مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته چشم پزشکی در فیلیپین

رشته چشم پزشکی در فیلیپین

متقاضیانی که تمایل به تحصیل چشم پزشکی دارند بایستی بدانند که امکان تحصیل در رشته چشم پزشکی در فیلیپین به زبان انگلیسی وجود دارد. تحصیل در فیلیپین از شما یک متخصص متبحر و ماهر می سازد که در هر کشوری می توانید تحصیل کنید. رشته چشم پزشکی در فیلیپین یک رشته مرتبط با پزشکی است و به همین دلیل هر نیاز به متخصص چشم پزشک در هر سال بیش از پیش افزایش می یابد. در این کشور می توانید رشته چشم پزشکی را در دانشگاه های پزشکی فیلیپین به زبان انگلیسی تحصیل کنید. تحصیلات معتبر و داشتن یک مدرک تحصیلی معتبر بین المللی یکی از مهم ترین خواسته های هر دانشجوی بین المللی است. دقت داشته باشید که تحصیلات بین المللی می تواند شما را به یک محصل عالی تبدیل کند. ادامه تحصیل در کشور فیلیپین نیز در رشته چشم پزشکی میسر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و تحصیل در رشته پزشکی و چشم پزشکی مشاور و راهنمای شماست.

جایگاه رشته چشم پزشکی در فیلیپین

بینایی سنجی حرفه ای است که بر علم، هنر و مراقبت از چشم انسان متمرکز است. به پزشکان بینایی سنجی اپتومتریست گفته می شود. سردرگمی زیادی در مورد اپتومتریست در مقابل چشم پزشک وجود دارد. قدمت اپتومتری در فیلیپین به زمان دکتر خوزه ریزال برمی گردد. آمریکایی ها کمک زیادی به رشد بینایی سنجی فیلیپین کرده اند. و بیشتر بر مشارکت این کشور در سطح بین المللی تأثیر گذاشت. در مورد قوانین، جدیدترین اصل حاکم بر زمین اپتومتری، قانون جمهوری شماره 8050 است که به عنوان قانون اصلاح شده بینایی سنجی سال 1995 نیز شناخته می شود. 2 انجمن مهم وجود دارد که اطلاعات زیادی در مورد تاریخچه و وضعیت فعلی اپتومتری دارد. برای تحصیل در این کشور ممکن است به این اطلاعات علاقمند باشید.

برترین دانشگاه های رشته چشم پزشکی در فیلیپین

دانشگاه Centro Escolar-مانیل با 90٪ نمره کلی بر اساس عملکرد آزمون هیئت مدیره کلی (70٪)، اعتبار (20٪) و نسبت استاد به دانشجو (10%) رتبه اول را در کشور برای بینایی سنجی دارد. این مدرسه توسط کمیسیون آموزش عالی مرکز توسعه معتبر است. دانشگاه مرکزی مانیل-کالوکان سیتی در رتبه دوم فهرست سال قرار گرفته است. بالاتر از کالج داوائو داکترز، شرکت در رتبه3، دانشگاه جنوب غربی در رتبه 4، و دانشگاه مرکزی فیلیپین در رتبه 5 قرار دارند. دانشگاه مرکزی مانیل در حال حاضر مرکز عالی CHED در بینایی سنجی است. این فهرست بر اساس نتایج آزمون مجوز اپتومتریست امسال به اضافه عوامل دیگر از جمله وضعیت اعتباربخشی برنامه و نسبت استاد به دانشجو است تا مشخص شود کدام مدارس ارائه دهنده برنامه های بینایی سنجی با ارزش ترین برنامه های مدرک را برای تولید دسته ای از معاینه شوندگان با اپتومتریست بالا دارند.

در جدول زیر شاهد بورسیه های تحصیل برای رشته چشم پزشکی در کشور فیلیپین می باشید:

بورسیهمقدار پوشش هزینه
کمک هزینه تحصیلی Essilor فیلیپین40%
کمک هزینه تحصیلی فارغ التحصیلان فصل بینایی سنجی%65
کمک هزینه تحصیلی Vision Express%45

دانشکده رشته چشم پزشکی در فیلیپین

دانشکده رشته چشم پزشکی در فیلیپین

دانشکده بینایی سنجی که در سال 1928 تأسیس شد، اپتومتریست های بسیار آموزش دیده، ماهر و رقابتی جهانی را تولید کرده است که کاملاً قادر به ارائه طیف کامل خدمات بینایی سنجی در مراقبت های بهداشتی اولیه هستند. این دانشکده که به عنوان خانه تاپ‌نچرهای هیئت مدیره شناخته می‌شود، به طور مداوم تکامل یافته و به مدرسه برتر بینایی‌سنجی در فیلیپین تبدیل شده است. برنامه آکادمیک آن مترقی است و با هیأت علمی رقابتی، مدرن ترین امکانات بالینی و آزمایشگاهی، برنامه جامع خارجی بالینی بیمارستانی و خدمات گسترده اجتماعی مشخص می شود. علاوه بر این، این برنامه نه تنها شامل فعالیت‌های آکادمیک، بلکه شامل فعالیت‌های مشترک و فوق برنامه است که به رشد دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در حرفه آینده خود به رهبران جهانی تبدیل شوند و متفکران مستقل از نقش حیاتی خود در مراقبت‌های اولیه چشم آگاه باشند.

ارائه اپتومتریست های رقابتی جهانی که از نظر علمی صلاحیت، مهارت فنی، مراقب و مسئولیت پذیر هستند تا طیف کاملی از خدمات بینایی سنجی مورد نیاز در مراقبت های بهداشتی اولیه را ارائه دهند از مهم ترین اهداف دانشکده رشته چشم پزشکی در فیلیپین است. مرکز توسعه بینایی سنجی CHED در فیلیپین برترین ارائه دهنده برنامه های تاپ نچر و اپتومتریست مجاز کشور است و داشت %100 معدل قبولی در آزمون های هیئت مدیره نیز از افتخارات این دانشکده است همچنین مدرک این دانشکده اولین و تنها برنامه بینایی سنجی با بالاترین سطح اعتبار، سطح IV، توسط PACUCOA به گواهی FAAP می باشد. این دانشکده عضو وابسته انجمن دانشکده ها و کالج های بینایی سنجی-ایالات متحده آمریکا نیز می باشد. اعضای هیئت علمی شایسته و با تجربه (دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری) می باشند.

تحصیلات تکمیلی در رشته چشم پزشکی در فیلیپین

پس از تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی و تحصیل دکترا در فیلیپین در رشته چشم پزشکی در فیلیپین دانش خود را در علوم پایه وابسته و بهداشت، علوم پزشکی عمومی و چشم، علوم بینایی، علوم بالینی و همچنین درک سیستم ارائه مراقبت های بهداشتی افزایش خواهید داد. ارائه مراقبت های چشمی و بینایی با کیفیت از طریق معاینه، اندازه گیری، ارزیابی، تشخیص، درمان و مدیریت وضعیت چشم و بینایی جامع و مناسب یکی از مهارت های شما محسوب خواهد شد. و داشتن صلاحیت در پیشگیری، تشخیص، تشخیص، درمان و مدیریت شرایط و فرآیندهای سیستمیک که بر بینایی تأثیر می گذارد. نشان دادن استانداردهای شخصی، حرفه ای و ارزش های اخلاقی متناسب با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در حیطه کاری از وظایف شما است. و همچنین باید نسبت به نیازهای مراقبت های بهداشتی جامعه و سایر بخش ها آگاه و پاسخگو باشید.

در نمودار زیر شاهد هزینه های تحصیل پزشکی در فیلیپین و هزینه تحصیل چشم پزشکی در این کشور می باشید:

هزینه تحصیل چشم پزشکی در فیلیپین

فرصت های شغلی رشته چشم پزشکی در فیلیپین

فارغ التحصیلان بینایی سنجی CEU پرطرفدارترین متخصصان داخلی و بین المللی هستند. مطب خصوصی داشتن و اداره یک مطب خصوصی فردی و ارائه مراقبت مستقیم از بیمار فقط یکی از فرصت های شغلی در کشور فیلیپین برای متخصصان چشم پزشکی می باشد. تمرین گروهی کار در یک مشارکت یا تمرین گروهی با دو یا چند محقق و همکار و متخصص و همچنین کار به عنوان یک پزشک مستقل در یک محیط خرده فروشی یا نوری مانند IVC، EO نیز از دیگر فرصت های شغلی می باشد. کار در یک محیط شرکتی و صنعتی برای انجام تحقیقات بالینی، توسعه محصولات مرتبط با چشم، یا ارائه مراقبت از بیمار در یک کلینیک نیز یکی از موقعیت های کاری است.

در لیست زیر شاهد برخی از دیگر سمت های شغلی در رشته چشم پزشکی در فیلپین می باشید:

  • بینایی سنجی نظامی: پیوستن به ارتش به عنوان افسر و ارائه مراقبت های چشمی در شاخه ای از نیروهای مسلح.
  • بهداشت عمومی / بیمارستان ها / مراقبت های بین رشته ای
  • کار با سایر پزشکان مراقبت های بهداشتی برای ارائه مراقبت های بین رشته ای در یک بیمارستان، مرکز بهداشت جامعه، یا یک محیط بالینی.
  • انجام تحقیقات برای پیشبرد دانش بینایی سنجی و گزینه های درمانی برای شرایط و بیماری های چشمی.
  • تنظیمات حرفه ای بینایی سنجی: کار در یک محیط با چشم پزشک برای مدیریت مشترک بیماران.
  • ارائه خدمات حرفه ای به صنعت چشم پزشکی، دولت، ورزش، آموزش یا سایر زمینه ها.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات شما در باب شرایط مهاجرت تحصیلی به فیلیپین و اخذ ویزای کشور فیلیپین و شرایط کار پس از تحصیل در فیلیپین مشاور و راهنمای شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *