مهاجرت تحصیلی امارات

رشته مهندسی کشاورزی در امارات

رشته مهندسی کشاورزی در امارات

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در امارات را می توان یکی از بهترین رشته هایی دانست که بازار کار آن بسیار عالی بوده. دانشجویان فرصت کار پس از تحصیل را خواهند داشت. کشوری کوچک در شبه جزیره عربستان، این کشور با عربستان سعودی، عمان و خلیج فارس همسایه است و از 7 امارت تشکیل شده است. همه شهرهای این کشور نقش بسزایی در تشکیل ثروت فرهنگی و طبیعی این کشور ایفا می کنند. اما بیشتر موسسات آموزش عالی کشور در 2 بزرگترین امارت آن، ابوظبی و دبی واقع شده اند که در صدر مقاصد این کشور برای ارتقاء سطح عالی بوده اند. آموزش با استانداردهای کلاس جهانی که امروزه دارند.

ابوظبی محل پایتخت این کشور است و بزرگترین این کشور است که 3 چهارم خاک این کشور را تشکیل می دهد. همچنین در مرکز صنعت نفت این کشور قرار دارد و 1 سوم تولید ناخالص داخلی آن را بر عهده دارد. دبی به نوبه خود پرجمعیت ترین امارات و حیاتی ترین قطب تجاری و مالی منطقه است، جایی که دانشجویان بین المللی فرصت های زیادی برای توسعه حرفه ای خود پیدا خواهند کرد. شما این شانس را خواهید داشت که علاوه بر تمام فعالیت های ماجراجویانه احتمالی، جاذبه های مختلف پیشرفته مانند برج خلیفه و جزایر نخل مصنوعی در دبی و همچنین بناهای مذهبی مانند مسجد جامع شیخ زاید در ابوظبی را کاوش کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به بررسی رشته مهندسی کشاورزی در امارات پرداخته و دانشگاه های این رشته را معرفی کرده است.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در امارات

تحصیل در این کشور فرصتی است برای تجربه یک تجربه فرهنگی مانند هیچ کشور دیگری، در کشوری که از نظر اقتصادی و دانشگاهی پر رونق است و دیدگاه های جهان شما را به چالش خواهد کشید و حس ماجراجویی شما را شعله ور خواهد کرد.

دوره رشته مهندسی کشاورزی در امارات شامل مطالعه علوم طبیعی و علوم اجتماعی مانند موارد زیر است:

  • زیست شناسی
  • علوم محیط زیست شیمی
  • اقتصاد و تجارت و مدیریت

دانشجویان با مطالعه زیست شناسی، محیط های طبیعی، تولید کشاورزی و علوم کشاورزی، پایه علمی قوی ای را به دست خواهند آورد. برخی از دوره های کشاورزی بر آماده سازی دانشجویان برای کار در سطح بین المللی تمرکز دارد. این موضوع موضوعاتی مانند اقتصاد مبتنی بر زیست، پایداری در مقیاس جهانی و سیستم های غذایی جهانی را پوشش می دهد.

دانشگاه های زیر مهندسی کشاورزی را ارائه می دهند:

  • دانشگاه خلیفه
  • دانشگاه امارات متحده عربی

جدول زیر رتبه دانشگاه های مهندسی کشاورزی در این کشور را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در آسیا
دانشگاه خلیفه643262
دانشگاه امارات متحده عربی1024465

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در امارات

مشاغل رشته مهندسی کشاورزی در امارات

فارغ التحصیلان رشته مهندسی کشاورزی در امارات مسئول ایجاد محصولات از گیاهان و حیوانات، مدیریت منابع و کمک به حفاظت از محیط زیست هستند. آن ها که به عنوان مهندسان بیولوژیک نیز شناخته می شوند، از اصول علمی برای یافتن راه حل های مقرون به صرفه برای مشکلات مربوط به همه چیز از غذایی که می خورید تا سوخت های زیستی و محصولات جنگلی استفاده می کنند. شغل یک مهندس کشاورزی مستلزم داشتن استعداد در ریاضیات و علوم و همچنین مهارت های ارتباطی و تجاری خوب است.

با توجه به اداره آمار کار، برخی از وظایف آن ها عبارتند از:

  • استفاده از مدل سازی و برنامه های کاربردی نرم افزار کامپیوتری برای طراحی تجهیزات، سیستم ها یا سازه ها
  • آزمایش تجهیزات برای اطمینان از قابلیت اطمینان و احتمال آسیب
  • تحقیق در مورد پدیده های محیطی برای اینکه ببینیم چگونه خشکسالی یا کمبود نور خورشید را می توان از طریق فناوری خنثی کرد، مانند هوش مصنوعی یا سیستم های مکانی
  • نظارت بر عملیات در حال انجام تولید یا نوسازی

در حالی که ممکن است هر از گاهی به طور مستقل کار کنند، مهندسان کشاورزی معمولا به طور مشترک کار می کنند. به عنوان مثال، یک منبع اصلی طبیعی کود که کشاورزان از آن استفاده می کنند، کود است. مهندسان کشاورزی ممکن است با همکاری مهندسین بیولوژیکی مشخص کنند که چه جنبه هایی از زباله های حیوانی می تواند برای بهبود رشد و جوانه زنی گیاه مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین، دفع پسماندهای حیوانی را به حداقل می رساند.

حقوق ماهیانه کار در امارات برای مهندسان کشاورزی در نمودار زیر بررسی شده است:

حقوق ماهیانه کار در امارات برای مهندسان کشاورزی

هزینه تحصیل در امارات

هزینه تحصیل در امارات به موارد زیر بستگی دارد:

موارد هزینه تحصیل در امارات به عنوان مثال، در دبی، گران ترین شهر این کشور، هزینه های تحصیل به صورت زیر است:

پارامترهزینه به درهم
کارشناسیبین 37500AED تا 70000AED
کارشناسی ارشدبین 55000AED تا 75000AED

330$ (دلار) در ماه معمولا باید برای هزینه های زندگی عمومی لحاظ شود. برخی از دانشگاه ها برای دانشجویان بین 12 تا 16 ساعت اعتبار (به همراه هزینه های اضافی) هزینه سالانه دریافت می کنند. اما هر چیزی که بالاتر یا پایین باشد به ازای هر ساعت اعتبار دریافت می شود. در برخی موارد دیگر، هیچ هزینه سالانه ای دریافت نمی شود و شهریه براساس میزان ساعت اعتباری است که دانشجو می گیرد.

ویزای دانشجویی امارات

تمامی دانشجویانی که دارای ویزای تحت حمایت دانشگاه هستند نیز باید کارت شناسایی معتبر این کشور داشته باشند. لطفا برای اطلاعات بیشتر به بخش شناسه این کشور در زیر مراجعه کنید. روند جدید درخواست ویزا به طور معمول بین 7 تا 14 روز کاری طول می کشد و معمولا درخواست ها توسط مقامات دولتی این کشور تحت بررسی امنیتی قرار می گیرند. با این حال، برخی از برنامه ها ممکن است تا 1 ماه یا بیشتر طول بکشد. برخی از متقاضیان ویزا همچنین ممکن است ملزم به ارائه مدارک اضافی توسط مقامات دولتی این کشور باشند. برای درخواست ویزای تحصیلی امارات، مراحل زیر لازم است.

شما باید یک فرم درخواست ویزا تکمیل شده به همراه اسناد زیر را ارسال کنید:

  • کپی پاسپورت رنگی روشن (با حداقل 6 ماه اعتبار)
  • 2 عکس اندازه پاسپورت (زمینه سفید)
  • دریافت ویزا و شهریه
  • کپی ویزای فعلی (اگر در داخل این کشور هستید)
  • کپی پیشنهاد نامه پذیرش (فقط برای دانشجویان جدید)

برای تحصیل در این کشور با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات بیشتری درباره این کشور کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *