مهاجرت کاری سنت کیتس

حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس

حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس

یکی از نکات مهم در رابطه با کار در سنت کیتس بررسی حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس است. به خصوص این مورد برای افراد خارجی که قصد مهاجرت دارند. چرا که افزایش درآمد و میزان حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس رابطه مستقیم برای مدیریت هزینه ها و اقامت مناسب در این کشور دارد. سنت کیتس به طور کلی کشوری کوچک و متشکل از دو جزیره با جمعیتی در حدود 53 هزار نفر دارد و بازار کوچکی دارد. اقتصاد این کشور در سال های گذشته بسیار به صنعت گردشگری و توریسم وابسته بوده و میزان درآمد در این صنعت نسبت به دیگر صنایع بیشتر بوده است. برای حفظ حقوق کارگران و کارکنان در این کشور اتحادیه ها و سازمان هایی در حال فعالیت هستند که از افزایش میزان حقوق ماهیانه کار در این کشور حمایت می کنند.

کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره در رابطه با مهاجرت کاری به بحث میزان حقوق ماهیانه کار توجه ویژه ای دارند و در این مقاله سوالات زیر در رابطه با میزان حقوق ماهیانه کار در این کشور را پاسخ داده اند.

  • متوسط حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس چقدر است؟
  • حداقل و حداکثر حقوق ماهیانه کار در کشور سنت کیتس به چه میزان است؟
  • شرایط و قوانین کار در کشور سنت کیتس چگونه است؟

متوسط حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس 2023

در سال 2023 طبق آمارها و گزارش های منتشر شده در کشور سنت کیتس میزان حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس به صورت متوسط به میزان 3880XCD (دلار کارائیب شرقی) می شود. این در حالی است که کم ترین میزان حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس حدود 950XCD (دلار کارائیب شرقی) است. البته طبق همین آمارها مشخص شده است که بیشترین میزان حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس به میزان 15100XCD (دلار کارائیب شرقی) است. علاوه بر این اعلام شده است که حدود 50% نیروی کار در کشور سنت کیتس بیش از 3250XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد کسب می کنند.

چنانچه حقوق و دستمزد پیشنهادی از هر دو میانگین و متوسط بالاتر باشد، در حال حاضر شرایط بسیار خوبی برقرار است. اگر حقوق پیشنهادی از هر دو كمتر باشد، افراد زیادی بیش از این درآمد دارند و جای پیشرفت زیادی وجود دارد. شایان ذکر است دلار کارائیب شرقی واحد پول این کشور است و هر دلار کارائیب شرقی معادل 0.37$ (دلار) می باشد.

در نمودار زیر درصد مشارکت درآمد متوسط نیروی کار در سنت کیتس را در سال 2023 مشاهده می کنید:

متوسط نیروی کار در سنت کیتس

حداقل میزان حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس

هر سال دولت کشور سنت کیتس حداقل حقوقی را برای حمایت از کارگران و کارکنان اعلام می کند که طبق قانون میزان قراردادهای کاری باید بیش از این مقدار باشند. در حال حاضر حداقل میزان دستمزد در کشور سنت کیتس 9XCD (دلار کارائیب شرقی) در ساعت و حداقل میزان حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس 1440XCD (دلار کارائیب شرقی) است. کمیته مشاوره کار در سنت کیتس تلاش می کنند تا تمام حقایق لازم و مطالب مرتبط را بررسی کنند.

این کمیته توسط وزیر ارشد و وزیر کار، آقای ونس آموری تشکیل شد و متشکل از اعضای آژانس های 3 جانبه نمایندگان دولت، بخش خصوصی و کارمندان است. این گروه ماهانه جلسه می گذارد و در مورد موضوعات ارائه شده توسط اعضای مختلف کمیته در رابطه با شرایط کار در سنت کیتس مباحث را مطرح و قوانین را تصویب می کنند که یکی از همین موارد میزان حداقل حقوق ماهیانه کار در این کشور بود.

کار در سنت کیتس

گردشگری یک بخش بزرگ در اقتصاد این کشور است، همانطور که کشاورزی، ماهیگیری، جنگلداری و معدنکاری نیز وجود دارد. در دهه 1970، گردشگری به عنوان صنعت پیشرو از صنعت شکر پیشی گرفت. شکر زمانی محصول عمده ای برای این کشور بود و حتی یک راه آهن فعال وجود دارد که در ابتدا برای جابجایی نیشکر ساخته شده بود و اکنون از آن برای تور استفاده می شود. از سال 2005، دولت تلاش کرده است تا صنعت کشاورزی را متنوع سازد و بیشتر بر سایر اشکال درآمد و مشاغل دیگر مانند تولید صادرات گرا و بانکداری خارج از کشور تمرکز کند.

این کشور در حال رشد است و دارای نیروی کار انگلیسی زبان و دارای تحصیلات عالی است. یک زیرساخت پیشرفته مخابراتی، ثبات ارز و ثبات اقتصادی، بازار کار را رقابتی می کند، نیازی به گفتن نیست که نرخ بیکاری در این کشور پایین است. اگر می خواهید در این کشور در خارج از کشور کار کنید، مهارت منحصر به فرد شما باید بسیار رقابتی باشد. در اینجا برخی از حقایق در مورد اقتصاد شغلی فعلی آورده شده است:

  • نرخ بیکاری: 4.5%
  • حداقل دستمزد: 9.00XCD (دلار کارائیب شرقی)

اشتغال و حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس

صنایع اصلی این کشور شامل کشاورزی ​​تولید محصولات زراعی و دامی و شیلات، نیشکر، جهانگردی، فناوری اطلاعات، تولید صادرات محور و بانکداری خارج از کشور است که نیروی کار در این بخش ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. دولت این کشور بیشتر از ایجاد فرصت های شغلی برای جذب یک جمعیت خارجی، در ایجاد پتانسیل و فرصت های سرمایه گذاری متمرکز شده است. در حالی که امکان دریافت مجوز کار در خارج از کشور در سنت کیتس و نویس و پیوستن به نیروی کار وجود دارد، ممکن است دریابید که سرمایه گذاری در این کشور راهی است می توانید آن را دنبال کنید.

از جمله بیشترین میزان نیروی کار در این کشور در صنایع زیر به طور کلی به کار گرفته می شود:

  • کشاورزی: 26%
  • صنعت: 22%
  • خدمات: 52%

اشتغال و حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس

ویزای کار در سنت کیتس

اگر شهروند این کشور نباشید برای مهاجرت کاری به سنت کیتس دریافت اجازه کار ضروری است. اجباری است که هنگام مراجعه به درخواست مجوز، شغلی به شما به صورت رسمی پیشنهاد شده باشد. کارفرمای شما احتمالا از همان مرحله به شما در روند کار کمک خواهد کرد. از جمله مدارک لازم برای ویزای کار:

  • شناسنامه
  • گذرنامه
  • گواهی پلیس
  • عکس متناسب گذرنامه
  • نتایج آزمایش اچ آی وی
  • پیشنهاد کاری
  • اثبات وضعیت مالی

این احتمال وجود دارد که بسته به شرایط فردی خود به سابقه سربازی، گواهی ازدواج یا طلاق یا شناسنامه برای هر کودکی که زیر 18 سال دارید نیز نیاز داشته باشید. اخذ ویزای کار در این کشور می تواند حتی تا 6 ماه به طول بیانجامد، بنابراین برای این مورد زمان را در نظر بگیرید. بر اساس نوع شغل شما، اجازه کار شما می تواند تا یک سال اعتبار داشته باشد. هزینه ها براساس مدت مجوز است، اما ممکن است تا 2500$ (دلار آمریکا) هزینه داشته باشد.

بسیاری از افرادی که مراحل کار را طی کرده اند، توصیه می کنند که از یک وکیل محلی برای کمک به درخواست شما کمک بگیرند. دلیل این امر این است که فرایند مستلزم داشتن مهارت منحصر به فرد است و کارفرمای شما باید ثابت کند که هیچ فرد محلی نمی تواند موقعیت را پر کند. مجوز شما فقط برای این شغل معتبر خواهد بود ، بنابراین اگر باید تغییر شغلی ایجاد کنید، باید دوباره آن را انجام دهید. شما می توانید سالانه مجوز را تمدید کنید.

حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس و مشاغل

پر واضح است میزان حقوق ماهیانه کار در این کشور نسبت به نوع شغل و حرفه متفاوت است و هر شغل با توجه به میزان اثر و میزان تخصص مورد نیاز حقوق و دستمزد متفاوتی دارد. میزان حقوق ماهیانه کار در این کشور با افزایش تحصیلات و مدارک تحصیلی نیز افزایش می یابد. در جدول زیر می توانید میزان حقوق متوسط مشاغل مختلف را در کشور سنت کیتس ببینید:

شغلحقوق متوسط (دلار کارائیب شرقی) XCD
حسابدار2.210
عکاس1.800
طراح گرافیک2.110
خلبان5.550
معمار3.850
مکانیک1.210
معلم2.380
پیشخدمت980
مهندس برق3.320
سر آشپز2.060
پرستار2.650
دندانپزشک8.040

در این مقاله همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره میزان حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس و مواردی درباره شرایط کار و ویزای کاری سنت کیتس برای علاقه مندان مهاجرت به سنت کیتس را ارائه کردند. چنانچه درخواست اخذ ویزای کاری برای مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکایی را دارید می توانید از مشاورین ما در این رابطه کمک بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *