مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته هتلداری در فیلیپین

رشته هتلداری در فیلیپین

رشته هتلداری در فیلیپین با ساخت هتل ها در دهه های گذشته رونق یافته. امروز در فیلیپین برنامه های زیادی در ارتباط با مشاغل گردشگری ارائه میشود. دانشگاه های زیادی در فیلیپین رشته هتلداری را در مقاطع مختلف از جمله کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می کنند. گردشگری از جنبه اجتماعی-فرهنگی بر محیط ها و افراد تأثیر می گذارد. بر سبک زندگی و فرهنگ ساکنین و بازدیدکنندگان تأثیر می گذارد. گردشگری در فیلیپین به دلیل توانایی آن در ترویج کالاهای محلی، موقوفات و تجاری سازی آنها به شیوه ای برتر مورد ستایش قرار گرفته است. کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در رابطه با مهاجرت شما را راهنمایی کنند.

تحصیل رشته هتلداری در فیلیپین

در چند دهه اخیر گردشگری در فیلیپین به بخش مهمی تبدیل شده است که تاثیر زیادی بر توسعه اقتصاد کشور داشته است. از مزایای اصلی گردشگری ایجاد درآمد و ایجاد شغل است. برای بسیاری از نقاط، گردشگری مهمترین منبع رفاه است. بنابراین مناسب است کشورها با توسعه زیرساخت‌ های لازم و افزایش توانایی‌ه ای خود برای تامین نیازهای گردشگران به این اهمیت پاسخ دهند. اینجاست که اهمیت تحصیل رشته هتلداری در فیلیپین نیز مشخص است. ارزشمندترین دارایی که از مدرک لیسانس در سفر و گردشگری به دست می آورید، مهارت های مدیریت کسب و کار است. اگرچه مطالعات شما عمدتاً بر مدیریت متمرکز خواهد بود زیرا مربوط به صنعت هتلداری است، این مهارت ها را می توان در زمینه های مختلف دیگری که ممکن است در آینده مورد توجه قرار گیرند، اعمال شود.

این واقعیت که فضای زیادی برای مهارت‌ های قابل انتقال وجود دارد، این صنعت را برای دانشجویان جوان بسیار جذاب می ‌کند. با بازگشت اقتصاد به زندگی، صنایع مسافرتی، گردشگری و مهمان ‌نوازی از افزایش فعالیت ‌های تجاری و هزینه ‌های مصرف‌ کننده سود خواهند برد. اگر در مورد مزایای انتخاب شغل صحبت می کند، قطعاً حرفه ای در گردشگری و مهمان نوازی ارزشمند است.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته هتلداری در فیلیپین معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1Central Philippine University
2Dusit Hospitality management college
3Lyceum of the Philippine University
4The Philippine Women’s University
5Vatel School

لیسانس رشته مدیریت هتلداری در فیلیپین

لیسانس رشته مدیریت هتلداری در فیلیپین یک برنامه 4 ساله است که فرآیند تصور، برنامه ریزی، توسعه، منابع انسانی و مدیریت جنبه های مختلف عملیات هتل، رستوران و استراحتگاه را پوشش می دهد. این برنامه مهارت های فنی و همچنین دانش در زمینه بازاریابی، مالی، بودجه، کارکنان و سایر زمینه های کسب و کار را به دانشجویان ارائه می دهد. این برنامه همچنین با هدف آموزش مهارت های کارآفرینی است. دانشجویانی که می‌خواهند مدرک مدیریت هتلداری را دنبال کنند، تشویق می‌شوند که رشته اقتصاد خانگی را در مسیر فنی-حرفه‌ای و معیشتی انتخاب کنند. این رشته موضوعات جالبی مانند زیبایی و تندرستی، آشپزی، طراحی مد، گردشگری، مهمان نوازی و صنایع دستی را پوشش می دهد.

موضوعات و برنامه درسی:

  • اصول گردشگری
  • برنامه ریزی و توسعه گردشگری
  • مدیریت کیفیت جامع
  • هنر و علوم آشپزی
  • کارآفرینی و برنامه ریزی کسب و کار
  • مدیریت رویدادها
  • اصول مدیریت
  • اصول بازاریابی
  • حسابداری پایه
  • امور مالی پایه
  • رفتار انسان در سازمان
  • کارآفرینی
  • ارتباطات تجاری
  • سیستم اطلاعات مدیریت
  • نرم افزار کامپیوتر برای صنعت بیمارستان

شرایط پذیرش رشته مدیریت هتلداری در فیلیپین

شرایط پذیرش رشته مدیریت هتلداری در فیلیپین

از شرایط پذیرش رشته مدیریت هتلداری در فیلیپین این است که دانشجو باید فارغ التحصیل دبیرستان باشد. با این حال، اگر نتوانستند از دبیرستان فارغ التحصیل شوند، ممکن است سیستم یادگیری جایگزین (ALS) را انتخاب کنند و برای واجد شرایط بودن در کالج، آزمون تعیین سطح آموزشی فیلیپین (PEPT) را بگذرانند. در دسترس بودن دوره‌ها برای پاس‌کنندگان PEPT به دانشگاه بستگی دارد. دانشجویان باید در آزمون پذیرش کالج دانشگاه قبول شوند.

از فارغ التحصیلان مدیریت هتلداری انتظار می رود که بتوانند:

  • هنگام تولید محصولات غذایی، استانداردهای شرکت را رعایت کنید.
  • مهارت های مدیریت در خدمات و عملیات غذا و نوشیدنی را به کار بگیرید.
  • خدمات کامل چرخه مهمان را برای مهمانان ارائه دهید.
  • اجرای یک برنامه مدیریت ریسک برای حفظ ایمنی و امنیت در محل کار.
  • ارائه خدمات غذا و نوشیدنی بر اساس استانداردهای صنعت.

در طول سال چهارم برنامه، دانشجویان ملزم به شرکت در یک دوره آموزشی On the Job (OJT) در هتل، استراحتگاه، شرکت‌ های مدیریت رویدادها و شرکت‌ ها یا آژانس ‌های مسافرتی و تور هستند. به دانشجویان این فرصت داده می شود تا دانش و مهارت های خود را در یک محیط کاری واقعی به کار گیرند. معمولاً دانشگاه ‌ها از آنها می ‌خواهند که گزارشی کتبی در مورد وظایف، تجربیات یادگیری و ساعات ارائه شده ارائه کنند. عملکرد کاری آنها نیز توسط مدیران بلافصل آنها ارزیابی شده و به هماهنگ کننده OJT مربوطه ارسال خواهد شد.

درآمد مشاغل هتلداری در فیلیپین

درآمد مشاغل هتلداری و صنعت گردشگری در فیلیپین بسته به نوع شغل و موقعیت شغلی متفاوت است. البته هزینه زندگی در فیلیپین مقرون به صرفه است. میزان درآمد مشاغل هتلداری در فیلیپین در نمودار زیر آمده است:

درآمد مشاغل هتلداری در فیلیپین

کار هتلداری در فیلیپین

لیسانس مدیریت هتلداری آزمون هیئت مدیره ندارد. با این حال، فارغ التحصیلان ممکن است برای واجد شرایط بودن برای کار هتلداری در فیلیپین در بخش های دولتی، در آزمون خدمات ملکی (CSE) که توسط کمیسیون خدمات عمومی فیلیپین (PCSC) برگزار می شود، شرکت کنند. برخی از فارغ التحصیلان برای کسب تخصص در این صنعت، مدرک کارشناسی ارشد و سپس مدرک دکترا را انتخاب می کنند. فارغ التحصیلان لیسانس در مدیریت هتلداری ممکن است مسیر شغلی خود را در هتل ها، استراحتگاه ها، شرکت های مدیریت رویدادها و شرکت ها یا آژانس های مسافرتی و توری دنبال کنند. آنها ممکن است به عنوان کارمند میز پیشخوان، کارکنان آژانس مسافرتی، کارکنان آشپزخانه، کارکنان خانه داری، کارکنان کشتی کروز، پیشخدمت، یا دستیار محل اقامت درخواست دهند.

مشکلات زندگی در فیلیپین هنگام کار در فیلیپین یکی از مواردی است که باید به آن توجه شود. این موضوع در مقاله لینک شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آورده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *