مهاجرت به کشور سنت کیتس

مهاجرت به سنت کیتس

مهاجرت به سنت کیتس

مهاجرت به سنت کیتس یک پروسه مهاجرتی ناشناخته برای بسیاری از هموطنان است اما امکان دریافت پاسپورت این کشور به ساده ترین شکل امکان پذیر است. چنانچه شما هم علاقه مند به کسب نمودن اطلاعاتی در زمینه شرایط مهاجرت به این کشور هستید با مطالعه نمودن این مقاله و همچنین مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

اینفوگرافیک مهاجرت به سنت کیتس

بررسی روش های مهاجرت به سنت کیتس

از جمله اصلی ترین روش های مهاجرت به این کشور عبارتند از:

  • مهاجرت به سنت کیتس از روش تحصیل در این کشور
  • مهاجرت به سنت کیتس از روش کار کردن در این کشور
  • مهاجرت به سنت کیتس از روش سرمایه گذاری در این کشور
  • مهاجرت کوتاه مدت به سنت کیتس از روش ویزای توریستی
  • مهاجرت به سنت کیتس از روش ازدواج با تبعه این کشور
  • مهاجرت به سنت کیتس از روش تولد فرزند در این کشور
  • مهاجرت به سنت کیتس از روش پناهندگی در این کشور

در ادامه این مقاله به شرح برخی از این روش ها خواهیم پرداخت.

مهاجرت به سنت کیتس

گرچه این کوچکترین کشور در دریای کارائیب است، اما سنت کیتس و نویس تأثیر زیادی بر همه کسانی که به اینجا سفر می کنند به جا می گذارد. با داشتن آب و هوای گرم در سراسر سال، زمین های گلف در سطح جهانی، سواحل ماسه ای و جنگل های بارانی حیرت انگیز استوایی، چیزهای زیادی در این جزایر خواهر وجود دارد. جزیره کوچکتر به نام نویس روزی توسط استعمارگران فرانسوی اداره می شود و امروز به عنوان ملتی مستقل است و صنعت گردشگری و بوم گردی بازدیدکنندگان از سراسر جهان را به خود جلب می کند.

سنت کیتس جزیره بزرگتر به طور طبیعی به دو نیمه تقسیم می شود. شمال کوهستانی است و محل زندگی روستاهای زیبا و مزارع نیشکر سابق است. جنوب جزیره توسعه یافته تر و بهترین مکان برای لذت بردن از سواحل جزیره است. محبوب ترین در میان مردم محلی ساحل Frigate  است که هتل های اصلی توریستی منطقه را در خود جای داده است. بارهای خیابانی و رستوران های ساحلی روزانه فضای آرام و شبانه صحنه سرگرمی پر جنب و جوش را ارائه می دهد. ساحل Sand Bank در شبه جزیره جنوب شرقی با ماسه های سفید، یک منطقه محبوب ساحلی است. در نزدیکی آن، ساحل لاک پشت برای شنا و غواصی مناسب است. خلوت و جذابیت ارائه شده توسط هر دو جزیره همچنین بسیاری از مهمانان را به خود جلب می کند.

در نمودار زیر میزان گردشگران در سنت کیتس نمایان است:

میزان گردشگران در سنت کیتس

شرایط مهاجرت به کشور سنت کیتس از طریق تحصیل

3 سطح آموزشی عالی در این کشور عبارتند از:

دوره تحصیلیطول دورهمدرک قابل اخذ
کارشناسی3 تا 4 سالکارشناسی
کارشناسی ارشد2 تا 3 سالکارشناسی ارشد
دکتری3 سالدکتری

حداقل سن متقاضیان مهاجرت برای تحصیل در سنت کیتس برای ثبت نام در دانشگاه های این کشور سن 18 سال می باشد. از جمله کالج های پرطرفدار در این کشور کالج علوم طبیعی، کالج علوم اجتماعی و کالج مطالعات انسانی می باشند. دانشجویان تا سنین 18 تا 22 سالگی در کالج تحصیل می کنند. در این کشور حدودا 200 دانشگاه که به بخش های خصوصی و کالج ها اختصاص دارد، وجود دارد. سطح رقابتی در تحصیل در این کشور بسیار زیاد می باشد.

برجسته ترین رشته های تحصیل در سنت کیتس به زبان انگلیسی عبارتند از:

  • پزشکی
  • مهندسی
  • علوم
  • کسب و کار
  • امور مالی

به یاد داشته باشید که مهاجرت تحصیلی به این کشور یکی از بهترین روش های کسب اقامت سنت کیتس می باشد.

شرایط مهاجرت کاری به سنت کیتس

برای ورود به بازار کار این کشور و به طور کلی مهاجرت کاری به این کشور، کسب ویزای کار و داشتن دعوت نامه کاری از کارفرمای یک کمپانی معتبر در این کشور الزامی می باشد. توصیه می شود افرادی که قصد کار در این کشور را دارند، از طریق موسسات کاریابی شناخته شده و معتبر اقدام به کاریابی با رشته های مرتبط با مدرک تحصیلی خود کنند.

مهم ترین مدارک برای دریافت ویزای کاری این کشور جهت مهاجرت کاری به این کشور عبارتند از:

  • دعوت نامه کاری
  • فرم های درخواست تکمیل شده
  • پاسپورت معتبر
  • 4 قطعه عکس
  • مدرک زبان معتبر انگلیسی
  • پرونده سوابق کاری
  • انگیزه نامه
  • مدارک شناسایی، پزشکی و بیمه
  • پرداخت هزینه درخواست بیمه

شرایط مهاجرت کاری به سنت کیتس

شرایط ورود به سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری

یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور، دریافت روادید سرمایه گذاری در سنت کیتس می باشد. اما لازم به ذکر است که متقاضیان در صورتی می توانند این روادید را کسب کنند که سرمایه کافی داشته باشند. این موضوع را با ارائه مدارک مربوطه ثابت کنند. برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف در این کشور متقضیان باید طرح و نقشه و یا بیزنس پلن داشته باشند. در غیر این صورت شروع کسب و کار و ایجاد آن بسیار مشکل خواهد بود. بعد از دریافت روادید سرمایه گذاری و ورود به خاک این کشور، متقاضیان می توانند بعد از 3 سال مقیم این کشور کارائیبی شوند. پس از گذشت حداقل 4 سال دیگر، تابعیت و گذرنامه این کشور را بدست بیاورند.

صنایع مادر اقتصاد سنت کیتس برای سرمایه گذاری در این کشور عبارتند از:

ترتیبصنایع
1گردشگری
2پنبه و نمک
3پوشاک و کفش
4نوشیدنی
5مونتاژ قطعات

با دریافت گذرنامه این کشور متقاضیان می توانند به بیش از 130 کشور مختلف دنیا بدون نیاز به روادید خاصی سفر کنند. دولت این کشور اقدام به حمایت نمودن سرمایه گذاری از نوع خارجی در میان این کشور می نماید. به صورتی که تعداد زیادی از اشخاصی که دارای تابعیت خارجی می باشند. اقدام به سرمایه گذاری در این کشور می کنند را مورد حمایت قرار می دهد.

شروع کسب و کار در سنت کیتس

در راستای شروع نمودن کسب و کار به همراه داشتن کلیه مدارک از جمله مدرکی که بیانگر یک پیشنهاد مناسب در زمینه کسب و کار این اشخاص باشد. مدرکی که بیانگر داشتن یک برنامه حمایتی مالیاتی به انضمام یک نوع پیشنهاد کاری باشد، مدرکی که بیانگر داشتن مجوز کار لازم که ویژه اشخاصی می باشد که برای همه اقدام به شرکت نمودن می کنند، مدرکی که بیان گر مجوز داشتن مالکیت شخص خارجی می باشد. مدرکی که بیانگر درخواست نمودن شخص در راستای اجاره نمودن یک ساختمان که مورد استفاده برای انجام دادن یک نوع کسب و کار باشد الزامی می باشد.

سایر روش های مهاجرتی به st.kitts

یکی دیگر از روش های ورود به خاک این کشور، کسب ویزای توریستی سنت کیتس می باشد. هر ساله افراد زیادی به جزیره این کشور سفر می کنند تا منظره های بکر این کشور را از نزدیک ببینند و از ساحل های بسیار زیبای این کشور لذت ببرند. اوقات فراغت خود را به همراه خانواده خود در این کشور سپری کنند. افرادی که می خواهند با ویزای توریستی این کشور به این کشور سفر کنند، باید در نظر داشته باشند که این ویزا تنها یک تاریخ ورود و یک تاریخ خروج مشخص دارد. در صورتی که متقاضیان بخواهند مدت زمان بیشتری را ساکن این کشور شوند، باید با انتخاب سایر روش ها اقدام کنند.

در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن مقاله مهاجرت به این کشور علاقه مند به داشتن اطلاعات تخصصی تر در مورد روش های مهاجرت به این کشور هستید با مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید و از روش های ورود به خاک این کشور بیشتر آگاه شوید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *