مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته همه گیرشناسی در اروگوئه

رشته همه گیرشناسی در اروگوئه

از سال 2017 به بعد رشته همه گیرشناسی در اروگوئه به رشته ای پر اهمیت تبدیل شده که در این مقاله بررسی می شود. گزارش‌ ها اقداماتی را ارائه کردند که توسط دولت در اولویت قرار گرفتند. از جمله این اقدامات اجرای طرح تمرکززدایی برای مراقبت از افراد مبتلا به سل در 2 بخش این کشور تعریف واکسیناسیون ضد هپاتیت A و اصلاحات در استراتژی مراقبت برای برخی بیماری ها است. همین اقدامات دولت در سطح سیاست اجتماعی موجب شده که دانشگاه های اروگوئه در این حوزه پزشکی نقش فعال تری ایفا کنند و دولت به تازگی در این کشور بودجه های جدیدی را برای حمایت از فارغ التحصیلان و پژوهشگران در نظر گرفته است و این موضوع برای متقاضیان علاقه مند می تواند یک چراغ سبز محسوب شود. در همین راستا موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا بسترهای لازم مهاجرت را برای ورود به این رشته برای متقاضیان مشتاق فراهم نماید.

برنامه همه گیرشناسی در اروگوئه

برنامه آموزشی اپیدمیولوژی میدانی اروگوئه در سال 2017 آغاز شد و توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری CDC و برنامه های آموزشی در اپیدمیولوژی و شبکه بهداشت عمومی TEPHINET ترویج و حمایت شد. چهار گروه از سطح پایه تکمیل شد که اکثر بخش های کشور را پوشش می دهد. هدف گروه‌های تحصیل در اروگوئه کارکنان اپیدمیولوژی از سطوح مرکزی و بخش‌ ها و ارائه ‌دهندگان دولتی و خصوصی بود. اساتید راهنما برای این برنامه همراه با اداره بخش اپیدمیولوژی انتخاب شدند و معیارهای مورد استفاده برای انتخاب آنها شامل آموزش آکادمیک در اپیدمیولوژی، تجربه کار میدانی و تجربه تدریس بود. این تجربه کارکنان نظارت را به موسسات نزدیک‌ تر کرد و علاقه آنها را به بهبود استراتژی ‌های نظارت سازمانی افزایش داد.

دانشگاه های رشته همه گیرشناسی در اروگوئه

تنها یک دانشگاه دولتی در اروگوئه وجود دارد و آنهم Universidad de la República است که در سال 1849 تاسیس شده و در حال حاضر در رتبه 801 در جهان و 47 در آمریکای لاتین قرار دارد. این دانشگاه علاوه بر اینکه به طور قابل توجهی قدیمی ‌تر از دانشگاه مونته ‌ویدئو است، بسیار بزرگ ‌تر است، با تعداد دانش‌آموزان تقریباً 110،000 در تعدادی از مدارس و مؤسسه‌ ها. بسیاری از ساختمان ‌ها و تأسیسات دانشگاه د لا جمهوری در مونته ویدئو واقع شده‌ اند، از جمله دانشکده حقوق و بخش‌های دامپزشکی، پزشکی، مهندسی، شیمی و علوم انسانی. شهریه برای شهروندان اروگوئه در این دانشگاه رایگان است. در کنار این دانشگاه،4 دانشگاه خصوصی دیگر هستند که هزینه دریافت می کنند. رشته های محبوب برای تحصیل در اروگوئه شامل حقوق، پزشکی، مهندسی، اقتصاد و چندین علوم اجتماعی دیگر است. زبان اسپانیایی زبان اصلی تحصیل در اروگوئه است.

بنابراین دانش کاری خوب این زبان برای هر دانشجوی بین المللی که مایل به تحصیل در آنجا است ضروری است. مجموعه ای از دوره های کوتاه مدت و فشرده و همچنین شهریه یک به یک در دسترس است. چهار دانشگاه در اروگوئه در رتبه بندی دانشگاه های آمریکای لاتین QS در سال 2023 قرار دارند که سه تای آنها در بین 100 دانشگاه برتر منطقه قرار دارند. بالاترین رتبه دانشگاه جمهوری در 47 و پس از آن دانشگاه مونته ویدئو در 85 است. نزدیک به این دو دانشگاه برتر اروگوئه، Universidad ORT اوروگوئه در رتبه 91 و دانشگاه کاتولیکا دل اوروگوئه در رتبه 101 در آمریکای لاتین قرار دارند. دانشگاه خصوصی Universidad ORT مستقر در شهر مونته ویدئو، به طور مداوم در میان دانشگاه های برتر اروگوئه نامیده می شود و با دانشگاه های سراسر جهان مشارکت دارد. موسسات شریک شامل دانشگاه سائوپائولو، اتاوا و لاتروب هستند.

دانشگاه های رشته همه گیرشناسی در اروگوئه

ویزای تحصیلی اروگوئه

دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در اروگوئه را دارند، باید برای ویزای دانشجویی اقدام کنند. ویزای تحصیلی اروگوئه تنها توسط اداره مهاجرت اروگوئه صادر می شود. مرحله اولیه این است که فرم درخواست را حداقل 3 ماه قبل از تاریخ شروع دوره پر کنید تا از تاخیر یا عجله لحظه آخری جلوگیری کنید و سپس آن را از طریق کنسولگری منطقه خود به اداره مهاجرت ارسال کنید. این مراحل ساده را برای درخواست ویزای تحصیلی در اروگوئه دنبال کنید. پس از تکمیل فرم های درخواست، حداقل 3 ماه قبل از شروع دوره، مستقیماً آن را به اداره مهاجرت ارسال کنید. تمام فرم ها باید توسط وزارت آموزش و پرورش تست شده و توسط کالج یا دانشگاه مربوطه امضا شود. واجد شرایط بودن ویزا معیارهای فوق باید رعایت شود. نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است.

نامزدها باید بتوانند شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند. باید نشان داده شود که هزینه دوره به طور کامل پرداخت شده است. بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود و مدارک مستند آن ارائه شود. این باید مقصود قابل اثبات داوطلب باشد که در پایان دوره تحصیلی خود به کشور خود بازگردد. اگر وزارت امور خارجه مجوز ویزا را صادر کرد، می توانید با ارائه مدارک زیر به یکی از سفارتخانه ها یا کنسولگری های نزدیک خود اقدام کنید: گواهی مجوز از وزارت امور خارجه (مثلاً شماره مجوز ویزا) شناسنامه شما دیپلم دبیرستان یا سایر مدارک تحصیلی قبلی شما یک گزارش پزشکی صادر شده توسط یک پزشک معتبر که بیان می کند شما به هیچ بیماری مسری مبتلا نیستید. این گزارش باید در سه ماه گذشته صادر شده باشد.

فرآیند ویزای تحصیل رشته همه گیرشناسی در اروگوئه

برای ویزای تحصیلی اروگوئه پس از ارسال درخواست تکمیل شده، باید 1 تا 7 روز منتظر بمانید تا به درخواست رسیدگی شود، اگرچه ممکن است بسته به سفارت/کنسولگری خاص، زمان بیشتری طول بکشد. پس از رسیدگی به درخواست شما، می توانید ویزای خود را در ساعات پیک آپ دریافت کنید. از آنجایی که سفارتخانه ها یا کنسولگری های مختلف ممکن است قوانین و الزامات خاص خود را داشته باشند، همیشه توصیه می شود ابتدا با آنها تماس بگیرید. در مورد اینکه آیا نیاز به قرار ملاقات دارید، ساعات کاری آنها و شرایط خاص آنها خواهید آموخت.

در شکل زیر به سایر موضوعات مرتبط با فرآیند ویزای تحصیلی اروگوئه پرداخته شده است:

فرآیند ویزای تحصیلی اروگوئه

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در اروگوئه

فردی که در اروگوئه در بخش بهداشت و پزشکی و در رشته همه گیرشناسی کار می کند معمولاً حدود 49200UYU (پزوی اروگوئه) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق بین مشاغل مختلف بهداشتی و پزشکی به شدت متفاوت است و از 10300UYU تا 147000UYU (پزوی اروگوئه) در ماه متغیر است. البته حقوق متوسط ​​حقوق 47300UYU (پزوی اروگوئه) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در بهداشت و درمان کار می کنند کمتر از 47300UYU (پزوی اروگوئه) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 47300UYU (پزوی اروگوئه) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از افراد شاغل در بخش بهداشت و درمان کمتر از 25900UYU (پزوی اروگوئه) درآمد دارند.

همچنین 75% افراد شاغل در بخش بهداشت و درمان کمتر از 93300UYU (پزوی اروگوئه) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 93300UYU (پزوی اروگوئه) درآمد دارند. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32٪ بیشتر از تازه واردها و جوانان در همه صنایع و رشته ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد.

در جدول زیر تغییرات حقوقی برحسب مدرک تحصیلی اشاره شده است:

نوع مدرکدرصد تغییر حقوقی
کارشناسی24% بیشتر دریافت می کنند.
کارشناسی ارشد29% بیشتر دریافت می کنند.
دکتری32% بیشتر دریافت می کنند.

علاقه مندان به حضور در کشور اروگوئه برای آغاز دوران تحصیلی خود در رشته همه گیرشناسی می توانند با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط اقامت در اروگوئه آگاه شوند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *