروع کرده است، دریافت می شود. اگر یک دانشجوی بین المللی به برنامه دیگری تغییر کند، مشمول هزینه برنامه مصوب برای 3 ماهه ای خواهد بود که در آن ثبت نام کرده است.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش شهریه ها برای دانشجویان بین المللی در سال های اخیر در کشور استرالیا می باشید:

میزان افزایش شهریه ها برای دانشجویان بین المللی در استرالیاتحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا در رشته گوارش نیازمند مدارک تحصیلی تافل و آیلتس است. در بخش زیر شاهد هزینه های تحصیلی در کشور استرالیا برای رشته گوارش می باشید:

هزینه های رشته گوارش در استرالیاموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موسسه ای است با سوابق عالی در زمینه اعزام دانشجو به اروپا و آسیا که مشاوران این موسسه در زمینه تحصیل در کشور استرالیا و شرایط و نحوه اعزام دانشجو به استرالیا به سوالات شما پاسخ می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *