مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته هنر در پرتغال

رشته هنر در پرتغال

دانشگاه لیسبون برای کسانی که علاقه مند به رشته هنر در پرتغال در سال 2023 می باشند، بهترین برنامه ها را با کیفیت آموزش عالی ارائه می دهد. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش اطلاعات لازم و کافی درباره رشته هنر در پرتغال را در اختیار علاقه مندان به تحصیل در این کشور قرار داده است. این کشور شبه جزیره ایبری در انتهای جنوب غربی اروپا با اسپانیا مشترک است.

این کشور از نظر جغرافیایی و فرهنگی تا حدودی جدا از همسایه خود، دارای فرهنگ غنی، منحصر به فرد، شهرهای پر جنب و جوش و حومه زیبا است. اگرچه این کشور در گذشته یکی از فقیرترین کشورهای اروپای غربی بود، اما پایان دیکتاتوری و استقرار دموکراسی در سال 1974 و همچنین ادغام آن در اتحادیه اروپا در سال 1986، به معنای افزایش قابل توجه رونق است. اکنون ممکن است یکی از بهترین مقاصد ارزشمند در قاره باشد. دلیل این امر این است که کشور به دلیل وضعیت شمال و جنوب در امتداد ساحل غربی شبه جزیره ایبری، از تنوع چشم انداز برجسته ای برخوردار است.

بررسی رشته هنر در پرتغال

رشته هنر در پرتغال در طول قرن پانزدهم که قرن هنرهای زیبا بود، شکوفا شد. این اولین عصر بزرگ نقاشی پرتغالی بود. برخی از استثنایی ترین نمونه های این دوره اکنون در موزه هنر باستان لیسبون به نمایش گذاشته شده اند. در پایان قرن پانزدهم تعداد زیادی از نقاشی های فلاندرسی با تأثیرگذاری در هنر پرتغالی وارد کشور شد. اما در آغاز قرن بعد سبک منحصر به فرد پرتغالی به نام مانوئلین توسعه یافت. یکی از مشهورترین نقاشان مانوئل گرائو واسکو بود و اکنون می توان نقاشی های وی را در موزه ای در ویسئو به نام وی تحسین کرد. قرن هفدهم تا نوزدهم، با نقاشی های پرتره و به دنبال آن جنبش های عاشقانه، طبیعت گرایانه و واقع گرایانه مشخص می شد.

پرتغال همچنین با نام هایی مانند پائولا رگو، مسلما تحسین شده ترین و ستایش شده ترین هنرمند پرتغالی زنده، که آثار وی با اشاره به زندگی و فرهنگ پرتغالی پر شده است، کمک بزرگی به صحنه هنر مدرن و معاصر کرده است. موزه ها و گالری های هنری را می توان در سراسر کشور با بیشترین تعداد در لیسبون مشاهده کرد. یکی از بسیاری از گالری های هنری محبوب در پایتخت، مرکز هنر مدرن ژوزه آزاردو پردیگائو است که در آن نمایشگاه بزرگ نقاشی ساخته شده توسط هنرمندان پرتغالی وجود دارد. موزه ملی هنر تاریخی مجموعه ای بسیار جالب از نقاشی ها، طرح ها و سرامیک ها و همچنین آثار هنری مختلف شهر را ارائه می دهد و همچنین ارزش بازدید را دارد.

بررسی رشته هنر در پرتغال

تحصیل هنر در دانشگاه لیسبون پرتغال

هدف رشته هنر در پرتغال در دانشگاه لیسبون، آموزش توانایی های ارتباطات تولید هنری و دانش آن ها هستند. همچنین، در این راستا تشویق فعالیت های دانشجویان و روش های انتشار و تحقیقات انجام شده با اهمیت بیشتر، به گسترش هنر در تمام مراحل کمک می کند. این امر، به منظور ایجاد امکان باز کردن مسائل و تبادل تجربیات در پروژه های بعدی، به صورت فردی یا یکپارچه در نهادها، طبیعت خاص یا فرابخشی و چند رشته ای، با عواقب مادام العمر، می باشد.

چرخه دوم در شاخه هنرهای زیبا، تخصص در نقاشی، شامل قوانین و ضوابط اخیر است که ناشی از تعادل تجربه دوره قبلی است. تعریف مجدد به عنوان هدف اساسی، تداوم، تعمیق و متنوع سازی مطالعات مرکزی فارغ التحصیلان در مطالعات هنری یا هنرهای زیبا، به ویژه نقاشی می باشد. این هدف با هدف ترویج افزایش دانش و تأمل در این زمینه، یا در تخصص در زمینه های میان رشته ای می باشد. به طوری که، بر موضوعات پرداخته شده در جهان معاصر و ارتباط آن با سایر زمینه های تحقیق و فرصت های شغلی و از همه مهم تر، فراهم کردن شرایط برای توسعه پروژه های هنری از دیدگاه های اساسی صلاحیت پیشرفته و نوآوری در زمینه تحقیقات آن تمرکز دارد.

هزینه تحصیل رشته هنر در پرتغال

شهریه، هزینه سالیانه است که دانشجو برای فراوانی در یک دوره یا مقطع تحصیلی به دانشجویان می دهد. هزینه تحصیل در پرتغال بسته به دانشگاهی است که در آن تحصیل خواهید کرد. برای مثال، در این بخش به شهریه دانشگاه لیسبون خواهیم پرداخت. هزینه تحصیل برای دانشجویان تمام وقت سالانه توسط شورای عمومی دانشگاه لیسبون تعیین می شود. که ممکن است تحت اساسنامه دانشجویان بین المللی، مقادیر متفاوتی را برای دانشجویان بین المللی تعیین کند.

شهریه سالانه رشته هنر در پرتغال که در این دانشگاه تحصیل می کنند، توسط دانشجویان نیمه وقت پرداخت می شود توسط شورای مدیریت مدرسه هنرهای زیبا تعیین می شود. با یک مقدار متناسب با آنچه برای دانشجوی عمومی تمام وقت تعریف شده مطابقت دارد. شورای مدیریت می تواند با تعیین تعداد اقساط، تاریخ سررسید و مبالغ، اجازه پرداخت شهریه را در چند قسط صادر کند. می توانید در اینجا با مقررات شهریه دانشگاه و دبیرستان لیسبون و سایر مقررات قابل اجرا مشورت کنید.

در نمودار زیر هزینه رشته هنر در دانشگاه لیسبون در زیر آمده است:

هزینه رشته هنر در دانشگاه لیسبون به یورو

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، شهریه مقطع کارشناسی 3500€ (یورو) و در مقطع کارشناسی ارشد، 4000€ (یورو) می باشد. به طور کلی، این کشور، ارزان ترین کشور در اروپای غربی است و لیسبون یکی از ارزان ترین شهرهای بزرگ اروپا است. این بدان معناست که اگر بودجه محدودی داشته باشید، در اینجا خوب خواهید شد و اگر اینطور نیست، واقعا راحت زندگی خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر به مقاله هزینه زندگی در پرتغال مراجعه نمایید.

تحصیل در پرتغال

این کشور همانند اسپانیا آفتابی می باشد. غذا به اندازه ایتالیا خوشمزه بوده و در وسط همه این ها ارزان تر از یونان است. لازم نیست این کشور با کشورهای دیگر مقایسه شود. اما وقتی این کار را انجام دهید، متوجه خواهید شد که این کشور تمام امکانات کشورهای دیگر اروپایی را داشته و ارزان تر از آن ها می باشد. در سراسر کشور دانشگاه هایی با سوابق و اعتبار عالی پیدا خواهید کرد. چند مورد آن ها عبارتند از:

  • کسب جایگاه 50 در رتبه بندی QS توسط دانشگاه NOVA لیسبون
  • دانشگاه کاتولیک پرتغال (UCP) دارای مدرک کارشناسی ارشد کلاس جهانی و دانشکده معماری می باشد.

دانشگاه های دیگری که در رتبه بندی QS، رتبه آورده اند در جدول زیر آمده است:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه لیسبون357
دانشگاه پورتو357
دانشگاه جدید لیسبون428

همان طور که در جدول مشاهده می کنید، دانشگاه های این کشور دارای رتبه جهانی بالا می باشند. دانشگاه لیسبون که رشته هنر را ارائه می دهد در صدر جدول قرار دارد. علاقه مندان به تحصیل رشته هنر در پرتغال جهت پذیرش تحصیلی می توانند با کادر مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *