مهاجرت تحصیلی ارمنستان

رشته همه گیرشناسی در ارمنستان

تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله مفتخر به بررسی رشته همه گیرشناسی در ارمنستان برای دانشجویان بین المللی می باشد. پس از پایان دوران تحصیلی، در صورت عدم وجود افراد ارمنی در رشته و مهارت شما، دولت به راحتی از شما برای شاغل شدن حمایت می کند و شرایط اقامت خود را از این طریق می توانید، فراهم کنید. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا اطلاعات لازم را در زمینه اخذ پذیرش و کسب شرایط اقامت از طریق تحصیلی برای متقاضیان تشریح نمایند و تجارب خود را در این زمینه به آنان منتقل نمایند.

مزایای تحصیل در ارمنستان

ارمنستان کشوری عالی برای تحقیق و آموزش عالی است و دلایل مختلفی وجود دارد که ارمنستان یک مکان مناسب برای تحصیل در خارج از کشور است. برخی از این دلایل عبارتند از اینکه تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه است و یکی از بهترین کشورها از نظر آموزش ارزان و با کیفیت است. از سوی دیگر مردم ارمنی صمیمی و خوش برخورد هستند و مشکلی برای اقامت وجود ندارد زیرا اتاق ها و آپارتمان های اجاره ای به راحتی در دسترس هستند. موضوع مهم دیگر اینکه مدارک ارمنی در سراسر جهان پذیرفته می شود و در حال حاضر مطالعات و تحقیقات ارمنی هر دو به آرامی در بازار جهانی اهمیت زیادی پیدا می کنند. نکته قابل تامل دیگر این است که مراحل اخذ ویزای تحصیلی برای تحصیل در ارمنستان نیز آسان و ساده است. شما می توانید به صورت آنلاین یا آفلاین در نزدیکترین سفارت اقدام کنید.

علاوه بر این دانشجویان این فرصت را دارند که از سازمان های مختلف بورس تحصیلی دریافت کنند و به راحتی در خارج از کشور تحصیل کنند. مسئله دیگری که چالش بسیاری از دانشجویان مهاجر است، موضوع زبان است که در مورد ارمنستان باید گفت برنامه های تحصیلی زیادی در ارمنستان وجود دارد که در آنها یا تدریس به زبان انگلیسی انجام می شود و یا می توانید دوره های روسی و فرانسوی را بیابید که اکثر آنها به زبان ارمنی تدریس می شوند. همچنین دانشجویان بین المللی در ارمنستان اجازه دارند در طول تحصیل 20 ساعت در هفته کار کنند.

سایر مزیت های تحصیل رشته همه گیرشناسی در ارمنستان در شکل زیر اشاره شده است:

واجد شرایط رشته همه گیرشناسی در ارمنستان

تحصیل MBBS در ارمنستان در مقایسه با کشورهای دیگر مانند ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، آلمان و سایر کشورها ساده است، که در آن نیازی به قبولی در آزمون ورودی مانند MCAT، IMAT و غیره نیست. برای اخذ پذیرش در دانشگاه های پزشکی ارمنستان که دارای رتبه برتر در جهان هستند، نیازی به قبولی در آزمون های مهارت زبان انگلیسی مانند آیلتس، تافل یا سایر آزمون ها نیست. دانش آموزان باید قبل از پایان سال پذیرش 17 سال یا بالاتر را تکمیل کنند. 50% نمرات فیزیک، شیمی و زیست شناسی در دوازدهمین استاندارد آنها (فرمت 10+2) برای مطالعه از هر امتحان معمول هیئت مدیره ضروری است. دانش آموزان باید به زبان انگلیسی تحصیل کنند. از نظر مدارک مورد نیاز دیگر کشورها و کالج ‌ها ممکن است روش‌ های پذیرش متفاوتی داشته باشند، با این وجود، مدارک مورد نیاز برای همان موارد کم و بیش مشابه است.

در مورد ارمنستان این موارد شامل تمام مدارک اصلی از موارد فوق باشد: شناسنامه، یادداشت علامت گذاری S.S.C، یادداشت متوسط ​​/ دوازدهم / + 2 علامت، مهاجرت/ انتقال/ گواهی پایان تحصیل، کارت امتیازی NEET، گذرنامه، عکس سایز پاسپورت، اظهارات بانک، NOC از والدین، توصیه نامه، بیانیه ای از هدف، گواهی های پزشکی. دانشگاه های برتری که متقاضیان می توانند برای تحصیل MBBS در ارمنستان انتخاب کنند و مدارک گفته شده را ارسال کنند، شامل: موسسه پزشکی ارمنستان، دانشگاه بین المللی ارمنی-روسی مخیتار گوش، دانشگاه هایبوساک ایروان، دانشگاه دولتی پزشکی ایروان، دانشگاه طب سنتی، دانشگاه پزشکی سنت ترزا. اما نکته مهم این است که NMC، WHO همه دانشگاه های پزشکی ارمنستان را به رسمیت شناخته است. چراکه امکانات زیرساختی عالی با روش‌ های آموزشی مدرن و تکنیک های نوآورانه یادگیری و آزمایشگاه های مجهز موجب تقویت بخش پژوهش پزشکی در ارمنستان شده است.

الزامات ویزای تحصیلی ارمنستان

برای اینکه بتوانید تحصیل خود را در ارمنستان آغاز کنید، رعایت برخی گام ها برای اخذ ویزای این کشور ضروری است. اما پیش از هر چیزی این ضروری است که در مورد تمام گزینه های آموزشی تحقیق کنید و ببینید به عنوان یک متقاضی آیا معیارهای واجد شرایط بودن برای رشته همه گیرشناسی را دارید یا خیر. بعد از تهیه مدارک موردنظر و ارسال آن به دانشگاه انتخاب شده، هنگامی که دانشگاه درخواست شما را پذیرفت، یک پیشنهاد نامه برای شما صادر می شود. پس از دریافت پیشنهاد نامه، گام بعدی شما درخواست ویزای دانشجویی خواهد بود و باید مدارک مهمی را ارائه دهید که در ارتباط با مقطع لیسانس، متقاضی باید دارای تحصیلات دبیرستان و گواهی مربوطه باشد. برای مقطع کارشناسی ارشد، متقاضی باید دارای مدرک لیسانس باشد برای دریافت پذیرش در مقطع دکترا، متقاضی باید دارای مدرک کارشناسی ارشد باشد.

البته هر مؤسسه آموزش عالی بسته به رشته ای که انتخاب می کنید، شرایط درخواست متفاوتی دارد. قبل از درخواست، حتماً از بخش بین المللی روابط دانشجویی اطلاعات کامل را بپرسید. سایر مدارکی که برای تحصیل در ارمنستان باید ارائه شود در جدول زیر اشاره شده است:

مدارک موردنیاز برای اخذ پذیرش تحصیلی در ارمنستان
گواهی سلامت و گذرنامهتوصیه نامهرزومه
آزمون مهارت زبانبیانیه هدف تحصیلی خود4 قطعه عکس از نوع پاسپورت

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در ارمنستان

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در ارمنستان

فردی که در ارمنستان به عنوان پزشک همه گیرشناسی کار می کند معمولاً حدود 1820000AMD (درام ارمنستان) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق ها بین مشاغل مختلف به شدت متفاوت است و از 669000AMD (درام ارمنستان) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 3080000AMD (درام ارمنستان) در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بیشتر است) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق ماهیانه 1930000AMD (درام ارمنستان) است، به این معنی که نیمی از افراد شاغل کمتر از 1930000AMD (درام ارمنستان) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 1930000AMD (درام ارمنستان) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از افراد شاغل در رشته همه گیرشناسی کمتر از 1170000AMD (درام ارمنستان) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 1170000AMD (درام ارمنستان) درآمد دارند.

همچنین 75% از افراد شاغل در این رشته کمتر از 2650000AMD (درام ارمنستان) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 2650000AMD (درام ارمنستان) درآمد دارند. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه واردها و جوانان در همه صنایع و رشته ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط 36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد.

کارشناسان حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا به دانشجویان علاقه مند به آغاز تحصیل پیرامون قوانین ارمنستان هرگونه مشاوره لازم را ارائه دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *