مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته مهندسی کامپیوتر در سنت کیتس

رشته مهندسی کامپیوتر در سنت کیتس

رشته مهندسی کامپیوتر در سنت کیتس یک رشته نوین و تازه وارد شده به این کشور است. سنت کیتس و نویس 2 جزیره در دریای کارائیب هستند. بیشتر دانشگاه های این کشور دوره های پزشکی را ارائه می کنند و دوره ها مهندسی مانند رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه ها یا موسسات بسیار کمی ارائه می شود. سنت کیتس و نویس که در گذشته به صنعت شکر متکی بوده پس از کاهش سود این صنعت تصمیم به تغییر رویه گرفت. امروز این 2 جزیره در تلاش برای پیشرفت صنعت توریسم و همچنین صنعت الکترونیک، فناوری و کامپیوتر است. علاقه مندان به تحصیل این رشته می توانند در این کشور و یا سایر کشورهای کارائیب دوره های مناسب را پیدا کنند. با مشورت متخصصین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید بهترین تصمیم را برای مهاجرت خود و اعضای خانواده خود اتخاذ کنید.

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در سنت کیتس

مهندسی کامپیوتر رشته ای است که علم و فناوری طراحی، ساخت، پیاده سازی و نگهداری قطعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم های محاسباتی مدرن، تجهیزات کنترل شده با کامپیوتر و شبکه دستگاه های هوشمند را در بر می گیرد. به طور سنتی، مهندسی کامپیوتر ترکیبی از مهندسی برق و علوم کامپیوتر است. در دهه های گذشته به عنوان یک رشته جداگانه، هر چند از نزدیک مرتبط بود، تکامل یافته است. مهندسی کامپیوتر کاملاً در نظریه ها و اصول محاسبات، ریاضیات، علوم و مهندسی پایه گذاری شده است و این نظریه ها و اصول را برای حل مشکلات فنی از طریق طراحی سخت افزار محاسباتی، نرم افزار، شبکه ها و فرآیندها به کار می گیرد.

با تحصیل مهندسی کامپیوتر در سنت کیتس قادر به:

  • طراحی رایانه ها ، سیستم ها و شبکه های مبتنی بر رایانه که هم سخت افزار و هم نرم افزار را شامل می شود خواهید بود.
  • همچنین ادغام آنها را برای حل مشکلات مهندسی جدید، مشروط به توافقات شامل مجموعه ای از اهداف و محدودیت های رقابتی.
  • کسب دانش گسترده ای در علوم ریاضی و مهندسی، مرتبط با حوزه وسیع تر مهندسی و فراتر از آن برای این رشته
  • آماده سازی برای تمرین حرفه ای در مهندسی

در جدول زیر می توانید اطلاعات درباره تحصیل مهندسی کامپیوتر در سنت کیتس را بدست آورید:

آیتمشرح
نام دانشگاهدانشگاه هند غربی
دورهمهندسی کامپیوتر
زمان تحصیل4 سال
مدرککارشناسی
زبانانگلیسی

تحصیل مهندسی کامپیوتر در دانشگاه هند غربی سنت کیتس

بیش از 70 سال است که دانشگاه هند غربی (UWI) خدمات و رهبری را به منطقه کارائیب و جهان گسترده تر ارائه می دهد. UWI از کالج دانشگاهی لندن در جامائیکا با 33 دانشجوی پزشکی در سال 1948 به یک دانشگاه منطقه ای معتبر بین المللی با نزدیک به 50000 دانشجو و 4 پردیس تبدیل شده است:

  • مونا در جامائیکا
  • سنت آگوستین در ترینیداد و توباگو
  • کیو هیل در باربادوس
  • و پردیس باز در سنت کیتس

به عنوان بخشی از برنامه جهانی خود، مراکزی با دانشگاه های آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، آسیا و آفریقا شامل دانشگاه دولتی نیویورک، موسسه مطالعات کارائیب، موسسه فناوری اطلاعات UWI-China، دانشگاه لاگوس، موسسه مطالعات آفریقایی و غیره ایجاد کرده است. بیش از 800 گواهینامه، دیپلم، مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در زمینه غذا و کشاورزی، مهندسی، علوم انسانی و آموزش، حقوق، علوم پزشکی، علوم و فناوری، علوم اجتماعی و ورزش ارائه می دهد.

کارشناسی مهندسی IT دانشگاه هند غربی سنت کیتس

کارشناسی مهندسی IT دانشگاه هند غربی سنت کیتس

این یک برنامه 4 ساله است که در شعبات مختلف از جمله در سنت کیتس و نویس ارائه می شود. برنامه های درسی شامل:

سال تحصیلیدروس
سال اولمقدمه ای بر محاسبات I، مقدمه ای بر محاسبات II، مقدمه ای بر برنامه نویسی، محاسبات در جامعه، روندهای فعلی و آینده در محاسبات برای مهندسان نرم افزار، ریاضیات برای مهندسان نرم افزار، برنامه نویسی وب موبایل، روش های تحقیق برای مهندسان نرم افزار
سال دومملزومات مهندسی نرم افزار، مقدمه ای بر الزامات مهندسی، مقدمه ای بر مهندسی نرم افزار، مقدمه ای بر تحلیل الگوریتم ها، محیط های تجاری مبتدی زبان چینی و فناوری اطلاعات، زبان و فرهنگ، شبکه های کامپیوتری و امنیت، سازمان کامپیوتر، سیستم های پایگاه داده، ریاضیات گسسته برای مهندسان نرم افزار، طراحی و پیاده سازی شی
سال سوممقدمه ای بر مدل سازی نرم افزار، مقدمه ای بر تست نرم افزار، توسعه برنامه اندروید I، توسعه برنامه اندروید II، توسعه برنامه برای دستگاه های iOS، توسعه برنامه پیشرفته برای دستگاه های iOS، معماری نرم افزار، قابلیت اطمینان نرم افزار و روش های رسمی، توسعه برنامه وب و تلفن همراه I و II
سال چهارممدیریت پروژه برای پروژه های نرم افزاری، توسعه برنامه پیشرفته اندورید، سیستم های پایگاه داده پیشرفته، گواهینامه فناوری اطلاعات I و II، فضای ابری موبایل، توسعه بازی موبایل، مهندسی نرم افزار I و II

درآمد مهندسان IT در سنت کیتس

میزان حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس و نویس در رشته مهندسی کامپیوتر به صورت متوسط 3250XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه است که معادل 1200$ (دلار) می باشد. همچنین مهندسین کامپیوتر در این 2 جزیره در کم ترین حالت به صورت متوسط 1590XCD (دلار کارائیب شرقی) و در بیشترین حالت به میزان 5060XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه حقوق دریافت می کنند.

میزان حقوق برخی از مشاغل رشته مهندسی کامپیوتر در 2 جزیره سنت کیتس و نویس در زیر قابل مشاهده است:

حقوق مشاغل رشته مهندسی کامپیوتر در سنت کیتسشرایط کار در سنت کیتس را می توانید در قالب این مقاله مطالعه کنید.

توسعه بازار کار مهندسی IT در سنت کیتس

دولت سنت کیتس و نویس به طور مداوم و با پشتکار سعی در تنوع بخشیدن به اقتصاد داشته تا بتواند شوک های خارجی که بر اقتصاد وارد شده را به بهترین نحو جذب کرده و رشد اقتصادی را حفظ کند. به عنوان بخشی از این فرآیند تنوع بخشی، دولت سنت کیتس و نویس مدتهاست بر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) به عنوان کاتالیزور برای دستیابی به چنین رشدی متمرکز شده است. در اوایل سال 2002، دولت سنت کیتس و نویس تعهد خود را به فناوری اطلاعات و ارتباطات نشان داد و یکی از اولین امضا کنندگان توافقنامه کوتونو بود و بدین ترتیب برنامه ملی خود (NIP) را به ICT اختصاص داد. برنامه راهبردی اطلاعات و ارتباطات ملی (ICT) برآیند طبیعی تعهدی است که دولت به فناوری اطلاعات و ارتباطات داده است.

این سند نقشه راه دستیابی به اهداف اعلام شده را ارائه می دهد و همچنین اهداف زیر را مشخص می کند:

  • کارآیی و شفافیت بیشتر در بخش عمومی
  • افزایش دسترسی شهروندان به اطلاعات عمومی
  • دسترسی بیشتر به فناوری، آموزش و ارتباطات برای همه اعضای جامعه با تأکید ویژه بر محرومان
  • و تنوع اقتصادی

این سند خواستار ایجاد “واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات” (ICTU) در دولت سنت کیتس و نویس است. ICTU به عنوان نیروی محرکه برای ایجاد تغییرات اساسی که باید برای تبدیل سنت کیتس و نویس به جامعه الکترونیکی مطلوب انجام شود عمل می کند و در نتیجه آن را به مشارکت در جامعه جهانی دانش بنیان سوق می دهد. هزینه تحصیل در سنت کیتس را می توانید در مقاله ای دیگر در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *