مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته ژنتیک در اسلوونی

رشته ژنتیک در اسلوونی

اگر شما هم یکی از دانشجویان پرتلاش و علاقمند به تحصیل در رشته ژنتیک در اسلوونی می باشید باید این مقاله را دنبال کنید. برای تحصیل رشته ژنتیک در مقطع کارشناسی در کشور اسلوونی باید تحصیلات مرتبطی را در دوره دبیرستان داشته باشید و یا آنکه یک مدرک کارشناسی مرتبط با رشته ژنتیک اخذ کرده باشید. تحصیل در یک کشور اروپایی مزیت های بسیاری برای شما دارد و همچنین برای شما که قصد دارید تا آینده ای درخشان رقم بزنید زمینه های خوبی فراهم است. در اسلوونی دانشگاه های معتبر و پیشرفته ای وجود دارند که برای تحصیل رشته ژنتیک مناسب هستند و بورسیه های مناسبی نیز ارائه می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو به اسلوونی مشاور و راهنمای شما خواهد بود.

تحصیل رشته ژنتیک در اسلوونی

این دوره با هدف ارائه مهارت ها و تقویت توانایی های دانشجویان برای پیشرفت دانش تخصصی شما در مورد بیماری ژنتیکی انسان ارائه می شود. تمرکز بر اساس شواهد فعلی برای فرآیندهای بیماری و درمان در بیماری های مختلف ژنتیکی و همچنین عناصری است که هدف آنها افزایش آگاهی از خود و بینش از هر 2 مسایل حرفه ای و اخلاقی مربوط به بیماری است. شما مهارت های لازم در خواندن و تفسیر ادبیات علمی فعلی را فرا خواهید گرفت تا بتوانید درک عمیقی از دلایل، تشخیص و مدیریت بیماری های ژنتیکی انسان را ایجاد کنید. هر دانشگاه در اسلوونی در نظر دارد مهارت های تحقیق و نوشتن شما را توسعه دهد تا بتوانید به طور موثر در ادبیات علمی مشارکت داشته باشید.

در نمودار زیر شاهد افزایش مهاجرت ها در کشور اسلوونی در سال های اخیر می باشید:

افزایش مهاجرت ها در کشور اسلوونی

دروس رشته ژنتیک در اسلوونی

سمینارها و آموزش ها با متخصصان مختلف مراقبت های بهداشتی و محققان بالینی برگزار خواهد شد. این دوره در پایان نامه تحقیق به اوج خود می رسد، که با تولید دو مقاله به سبک کار علمی منتشر شده ارزیابی می شود. هدف این است که در صورت لزوم این موارد را برای انتشار با شما توسعه دهند. جنبه هایی از محتوای دوره با محتوای دانشگاهی برنامه درسی دوره آموزش تخصصی کالج سلطنتی مشترک پزشکان سلطنتی برای ژنتیک بالینی ترسیم می شود. اگر تحقیقات زیست پزشکی یا بالینی مورد علاقه شماست، با اتمام موفقیت آمیز کارشناسی ارشد، ممکن است بخواهید با تحصیل در مقطع دکترا تحصیلات خود را ادامه دهید. متناوباً می توانید برای پزشکی، تحصیلات کاردانی پزشک یا PGCE مطالعه کنید.

در لیست زیر شاهد برخی از دروس و دوره و سمینارها می باشید که در دانشگاه های اسلوونی در رشته ژنتیک تدریس می شود:

  • پزشکی بالینی اجباری
  • پزشکی مبتنی بر شواهد اجباری
  • بیماری ژنتیکی انسانی اجباری
  • پزشکی مولکولی اجباری
  • پایان نامه تحقیق اجباری است
  • پیشرفتهای پزشکی در ژنتیک پزشکی اجباری
  • تجزیه و تحلیل و تفسیر داده های بالینی اختیاری
  • ارزیابی و مشاوره در تنظیمات بالینی اختیاری

دروس رشته ژنتیک در اسلوونی

نحوه  تحصیل رشته ژنتیک در Slovenia

شما نحوه استفاده از روش های مولکولی را در تشخیص و درمان طیف وسیعی از شرایط که دارای یک مولفه ژنتیکی هستند، مطالعه خواهید کرد. در این رشته در مورد رویکردهای جدید در زمینه پیشگیری و درمان، بعلاوه افزایش پتانسیل ژنومیک، بحث خواهید کرد. ما همچنین پیامدهای اخلاقی مداخلات و نقش یا ماهیت مشاوره ژنتیک را در نظر خواهیم گرفت. شما در یکی از این مناطق یک پروژه تحقیقاتی انجام خواهید داد. ماژول های ارائه شده در بالا آخرین نمونه برنامه درسی موجود در این دوره است. لطفاً توجه داشته باشید که ساختار برنامه و ماژول های منفرد هر از چند گاهی به دلایلی تغییر می کنند که شامل بهبود برنامه درسی، تغییر کارکنان، تعداد دانش آموزان، پیشرفت در فناوری، تغییر در مکان ها یا نیازهای نظارتی یا خارجی بدن، در صورت لزوم است.

در خصوص شیوه های آموزش در این کشور و در رشته ژنتیک باید گفت که شامل ماژول های تدریس شده و یک رساله تحقیقاتی است. ماژول های تدریس شده را به عنوان بلوک های آموزشی 3 یا 4 روزه برای تسهیل اشتغال دانشجویان ارائه می شود. این دوره با استفاده از یک مدل یادگیری ترکیبی ارائه می شود که شامل آموزش حضوری و همچنین یادگیری آنلاین است. جلسات پشتیبانی اضافی و باشگاه های ژورنالی یادگیری شما را تکمیل می کنند. شما از طریق تکالیف درسی ارزیابی می شوید، که ممکن است شامل بررسی ادبیات، گزارش های آزمایشگاهی، مطالعات موردی، پوسترها یا سخنرانی های شفاهی باشد. تعداد کل ساعات تماس برای کل دوره 360 ساعت است، از کل زمان مطالعه 1800 ساعت.

برای مهاجرت تحصیلی به اسلوونی آگاهی از فارغ التحصیلی مهم می باشد. در نمودار زیر شاهد فارغ التحصیلی های سالانه در کشور اسلوونی می باشید:

فارغ التحصیلی سالانه در اسلوونی

دانشگاه Genetics در Slovenia

دانشگاه نوا گوریسا می خواهد یک دانشگاه تحقیقاتی و تأسیس شده در سطح بین المللی در اسلوونی می باشد که به عنوان یک نیروی محرکه توسعه اجتماعی در منطقه و در زمینه گسترده تری شناخته خواهد شد. این دانشگاه با رویکردهای نوآورانه تدریس خود به 2 زبان اسلوونیایی و انگلیسی، قصد دارد تعالی تدریس را در برنامه های مطالعه معاصر خود توسعه دهد، بدین ترتیب سطح بالایی از اشتغال دانشجویان داخلی و دانشجویان بین المللی را تضمین می کند. این دانشگاه با فراهم آوردن محیطی خلاقانه برای محققان، اساتید و دانشجویان، شعار با دانش تا پیروزی را تأیید می کند، در نتیجه فرصت هایی را برای دستیابی به نتایج عالی در زمینه های پیشرفته علوم، فن آوری و هنر فراهم می کند.

با بورسیه تحصیلی در اسلوونی می توانید هزینه های خود را مدیریت کنید. در جدول زیر شاهد رتبه های برتر دانشگاه های کشور اسلوونی هستید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در جهان
University of Ljubljana1601
Jozef Stefan International Postgraduate School2763
University of Maribor3801

ارتباط نزدیک شهر نوا گوریکا با همسایه ایتالیایی با گوریزیا دانش آموزان را قادر می سازد انواع مختلف همکاری در زمینه فعالیت های فرهنگی و تفریحی جوانان را تجربه کنند. اقامت در دره ویپاوا چندین فرصت برای گذراندن اوقات فراغت به شما ارائه می دهد. موقعیت نوا گوریکا همچنین می تواند یک پرش سریع به مرکز فرهنگی شمال ایتالیا ونیز یا نیم ساعت رانندگی تا ساحل زیبای دریای آدریاتیک را فراهم کند. دره Soča نیز با یک پیشنهاد استثنایی از استراحت فعال و جمع آوری نیرو در طبیعت بکر، در این نزدیکی است. مشورت با مشاوران متخصص در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ پذیرش تحصیلی در اسلوونی و نحوه مهاجرت و شرایط آن شما را یاری می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *