دسته بندی نشده

رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

مهاجرت تحصیلی از رشته های مختلفی همچون رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند، شما را وارد کشوری با فرهنگ و میراث غنی و جاذبه های فوق‌ می نماید. کشوری با با طیف گسترده ‌ای از فعالیت‌ ها برای لذت بردن به دور از مطالعه. هفت شهر اسکاتلند – ادینبورگ، گلاسکو، داندی، استرلینگ، آبردین، اینورنس و پرث، همگی زندگی سنتی شهری را به درجات مختلف ارائه می ‌دهند، اما زیبایی واقعی اسکاتلند را باید در کوه‌ ها، حومه شهر و مناظر دیدنی آن یافت. این کشور مملو از بناهای تاریخی، قلعه‌ ها، موزه‌ ها و معماری خیره‌ کننده است و اقامت شما در اسکاتلند خاطره‌انگیز خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای این ظرفیت در زمینه حقوقی و مشاوره ای است که متقاضیان را تا آخرین لحظه مهاجرت همراهی نماید و مشکلات دانشجویان متقاضی را برای اخذ پذیرش برطرف نماید.

بورسیه تحصیلی برای رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

اسکاتلند در تعهد خود به تعالی در آموزش برای قرن ها پیشرو بوده است. این یکی از دلایلی است که هر ساله از بیش از 50 هزار دانشجوی بین المللی از 180 کشور مختلف استقبال می کند. وقتی صحبت از بورسیه تحصیلی می شود، اگر می دانید کجا می خواهید تحصیل کنید، در وب سایت Study UK به جستجوی بورسیه های تحصیلی بپردازید تا ببینید دانشگاه های مختلف چه پیشنهادی دارند. همچنین می‌توانید با دفتر شورای محلی بریتانیا تماس بگیرید تا بدانید که پیشنهاد تحصیل در بریتانیا برای دانشجویان کشور شما چیست. اما یکی از بورسیه تحصیلی رایج در اسکاتلند، بورسیه ای تحت عنوان «چیونینگ بریتانیا» است. این بورسیه تحصیلی، برنامه بورسیه جهانی دولت بریتانیا است که توسط وزارت خارجه و مشترک المنافع FCO و سازمان های همکار تامین می شود. این بورسیه حمایت مالی کاملی را برای تحصیل برای واجدین شرایط در هر دانشگاه بریتانیا ارائه می دهد.

این بورسیه به طیف گسترده ای از تجربیات منحصر به فرد دانشگاهی، حرفه ای و فرهنگی دسترسی دارد. برنامه بورس تحصیلی و کمک هزینه مشترک المنافع تحت عنوان « CSFP» از دیگر بورسیه های معتبر برای تحصیل در اسکاتلند است که به شهروندان کشورهای مشترک المنافع اجازه می دهد در انگلستان تحصیل کنند. بسته به اینکه از کدام کشور مشترک المنافع هستید، بورسیه های CSFP شامل بورسیه های تحصیلی برای موقعیت های دکترا، برنامه های کارشناسی ارشد، تحصیل در مقطع کارشناسی، آموزش از راه دور و کمک هزینه تحصیلی و حرفه ای است.

بورسیه تحصیلی برای رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

ویزا برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

اگر 16 سال یا بیشتر دارید و شما می توانید برای ویزای تحصیلی برای تحصیل در انگلستان درخواست دهید، باید شرایط فوق رعایت شود که عبارت است از اینکه یک مکان در یک دوره توسط یک حامی دانشجوی دارای مجوز ارائه شده است. پول کافی برای حمایت از خود و پرداخت هزینه دوره خود داشته باشید که البته مقدار آن بسته به شرایط شما متفاوت است. از سوی دیگر بتوانید انگلیسی صحبت کنید، بخوانید، بنویسید و بفهمید. اگر 16 یا 17 ساله هستید از والدین خود باید رضایت نامه داشته باشید و هنگام درخواست به مدرکی در این مورد نیاز خواهید داشت. اگر شما یا یکی از اعضای خانواده‌تان زندگی در بریتانیا را تا 31 دسامبر 2020 شروع کرده ‌اید، ممکن است بتوانید برای طرح تسویه حساب رایگان اتحادیه اروپا درخواست دهید. زمان درخواست بستگی به این دارد که آیا از داخل یا خارج از بریتانیا درخواست می دهید.

اولین زمانی که می توانید برای ویزا درخواست دهید 6 ماه قبل از شروع دوره است. معمولاً در عرض 3 هفته در مورد ویزای خود تصمیم می گیرید. اما در داخل انگلستان اولین زمانی که می توانید درخواست دهید 3 ماه قبل از شروع دوره است. شما باید قبل از انقضای ویزای فعلی خود درخواست دهید. دوره جدید شما باید ظرف 28 روز پس از انقضای ویزای فعلی شما شروع شود. معمولاً ظرف 8 هفته تصمیم می گیرید. مدت زمانی که می توانید بمانید بستگی به طول دوره شما و تحصیلاتی که قبلاً در اسکاتلند گذرانده اید، دارد. اگر 18 سال یا بیشتر دارید و دوره شما در سطح مدرک است، معمولا می توانید تا 5 سال در بریتانیا بمانید. اگر زیر سطح مدرک باشد، معمولاً می‌توانید تا 2 سال در اسکاتلند بمانید.

در شکل زیر سایر شرایط مرتبط با ویزای تحصیلی اسکاتلند اشاره شده است:

شرایط مرتبط با ویزای اسکاتلند

دلایل جذابیت تحصیل رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

تحصیل در اسکاتلند تأثیر عظیمی بر دنیای مدرن داشته است. نوآوران اسکاتلندی نقش بزرگی در ابداع فناوری ‌هایی داشتند که انقلاب صنعتی را به جریان انداختند، در حالی که فیلسوفان آن به شکل‌گیری برخی از بزرگ ‌ترین آرمان‌ های سیاسی ما از جمله دموکراسی، آزادی بیان و برابری کمک کردند. حالا اسکاتلند مرکز تحقیقات و نوآوری دانشگاهی است. این چراغ پیشرو در علوم پزشکی، هوانوردی و محاسبات است. این امر اسکاتلند را به مقصدی فزاینده برای دانشجویان بین المللی، به ویژه کسانی که علاقه مند به تحقیقات کارشناسی ارشد هستند، تبدیل کرده است. در واقع، 58% از دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تمام وقت در دانشگاه های اسکاتلند تحصیل می کنند، از خارج از این کشور می آیند. چراکه 4 نمونه از دانشگاه ‌های اسکاتلند به رتبه ‌بندی جهانی آموزش عالی تایمز 2020 راه یافتند: یک شاهکار چشمگیر برای کشوری با کمتر از 5.5 میلیون نفر.

دانشگاه ادینبورگ بالاترین رتبه (31) و پس از آن دانشگاه گلاسکو (73) قرار دارد. دانشگاه آبردین و دانشگاه سنت اندروز در رتبه های بعدی قرار گرفتند و به ترتیب در رتبه های 178 و 199 قرار گرفتند. این دانشگاه ها با هم بیش از 12 برنده جایزه نوبل تولید کرده ‌اند. از سوی دیگر دانشگاه در اسکاتلند حجم عظیمی از تحقیقات نوآورانه را تولید می کند. به عنوان مثال، اساتید و دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه سنت اندروز در حال بررسی این موضوع هستند که نور UVC چگونه می تواند شیوع بیماری های منتقله از هوا مانند سل و آنفولانزا را کاهش دهد. در همین حال، تیمی متشکل از 150 محقق از مرکز تحقیقات التهاب در دانشگاه ادینبورگ در حال آزمایش داروهای آزمایشی برای درمان اثرات بلندمدت و کوتاه مدت کرونا هستند. سپس پروفسور کریستین ادواردز از دانشکده داروسازی و علوم زیستی دانشگاه رابرت گوردون قرار دارد.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در بریتانیا کار می کند معمولاً حدود 122000£ (پوند) در سال درآمد دارد و دستمزدها از 60000£ (پوند) (کمترین) تا 191000£ (پوند) (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است. با این حال متوسط ​​حقوق 125000£ (پوند) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست ها کار می کنند کمتر از 125000£ (پوند) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 125000£ (پوند) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 83200£ (پوند) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 83200£ (پوند) درآمد دارند. همچنین 75% اپیدمیولوژیست ها کمتر از 161000£ (پوند) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 161000£ (پوند) درآمد دارند. فاکتور اثرگذار دیگر سطح تجربه است.

بر این اساس یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 71100£ (پوند) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 91400£ (پوند) در سال درآمد کسب کند، یعنی 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از دو سال. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 126000£ (پوند) در سال دارد که 38% بیشتر از فردی 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در اسکاتلند می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در اسکاتلندبرای یک تصمیم گیری درست برای ورود به رشته همه گیری شناسی، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند مشاوره و راهنمایی های لازم را پیرامون مشکلات زندگی در اسکاتلند در اختیار متقاضیان قرار دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *