مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته میکروبیولوژی در بلغارستان

رشته میکروبیولوژی در بلغارستان

رشته میکروبیولوژی در بلغارستان رشته ای تخصصی است که بسیاری از دانشجویان را به خود جذب و از آنها استقبال می کند. در این کشور می توانید به زبان انگلیسی و بلغاری در رشته میکروبیولوژی تحصیل کنید. این کشور دانشگاه های خوبی دارد که وجهه بین المللی دارند و هر ساله دانشجویان را از سراسر جهان می پذیرند. در بلغارستان دانشجویان بین المللی می توانند در شهرهای محل تحصیل خود به صورت پاره وقت کار کنند و درآمد خوبی هم کسب کنند که کمک خرج تحصیلی آن ها باشد. در رشته میکروبیولوژی دانشجویان می توانند در در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به بلغارستان و اخذ پذیرش مشاور و پشتیبان شماست.

جایگاه رشته میکروبیولوژی در بلغارستان

Acta Microbiologica Bulgarica یک مجله علمی بین المللی است که توسط انجمن میکروبیولوژی بلغارستان (اتحادیه دانشمندان بلغارستان) منتشر می شود. هدف مجله انتشار تحقیقات با کیفیت بالا و مباحث قابل توجه در مورد مشکلات علمی مهم است که همه جنبه های میکروبیولوژی و زیرشاخه های متعدد از جمله ویروس شناسی و قارچ شناسی و انگل شناسی و ایمونولوژی عفونی را پوشش می دهد. این مجله نظرات، آثار تحقیقاتی اصلی، ارتباطات کوتاه، نامه به سردبیر، رویدادهای علمی، و غیره را منتشر می کند. از سال 2015 مجله در دو نسخه چاپی و آنلاین در دسترس است. نشریه به صورت فصلی منتشر می شود. دانشجویان بین المللی می توانند با مطالعه این مجله در خصوص جایگاه و اهمیت این رشته در این کشور بیشتر بدانند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش اطلاعات مردم در کشور بلغارستان در زمینه میکروبیولوژی هستید:

دانشگاه رشته میکروبیولوژی در بلغارستان

رشته میکروبیولوژی در آکادمی علوم بلغارستان، در دانشگاه صوفیه ارائه می شود. تحقیقات آزمایشگاهی بر کیفیت بین المللی متمرکز شده است. این رشته در دانشگاه صوفیه بلغارستان در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا دانشجوی بین المللی پذیرش می کند. همچنین در این دانشگاه آزمایشگاه های بسیار مجهزی وجود دارد که دانشجویان این رشته از آن بهره مند می شوند. در این تخصص، شما با مطالعه و استفاده و تغییر میکروارگانیسم ها بر بهبود سلامت و محیط زیست کار خواهید کرد. شما رابطه بین میکروبیولوژی بنیادی، کاربردی و پزشکی را مطالعه خواهید کرد. به عنوان دانشجوی کارشناسی و یا ارشد، شما بخشی از بخش تحقیقات میکروبیولوژی خواهید بود که در زمینه میکروبیولوژی محیطی، پزشکی و مولکولی در خط مقدم قرار دارد.

آکادمی علوم بلغارستان تحقیقات علمی را مطابق با ارزش های جهانی، سنت ها و علایق ملی انجام می دهد. این شرکت در توسعه علم جهان مشارکت دارد و به افزایش ثروت معنوی و مادی ملت کمک می کند. آکادمی علوم بلغارستان مرکز علمی برجسته بلغارستان است. تحقیقات علمی و کاربردی در 9 بخش شامل همه زمینه های دانش بشری در آکادمی انجام می شود. 42 موسسه علمی و 8 واحد تخصصی که هر یک یک نهاد حقوقی مستقل هستند زیرساخت های تحقیقاتی آکادمی علوم بلغارستان را ایجاد می کنند. از پتانسیل تخصصی آکادمی علوم بلغارستان برای انجام فعالیت های عملیاتی خاص که مستقیماً در خدمت دولت و جامعه است استفاده می شود. دانشمندان آکادمی علوم بلغارستان دارای منابع متخصص و دارای تخصص بالا هستند که آنها را در حل وظایف مهم ملی، تدوین استراتژی ها و نظرات کارشناسی در مورد اولویت های کلیدی کشور، سرآمد کرده است.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در بلغارستان

آکادمی علوم بلغارستان مرکز علمی، معنوی و متخصص بلغارستان است. این سازمان تحقیقات، آموزش و فعالیت های دارای اهمیت ملی و بین المللی را انجام می دهد و مشکلات مربوط به توسعه جامعه و دولت بلغارستان را حل می کند. آکادمی علوم بلغارستان متعهد به تمام سطوح آموزشی است. واحدهای آکادمی برای آموزش دانشجویان دکتری در ده ها برنامه معتبر هستند. همراه با موسسات آموزش عالی از داخل و خارج بلغارستان، برنامه های آموزشی برای دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد سازماندهی می شود. آکادمی مرکز پیشرو در جهت ارتقاء صلاحیت معلمان است و تعدادی از ابتکارات با هدف بهبود آموزش متوسطه و ابتدایی سنتی شده است. آکادمی یک سیاست ثابت برای توسعه علم و نوآوری به عنوان شرط پیشرفت اقتصادی در کشور دارد. این شرکت فعال در منطقه تحقیقات اروپا است.

در لیست زیر شاهد گرایش های رشته میکروبیولوژی در کشور بلغارستان هستید:

  • میکروبیولوژی عمومی
  • میکروبیولوژی پزشکی
  • میکروبیولوژی محیطی
  • میکروبیولوژی کاربردی

مزایا تحصیل رشته میکروبیولوژی در بلغارستان

مزایا تحصیل رشته میکروبیولوژی در بلغارستان

دوره های پزشکی و همچنین میکروبیولوژی عمومی را دنبال کنید، که به شما امکان می دهد موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در این کشور کارآموزی را در چندین موسسه تحقیقاتی، از جمله گروه های مرکز پزشکی دانشگاه (Radboudumc) ارائه می شود. امروزه آکادمی علوم صوفیه در بلغارستان شامل 42 واحد علمی مستقل است و سازمانی است که مطابق با اصول دموکراتیک اداره می شود. در آکادمی حدود 3000 دانشمند مشغول به کار هستند که حدود 15% از افرادی را که در بلغارستان با علم مشغول به کار هستند، تشکیل می دهد. آکادمی شبکه ای از ارتباطات با سازمان های تجاری را برای توسعه محصولات و خدمات نوآورانه حفظ می کند. در 20 سال گذشته، از نظر تعداد ثبت اختراع و مدل های کاربردی پیشرو در بین سازمان های بلغاری بوده است. تعداد آنها چندین برابر تعداد کل ثبت نام از تمام موسسات آموزش عالی در بلغارستان است.

در جدول زیر شاهد میزان شهریه در رشته میکروبیولوژی در مقاطع مختلف در دانشگاه های بلغارستان هستید:

نوع دانشگاهنوع تحصیلمقطعمتوسط هزینه تحصیل به دلار
دولتیتمام وقتکارشناسی1000$
تحصیلات تکمیلی2000$
پاره وقتکارشناسی1500$
تحصیلات تکمیلی2300$
خصوصیتمام وقتکارشناسی2600$
تحصیلات تکمیلی3800$
پاره وقتکارشناسی2900$
تحصیلات تکمیلی4000$

در لیست زیر شاهد مباحث و حوزه های مرتبط با رشته میکروبیولوژی در آکادمی صوفیه بلغارستان هستید:

  • بیوتکنولوژی های میکروبی
  • ویروس شناسی
  • کنترل غذا
  • ایمونولوژی عفونی

تحصیل در بلغارستان

تحصیل در مقاطع مختلف بلغارستان تحصیل در اتحادیه اروپا با استفاده از کیفیت عالی آموزش و زندگی فرصتی استثنایی است. افزایش تحرک و پیوند بین سیستم های آموزش عالی بلغارستان و دانشگاه های داخل بلغارستان، کشورهای اتحادیه اروپا و فراتر از آن، تنوع شگفت انگیز در داخل و خارج از دانشگاه های بلغارستان و در کل اروپا منجر به ایجاد یک فرصت خوب است. دانشگاه های بلغارستان در بسیاری از حوزه های علمی مانند پزشکی، ریاضیات، فنی ( علوم کامپیوتر، مهندسی)، شیمی، زیست شناسی، زبان شناسی شناخته شده هستند. برخی از دانشگاه های بلغارستان برنامه های انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی را ارائه می دهند و دارای مدرک 2گانه (بلغاری و مدرک از دانشگاه های همکار) می باشد. بنابراین، گرفتن مدرک آمریکایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی از دانشگاه های بلغارستان بسیار معمول است.

در دانشگاه های بلغارستان، سطح تحصیلات بسیار بالا است در حالی که شرایط ورود به دانشگاه کمی سختگیرانه تر است. دانشجویانی که قصد تحصیل در رشته میکروبیولوژی را در بلغارستان دارند، می توانند سال های کارآموزی و کار در سراسر اتحادیه اروپا و همچنین بسیاری از کشورهای دیگر را انجام دهند. دانشجویان بین المللی با سطح تحصیلات عالی، مدرک شناخته شده در سراسر جهان، فرصت تحصیل در بلغارستان به زبان انگلیسی و یا زبان هایی مانند، فرانسوی، آلمانی و بلغاری را دارند. همچنین شهریه دانشگاه ها بسیار مناسب تلقی می شوند و هزینه های زندگی نیز مقورن به صرفه هستند. محیط زندگی نیز امن و دوستانه است و دانشجویان رضایت خوبی از تحصیل در این کشور دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای دانشجویی بلغارستان مشاور و پشتیبان شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *