مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته ژنتیک در اکوادور

فرصت های شغلی رشته ژنتیک در اکوادور

فرصت های تحصیل در حوزه رشته ژنتیک در اکوادور در مقاطع مختلف موجب می شود تا نظر دانشجویان بین المللی به این کشور جذب شود. به طور کلی تحصیل در اروپا یک پرش بلند به سوی رویاها محسوب می شود. همچنین شما می توانید با تحصیل رشته ژنتیک در یک حوزه املا تخصصی که همواره مورد توجه جهان است کار کنید. تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های اکوادور موجب می شود تا شما با تجربه ای بین المللی زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و همچنین زبان این کشور را در کنار انگلیسی خواهید آموخت. در حال حاضر دانشجویان بین المللی در این کشور در حال تحصیل در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر مهاجرت تحصیلی به کشور اکوادور به متقاضیان مشاوره های تخصصی و کامل ارائه می دهد.

اگر علاقه مند به تحصیل برنامه های خارج از کشور در اکوادور هستید و می خواهید تجربه تحصیل در خارج از کشور با فرصت های یادگیری، تنوع زیستی و فرهنگ محلی پرتحرک غنی را داشته باشید به تحصیل ژنتیک در این کشور فکر کنید. همچنین اگر علاقه مندید مهارت های اسپانیایی خود را تقویت کنید اکوادور منتظر شما است. اکوادور دارای فرهنگ محلی پر جنب و جوش با موسیقی جذاب، هنر، تاریخ است که همه در یکی از مکان های زیستی در جهان گرد آمده است. خواه بخواهید مهارت های اسپانیایی خود را در یک کشور سرگرم کننده و منحصر به فرد آمریکای جنوبی تمرین کنید و یا از یک فرصت بی نظیر برای قرار دادن کلاس های تاریخ خود در زمینه دنیای واقعی استفاده کنید، اکوادور ممکن است چیزی برای شما داشته باشد.

تاریخچه توسعه رشته ژنتیک پزشکی در اکوادور

مطالعات پالئوژنتیک داده های کنجکاو در مورد توسعه و علاقه ای را نشان می دهد که مهاجران باستان در اکوادور برای مشکلات ژنتیکی و ناهنجاری ها داشته اند. در فرهنگ های Valdivia و Chorrera به ترتیب 4000 و 1500 سال قبل از میلاد مسیح). ژنتیک انسانی پزشکی رشته ای است که به تازگی به عنوان یک تخصص شروع به رشد کرده است. اولین مطالعات مربوط به وراثت پاتولوژیک مربوط به سال 1915 است. به تازگی از سال 1984 است که ژنتیک در اکوادور شروع به گرفتن تخصص پزشکی در اکوادور می کند. خدمات ژنتیکی تقریباً همزمان در 2 بیمارستان ایجاد شده است، بیمارستان تأمین اجتماعی و بیمارستان نظامی. امکانات مراقبت از ژنتیک در 2 شهر اصلی کشور واقع شده است.

سپس مطالعات کروموزوم در خون محیطی ، تومورهای جامد ، مغز استخوان و افیوژن در سال 1987 آغاز شد. همچنین در این زمان، اولین غربالگری قبل از تولد در مایع آمنیوتیک انجام شد، و همچنین یک نمونه برداری از پرزهای جفتی انجام شد. در سال 1992 آزمایش های تشخیصی برای اختلالات متابولیکی مانند فنیل کتونوریا و آکندروپلازی انجام شد. در سال 1995 مطالعات ژنتیکی مولکولی برای غربالگری فیبروز سیستیک، لوسمی (bcr-abl) ، ویروس پاپیلومای انسانی، برخی از آنکوژن ها (NF2) و ترمیم ژن ها آغاز شد. پس از 10 سال پیشرفت، رشته های ژنتیک پزشکی و سیتوژنتیک در کاربردهای مختلف پزشکی در بیمارستان های کویتو و همچنین تحقیقات اولیه در دانشگاه ها تلفیق می شوند، اگرچه خدمات ژنتیکی هنوز به بقیه کشور نرسیده است.

 

جایگاه رشته ژنتیک در اکوادور

جایگاه و حوزه فعالیت این علم در یک کشور نشان دهنده شرایط شغلی و فضای پیشرفت برای شما است. فعالیت های انجمن ژنتیک اکوادور حرفه ای بیشتر در حال حاضر روی تمرین خصوصی متمرکز است. وزارت صحت عامه هنوز برنامه هایی را برای دستیابی به مشکلات ژنتیکی ابداع نکرده است. لذا در این رشته به دانشجویان و فارغ التحصیلان جوان و متخصص نیاز دارند. بیمارستان هایی که خدمات ژنتیکی در پایتخت دارند عبارتند از: بیمارستان نظامی، که حدود 2٪ از جمعیت را پوشش می دهد و بیمارستان تامین اجتماعی (بیمارستان دولتی) 20٪ از جمعیت، بیمارستان متروپولیتن (خصوصی) کمتر از 1٪ را پوشش می دهد. در دومین شهر بزرگ اکوادور، گوایاکویل، 2 بیمارستان وجود دارد که ژنتیک بالینی، سیتوژنتیک و مشاوره ، بیمارستان کودکان و بیمارستان تامین اجتماعی را ارائه می دهند.

موسساتی که لیست بهترین دانشگاه های را در اکوادور را تشکیل می دهند عبارتند از:

  • مدرسه پلی تکنیک Litoral
  • دانشگاه سانفرانسیسکو دو کویتو
  • دانشگاه فنی خصوصی لویا
  • دانشگاه پلی تکنیک Salesian
  • دانشگاه کاتولیک پاپی اکوادور
  • دانشگاه آمریكا
  • دانشگاه گوایاکویل
  • آموزشگاه ملی پلی تکنیک
  • دانشگاه کوئنکا
  • دانشگاه فنی آمباتو
  • دانشگاه آند سیمون بولیوار ، اکوادور
  • مدرسه عالی پلی تکنیک چیمبورازو
  • دانشگاه ازوای
  • دانشگاه مرکزی اکوادور
  • دانشگاه ناسیونال لویا
  • دانشگاه فنی استوا
  • دانشگاه کاتولیک سانتیاگو دو گوایاکویل
  • دانشگاه کاتولیک کوئنکا
  • دانشگاه فنی Cotopaxi
  • دانشگاه فنی مناب

در نمودار زیر شاهد رشد دانش ژنتیک در کشور اکوادور در سال های اخیر هستید:

رشد دانش ژنتیک در کشور اکوادور

تحصیل رشته ژنتیک در اکوادور

تحصیل در اکوادور در میان دانشگاه های کیتو، دانشگاه کاتولیک (خصوصی) از تکنیک های سیتوژنتیک و مولکولی برای اهداف تحقیق استفاده می کند. دانشگاه مرکزی (عمومی) نیز مطالعات سیتوژنتیک و برخی مشاوره ها را انجام می دهد. دانشگاه کاتولیک در گوایاکویل (عمومی) در حال راه اندازی آزمایشگاهی برای تحقیق در سطح مولکولی است. در سومین شهر بزرگ کشور، کوئنکا، آزمایشات سیتوژنتیک انجام می شود و همچنین خدمات ژنتیک بالینی و مشاوره وجود دارد. آزمایشگاه بیوتکنولوژی گیاهی به منظور درک بهتر تنوع زیستی موجود در کشور، حفاظت از گونه ها و اکوسیستم ها و بهبود شیوه های موجود کشاورزی، پروژه های تحقیقاتی مختلفی را توسعه می دهد. آزمایشگاه بیوتکنولوژی گیاهی پروژه های تحقیقاتی مختلفی را با استفاده از ابزارهای زیست شناسی مولکولی و کشت آزمایشگاهی گیاهان انجام می دهد.

برای تحصیل در اکوادور به زبان انگلیسی در جدول زیر شاهد رتبه دانشگاه در کشور اکوادور و شهری که در آن واقع شده است می باشید:

نام دانشگاهرتبه در کشورشهر
Escuela Superior Politécnica del Litoral1Guayaquil
Universidad Politécnica Salesiana2Cuenca
Universidad San Francisco de Quito3Quito
Pontificia Universidad Católica del Ecuador4Quito
Universidad de Las Américas5Quito
Universidad Técnica Particular de Loja6Loja
Universidad de Guayaquil7Guayaquil
Universidad de Cuenca8Cuenca
Secular Politécnica Nacional9Quito
Universidad Andina Simón Bolívar, Ecuador10Quito

فرصت های شغلی رشته ژنتیک در اکوادور

فرصت های شغلی رشته ژنتیک در اکوادور

در یک حوزه کاری تمرکز اصلی آزمایشگاه گیاهان است، بنابراین محققان و دانشجویان علاقه مند این فرصت را دارند که پروژه ها و ابتکاراتی را در این زمینه تدوین کنند. علاوه بر این، آزمایشگاه برای انجام مطالعات میان رشته ای، عمدتا مربوط به تنوع ژنتیکی حیوانات، با محققان سایر مناطق همکاری می کند. برای توسعه پروژه های تحقیقاتی با کیفیت با گونه های مهم برای کشاورزی، محیط زیست، حفاظت و اقتصاد کشور. اهداف اصلی در این بخش عبارتند از: درک بهتر تنوع زیستی موجود در کشور، حفاظت از گونه ها و اکوسیستم ها و کمک به بهبود شیوه های کشاورزی موجود. این آزمایشگاه بر مطالعه تنوع زیستی گیاهی موجود در کشور برای حفاظت از گونه ها و اکوسیستم ها و همچنین کاربردهایی در زمینه بهبود روش های کشاورزی متمرکز می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه کار پس از تحصیل در اکوادور به شما مشاوره می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *