مهاجرت تحصیلی سریلانکا

رشته همه گیرشناسی در سریلانکا

رشته همه گیرشناسی در سریلانکا

دولت سریلانکا برنامه دارد که تا سال 2025 خانه بین المللی برتری برای آموزش عالی باشد، رشته همه گیرشناسی در سریلانکا یک فرصت عالی است. ماموریت آنها این است که با اجرای استراتژی های مؤثر و کارآمد برای تولید، بهترین روشنفکران، متخصصان، محققان و کارآفرینان را فارغ التحصیل کنند. از همین رو برخی از مؤسسات، مانند دانشگاه کلمبو، قدیمی ‌ترین مؤسسه دانشگاهی این کشور و یکی از عالی رتبه ترین آنها، تلاش‌ های خود را برای جذب دانشجویان خارجی با پیوستن به اتحادیه دانشگاه ‌های آسیایی برای تسریع تحرک آموزشی در منطقه افزایش است. در همین زمینه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا خدمات لازم را در اختیار متقاضیان مهاجرت تحصیلی به سریلانکا قرار دهد تا آنها در زمانی کوتاه ویزای تحصیلی خود را دریافت نمایند.

هزینه زندگی دانشجویی در سریلانکا

هزینه کلی زندگی برای یک دانشجو در سریلانکا احتمالاً حدود 1000$ (دلار) در هر ترم است. بدون شک، هرکسی که سریلانکا را بازدید کرد، خواهد گفت که این کشور هزاران ادویه، انواع چای و میوه است. غذاهای لذیذ سریلانکا پر از غذاهای دریایی، گوشت، سالاد و حتی کبوتر بریان شده است. با وجود قیمت های پایین، وعده های غذایی وسوسه انگیز، خوشمزه و به خوبی سرخ شده هستند. باید انتظار داشته باشید که برای یک وعده غذایی مناسب و کمتر حدود 10$ (دلار) خرج کنید. برای تهیه اقلام غذایی، شما می توانید به بازارها بروید، زیرا قیمت ‌ها و همچنین بوها واقعاً عالی هستند. شما می توانید با هزینه کمتر از 50$ (دلار) در ماه در بازارهای خود ارزش پول را بدست آورید. در مورد هزینه مسکن، یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهرهای بزرگ در این کشور حدود 200$ (دلار) هزینه خواهد داشت.

در عین حال، محل اقامت مشابه دور از مرکز شهر فقط 100$ (دلار) خواهد بود و اگر نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید، می توانید کمی پس انداز کنید. از نظر مراقبت های بهداشتی و سلامت، هزینه برای مشاوره با یک پزشک در یک موسسه دولتی متوسط ​​است که حدود 20$ (دلار) هزینه دارد و برای یک پزشک خصوصی بسته به شهر بین 40 تا 100$ (دلار) آمریکا متغیر است. با این حال، برای دانشجویان، موسسات به شما توصیه می کنند که یک پوشش بیمه درمانی به روز را به عنوان پیش نیاز تحصیل در کشور داشته باشید. البته کمک های پزشکی دانشجویی وجود دارد که توسط موسسات مختلف در سریلانکا پذیرفته می شود. توصیه می شود با پیشنهاد نامه خود بررسی کنید که چه رویه هایی باید در مورد بیمه درمانی دنبال شود.

شرایط ویزای تحصیلی رشته همه گیرشناسی در سریلانکا

هنگامی که برای ویزای سریلانکا درخواست می کنید، باید هزینه ای را برای رسیدگی به درخواست خود بپردازید. هزینه های ویزای سریلانکا در مقایسه با سایر کشورهای جهان ارزان است. قیمت ویزای سریلانکا به شرح زیر است:

نوع ویزاهزینه به دلار
ویزای یکبار ورود30$
ویزای چند بار ورود60$

(دلار) علاوه بر هزینه های ویزا، هر مسافر دوازده ساله و بالاتر به سریلانکا باید هزینه خدمات فرودگاهی 25$ (دلار) یا معادل آن را به ارز محلی هنگام خروج از سریلانکا بپردازد و هر تبعه خارجی که قصد ورود به سریلانکا برای اهداف تحصیلی را دارد باید: برای تسهیل ورود به کشور، ویزای سریلانکا را دریافت کند. پس از ورود به اداره مهاجرت تعیین شده بروید و پاس دانشجویی برای تحصیل در سریلانکا دریافت کنید. اما یکی از پرسش های متداول این است که چه چیزی متقاضی را برای ویزای دانشجویی در سریلانکا واجد شرایط می کند؟

در پاسخ باید گفت که معیارهای فوق باید رعایت شود: نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی در یک دوره تحصیلی تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است، نامزدها باید بتوانند شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند.باید نشان داده شود که هزینه دوره به طور کامل پرداخت شده است. بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود و مدارک مستند آن ارائه شود.

در جدول زیر سایر شرایطی که برای اخذ ویزای دانشجویی سریلانکا باید رعایت شود، اشاره شده است:

ردیفشرایط الزامی ویزای دانشجویی سریلانکا
1باید قابل اثبات باشد که داوطلب در پایان دوره تحصیلی خود به کشور خود بازگردد.
2همه مهاجران در سریلانکا باید به قوانین، دستورالعمل ها و تشریفات ملی مهاجرت احترام بگذارند.
3مطالعه باید فقط از موسسات آموزشی تایید شده و دارای مجوز انجام شود.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در سریلانکا

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در سریلانکا

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در سریلانکا کار می کند، به طور معمول حدود 148000LKR (روپیه) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 77100 LKR (روپیه) تا 227000 LKR (روپیه) متغیر است و این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. که البته بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار تغییر می یابد. با این حال حقوق متوسط ​​142000 LKR (روپیه) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند، کمتر از 142،000 LKR (روپیه) درآمد دارند، در حالیکه نیمی دیگر بیش از 142،000 LKR (روپیه) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 98800 LKR (روپیه) درآمد دارند، در حالی که 75% آنها بیش از 98800 LKR (روپیه) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 177000 LKR (روپیه) درآمد دارند در حالیکه 25% بیش از 177000 LKR (روپیه) درآمد دارند.

بر اساس تجربه، یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 87600 LKR (روپیه) در ماه درآمد دارد. در حالیکه انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 118000 LKR (روپیه) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 153000 LKR (روپیه) در ماه دارد که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. کارمندان مرد اپیدمیولوژیست در سریلانکا 10% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات لازم را در مورد مشکلات زندگی در سریلانکا پیدا کنید و از سوی دیگر می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *