مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته مهندسی کشاورزی در آمریکا

رشته مهندسی کشاورزی در آمریکا

رشته مهندسی کشاورزی در آمریکا یکی از برترین رشته ها بوده که دانشجویان بلافاصله بعد از اتمام تحصیل دانشجویان می توانند وارد بازار کار شوند. زیر مجموعه مطالعات مربوط به طبقه بندی کشاورزی فرصت های نامحدودی برای مشارکت در این زمینه ارائه می دهد. تقاضا برای مهندسین کشاورزی طی 10 سال گذشته افزایش یافته است. مقاطع مهندسی کشاورزی همه جنبه های صنعت را در بر می گیرد. از جمله می توان به مسائل مربوط به آب و پسماند، کشاورزی عظیم مواد غذایی و دام، کشاورزی آب، تجهیزات کشاورزی و اقتصاد مزرعه تا ذرت و گاو با طراحی ژنتیکی اشاره کرد.

کسب مدرک به دانشجویان دانش کتاب درسی و دید عملی در زمینه انتخابی خود می دهد. پروژه های میدانی و آزمایشگاهی همراه با تمرین واقعی، آموزش جامعی را ارائه می دهند. مهندسی کشاورزی رشته های مهندسی برق، مکانیک، عمران و شیمی را ترکیب کرده و آن ها را در فرآوری و تولید کشاورزی به کار می برد. یک مهندس کشاورزی هدف افزایش پایداری و کارایی تکنیک های کشاورزی را دارد. کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رشته مهندسی کشاورزی در آمریکا را در این نگارش معرفی کرده اند.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در آمریکا

لیست زیر 10 دانشگاه برتر رشته مهندسی کشاورزی در آمریکا را نشان می دهد:

  • دانشگاه پردو-وست لافایت
  • دانشگاه ایالتی آیووا
  • دانشگاه کرنل
  • دانشگاه تگزاس A&M-ایستگاه کالج
  • دانشگاه کالیفرنیا-دیویس
  • دانشگاه فلوریدا
  • دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی
  • دانشگاه ایلینوی-Urbana-Champaign
  • دانشگاه نبراسکا-لینکلن
  • دانشگاه ایالتی اوهایو

در جدول زیر رتبه جهانی و رتبه در بین دانشگاه های علوم کشاورزی دانشگاه های لیست بالا را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های علوم کشاورزی
دانشگاه پردو-وست لافایت4
دانشگاه ایالتی آیووا472
دانشگاه کرنل123
دانشگاه تگزاس A&M-ایستگاه کالج113
دانشگاه کالیفرنیا-دیویس333
دانشگاه فلوریدا453
دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی257
دانشگاه ایلینوی-Urbana-Champaign108
دانشگاه نبراسکا-لینکلن938
دانشگاه ایالتی اوهایو3010

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در آمریکا

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در آمریکا

دوره های کارشناسی ارشد رشته مهندسی کشاورزی در آمریکا بر توسعه مهارت های شرکت کنندگان در زمینه توسعه و فناوری کشاورزی متمرکز است. هدف این برنامه کمک به افراد برای توسعه مهارت هایی است که برای ادامه تحصیل به عنوان مهندس یا تکنسین در صنعتی که نیاز شدیدی به چنین مهارت هایی دارد، نیاز دارند. مربیان ممکن است بر نیازهای خاص و فوری صنعت غذا مانند تولید مواد اولیه، اقتصاد، سازمان، فناوری غذا و مقررات صنایع غذایی تمرکز کنند.

افرادی که در این برنامه شرکت می کنند، چندین مهارت قابل انتقال را توسعه می دهند. به عنوان مثال، بسیاری از فارغ التحصیلان دارای توانایی تجزیه و تحلیل مشکلات و عیب یابی هستند. به طوری که، می تواند به عنوان مهندس یا در هر موقعیت دیگری به آن ها کمک کند. بسیاری از دانشجویان همچنین درک کاملی از صنایع غذایی و نیازهای پیرامون آن دارند.

در اکثر کشورها، کارشناسی ارشد یک مدرک پیشرفته و 2 ساله است. این می تواند آموزش های بیشتری را نسبت به آنچه در سطح کارشناسی علوم به دست آمده ارائه دهد و ممکن است به دانشجو اجازه دهد در زمینه شغلی خود پیشرفت کند. دانشجویان ممکن است با افزایش توانایی خود در مدیریت انواع سیستم های مرتبط با کشاورزی ، اداره و نگهداری کارخانه های فرآوری و مهندسی جنبه های متعدد مرتبط با کشاورزی، از آن ها سود ببرند. همه مهارت های به دست آمده از کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی می تواند منجر به انواع فرصت های شغلی شود.

مقطع کارشناسی این برنامه بر طراحی، برنامه ریزی، نظارت و مدیریت کلی انواع سیستم های مرتبط با کشاورزی متمرکز است. در یک برنامه معمولی، ممکن است انتظار داشته باشید مواردی مانند فرآوری محصولات کشاورزی، سیستم های کنترل آب سیلاب و ارزیابی تاثیرات محیطی را مطالعه کنید.

مشاغل مهندسان کشاورزی در آمریکا

افرادی که دارای مدرک رشته مهندسی کشاورزی در آمریکا هستند ممکن است گزینه های شغلی مختلفی داشته باشند. در حالی که برخی ممکن است به عنوان مهندس در شرکت های مهندسی خصوصی استخدام شوند، برخی دیگر ممکن است به عنوان مشاوران فردی کار کنند. کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی نیز ممکن است منجر به کار برای دولت شود. برخی از مهندسان کشاورزی به عنوان محقق یا مدیر علوم کاربردی، تولید و فروش فعالیت می کنند. برخی دیگر جنبه های خاصی از تولیدات کشاورزی مانند نظارت بر طرح های آبیاری یا پساب لبنیات را کنترل می کنند.

غذا همیشه یک کالای رو به رشد خواهد بود. مشاغل این مهندسین عبارتند از:

  • در مزارع
  • در کارخانه های تولیدی
  • طراحی تجهیزات
  • تولید مواد غذایی
  • امکانات تولید حیوانات
  • آزمایشگاه ها
  • ساختمان ها
  • سیستم های دولتی که از خاک و آب محافظت می کنند
  • مهندسی سوخت های زیستی

این مهندسان بخشی از رهبری هستند که به حفظ، نگهداری و بهبود منابع طبیعی و محیط زیست ما کمک می کند. این کارکنان با برنامه ریزی، توسعه و ایجاد شیوه های حفاظت از مزرعه و پروژه های آبیاری در سراسر کشور، به تیم او، پرسنل دفتر میدانی و صاحبان زمین کمک مهندسی می کنند.

حقوق ماهیانه کار در آمریکا برای مهندسان کشاورزی را در نمودار زیر مشاهده می کنید:

حقوق ماهیانه کار در آمریکا برای مهندسان کشاورزی

هزینه تحصیل در آمریکا

دانشگاه های این کشور عمدتا به 2 دسته زیر تقسیم می شوند:

دانشگاه های کشور آمریکامانند سایر کشورها هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی ایالات متحده نسبت به موسسات خصوصی کمتر است. هزینه تحصیل در آمریکا برای دانشگاه دولتی بستگی به نوع مدرک تحصیلی و دانشگاه یا مدرسه ای که انتخاب می کنید دارد. برای پوشش شهریه، بین 10000$ تا 55000$ (دلار) در سال می باشد. اکثر دانشگاه های این کشور اقامت در محوطه دانشگاه در اختیار دانجشویان خارجی قرار می دهند. با این حال شما باید برای آن جداگانه درخواست کنید و خیلی زودتر از موعد برای تأمین یک جایگاه برای خود اقدام کنید.

همچنین می توانید محل اقامت خارج از دانشگاه را انتخاب کنید که در آن می توانید آپارتمان ها را با سایر دانشجویان بین المللی به اشتراک بگذارید یا در یک اقامتگاه خانوادگی با یک خانواده محلی زندگی کنید. در چنین مواردی، شما باید برای سازگاری با شیوه زندگی متفاوت آماده باشید. به یاد داشته باشید، اجاره ها در شهرهای مختلف متفاوت است. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تمامی اطلاعات شرایط مهاجرت به آمریکا را در اختیار دارند که با تماس به این موسسه می توانید تمامی این اطلاعات را کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *