مهاجرت تحصیلی استونی

رشته همه گیرشناسی در استونی

رشته همه گیرشناسی در استونی

استونی ممکن است بلافاصله در صدر فهرست مقاصد بالقوه تحصیلی بین المللی شما قرار نگیرد. با این حال چیزهای زیادی برای ارائه وجود دارد تا نظر شما را برای انتخاب رشته همه گیرشناسی در استونی جذب کند. اولاً، این امکان وجود دارد که بدون پرداخت هزینه های نجومی، از دانشگاه های دارای رتبه جهانی، یک آموزش در سطح جهانی دریافت کنید. هزینه پایین زندگی، فرهنگ شگفت انگیز و تعهد به نوآوری دیجیتال است که استونی را به یکی از مکان هایی برای کارآفرینان و استارت آپ های فناوری تبدیل کرده و مهمتر از آن که زندگی را به موضوعی آسان و علم را به عرصه تجربه تکنولوژی تبدیل کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند متقاضیان را نسبت به راه های ورود به این مسیر رقابتی راهنمایی کند و مسائل مرتبط با اخذ ویزای تحصیلی را حل نماید.

دلایل جذابیت تحصیل در استونی

استونی یا e-Estonia یکی از هیجان انگیزترین کشورهای اروپا برای بومیان دیجیتال است. این کشور کوچک توسط سازمان ملل، گوگل و فوربس در میان دیگران به عنوان یک رهبر جهانی در فناوری انسان محور و نوآوری دیجیتال در نظر گرفته می شود. تقریباً هر کار اداری یا بوروکراتیک را می توان به صورت آنلاین انجام داد. این شامل شروع یک تجارت جدید است که کمتر از 5 دقیقه طول می کشد. در آگوست 2020، استونی طرح دیجیتالی ویزای عشایری خود را راه اندازی کرد. این به کارگران از راه دور اجازه می دهد تا در استونی زندگی کنند و به طور قانونی برای یک کارفرما یا شرکت خودشان که در خارج از کشور ثبت شده است کار کنند. موضوع دیگر هزینه های مقرون به صرفه تحصیل است. به خصوص در مقایسه با آنچه که می توانید در برخی از مقاصد محبوب بین المللی دانشجویان بپردازید.

دانشجویان دانشگاه تالین، یکی از مدارس با رتبه برتر استونی و 300 موسسه برتر رتبه‌ بندی جهانی، بین 1000 تا 2500$ (دلار) در هر ترم پرداخت می‌ کنند. هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی از 1800$ (دلار) تا 2200$ (دلار) در هر ترم برای مقاطع لیسانس و 1000 تا 2500$ (دلار) در هر ترم برای کارشناسی ارشد است. مدارک دکتری برای تمامی دانشجویان رایگان است. بورسیه ها و کمک های مالی اضافی نیز برای دانشجویان بین المللی در دسترس است که برای پرداخت هزینه ها یا هزینه های زندگی خود تلاش می کنند. برخی از دانشگاه های استونی کمی گران تر هستند. هزینه های دانشجویان پزشکی در دانشگاه تارتو، قدیمی ترین و عالی ترین دانشکده استونی، تا 13500$ (دلار) در سال می رسد. با این حال، این به طور قابل توجهی ارزان تر از هزینه هایی است که پزشکان مشتاق در ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و استرالیا می پردازند.

ویزای تحصیل در رشته همه گیرشناسی در استونی

همه دانشجویانی که شهروند استونی یا شهروند اتحادیه اروپا نیستند (از جمله کشورهای منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس) برای تحصیل در یک برنامه تحصیلی کامل نیاز به اجازه اقامت موقت دارند. شهروندان اتحادیه اروپا باید از حق اقامت موقت در استونی برخوردار شوند. فرآیند درخواست ویزا و اجازه اقامت معمولاً پس از پذیرش دانشجو برای تحصیل در برنامه انتخابی و پس از ارسال مدارک پذیرش مورد نیاز دانشگاه به دانشجو آغاز می شود. در مورد افراد دست یافته به شهروندی اتحادیه اروپا رویه به این شکل است که دانشجو باید ظرف 3 ماه از روز ورود به استونی، محل سکونت خود را در اداره محلی محل سکونت ثبت کند. علاوه بر این، دانشجو باید ظرف مدت 1 ماه پس از دریافت حق اقامت موقت، برای کارت شناسایی استونی اقدام کند. اما دانشجویانی که اتباع کشور ثالث هستند، باید با نزدیکترین نمایندگی خارجی خود در جمهوری استونی تماس بگیرند.

این دانشجویان برای ارسال درخواست ویزای بلند مدت (نوع D) رزرو کنند. لیست نمایندگی های خارجی که به درخواست های ویزا رسیدگی می کنند را می توان در وب سایت وزارت امور خارجه استونی مشاهده کرد. رسیدگی به درخواست ویزا در نمایندگی خارجی ممکن است 10 تا 30 روز تقویمی طول بکشد. می توانید پس از صدور ویزا، مقدمات سفر خود را آغاز کنید. البته اگر تحصیل شما بیش از 1 سال طول بکشد، باید برای اقامت موقت برای تحصیل درخواست دهید. برای ارسال درخواست خود، باید یک قرار ملاقات با یکی از دفاتر خدمات هیئت پلیس و گارد مرزی در استونی رزرو کنید. مدارک خود را آماده کنید و به قرار ملاقات قبلی خود بروید. پس از ارائه مدارک ، در مورد اعطاء یا رد اجازه اقامت موقت ظرف مدت 2 ماه، تصمیم گیری می شود.

در شکل به سایر موارد مرتبط با ویزای تحصیلی استونی اشاره شده است:

موارد مرتبط با ویزای تحصیلی استونی

مدارک ویزای تحصیلی رشته همه گیرشناسی در استونی

ویزای شینگن به طور کلی دارای شرایط مشابهی است، بنابراین دریافت ویزای استونی بسیار سخت تر از ویزای صادر شده توسط آلمان یا فرانسه نیست. مواردی که در ادامه طرح می شود، برای دریافت ویزای تحصیلی استونی نیاز دارید: فرم درخواست تکمیل شده که این کار را می توان به صورت آنلاین انجام داد. پاسپورت و 2 عکس و همچنین کپی ویزاهای قبلی که به شما داده شده است. بیمه درمانی با حداقل ارزش 35500$ (دلار) معتبر در سراسر اتحادیه اروپا، نامه ای که توضیح می دهد چرا می خواهید وارد استونی شوید و در آن بمانید، تایید پرواز، تایید محل اقامت (دانشگاه شما می تواند در این مورد پس از پذیرش به شما کمک کند)، شناسنامه، مدرک مالی برای کل اقامت شما، مدارک ثبت نام در یک مدرسه استونی، گواهی عدم اعتراض از دانشگاه، شما باید به صورت حضوری در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری استونی خود درخواست دهید.

هزینه درخواست 120$ (دلار) است. پس از ورود، باید در پلیس و مقامات مهاجرت ثبت نام کنید. البته شما می تواند به شما بگوید که چگونه این کار را انجام دهید. هنگامی که این کار را انجام دادید، یک مجوز اقامت موقت برای شما صادر می شود. مجوز شما به شما امکان می دهد در طول مدت اقامت خود در استونی کار کنید. شما می توانید تا پانزده ساعت در هفته در طول ترم و حداکثر تا چهل ساعت در هفته (تمام وقت) در تعطیلات کار کنید. مثل یک استونیایی از شما مالیات می گیرند. از آنجایی که انگلیسی بسیار رایج است، می توانید بدون داشتن دانش استونیایی کار پیدا کنید.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در استونی

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در استونی

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در استونی کار می کند معمولاً حدود 4450€ (یورو) در ماه درآمد دارد که شامل حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است. چنانکه حقوق اپیدمیولوژیست ها در استونی از 2400€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 6710€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​4090€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 4090€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4090€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 2920€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 2920€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 4970€ (یورو) درآمد دارند.

از سوی دیگر تجربه یک فاکتور بسیار اثرگذار است و بر این اساس، یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 2790€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 3520€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند، که 26% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 4640€ (یورو) در ماه دارد که 32€ (یورو) از فردی با دو تا پنج سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در استونی می باشد:

سطح حقوق براساس تجربه کاری بر حسب یورو در استونیاز جمله موضوعاتی که لازم است پیش از مهاجرت مدنظر داشته باشید، مشکلات زندگی در استونی است که در این زمینه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارد تا تمام جوانب مهاجرت به استونی را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *