مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته هنر در پاراگوئه

رشته هنر در پاراگوئه

علاقه مندان به تحصیل رشته هنر در پاراگوئه در سال 2023 می توانند دانشگاه پلی تکنیک و هنر پاراگوئه را جهت تحصیل خود انتخاب نمایند. این مقاله درباره رشته هنر در پاراگوئه و دانشگاه هایی که این رشته را ارائه می دهند، توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است. این کشور یکی از ثروتمندترین کشورها در دهه 1800 بوده و تنها کشوری در آمریکا که در آن زمان حمل و نقل ریلی داشته است.

این کشور، در مقابل نیروهای متحد آرژانتین، برزیل و اروگوئه، دو سوم مردان بالغ و بسیاری از قلمرو خود را از دست داد. همچنین این صحنه اولین تلاش برای کمونیسم بود که 700 نفر از بالمین، در سیدنی، استرالیا در سال 1893 برای تأسیس «استرالیای جدید» قایقرانی کردند. انشعاب بلافاصله پس از ورود رخ داد، زمانی که برخی از ورود کنندگان با خانم های محلی که به دلیل جنگ اتحاد 3 گانه از کمبود مرد رنج می بردند، درهم آمیختند.

در نهایت دو سوم مهاجران به استرالیا بازگشتند اما حدود 2000 این کشور می توانند میراث استرالیا باشند. در جنگ چاکو بین سال های 1932 تا 1935، مناطق بزرگ اقتصادی از بولیوی به دست آمد. دیکتاتوری نظامی 35 ساله آلفردو استروسنر در سال 1989 سرنگون شد و علی رغم افزایش قابل توجه درگیری های سیاسی در 100 سال، فرمانداران دموکراتیک از آن زمان به بعد در قدرت بودند.

بررسی رشته هنر در پاراگوئه

رشته هنر در پاراگوئه، هنر تصویری است که توسط بومیان این کشور ایجاد شده است. در حالی که هنرمندان بومی از رسانه های هنری معاصر غرب استقبال می کنند، هنرهای آن ها شامل اشکال هنری قبل از کلمبیا نیز می باشد. هنر با منشا بومی شامل سرامیک، سبد، بافندگی و نخ، هنر پر و کارهای چرمی است. هنر از طبیعت ترکیبی شامل گلدوزی، توری، منبت کاری و محصولات فلزی مختلف است. این کشور به ویژه برای پرهای بومی و سبد بافی مشهور است.

محصولات دست ساز این کشور از تنوع زیادی برخوردار است. آن ها عبارتند از:

  • وسایل سرامیکی
  • گلدوزی
  • وسایل دوخته شده
  • همچنین چوب
  • سبد
  • چرم
  • نقره

می باشد. سرامیک های پیش کلمبیایی ساخته شده در قلمرو این کشور به صورت روستایی ساخته می شدند و از خاک سفال ساخته می شدند. آن ها را با رنگ قرمز، و گاهی اوقات با سیاه و سفید نقاشی می کردند. خاک رس قبلا با دست کار می شد. برخی از قبایل ظروف سفالی خود را قبل از شلیک با تزئینات تراش می دادند. اسپانیایی ها، به ویژه یسوعیان، بر سطح فنی تولید و پایان دادن به سرامیک های بومی تأثیر گذاشتند.

ویژگی این موارد سادگی و تولید کالاهای کاربردی بسیار زیاد بود. یسوعیان در مأموریت ها به مردم این کشور، آموزش می دادند. محصولات سرامیکی که امروزه توسط برخی از گروه های هندی تولید می شود شامل شیشه، گلدان گل و برخی بدون شکل خاص و همچنین گلدان آب است. در این میان ظروف سفالی امروزه به دلیل زیبایی و کیفیت بیشتر از توباتی و ایتا به فروش می رسند.

تحصیل رشته هنر در پاراگوئه

این کشور واقع در آمریکای جنوبی، مقصدی شگفت انگیز برای هر دانشجوی بین المللی است که به دنبال تحصیل در مقاطع مختلف پاراگوئه با کیفیت است. آب و هوا در اینجا برای بسیاری از مردم از سراسر جهان مطلوب است. این کشور دارای ویژگی های طبیعی بسیاری است که دلیل واقعی سرگرمی دانش آموزان هنگام تعطیلات و فعالیت های خارج از منزل در کشور است. این کشور به دلیل تاریخ غنی و فرهنگ متنوع خود شناخته شده است.

پس از فارغ التحصیلی، اقتصاد رو به رشد کشور چند فرصت شغلی در زمینه های کشاورزی، تحقیقات و فناوری و همچنین تجارت و مدیریت ایجاد می کند. این کشوری است که از دانشجویان بین المللی بسیار استقبال می کند. دفاتر راهنمای سفر در کشور قابل دسترسی هستند و هیچ کس برای مانور از طریق ثبت نام و استقرار در کشور تلاش نخواهد کرد. از مدارک کارشناسی رایج در این کشور شامل هنرها و علوم انسانی و همچنین علوم زیست شناختی و اجتماعی است. دانشجویان بین المللی همچنین می توانند برای دوره های کارشناسی پاره وقت یا تمام وقت در رشته های حقوق و مهندسی یا حتی فناوری ثبت نام کنند.

این دوره ها عمدتا برای تقریبا 3 تا 4 سال تحصیل ارائه می شود و فارغ التحصیلان برای تقویت درک خود در دنیای واقعی وارد چندین دوره کارآموزی صنعتی می شوند. کسانی که قصد دارند در هنرهای زیبا، مطالعه ادبیات و فلسفه مشارکت داشته باشند، یا نقش های خلاقانه دیگری مانند طراحی مد یا هنرهای آشپزی را تجربه کنند، می توانند تحصیل رشته هنر در پاراگوئه را انتخاب نمایند.

رشته هنر در دانشگاه پلی تکنیک پاراگوئه

رشته هنر در دانشگاه پلی تکنیک پاراگوئه

دانشگاه پلی تکنیک و هنر پاراگوئه که در سال 1996 تاسیس شده است، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ آسونسیون، واقع شده است. دانشگاه پلی تکنیک و هنر پاراگوئه (UPAP) که رسما توسط شورای ملی آموزش عالی این کشور شناخته شده است، و موسسه آموزش عالی این کشور است. UPAP دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک آموزش عالی رسمی مانند مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. UPAP همچنین چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیرآکادمیک از جمله دوره های آنلاین و فرصت های یادگیری از راه دور و همچنین خدمات اداری به دانشجویان ارائه می دهد.

رشته هایی که در این موسسه در مقاطع مختلف ارائه می شود، در جدول زیر نشان داده شده است:

رشته هامقطع کارشناسیمقطع کارشناسی ارشد
هنر و علوم انسانیدارددارد
علوم اجتماعی و بازرگانیدارددارد
زبان و فرهنگینداردندارد
پزشکی و بهداشتنداردندارد
مهندسینداردندارد
علم و فناورینداردندارد

این دانشگاه برای کسانی که قصد تحصیل رشته هنر در پاراگوئه را دارند، یک انتخاب عالی می باشد. لازم به ذکر است که این موسسه مقطع دکترا را ارائه نمی دهد.

هزینه تحصیل در پاراگوئه

در مورد پذیرش دانشجویان بین المللی، بیشتر دانشگاه ها (به ویژه دانشگاه های دولتی) پذیرش افرادی را که از کشورهایی که وابستگی دیپلماتیک با این کشور دارند، در اولویت قرار می دهند. این امر همچنین می تواند شانس شما برای گرفتن بورسیه تحصیلی را افزایش دهد، بنابراین وضعیت کشور خود را در رابطه با روابط بین المللی بررسی کنید. خبر خوب این است که بسیاری از دانشگاه های ارزان قیمت در این کشور برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. در مقایسه با دانشگاه های ایالات متحده آمریکا و کانادا، شهریه در این کشور بسیار مقرون به صرفه است.

در نمودار زیر هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی این کشور را مشاهده می کنید:

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی معمولا از 1000$ تا 3000$ (دلار) در هر سال تحصیلی است. سایر هزینه ها ممکن است هزینه های تحصیل شما را کمی افزایش دهند. زیرا معمولا برای دانشجویان بین المللی گران ترند. هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی زیر 1500$ (دلار) در هر سال تحصیلی است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله هزینه تحصیل در پاراگوئه را مطالعه کنید. دانشجویان علاقه مند به تحصیل رشته هنر در پاراگوئه جهت اطلاع از مدارک لازم جهت پذیرش تحصیلی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *