مهاجرت سرمایه گذاری در سنت کیتس

سرمایه گذاری در سنت کیتس

سرمایه گذاری در سنت کیتس

در این مقاله می خواهیم به توضیح سرمایه گذاری در سنت کیتس بپردازیم و چگونگی اخذ اقامت کشور سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری را بیان کنیم. این کشور کشوری جزیره ای در میان دریای کارائیب می باشد. این کشور با توجه به مناظر زیبایی که دارد مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. از میان جمعیت 52000 نفری اکثریت در این کشور سیاه پوست و دارای دین پروستان هستند مابقی سفید پوست و دارای دین کاتولیک هستند. اقتصاد این کشور از طریق صنعت گردشگری و شکر تامیین می شود. دولت این کشور تمامی شرایط را برای سرمایه گذاری در این کشور فراهم کرده است.

در این مقاله توضیحاتی کامل در زمینه سرمایه گذاری در این کشور خواهیم داد اگر چنانچه در انتهای مقاله سوالاتی در ذهن خود داشتید می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از طریق تماس تلفنی یا حضوری ارتباط برقرار کنید.

مزایای اخذ اقامت سنت کیتس

پایتخت این کشور شهر بزرگ باستر می باشد. در ادامه به مزایای شهروند شدن این کشور می پردازیم. شما می توانید بدون دریافت ویزا به اکثر کشورهای اروپایی سفر کنید. اجبار نبودن این که سفری در گذشته به کشور سنت کیتس داشته باشید، مالیاتی بر درآمد و ثروت شما تعلق نمی گیرد. تابعیت شما دائمی می شود و دیگر نیازی به تمدید ویزا ندارید. با دریافت ویزا این کشور شما به راحتی می توانید ویزا آمریکا را هم دریافت کنید. از دیگر مزایای اخذ اقامت این کشور این است که شما می توانید برای خانواده وابسته به خودتان نیز گذرنامه بگیرید. از آنجائیکه این کشور دارای ثبات اقتصادی می باشد. از لحاظ سیاسی نیز دارای ثبات می باشد دارای امنیت می باشد. همچنین به علت سیستم بانکداری امنی که دارند ثروت و مال شما نیز در امنیت است.

شما می توانید تابعیت 2 گانه داشته باشید. تمام مزایا از جمله حق کار، حق مسکن، حق تحصیل و حق رای نیز به شما هم تعلق می گیرد. این راه بهترین را برای اخذ اقامت این کشور می باشد. اما از آنجاییکه تقاضا نیروی کار از سوی کار فرما در این کشور کم شده است. هرساله این نوع واگذاری اقامت از سوی دولت این کشور کم شده است.

شرایط فرد جهت سرمایه گذاری در سنت کیتس

سن فرد متقاضی حتما باید از 18 سال به بالا باشد. نباید سوء پیشینه ای در سابقه خود داشته باشد. باید از پرونده پزشکی کاملا سالم و وضعیت جسمانی کاملا سالم برخوردار بشد. اگر بخواهیم به مراحل شهروندی این کشور اشاره کنیم می توانیم بگوییم باید فرم های درخواست را تهیه کنید. سپس به پر کردن آن فرم ها بپردازید. باید به جمع آوری برنامه هایی که در ذهن خود دارید به همراه تمامی اسناد و مدارکی که شما را حمایت می کند بپردازید. 2 ماه طول می کشد تا دولت این کشور این برنامه و مدارک را ببرسی کند. سپس اگر هیچ مشکلی نداشت آن را به تصویب برساند. سپس شما می توانید از یکی از طرق سرمایه گذاری از جمله خرید ملک یا به صندوق رشد پایدار کمک کنید و سرمایه گذاری کنید. جهت اطلاع از شرایط اقامت سنت کیتس مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

شرایط فرد جهت سرمایه گذاری در سنت کیتس

هزینه سرمایه گذاری در سنت کیتس

دولت این کشور از سال 2012 در قوانین اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در این کشور تغییراتی در قوانین خود داده است. بر طبق این قرارداد میزان سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری دراین کشور افزایش یافته است. برای این که در کشور سنت کیتس سرمایه گذاری کنید می توانید املاکی که دولت این کشور مشخص می کند را به مبلغ 400000$ (دلار) بخرید این روش به املاک و مستغلات معروف است. سرمایه گذاری از طریق املاک و مستغلات قابل بازیافت می باشد. شما می توانید پس از گذشت 5 سال ملکی که در آن سرمایه گذاری کرده بودید را بفروشید. زمانی که ملک بعدی را بخرید می توانید اقامت کشور سنت کیتس را دریافت کنید. از آنجاییکه این کشور رو به پیشرفت است مکان خوبی برای سرمایه گذاری می باشد.

روش سرمایه گذاری بعدی سرمایه گذاری SIDF می باشد که یک موسسه خیریه می باشد که به بنیاد متنوع سازی صنعت شکر است که به جمع آوری کمک های مالی برای کارگران صنعت شکر می پردازد. این مبلغ به میزان 250000$ (دلار) به ازای هر نفر است. این روش سریعترین و ارزان ترین راه برای اخذ تابعیت از راه سرمایه گذاری است. پاسپورت این کشور دارای اعتبار 10 ساله می باشد. پس از گذشت 10 سال دوباره باید تمدید شود. پروسه تمدید پاسپورت 4 ماه زمان می برد. می توانید با خواندن مقاله مهاجرت به سنت کیتس از طریق ازدواج اطلاعات خود را در رابطه با این کشور کامل تر کنید.

شرایط خرید املاک در سنت کیتس

در سال 1984 کشور سنت کیتس اجازه اقامت به افراد خارجی را داد. این امکان را به متقاضیان می دهد تا در قبال کمک به اقتصاد این کشور اقامت دائم را بگیرند. برای سرمایه گذاری در این کشور دولت سنت کیتس است که تصمیم می گیرد کدام پروژه را با چقدر هزینه و سرمایه گذاری به متقاضیان سرمایه گذار بدهد. بعد از سرمایه گذاری در این کشور و به دست آوردن اقامت این کشور شما می توانید از تمام مزایای این کشور برای خود و خانواده خود بهره مند شوید. یکی دیگر از مزایای این کشور این است که پس از اقامت منافع مشترکی با شهروندان دارید. فرزندان می توانند بدون نیاز به دریافت ویزا برای تحصیل اقدام نمایند. به مدت 2 سال بدون نیاز به مجوز کار به دنبال کار باشد.

از آنجاییکه امروزه درخواست مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل زیاد شده است می توانید با مطالعه مقاله مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس اطلاعات خود را کامل کنید. مدت زمانی که طول می کشد تا درخواست برای سرمایه گذاری بدهید. سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس اتفاق بیافتد 4 تا 6 ماه است. امیدواریم اطلاعات کافی در زمینه مهاجرت به کشور سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری را به شما عزیزان داده باشیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه با کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *