مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته هوافضا در فیلیپین

رشته هوافضا در فیلیپین

رشته هوافضا در فیلیپین یکی از پرطرفدارترین رشته ها است و هرساله دانشجویان بسیاری به دلیل تحصیل این برنامه به این کشور مهاجرت می کنند. اگر به دنبال دانشگاهی در خارج از کشور خود می باشید که بتواند آموزش با کیفیت و یک تجربه فرهنگی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد، این کشور باید در لیست شما باشد. یکی از بسیاری از نکات جالب در مورد تحصیل در این کشور گرمی و مهمان نوازی است که مردم این کشور دارند. اولا، دوست شدن با آن ها دشوار نیست. زیرا، آن ها به طور طبیعی سرگرم کننده و دوستانه می باشند.

همچنین سازگار شدن با فرهنگ این کشور به دلیل تأثیر اسپانیایی، آمریکایی، مالاییایی و اسلامی در سبک زندگی آن ها کار دشواری نخواهد بود. علاوه بر این، این کشور یک مقصد گردشگری در حال ظهور در جهان است که سواحل جذاب و مکان های دیگر تحت آب و هوای گرمسیری خود را ارائه می دهد. در واقع، یک گذرگاه عالی پس از مدرسه به نظر می رسد پاداش آور است. جای تعجب نیست، بسیاری از دانشجویان از مناطق مختلف جهان تحصیل در این کشور را انتخاب می کنند. در ادامه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای کسانی که قصد تحصیل رشته هوافضا در فیلیپین دارند اطلاعات جمع آوری شده توسط مشاوران این موسسه در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

دانشگاه های رشته هوافضا در فیلیپین

دانشگاه ها، دانشکده ها، دانشکده های پزشک ، دانشکده های مهندسی و دانشکده های حقوق این کشور بسیار مورد احترام و شهرت در جوامع آموزشی و دانشگاهی بوده و آن ها همچنان به ارائه برنامه های معتبر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجویان بین المللی و بومی ارائه می دهند. در صورت تمایل می توانید از بین مدارهای رقابتی در بهترین دانشگاه های این کشور یکی را انتخاب کنید.

این کشور یا مروارید مشرق زمین برای سواحل ماسه سفید محبوب است. جدا از این ها، این کشور به دانشجویان خارجی فرصت تحصیل در هر یک از دانشگاه های معتبر خود را می دهد. دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شود و شهریه ها بسیار ارزان تر است. ملت جنوب شرقی آسیا گزینه ای ارزشمند برای دانشجویانی است که مایل به تحصیل در خارج از کشور می باشند.

برای متقاضیان علاقه مند به رشته هوافضا در فیلیپین دانشگاه های زیر وجود دارد:

دانشگاه های هوافضا در فیلیپین

تحصیل کارشناسی رشته هوافضا در فیلیپین

کارشناسی علوم مهندسی هوافضا یک برنامه 5 ساله در این کشور است که مربوط به هواپیماها و حمل و نقل هوایی است. برخی از مواردی که از طریق این برنامه خواهید آموخت، عبارتند از:

  • طراحی هواپیما
  • ساختار و عملکرد هواپیما
  • سیستم ها و رویه های هواپیما
  • عملکرد، ثبات و کنترل هواپیما
  • نگهداری و ارزیابی هواپیما

نمونه های دیگری از دوره هایی که می توانید هنگام ثبت نام در این برنامه شرکت کنید عبارتند از:

  • مبانی آیرودینامیک
  • مواد و فرایندهای هواپیما
  • ساخت و تعمیر هواپیما
  • قوانین و مقررات هوا
  • ایمنی هواپیما
  • اقتصاد و مدیریت حمل و نقل هوایی

فارغ از درسی که در بالا ذکر گردید، ممکن است مدرسه شما حداقل 420 ساعت آموزش در محل کار را از طرف شما ترتیب دهد تا به شما این امکان را بدهد تا مهندسین حرفه ای هوانوردی را در محل کار خود مشاهده کنید.

تحصیل کارشناسی رشته هوافضا در فیلیپین

مشاغل مهندسی هوافضا در فیلیپین

فارغ التحصیلان رشته هوافضا در فیلیپین می توانند هر یک از موقعیت های زیر را داشته باشند:

  • مهندس سازه هواپیما
  • مهندس طراحی هواپیما
  • مهندس نیروگاه هواپیما
  • مهندس ساخت هواپیما
  • مهندس تعمیر و نگهداری هواپیما
  • مهندس عملیات، عملکرد هواپیما
  • استاد
  • مشاور

همان طور که می دانید، مهندسی هوانوردی یکی از شاخه های رشته هوافضا می باشد. قبولی در امتحان مجوز برای مهندسان هوانوردی یکی از الزامات جستجوی کار در صنعت هوانوردی است. یافتن شغل در این کشور برای مردم این کشور کار سختی است، اما برای خارجی ها به مراتب دشوارتر است. شهرها بسیار پرجمعیت و نرخ بیکاری زیاد است. به همین دلیل، رقابت در حدود 104 میلیون نفری که در این کشور زندگی می کنند، شدید است. با وجود احتمال یافتن کار، مردم برای زیبایی، جو و تاریخ به این کشور می روند. قبل از شروع، با قوانین مهاجرت و روند دریافت مجوز کار آشنا شوید.

جدول زیر حقوق ماهیانه کار در فیلیپین را برای مهندسان هوافضا نشان می دهد:

بازه حقوقیحقوق به پزو
کمترین حقوق21500PHP
متوسط حقوق46800PHP
بیشترین حقوق74400PHP

هر 1$ (دلار) معادل با 49.774PHP (پزو فیلیپین) است. اگر سطح تحصیلات شما بالاتر باشد، امکان دارد که حقوق شما افزایش پیدا کند. نمودار زیر توزیع سطح سواد مهندسان هوافضا را نشان می دهد:

توزیع سطح سواد مهندسان هوافضا در فیلیپین

هزینه تحصیل در فیلیپین

دانشگاه های دولتی و خصوصی زیادی وجود دارند که در سراسر این کشور دانشجوی بین المللی می پذیرند و هزینه تحصیل از دانشگاه به دانشگاه دیگر متفاوت است. با این حال، هزینه تحصیل در فیلیپین در مقایسه با کشورهای دیگر مقرون به صرفه تر و بسیار ارزان تر است. علیرغم قیمت ارزان، دانشگاه های این کشور آموزش با کیفیت ارائه می دهند. در حقیقت، دانشگاه فیلیپین، دانشگاه برتر این کشور، در بین دانشگاه های برتر آسیا در رتبه 65 قرار گرفت.

جدول زیر هزینه ها را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
شهریهبین 700$ تا 1600$
هزینه اقامتبین 350$ تا 715$
متوسط بودجهبین 150$ تا 200$

شهریه در اکثر دانشگاه های این کشور از 700$ تا 1600$ (دلار) در هر ترم متغیر است. این شامل کتابخانه های متفرقه، هزینه دانشجویان بین المللی و سایر موارد است. هزینه زندگی در فیلیپین نیز بسیار مقرون به صرفه است. زیرا، هزینه های کشور بسته به نوع محل اقامت و شیوه زندگی ممکن است از 350$ تا 715$ (دلار) ماهانه باشد. طبق اعلام دانشگاه فیلیپین، متوسط ​​بودجه دانشجویان از 150$ تا 200$ (دلار) در ماه است. به طور کلی، دانشجوی بین المللی اگر می خواهد در این کشور تحصیل کند باید حدود 100$ تا 2500$ (دلار) در هر ترم آماده کند. برای کمک بیشتر به دانشجویان بین المللی، برخی از دانشگاه ها محل اقامت مسکن را نیز ارائه می دهند. با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات بیشتری در زمینه مهاجرت به این کشور بدست آورید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *