مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته هتلداری در آمریکا

مزایای تحصیل رشته هتلداری در آمریکا

رشته هتلداری در آمریکا یکی از هزاران رشته ارائه شده در این کشور است. آمریکا مقصد محبوب دانشجویان بین المللی است. علاقمندان به رشته هتلداری در این کشور می توانند برنامه های متنوعی در این رشته در دانشگاه های معتبر را بیابند. از آنجایی که صنعت هتلداری و گردشگری در ایالات متحده بسیار برجسته و توسعه یافته است، دانشجویان بین المللی در معرض واقعیت های تجاری این صنعت جهانی قرار می گیرند و بنابراین می توانند دانش و تجربیات خود را در کشورهای خود به کار گیرند.

به دلیل رشد مداوم و پیش بینی شده این صنعت جهانی، فرصت ها در صنعت هتلداری و گردشگری واقعا بی حد و حصر است. از هر 18 آمریکایی، یک نفر به طور مستقیم یا غیرمستقیم در صنعت هتلداری و گردشگری مشغول به کار است. گردشگری به طور مستقیم بیش از 8 میلیون شغل مسافرتی و گردشگری را پشتیبانی می کند. برای بررسی بیشتر رشته هتلداری در آمریکا در ادامه با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

تحصیل رشته هتلداری در آمریکا

دانشگاه های ایالات متحده استراتژی های جدیدی را برای افزایش نتایج یادگیری دانشجویان اتخاذ کرده اند. در آموزش هتلداری و گردشگری، موضوعاتی با رویکردی متعادل ارائه می‌ شوند که نه تنها بر مفاهیم نظری، بلکه بر یادگیری تجربی نیز تمرکز دارد و به دانشجویان اجازه می ‌دهد تا آنچه را که در کلاس یاد می‌گیرند را با کاربردهای صنعتی پیوند دهند. شیوه‌ های یادگیری با تأثیر بالا مانند تجربیات سال اول، تجربیات فکری مشترک، جوامع یادگیری، تکالیف و پروژه‌های مشترک، تنوع یا آموزش جهانی، یادگیری مبتنی بر جامعه و دوره‌های کارآموزی از ویژگی‌های بارز دوره های با کیفیت تحصیل رشته هتلداری در آمریکا هستند.

یکی از حوزه‌های کلیدی که برنامه‌های ایالات متحده روی آن تمرکز دارند، ترکیب تجربه کاری با تجربه درسی است. همچنین تمرکز قابل توجهی بر توسعه حرفه ای و شغلی در طول تحصیل 4 ساله رشته هتلداری در آمریکا دانشجو وجود دارد. بخشی از این توسعه شامل ارائه یک پیش نمایش واقع بینانه از صنعت و همه فرصت های متعدد آن برای رهبران جدید آینده است. نتیجه این است که یک دانشحو به خوبی آماده برای موقعیت های مدیریتی در صنعت مهمان نوازی و گردشگری است.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده جهت تحصیل رشته هتلداری در آمریکا معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه نوادا
2دانشگاه آریزونا شمالی
3دانشگاه نیومکزیکو
4دانشگاه کورنل
5دانشگاه نیویورک
6دانشگاه فنی آرکانزاس
7دانشگاه لین
8دانشگاه بین المللی فلوریدا
9دانشگاه دنور

مزایای تحصیل رشته هتلداری در آمریکا

مزایای تحصیل رشته هتلداری در آمریکا

ایالات متحده آمریکا یکی از متنوع ترین کشورهای جهان است. ایالات متحده از افراد مختلف با قومیت ‌ها، ریشه‌ های ملی، زبان‌ های بومی، نژاد، مذاهب، گرایش ‌های جنسی، هویت ‌های جنسیتی و پس ‌زمینه ‌های اجتماعی-اقتصادی تشکیل شده است. دانشجویانی که در صنعت هتلداری و گردشگری مشغول به تحصیل و کار می‌ کنند، در معرض این ابعاد مختلف جمعیتی متنوع هستند. در واقع تعداد دانشجویان بین ‌المللی بسیاری در کالج ‌ها و دانشگاه ‌های ایالات متحده مشغول به کار هستند. یکی از مزایای عمده تحصیل رشته هتلداری در آمریکا این است که واقعاً تنوع موجود در سراسر جهان را نشان می دهد. علاوه بر محیط متنوع و دلپذیر پردیس‌ های کالج، مدل ایالات متحده بر ایجاد یک فارغ‌ التحصیل جامع با تأکید بر هر دو رشته هنرهای آزاد و مطالعات حرفه ‌ای تمرکز دارد.

این امر به ویژه برای آن دسته از دانشجویانی که در رشته مدیریت هتلداری و گردشگری تحصیل می کنند مفید است. در اکثر برنامه های لیسانس ایالات متحده در مدیریت هتلداری و گردشگری، دانشجو در معرض موضوعات مختلفی از جمله مدیریت و رهبری کسب و کار، علوم اجتماعی، ریاضیات و علوم، علوم انسانی و همچنین دوره هایی است که مستقیماً با مدیریت هتلداری و گردشگری مرتبط هستند.

  • علاوه بر این، بسیاری از برنامه‌ها در ایالات متحده توسط کمیسیون اعتبار بخشی برای برنامه ‌های مدیریت هتلداری تأیید شده اند، که این برنامه ‌ها را مطابق با استانداردهای کیفی دقیق نگه می‌ دارد.

برای بررسی هزینه تحصیل در آمریکا این مطلب را بخوانید.

کار در رشته هتلداری در آمریکا

مسیر اصلی شغلی کار در رشته هتلداری در آمریکا برای فارغ التحصیلان هتلداری و مهمانداری در خط گردشگری و مهمان نوازی قرار دارد. برخی از چشم اندازهای شغلی که برای فارغ التحصیلان مدیریت هتلداری محتمل است عبارتند از:

  • مدیر محل اقامت
  • مدیر پذیرایی
  • آشپز اجرایی
  • مدیر رویداد
  • مدیر هتل
  • مدیر رستوران

حقوقی که شما به عنوان فارغ التحصیل مدیریت هتلداری در ایالات متحده دریافت خواهید کرد، بسته به موقعیت شغلی، عموماً بالا است. میزان درآمد مشاغل مدیریت هتلداری در آمریکا در نمودار زیر آمده است:

درآمد مشاغل مدیریت هتلداری در آمریکاپایه حقوق کار کشور امریکا را در اینجا ببینید.

دوره مدیریت هتلداری در آمریکا

دوره مدیریت هتلداری در آمریکا شامل مطالعات چند رشته ای مختلف است که برخی از آنها مدیریت بازرگانی، بازاریابی، روابط عمومی، مدیریت رویداد و گردشگری است. تمام جنبه های عملیاتی که در راستای خدمات هتل و غذا هستند، مانند رستوران ها، کافه ها، بخش بزرگی از مدیریت هتل هستند. با این حال، این دامنه مدیریت هتل را محدود به صرف غذا نمی کند و همه فارغ التحصیلان مدیریت هتل سرآشپز نیستند. چهار بخش اصلی در یک هتل وجود دارد:

بخششرح
خانه دارینظافت منزل تمیزی اتاق های مهمان و همچنین محیط اطراف هتل را پوشش می دهد. هدف آن اطمینان از جذابیت زیبایی شناختی هتل است.
دفتر داریفرانت آفیس شامل همه چیزهایی است که با رضایت مشتری سروکار دارد، از نگهداری سوابق مهمان، نگهداری از موجودی اتاق و گزارش مالی.
خدمات غذا و نوشیدنیاین می تواند بخشی از مهمان نوازی خدمات محور باشد یا به عنوان یک تجارت مستقل اداره شود. خدمات شامل آماده سازی، مدیریت سفارشات و صورتحساب های مشتری و موارد مختلف دیگر است.
سرو غذاتولید غذا حفظ کیفیت بالای غذا و خدمات را تضمین می کند، هزینه غذا را تا مدیریت رستوران تضمین می کند.

هتل و رستوران تنها نقطه قوت مدیریت هتل نیستند. افق گسترده تری وجود دارد که بخش مهمان نوازی و گردشگری است، مانند صنعت خطوط هوایی، استراحتگاه ها و کشتی های مسافرتی. اگر قصد تحصیل هتلداری در ایالات متحده یکی از مقاصد تحصیلی محبوب برای بسیاری از دانشجویان است. برای بررسی شرایط تحصیل در سایر کشورها و انواع بورسیه مانند فاند و فول فاند در آلمان می توانید در وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جزئیات را مطالعه کنید و همچنین برای اقدام با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *