مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته هتلداری در شیلی

رشته هتلداری در شیلی

رشته هتلداری در شیلی به عنوان یکی از رشته های مهم در رابطه با توسعه صنعت گردشگری در این کشور ارائه می شود. شیلی یکی از کشورهای آمریکای لاتین از مقاصد محبوب پس از برزیل و آرژانتین برای گردشگری است و سالانه گردشگران زیادی را از کشورهای همسایه و همچنین کشورهای خارجی میزبانی می کند. رشته هتلداری در این راستا رشته ای مهم برای خدمات، میزبانی و ارائه تمامی امکانات مانند اقامت، خورد و خوراک و غیره است.

دوره های آموزشی اسپانیایی هتلداری در شیلی برای حرفه ای است که می خواهند اسپانیایی را برای شروع شغلی در صنعت مسافرت و گردشگری مطالعه کنند. این دوره ها برای کسانی که می خواهند واژگان خاص اسپانیایی و عبارات مورد استفاده در بخش های سفر، گردشگری و مهمان نوازی را یاد بگیرند ایده آل است. در ادامه این مقاله ارائه شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص رشته هتلداری در شیلی بیشتر بدانید.

تحصیل رشته هتلداری در شیلی

گردشگری صنعت گسترده ‌ای است که فرصت ‌های شغلی هیجان ‌انگیزی را به شما ارائه می‌ دهد. این شامل زمینه هایی مانند پذیرایی، مدیریت هتل، مدیریت رستوران و مدیریت گردشگری است. صنعت گردشگری و مهمان ‌نوازی یک صنعت خدمات محور است که بر ارائه تجربیات خوشایند و لذت بخش به مهمانان و گردشگران متمرکز است. این ماهیت بین رشته ای است و عناصر برنامه ریزی رویدادها، بازاریابی، مالی، مدیریت و روابط عمومی را در بر می گیرد. تحصیل رشته هتلداری در شیلی بخش هایی که در صنعت گردشگری و هتلداری قرار می گیرند عبارتند از:

  • سرگرمی و اوقات فراغت
  • مدیریت غذا و نوشیدنی
  • مدیریت هتل و مهمانسرا
  • مدیریت رستوران
  • حمل و نقل
  • سفر و گردشگری

ماهیت متنوع صنعت گردشگری و مهمان‌ نوازی به این معنی است که طیف گسترده ‌ای از فعالیت ‌ها را در زمینه‌ های ذکر شده در بالا در بر می‌گیرد. فعالیت ها از جمله:

  • تهیه کیترینگ برای یک رویداد
  • اداره مهمانخانه
  • خوشامدگویی به مهمانان هنگام ورود به رستوران
  • مدیریت رزرو هتل
  • ارائه کمک به مهمانان در یک استراحتگاه
  • هدایت گروه های تور و نشان دادن جاذبه های گردشگری مختلف به آنها
  • تهیه و سرو غذا در رستوران
  • کمک به مسافران

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته هتلداری در شیلی معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه شیلی
2مدرسه گردشگری Duoc

تحصیل رشته هتلداری در مدرسه گردشگری Duoc شیلی

این موسسه که با یکی از بزرگ‌ ترین چالش ‌های گردشگری ملی مواجه است، و لذا برنامه گردشگری و هتلداری را ایجاد کرد، جایگزینی که تضمین می‌کند دانشجویانش برای حرفه ‌ای بودن دوزبانه آماده می‌ شوند. هدف اصلی تحصیل رشته هتلداری در مدرسه گردشگری Duoc ایجاد متخصصانی با اشتیاق قوی برای خدمات به مشتریان و آشنایی و ارائه فرهنگ های جدید جهان است. از این نظر، ایده اصلی در مورد روش تدریس، ترویج – از طریق دانش پیشرفته زبان – یک ارتباط عالی در سطح بین فرهنگی، و بنابراین، ارائه خدمات بهتر به مشتریان در صنعت گردشگری است.

شکل گیری یکپارچه دانشجویی که این برنامه را انتخاب می کند مستقیماً با فرآیند یادگیری انگلیسی مرتبط است و استفاده مناسب از اصطلاحات فنی منطقه است. برای توسعه کلی آن، این برنامه دارای زیرساخت خوبی با کارگاه های آموزشی، مانند رستوران، آشپزخانه و اتاق شبیه ساز، آزمایشگاه های دارای نرم افزار ویژه مرتبط با صنعت و سفرهای میدانی در داخل منطقه و همچنین خارج از منطقه و کشور است.

  • زمانی که این برنامه ایجاد شد، این تنها برنامه از نوع خود در آمریکای لاتین بود و در حال حاضر این تنها مدرک 100٪ به زبان انگلیسی در آمریکای جنوبی است.
  • این برای دانشجویان بسیار مهم است، زیرا به آن ‌ها اجازه می‌دهد در برنامه‌ ای شرکت کنند که سطح زبان بالایی دارد، با دانش فنی که فرصت ‌های حرکتی بهتری را برای آنها برای تحصیل و کار ارائه می ‌دهد.

لیست مشاغل مورد نیاز اتریش 2023 در اینجاست.

تحصیل رشته هتلداری در مدرسه گردشگری Duoc شیلی

کار در صنعت مهمانداری در شیلی

بسیاری از مردم ممکن است این تصور اشتباه داشته باشند که کار در صنعت مهمانداری در شیلی فقط خوشامدگویی به مشتری یا سرو کردن یک وعده غذایی است. در واقع، مدیریت مهمان نوازی یک صنعت پویا و همیشه در حال تحول است که حوزه‌ های بسیاری مانند مدیریت هتل، املاک، گردشگری، رویدادها، تجربه رستوران و سلامت و تندرستی را در بر می‌گیرد. در هر بخش از مهمان ‌نوازی، سازمان‌ ها بخش ‌ها و فرصت ‌های شغلی متفاوتی برای متخصصان با تحصیلات عالی دارند. از عملیات و خدمات مشتری گرفته تا فروش و بازاریابی، فرصت ها در این صنعت نامحدود هستند.

صنعت گردشگری در شیلی نیز تحت تأثیر همه‌گیری COVID-19، دستخوش تغییرات چشمگیری شد. در حالی که همه‌گیری کل صنعت را مختل کرد، درها را برای نوآوری در گردشگری نیز باز کرد. از زمان همه‌ گیری، راه‌ حل ‌های جدید و مدل ‌های کسب ‌و کار جدید مانند سفارش ‌های آنلاین، تجربیات مجازی و خدمات بدون تماس پدیدار شده ‌اند. با کسب مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت هتلداری، شما می توانید با مهارت های حل مسئله خلاق و تفکر کارآفرینی برای متحول کردن مشاغل در صنعت، توانمند می شوید.

میزان حقوق ماهیانه کار در شیلی در مشاغل صنعت گردشگری و مهمانداری جهت کار در شیلی نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در شیلی در مشاغل صنعت گردشگری و مهمانداری

تحصیل رشته مدیریت هتلداری در شیلی

اگر به داشتن یک تجربه جهانی علاقه دارید، تحصیل رشته مدیریت هتلداری در شیلی یک گزینه عالی است. بسیاری از کسب ‌و کارهای معروف در صنعت هتلداری دارای دفاتری در سراسر جهان هستند، مانند IHG Hotels & Resorts، Marriott و Airbnb. با مطالعه و کار در این رشته، این شانس را دارید که فرهنگ ‌های مختلف را تجربه کنید و بخشی از یک تیم واقعاً جهانی باشید. با مطالعه در مدیریت هتلداری، می توانید مهارت های ملموس مورد تقاضایی را که کارفرمایان در داوطلبان به دنبال آن هستند، به دست آورید. شما نه تنها مهارت های مدیریت سطح بالا و فرآیندهای عملیاتی را در مهمان نوازی یاد می گیرید، بلکه ممکن است مهارت های قابل فروش مانند کار تیمی، رهبری، تفکر طراحی، امور مالی و بودجه و همچنین بازاریابی را نیز توسعه دهید.

مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت هتلداری ارائه شده در مهارت های شما را از طریق کارآموزی عملی و پروژه های تیمی افزایش می دهد و به شما امکان می دهد مهارت های عملی را توسعه دهید که می تواند مستقیماً در محل کار فعلی یا آینده شما اعمال شود. همچنین مزیت رقابتی شما را افزایش می دهد و به شما اعتماد به نفس بالا رفتن از نردبان شغلی را می دهد. با برقراری شرایط اعزام دانشجو به شیلی می توانید در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالب ارائه شده را در این مقاله مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *