مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته مهندسی کشاورزی در استرالیا

رشته مهندسی کشاورزی در استرالیا

رشته مهندسی کشاورزی در استرالیا جزء رشته های عالی در شاخه مهندسی بوده و وجود دانشگاه های برتر باعث جذب دانشجویان شده است. این کشور، کشوری مستقل است که شامل سرزمین اصلی قاره استرالیا، جزیره تاسمانی و تعداد زیادی جزایر کوچکتر است. این کشور بزرگترین کشور از نظر مساحت در اقیانوسیه و ششمین کشور بزرگ جهان است. جمعیت این کشور نزدیک به 26 میلیون نفر، در مساحت 7617930 کیلومتر مربع، بسیار شهری است و به شدت در ساحل شرقی متمرکز شده است. کانبرا پایتخت کشور است. با این حال بزرگترین شهر، این کشور سیدنی و سایر کلان شهرهای مهم شامل ملبورن، بریزبن، پرت و آدلاید می باشد.

این کشور با داشتن 7 دانشگاه از 100 دانشگاه برتر جهان افتخارآفرین است و فراتر از یک کانگورو است. تعداد فزآینده ای از دانشجویان بین المللی برای تحصیل در خارج از کشور، تحصیلات در سطح جهانی، فرصت های کاری پس از تحصیل و کیفیت عالی زندگی را انتخاب می کنند. هر رشته ای را که انتخاب کنید، از سیستم تعالی بی نظیر و پشتیبانی از دانشجویان بین المللی مطمئن خواهید بود. در خصوص تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در استرالیا می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در استرالیا

این کشور در سراسر دانشگاه های خود نوآوری، خلاقیت و تفکر مستقل را ترویج می کند. دانشجویان بین المللی که در این کشور تحصیل و زندگی می کنند به زودی متوجه می شوند که تحصیلات آن ها چالش برانگیز، سرگرم کننده و با ارزش است. به عنوان یک دانشجوی بین المللی در این کشور، می توانید انتظار زندگی، رشد و یادگیری را در یک کشور جوان، دوستانه و پر از فرصت داشته باشید. برای آن دسته از دانشجویان بین المللی که تحصیلات خود را با موفقیت به اتمام رسانده اند، به زودی متوجه خواهند شد که در بازار کار بین المللی امروز رقابتی هستند.

دانشگاه های زیر رشته مهندسی کشاورزی در استرالیا را ارائه می دهند:

  • دانشگاه کوئینزلند استرالیا
  • دانشگاه استرالیای غربی
  • دانشگاه سیدنی
  • دانشگاه ملبورن
  • دانشگاه آدلاید
  • دانشگاه نیو ساوت ولز
  • دانشگاه موناش
  • دانشگاه نیوکاسل
  • دانشگاه دیکین
  • دانشگاه استرالیای جنوبی

رتبه دانشگاه های بالا در جدول زیر آمده است:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگا های علوم کشاورزی
دانشگاه کوئینزلند استرالیا3615
دانشگاه استرالیای غربی7929
دانشگاه سیدنی2734
دانشگاه ملبورن2568
دانشگاه آدلاید7388
دانشگاه نیو ساوت ولز5192
دانشگاه موناش48135
دانشگاه نیوکاسل252141
دانشگاه دیکین238192
دانشگاه استرالیای جنوبی372196

مشاغل رشته مهندسی کشاورزی در استرالیا

مشاغل رشته مهندسی کشاورزی در استرالیا

هدف اصلی رشته مهندسی کشاورزی در استرالیا بهبود و حل مشکلات کشاورزی است. مهندسان کشاورزی به مسائل مربوط به آلودگی و محیط زیست، کارایی ماشین آلات، فرآوری کشاورزی و ذخیره سازی محصولات کشاورزی نگاه می کنند. آن ها اغلب در مزارع برای نظارت بر نصب سیستم های جدید و توجه به نتایج محصول و مکان های رشد حضور دارند.

یک مهندس کشاورزی در پروژه های مختلفی مانند جنگلداری، پرورش غذاهای دریایی (آبزی پروری)، فرآوری مواد غذایی و کشاورزی کار می کند. آن ها ممکن است برای افزایش راندمان تبرید و ظرفیت ذخیره سازی کار کنند. آن ها همچنین سیستم های کنترل را برای بهبود راحتی و بهره وری دام توسعه می دهند. دفع زباله های حیوانی یکی دیگر از زمینه هایی است که یک مهندس کشاورزی در آن کار می کند. او ممکن است وظیفه بهبود کارایی در کاربرد کود را داشته باشد. آن ها با استفاده از مهارت های برنامه نویسی کامپیوتری با هوش مصنوعی و سیستم های فضایی، سیستم های برداشت را در مناطق کشاورزی به صورت خودکار انجام می دهند.

حقوق ماهیانه کار در استرالیا برای مهندسان کشاورزی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در استرالیا برای مهندسان کشاورزی

هزینه تحصیل در استرالیا

هزینه تحصیل و زندگی در استرالیا می تواند بالا باشد. رمز موفقیت این است که زودتر بودجه بندی کنید و از کمک مالی مطمئن شوید. هنگامی که هزینه های خود را تأیید کردید، مرحله بعدی محاسبه میزان هزینه ای است که شما و خانواده شما می توانید پرداخت کنید. سازمان های بین المللی، بورسیه های بین المللی، وام های دانشجویی بین المللی و سازمان های خصوصی این کشور می توانند منابع مالی مهمی باشند که می توانند به شما در تحصیل در استرالیا کمک کنند.

هزینه تحصیل برای مقاطع مختلف تحصیلی در نمودار زیر نشان داده شده است:

هزینه تحصیل استرالیا برای مقاطع مختلف تحصیلیمتوسط هزینه هفتگی در این کشور حدود 2200$ (دلار) برای هر خانوار است. این برآورد شامل وام های مسکن یا اجاره به طور متوسط 600$ (دلار) در هفته، به دنبال آن غذا و غذاخوری با 400$ (دلار) و بیمه و سایر خدمات مالی 200$ (دلار) است. قبوض آب و برق از سال 2006 به طور پیوسته افزایش یافته است. برای یک آپارتمان کوچک 85 متری، آب و برق و گاز ماهانه حدود 220$ (دلار) هزینه دارد. برای تلفن، تلویزیون و بسته اینترنت حدود 70$ (دلار) در ماه اجازه داده می شود. این اعداد این بدان معناست که هزینه زندگی یک خانواده متوسط در این کشور حدود 100000$ (دلار) در سال است.

کار حین تحصیل در استرالیا

یکی از مزایای دانشجوی بین المللی بودن در این کشور توانایی کار پاره وقت در حین تکمیل مدرک تحصیلی است. این کشور به افرادی که دارای ویزای دانشجویی هستند اجازه کار اتوماتیک می دهد. دانشجویان بین المللی باید به تنهایی کار پیدا کنند. اما پس از استخدام، در بسیاری از زمینه ها از جمله خرده فروشی، مدیریت و مهمان نوازی تجربه عملی خواهند داشت. این نه تنها یک فرصت منحصر به فرد برای دانشجویان برای کسب تجربه واقعی کار در استرالیا است، بلکه به دانشجویان کمک می کند تا هزینه های زندگی و کالج خود را تأمین کنند و همچنین تسلط به زبان انگلیسی تجاری خود را نیز بهبود بخشد.

اگر علاقه مند به کار در این کشور هستید، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند به ارائه اطلاعات مربوط به شرایط ویزا، مجوزهای کار، دریافت شغل و موارد دیگر کمک کند. بسیاری از دانشجویان بین المللی این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، جایی که می توانند تجربه کار بین المللی را کسب کرده و زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *