مهاجرت به کشور استونی

مشکلات زندگی در استونی

متقاضیان مهاجرت به استونی نیاز به داشتن اطلاعاتی درباره مشکلات زندگی در استونی می باشند تا بتواند در مواجه با مشکلات بهترین تصمیم را بگیرند. این کشور یکی از وسیع ترین کشورهای اروپاست. با قلمرو تقریبا مشابه هلند، تنها 1.3 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. در این کشور شما هرگز بیش از 30 دقیقه با ماشین از جنگل یا دریاچه فاصله ندارید. محیط زندگی بسیار تمیز، آرام و ایمن است. طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، این کشور دارای بهترین کیفیت هوا در کل جهان است. علیرغم وسعت آن، شما هنوز یک عمر طول می کشید تا از همه گالری ها، تئاترها، کنسرت ها، جشنواره ها، بازارها، نمایشگاه ها و سواحل این کشور لذت ببرید.

قلمرو این کشور حداقل از 9000 سال قبل از میلاد مسکونی بوده است. مردم این کشور باستان به عنوان آخرین مشرکان اروپایی بودند که مسیحیت را پس از جنگ صلیبی لیون در قرن سیزدهم پذیرفتند. پس از قرن ها حکومت متوالی توسط آلمانی ها، دانمارکی ها، سوئدی ها، لهستانی ها و روس ها، هویت ملی این کشور متمایز در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم شروع به ظهور کرد. این امر با استقلال از روسیه در سال 1920 پس از جنگ مختصر استقلال در پایان جنگ جهانی اول به پایان رسید. جایی که مردم این کشور، به رهبری ژنرال لایدون ، مجبور بودند برای آزادی تازه متولد شده خود بجنگند. این راهنما در خصوص ارائه اطلاعات درباره مشکلات زندگی در استونی توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نوشته شده است.

زندگی در استونی

در این کشور، اکثر کارهای روزمره به صورت دیجیتالی انجام می شود. از بانکداری آنلاین گرفته تا نسخه الکترونیکی مدارس و نسخه های دیجیتال، خدمات عمومی ما به طور کارآمد و بدون دردسر اجرا می شود. محیط تمیز دارای امتیاز اضافی است. غذاهای طبیعی و ارگانیک اولویت این کشور هستند. این بدان معناست که شما همیشه می دانید چه می خورید و احساس خوبی خواهید داشت. برای اجاره یا خرید ملک در اینجا نیازی به شکستن بانک نیست.

اقامتگاه های مدرن و تاریخی بیشتر مقرون به صرفه باقی مانده اند. همچنین یافتن مکانی با پارک یا جنگل در نزدیکی شما بسیار آسان خواهد بود. مردم این کشور سخت کار می کنند و مهمانی خوبی دارند. اخلاق کاری سازمانی در این بخش از جهان بسیار بالا است. اما همه نیز می دانند چگونه آرامش داشته باشند. به عنوان اثبات، مکان های سرگرمی جدید و شگفت انگیز در هر فصل در سراسر کشور ظاهر می شود.

بررسی مشکلات زندگی در استونی

مشکلات زندگی در استونی عبارتند از:

  • حمل قانونی سلاح
  • حقوق پایین اکثر مردم
  • موانع زبان
  • محدود بودن محصولات در داخل کشور

در این کشور، امکان در اختیار داشتن سلاح قانونی شد. با این حال، باید توجه داشت که چنین تصمیمی از سوی مقامات بر تعداد جنایات انجام شده در کشور تأثیری نداشت. مردم این کشور به طور گسترده اسلحه نمی خریدند. با وجود افزایش حقوق بالا در این کشور، اکثریت مردم تقریبا 800€ (یورو) دریافت می کنند. و این را می توان به معایب زندگی در این کشور نسبت داد. از این گذشته، با چنین دستمزدی نمی توانید چندان هزینه کنید. به ویژه اگر قیمت بالای کالاها و محصولات در فروشگاه ها را در نظر بگیرید. زندگی سخت و بازنشستگان در این کشور از دیگر معایب آن می باشد.

حقوق ماهیانه کار در استونی در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در استونیمیزان مزایای آن ها از همه کشورهای اروپای غربی پایین ترین است. شایان ذکر است که با وجود حاشیه های زیاد در تجارت، محدوده بسیار محدودی از محصولات را ارائه می دهد. این امر مردم این کشور را مجبور می کند از طریق اینترنت از کشورهای دیگر سفارش دهند. به عنوان مثال، تجهیزات توسط خریداران محلی در اسکاندیناوی یا روسیه خریداری می شود. ضرر زندگی در این کشور نیاز به یادگیری زبان استونیایی است. به طوری که، نسبتا پیچیده است. با این حال، بدون اطلاع او، تقریبا همه پست های امیدوار کننده و امید به دستمزد بالا برای مهاجران بسته است.

موانع زبان از مشکلات زندگی در استونی

یکی از مشکلات زندگی در استونی آموزش زبان این کشور است. البته راه های بسیاری برای یادگیری آن وجود دارد. علاقه مندان به زبان می توانند مهارت های خود را در باشگاه های زبان و فرهنگ این کشور در سراسر کشور تقویت کنند. این باشگاه ها برای همه افرادی که امتحان این زبان را در سطوح B2 یا C1 گذرانده اند، آزاد هستند.

باشگاه زبان و فرهنگ این کشور جایی است که مردم می توانند زبان این کشور را تمرین کنند و هم بر موانع زبانی و هم در ارتباطات خود غلبه کنند. این باشگاه ها در درجه اول برای کسانی طراحی شده است که قبلا به زبان استونیایی صحبت می کنند اما برای برقراری ارتباط خود به خود و روان به تشویق و شناخت نیاز دارند.

باشگاه ها به مردم این امکان را می دهند که از این زبان به گونه ای استفاده کنند که هم آموزشی و هم لذت بخش باشد. در مقایسه با کلاس های کلاسیک زبان، جلسات باشگاه با عناصری از یادگیری غیررسمی و موقعیت های ارتباطی مانند گشت و گذار و ملاقات و خوشامد گویی غنی شده است که جو در آن ها بسیار آرامتر است.

موانع زبان از مشکلات زندگی در استونی

هزینه زندگی در استونی

هزینه زندگی در استونی کمتر از سایر کشورهای قدیمی اتحادیه اروپا در نظر گرفته می شود. در حالی که قیمت ها آنطور که اکثر مردم انتظار دارند پایین نیست. بازخورد کلی خارجیانی که مدتی را در اینجا گذرانده اند این است که شرایط زندگی مشابه شرایط اروپای غربی یا شمالی است. هزینه زندگی در این کشور معمولا به انتخاب محل اقامت، شیوه زندگی و الگوهای هزینه دانشجو بستگی دارد.

جدول زیر هزینه موارد ضروری را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
اجاره1040$
غذا341$
حمل و نقل53.5$

دانشجویان تبادل بین المللی دانشگاه صنعتی تالین می توانند از محل اقامت داخل دانشگاه و خارج از دانشگاه انتخاب کنند. هزینه مسکن خصوصی تا حد زیادی به موقعیت و اندازه آپارتمان بستگی دارد. به طور متوسط، قیمت بین 250€ تا 450€ (یورو) یا بیشتر برای یک آپارتمان خصوصی معمولی متغیر است. در طول زمستان، خدمات آب و برق ممکن است حدود 80€ تا 200€ (یورو) در ماه باشد.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در این کشور را نشان می دهد:

بررسی مشکلات زندگی در اسپانیاچنانچه در خصوص مهاجرت به استونی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از مشاوران این مجموعه کمک بگیرید.

3/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *