مهاجرت تحصیلی اکوادور

تحصیل در اکوادور به زبان انگلیسی

تحصیل در اکوادور به زبان انگلیسی

امکان تحصیل به زبان انگلیسی هر ساله به صورت عام و تحصیل در اکوادور به زبان انگلیسی به صورت خاص مورد توجه قرار گرفته است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله قصد دارد تا دانشگاه هایی که تحصیل در اکوادور به زبان انگلیسی را ارائه می دهند، را معرفی کند. شهر کویتو به طور رسمی سنت فرانسیس از کویتو) پایتخت اکوادور، پرجمعیت ترین شهر کشور اکوادور است. این شهر در ارتفاع 2850 متری بالاتر از سطح دریا، دومین پایتخت رسمی در جهان و نزدیک ترین به استوا است. این در حوضه رودخانه گوایلبامبا، در دامنه های شرقی پیچینچا قرار دارد، یک آتشفشان چینه ای فعال در کوه های آند است. در سال 2008، این شهر به عنوان مقر اتحادیه ملل آمریکای جنوبی تعیین شد.

مرکز تاریخی کیتو یکی از بزرگترین ، کمترین تغییر و بهترین حفظ در قاره آمریکا است. کویتو و کراکوف، لهستان، اولین مکان های میراث فرهنگی جهانی بود که در سال 1978 توسط یونسکو اعلام شد. میدان مرکزی کویتو در حدود 25 کیلومتری جنوب خط استوا واقع شده است. این شهر خود در حدود 1 کیلومتری عرض جغرافیایی صفر گسترش می یابد. یک بنای تاریخی و موزه که موقعیت کلی خط استوا را مشخص می کند. محلی است که به عنوان وسط جهان شناخته می شود، تا از سردرگمی جلوگیری کند، زیرا کلمه اکوادور اسپانیایی استوا است.

تحصیل در دانشگاه های اکوادور به زبان انگلیسی

هرگز کشور اکوادور را از نظر آموزش با کیفیت دست کم نگیرید. در اکوادور دانشگاه هایی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که رتبه بندی جهانی دانشگاه ها را انجام داده اند. اکوادور کشوری است که در سواحل غربی آمریکای جنوبی از خط استوا استفاده می کند. کشور اکوادور با هدف بهبود استانداردهای آموزش عالی و عادلانه تر کردن پذیرش ها، در حال اصلاح سیستم دانشگاهی خود است. در همین حال، به عنوان بخشی از طرح افزایش استانداردهای تدریس، کلیه اساتید ملزم به داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد و در حالت ایده آل دکترا هستند. در حال حاضر، مدارک تحصیلات تکمیلی در اکوادور نادر است. در حال حاضر فقط 3 دانشگاه دکترا می گیرند و فقط حدود 20 دانشگاه در سال تکمیل می شوند.

 

دانشجویانی که شهروند یک کشور انگلیسی زبان می باشند یا متعلق به کشورهای دیگر می باشد، باید در رابطه با تحصیل در اکوادور به زبان انگلیسی تحقیق کنند. در بیشتر مواقع، یافتن دانشگاهی در اکوادور که به زبان انگلیسی صحبت کند دشوار است. مشاهده خواهید کرد که این دانشگاه ها دوره های خود را با تسلط کامل به زبان انگلیسی تدریس می کنند. دانشگاه های انگلیسی زبان در اکوادور، دانشگاه بین المللی اکوادور و دانشگاه سانفرانسیسکو در کویتو هستند. کشور اکوادور جایی نیست که انگلیسی نسبتاً رایج باشد. بنابراین، اگر می خواهید در اکوادور تحصیل کنید، باید نحوه صحبت و درک اسپانیایی را یاد بگیرید. برای تحصیل در خارج از کشور می توانید مقاله های تحصیل در ایرلند به زبان انگلیسی و تحصیل در ایسلند به زبان انگلیسی را مطالعه نمایید.

تحصیل در دانشگاه های اکوادور به زبان انگلیسی

تحصیل در دانشگاه بین المللی اکوادور به زبان انگلیسی

دانشگاه بین المللی اکوادور در سال 1996 تأسیس شده است، یک مو سسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محوطه حومه کلانشهر کویتو، پیچینچا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های لویا، گوایاکویل، گالاپاگوس می باشد. دانشگاه بین المللی اکوادور که به طور رسمی توسط شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور شناخته شده است، یک اکوادور تحصیلات تکمیلی کوچک موسسه آموزش عالی می باشد. دانشگاه بین المللی اکوادور (UIDE) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی در چندین زمینه تحصیل می شود.

در جدول زیر می توانید اطلاعات کلی را درباره دانشگاه بین المللی اکوادور ببینید:

نامدانشگاه بین المللی اکوادور
مخففUIDE
تاسیس1996
شعارآموزش بین المللی با کیفیت برای یک زندگی موفق

این موسسه آموزش عالی اکوادوری 24 ساله دارای یک سیاست پذیرش انتخابی بر اساس آزمون های ورودی است. دامنه میزان پذیرش بین 10% تا 20% است که این سازمان آموزش عالی اکوادور را به یک موسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست ثبت نام هستند. UIDE همچنین چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیرآکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری به دانشجویان ارائه می دهد. علاوه بر این، کسانی که قصد تحصیل در اکوادور به زبان انگلیسی دارند می توانند در این دانشگاه ثبت نام نمایند.

تحصیل در دانشگاه سانفرانسیسکو اکوادور

دانشگاه سانفرانسیسکو در کویتو (USFQ) مستقر در اکوادور 51 مدرک لیسانس ارائه می دهد، از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مردم شناسی
  • اقتصاد
  • مدیریت محیط زیستی
  • مهندسی شیمی
  • تبلیغات

از شرایط ورود به دوره کارشناسی می توان به شرایط و مدارک زیر اشاره کرد:

  • دیپلم دبیرستان ثبت شده در وزارت آموزش و پرورش اکوادور
  • کارنامه رسمی دبیرستان
  • نمره قبولی در کنکور دانشگاه

متوسط هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی بسته به دوره ها بین 5.000.00$ تا 6.000.00$ (دلار آمریکا) در هر ترم است. دانشجویان مبادله به دلیل ویژگی های اضافی برنامه، مانند یک هفته در پردیس جزایر گالاپاگوس، باید انتظار کل هزینه 8000$ تا 9000$ (دلار) در هر ترم را داشته باشند.

رتبه جهانی QS این دانشگاه را بین سال های 2014 تا 2021 در نمودار زیر نشان داده شده است:

رتبه جهانی QS دانشگاه سانفرانسیسکو در کویتو بین سال های 2014 تا 2021

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، رتبه جهانی این دانشگاه بین سال های 2014 تا 2023 از 701 به 751 رسیده است. دانشگاه سانفرانسیسکو در کویتو (USFQ) مستقر در کویتو، کشور اکوادو، تنها دانشگاه در جهان است که دارای پردیس در جزایر گالاپاگوس و در جنگل بارانی آمازون است. جایی که دانشمندان کلاس جهانی تحقیقات و آموزش های اساسی را انجام می دهند. دانشجویانی که قصد تحصیل در اکوادور به زبان انگلیسی دارند، می توانند در این دانشگاه ثبت نام کنند.

 

آزمون معتبر زبان انگلیسی در اکوادور

برای تحصیل در اکوادور به زبان انگلیسی به اثبات زبان انگلیسی نیاز دارید. می توانید انگلیسی خود را از طریق دوره آمادگی انگلیسی زبان بهبود ببخشید. اگر در یک برنامه مدرک تحصیلی در اکوادور شرکت می کنید، باید ثابت کنید که مهارت های زبان شما برای شرکت در کلاس ها و درک سخنرانی ها به اندازه کافی خوب است. علاوه بر این، دوره ها شما را برای هر یک از آزمون های انگلیسی زبان مورد نیاز دانشگاه ها آماده می کنند. برای تحصیل در اکوادور، باید مدارک مهارت انگلیسی خود را ارائه دهید. برخی از گواهینامه های پذیرفته شده توسط دانشگاه های اکوادور ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • PTE Academic
  • TOEFL iBT
  • آیلتس آکادمیک

اگر قصد تحصیل در اکوادور به زبان انگلیسی دارید، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت مشاوره تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *