مهاجرت کاری سنت کیتس

درآمد مهندسان در سنت کیتس

درآمد مهندسان در سنت کیتس

درآمد مهندسان در سنت کیتس با توجه به گستردگی این رشته و وجود مشاغل زیاد در این رشته متفاوت می باشد لذا به میزان درآمد مهندسی می پردازیم. رشته های مهندسی با توجه به نیاز روزافزون جوامع و پیشرفت تکنولوژی همواره یکی از رشته های مورد نیاز کشورها همچنین کشور سنت کیتس است.سنت کیتس و نویس به طور کلی کشوری کم تر فنی است و بیشتر صنایع خود مربوط به کشاورزی و توریسم است. با این حال این کشور در حال توسعه صنعت فناوری و مهندسی خود است لذا در این راه نیاز به مهندسین در رشته های مختلف دارد. با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا میزان درآمد مهندسان در سنت کیتس را بررسی کنید.

مهندسی در سنت کیتس

دولت سنت كیتس و نویس تعهد خود را به توسعه بخش خصوصی در خط مشی بودجه خود نشان داده است. این بودجه شامل برنامه هایی برای کاهش نرخ مالیات شرکت ها و همچنین تشویق به صنعت ساخت و ساز و اقدامات تحریک بخش های دیگر، به ویژه گردشگری، عمده فروشی و خرده فروشی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده است لذا نیاز به مهندسان به خصوص در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و ساخت و ساز در سنت کیتس افزایش خواهد داشت. عناصر اصلی بسته محرک اقتصادی شامل حمایت از بخش ساخت و ساز، کارآفرینی و آموزش، علاوه بر آموزش مهارت ها بود. این پروژه ها همچنین فرصت های شغلی طولانی مدت مورد نیاز را برای افراد در زمینه های مختلف تخصصی مانند مهندسی معماری، توسعه دهندگان وب، طراحان گرافیک و مهندسین مکانیک و الکترونیک و غیره فراهم می کند.

مشاغل پر درآمد مهندسان در سنت کیتس 2023

در هر حال با توجه به نیز این کشور به مهندسین ماهر و کارآمد انتظار می رود درآمد مهندسان در سنت کیتس در سال های آینده افزایش یابد. در جدول زیر می توانید بیشترین میزان حقوق مشاغل مهندسی در سنت کیتس را ببینید که اغلب مربوط به سرمهندسی و مدیریت در این رشت است.

رتبهشغلمیزان درآمد میانگین (دلار کارائیب شرقی*) XCD
1مدیریت مهندسی6,040
2مدیر مهندس تولید5,280
3مدیر مهندسی منطقه ای5,030
4مدیریت مهندسی برق4,530
5مدیریت مهندسی بخش اصلی4,430
6مدیر پروژه مهندسی4,180
7مدیریت مهندسی مکانیک4,030
8مدیر مهندسی فروش3,930
9مشاور مهندسی3,770
10سرپرست مهندسی3.700

*دلار کارائیب شرقی واحد پول رسمی کشور سنت کیتس است و هر 1 دلار کارائیب شرقی برابر با 0.37$ (دلار آمریکا) می باشد.

درآمد میانگین مهندسان در سنت کیتس

سنت کیتس هم اکنون در حال تنوع سازی بخش های مختلف خود در جهت رشد اقتصادی و کاهش وابستگی این کشور به کشاورزی است. همچنین سنت کیتس در بخش الکترونیک در منطقه زبان زد شناخته شده و در مونتاژ قطعات الکترونیک در منطقه کارائیب حرف اول را می زند. در حال حاضر طبق آمارهای گرفته شده میزان درآمد مهندسان در سنت کیتس به صورت متوسط به میزان 2850XCD (دلار کارائیب شرقی) است. البته این مبلغ به صورت متوسط بوده و در بیشترین حالت این میزان حقوق 6040XCD (دلار کارائیب شرقی) ذکر شده است و کم ترین میزان درآمد مهندسان در سنت کیتس به مقدار 910XCD (دلار کارائیب شرقی) عنوان شده است.

برای مقایسه درآمد مهندسان در سنت کیتس با سایر مشاغل به نمودار زیر توجه کنید:

مقایسه درآمد مهندسان در سنت کیتس

میزان درآمد مهندسان در سنت کیتس

میزان درآمد مهندسان در سنت کیتس برای آقایان حدود 11% بیشتر از بانوان است. میزان درآمد مهندسان بسیار متفاوت است چرا که رشته مهندسی بسیار گسترده است و مشاغل بسیاری را شامل می شود. بنابراین بررسی حقوق مشاغل مهندسی باید به صورت جزئی بررسی شود. لازم به ذکر است با تحصیل در سنت کیتس می توانید مدرک معتبر مهندسی در این کشور را بدست آورید.

در جدول زیر می توانید حقوق برخی از مشاغل را در کشور سنت کیتس مشاهده کنید:

شغلمیزان درآمد میانگین (دلار کارائیب شرقی) XCD
مهندس بیوشیمی2740
مهندس اتوماسیون3110
مهندس صنایع2670
مهندس تولید2800
مهندس عمران2970
مهندس نرم افزار2580
مهندس ژئوتکنیک3100
مهندس برق3320
مهندس انرژی2930
مهندس مکانیک2940
مهندس ساخت2800
مهندس نفت و پتروشیمی3160
مهندس معدن2950
نقشه بردار2120
مهندس رباتیک3200
مهندس حمل و نقل2650

درآمد مهندسان عمران در سنت کیتس

صنعت مهندسی و ساخت و ساز در سنت کیتس و نویس به خوبی توسعه یافته است وتقاضا برای ساخت و نوسازی برای ایجاد مسکن ارزان قیمت با کیفیت بالا که قادر به مقاومت در برابر خطرات طبیعی است وجود دارد. صنعت ساخت و ساز نیز توسط محل اقامت و زیرساخت های گردشگران هدایت می شود. شرکتهای ساختمانی متعددی در خیابانهای کیتس و نویس مانند Chiverton’s Construction وجود دارد و نمایندگان کارگران این صنعت توسط انجمن پیمانکاران سنت کیتس و نویس هستند. مهندسان عمران بسیاری در سنت کیتس و نویس وجود دارند، از جمله مشاوران مهندسی مانند مشاوران مهندسی بریزبن مک گرات. مهندسان این کشور توسط انجمن مهندسان حرفه ای سنت کیتس و نویس نمایندگی می شوند. همچنین تعدادی شرکت معماری در این جزایر وجود دارد که در هر دو بخش معماری تجاری و مسکونی فعالیت می کنند.

در حال حاضر مهندسین عمران در سنت کیتس به ظور متوسط حدود 3050XCD (دلار کارائیب شرقی) حقوق دریافت می کنند. همچنین میزان بازه حداکثری و حداقلی درآمد مهندسان عمران در سنت کیتس بین 1500XCD الی 4770XCD (دلار کارائیب شرقی) است. در لیست زیر می توانید حقوق درآمد مهندسان عمران در مشاغل مختلف را مشاهده کنید.

  • مهندس عمران: 3.050XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • سرپرست ساخت و ساز: 2.900XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • دستیار فنی ساخت و ساز: 1.110XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • تکنسین عمران: 1.490XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • مدیر عملیات ساختمانی: 5.280XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • مهندس پروژه ساخت: 2.930XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • ناظر ساخت و ساز: 1.960XCD (دلار کارائیب شرقی)

درآمد مهندسان الکترونیک در سنت کیتس

درآمد مهندسان الکترونیک در سنت کیتس

فعالیتهای تولیدی الکترونیک و قطعات الکترونیک در سنت کیتس تا حدودی افت سایر بخشها را جبران کرده است. بخش تولید به دلیل رشد صادرات ماشین آلات مخابراتی و الکتریکی، از نظر رشد ارزش افزوده ناخالص در میان 3 بخش برتر سنت کیتس و نویس قرار گرفته است. مونتاژ تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی برای بوئینگ ایالات متحده در سنت کیتس انجام می شود. اقدامات اخیر تولیدکنندگان اجزای الکتریکی برای افزایش تولید تجهیزات ارتباطی الکترونیکی با ارزش بالاتر، به عنوان بخشی از توافق نامه جزئی تجارت 2012 با برزیل و گویان، نشان می دهد که این بخش همچنان یکی از بزرگترین و سریعترین صنایع رشد در سنت کیتس و نویس است و مهاجرت کاری به سنت کیتس در این رشته نیز قابل توجه است.

درآمد مهندسان الکترونیک و برق در کشور سنت کیتس به صورت متوسط در حدود 2150XCD (دلار کارائیب شرقی) است. همچنین میزان حداکثر و حداقل حقوق مهندسان الکترونیک و برق در سنت کیتس به میزان 4530XCD و 860 XCD (دلار کارائیب شرقی) است. در لیست زیر می توانید حقوق مشاغل در رشته مهندسی برق در سنت کیتس را در سال 2023 مشاهده کنید:

شغلدرآمد متوسط ماهانه به XCD (دلار کارائیب شرقی)
مهندس برق2.150
مدیر مهندسی برق4.210
تکنسین مهندسی الکترومکانیک1.660
طراح برق2.960
مهندس فروش برق2.830
تکنسین برق1.620
مهندس الکترونیک2.920
تکنسین نیروگاه برق آبی1.470

درآمد مهندسی کامپیوتر در سنت کیتس

نفوذ رایانه های شخصی در سنت کیتس و نویس بسیار زیاد است و برای هر 1000 نفر بیش از 500 رایانه شخصی وجود دارد که نشان دهنده بازار قابل توجهی از تجهیزات رایانه در کشور است. شرکت های سخت افزاری و نرم افزاری جهانی در داخل سنت کیتس و نویس فعالیت می کنند به عنوان مثال دل مرکز خرید آنلاین کالا ارائه می دهد و IBM با شرکت بازرگانی و توسعه سنت کیتس-نویس-آنگویلا در باستر مشارکت تجاری ایجاد کرده است. شرکت های محلی مستقر در رایانه نیز محصولات جهانی را توزیع می کنند.به عنوان مثال Techsperts چاپگرهای Brother و HP و کامپیوترهای Dell و Apple را می فروشند. در کنار سایر شرکت های محلی مانند Compuzone ، Mac Pennies Computers و Harpers Office Depot، آنها همچنین مشاوره تعمیر، نصب، آموزش و فناوری را ارائه می دهند.

از سال 2011، مایکروسافت برای افزایش سطح سواد اینترنتی با دولت سنت کیتس و نویس همکاری می کند. میزان درآمد متوسط مهندسان کامپیوتر در سنت کیتس در سطح خوبی قرار دارد و میزان متوسط آن ماهیانه حدود 4930 XCD (دلار کارائیب شرقی) است و میزان بازه آن بین 2270XCD الی 7840XCD (دلار کارائیب شرقی) است. این رشته با توجه توسعه آن و اهمیت جهانی در سنت کیتس نیز اهمیت فراوان پیدا کرده و یکی از صنایع با رشد قابل توجه است. لازم به ذکر است برای کار مهندسی در سنت کیتس با بررسی مدارک لازم برای ویزای کار در سنت کیتس می توانید ویزای کاری این کشور را اخذ کنید. برای راهنمایی و مشاوره بیشتر با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همچنین در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *