مهاجرت سرمایه گذاری در سنت کیتس

خرید ملک در سنت کیتس

خرید ملک در سنت کیتس

یکی از روش های جذاب سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس، خرید ملک در سنت کیتس است. متقاضیان می توانند با این روش مهاجرتی اقامت دائم را اخذ کنند. سنت کیتس با توجه به موقعیت جغرافیایی و جاذبه های بسیار به یکی از مناطق توریستی در میان کشورهای کارائیب تبدیل شده است. حضور گردشگران زیاد در این کشور راه را برای سرمایه گذاری به ویژه در بخش توریسم و گردشگری باز کرده است و گزینه عالی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند. در حال حاضر دو روش اصلی برای خرید ملک در این کشور وجود دارد که در ادامه این مطلب مشاورین و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره آن نوشته اند.

تاریخچه کشور سنت کیتس

کشور کوچک سنت کیتس و نویس بهشتی استوایی از سواحل شگفت انگیز شن و ماسه ای، سواحل صخره ای و صخره های مرجانی با ارزش، جنگل های بارانی سرسبز، شهرهای جذاب و مردم مهمان نواز است. این کشور دو جزیره ای بخشی از جزایر لیوارد است. سنت كیتس توسط كانالی به نام The Narrows از جزیره كوچكتر نویس جدا شده است. پایتخت این کشور، باستر، در سنت کیتس است. این جزایر موقعیت استراتژیکی را در هند غربی اشغال کردند و به مرکز درگیری بین استعمارگران انگلیس و فرانسه تبدیل شده بودند. اولین مستعمره انگلیس در کارائیب در سنت کیتس در سال 1624 توسط سر توماس وارنر تاسیس شد. در سالهای پس از آن، کشت توتون و دمنوش های بعدی و نیشکر شکوفا شد و همین طور برده داری، چون بردگان آفریقایی را برای کار در مزارع به جزایر آوردند.

در همان زمان، نبردها برای سرزمین و برتری در منطقه بین انگلیسی ها و فرانسوی ها و اسپانیایی ها انجام شد. در اواخر قرن نوزدهم، انگلیس سنت کیتس و نویس و جزیره آنگویلا را در یک قلمرو متحد کرد. چندین دهه بعد، در دهه 1960، به این منطقه استقلال کامل داخلی اعطا شد. در سال 1971، آنگویلا توانست از سنت كیتس و نویس جدا شود و امروز نیز به عنوان یك قلمرو خارج از انگلیس باقی مانده است. در سال 1983، سنت کیتس و نویس به کشوری مستقل و جدیدترین کشور مستقل در قاره آمریکا تبدیل شدند.

بهترین شهرهای سنت کیتس برای سرمایه گذاری

پایتخت شلوغ سنت کیتسBasseterre قلب اقتصاد این کشور است. در Basseterre، مغازه ها و رستوران های زیادی برای لذت بردن و همچنین استراحتگاه های زیادی خواهید یافت. به دلیل تاریخ طولانی مبارزات استعماری، این شهر دارای آثار فرهنگی مهم و معماری باستانی خاصی است مانند منطقه سیرک و میدان استقلال. با این حال، تاریخ تنها نقطه برجسته شهر نیست: در Basseterre، تعداد زیادی فعالیت در فضای باز مانند گلف، غواصی، غواصی، موج سواری و حمام آفتاب برای لذت بردن خواهید یافت. سندی پوینت دومین شهر بزرگ سنت کیتس است. سندی پوینت که به خاطر پارک ملی قلعه بریمستون هیل که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است مشهور است، منظره ای ارزشمند از دریای کارائیب ارائه می دهد.

این شهر همچنین خانه طیف وسیعی از رستوران ها و هتل های فوق العاده است که در آنها می توانید غذاهای خوشمزه محلی را امتحان کنید. در سندی پوینت، از یک شهر زیبا که توسط سواحل باورنکردنی و حیات وحش دریایی بسیار متنوع احاطه شده است لذت ببرید. چارلزتاون به عنوان شهر و بندر اصلی در نویس، کوچکتر از باستر است. معماری و خیابان‌های آن، مملو از تاریخ، شگفت ‌انگیز است. اگر نویس جزیره ای آرام تر از سنت کیتس است، چارلزتاون از این قاعده مستثنی است. این شهر که شهر اصلی نویس است، با فعالیت ها می لرزد. جهت اطلاع از شرایط و قواعد مهاجرت به سنت کیتس پشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

بازار خرید ملک در سنت کیتس

کشور 2 جزیره ای سنت کیتس و نویس جنگل های بارانی، آتشفشان های خاموش و سواحل با شکوه را با تاریخ استعمار از مهاجران فرانسوی و انگلیسی ترکیب کرده است. از آن زمان که گردشگری جایگزین درآمد اصلی آن شد، سنت کیتس تا اوایل سال 2000 با نیشکر شناخته می شد. امروزه این جزایر زمین های گلف و مارینا را به همراه خانه های مزارع ایده آل تبدیل شده به هتل های بوتیک ارائه می دهد. سنت کیتس اولین کشوری در کارائیب بود که برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری را ایجاد کرد و این امر انگیزه تازه ای به املاک جزیره داده است. پیشرفت ها عموما کم است و پروژه های جدید متمرکز بر به حداقل رساندن تأثیرات زیست محیطی و حفظ بهترین جزیره هستند.

نویس، خواهر کوچکتر و ساکت تر سنت کیتس، فقط 20 دقیقه با قایق از سنت کیتس فاصله دارد. این جزیره همچنین دارای هتل های لوکس و ویلاهای بسیار است. هتل های برجسته، همراه با زمین گلف، فضای ملایم اما شیکی را تایید می کند که باعث شده نویس در میان بازدیدکنندگان و صاحبان خانه ها همیشه محبوب باشد. بازار خرید ملک در سنت کیتس با توجه به برنامه های تشویقی سرمایه گذاری در سنت کیتس بسیار پر رونق گشته است. گزینه های خرید ملک شامل آپارتمان های ساحلی و خانه های شهری با استخرهای مشترک و زمین های تنیس در سواحل عالی یا قطعات و ویلاهای جداگانه در شهرک های مسکونی در دامنه های پایین کوه نویس است.

طرق خرید ملک در سنت کیتس

در حال حاضر افراد خارجی می توانند از2 طریق برای خرید ملک در سنت کیتس اقدام نمایند. روش اول که خرید ملک تعیین شده از سوی دولت است تحت برنامه اخذ تابعیت سنت کیتس از طریق خرید ملک است و منجر به دریافت اقامت سنت کیتس می شود. در این برنامه خریدار می تواند پس از 5 سال ملک خود را بفروشد. اما در برنامه دوم خرید ملک به صورت انتخابی از سوی فرد می باشد که در این صورت فرد باید مجوز خرید ملک برای شهروندان خارجی را اخذ کند.

همچنین حق فروش ملک در طول 7 سال را ندارد. به صورت کلی این 2 روش در زیر شرح داده شده اند:

روش خرید ملکحداقل مبلغ مورد نیاز به دلارحداقل زمان نگه دارینیاز به مجوز
از طریق برنامه سرمایه گذاری200000$5 سالندارد
از طریق مجوز خرید خارجی400000$7 سالدارد

برنامه اخذ تابعیت از طریق خرید ملک در سنت کیتس

برنامه اخذ تابعیت از طریق خرید ملک در سنت کیتس

به لطف برنامه موفقیت آمیز تابعیت از طریق سرمایه گذاری در سنت کیتس که در سال 1984 آغاز به کار کرد، این کشور همچنین از رشد اقتصادی برخوردار بوده است و دارای بخش های بالایی از رونق املاک و مستغلات و گردشگری است. برنامه اخذ شهروندی سنت کیتس از طریق خرید ملک مشابه آن در برنامه های کشورهای آنتیگوا، دومنیکا، گرنادا و سنت لوسیا نیز اجرا می شود و به نوعی طولانی ترین برنامه در نوع خود در جهان است.

این برنامه به متقاضیان واجد شرایط تابعیت کامل سنت کیتس را در ازای سرمایه گذاری در تعیین تابعیت سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به مبلغ 200000$ (دلار) یا در عوض کمک به اقتصاد کشور ارائه می دهد. انواع خانه ها و ویلا های لوکس، آپارتمان ها، کندوها و سوئیت های هتل و همچنین بسته هایی از زمین خالی برای این برنامه تأیید شده است که گزینه های مالکیت کل و مالکیت جزئی در دسترس است. شرایط کلی درباره هزینه زندگی در سنت کیتس به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

بهترین شهرهای سنت کیتس

پایتخت شلوغ سنت کیتسBasseterre قلب اقتصاد این کشور است. در Basseterre، مغازه ها و رستوران های زیادی برای لذت بردن و همچنین استراحتگاه های زیادی خواهید یافت. به دلیل تاریخ طولانی مبارزات استعماری، این شهر دارای آثار فرهنگی مهم و معماری باستانی خاصی است مانند منطقه سیرک و میدان استقلال. با این حال، تاریخ تنها نقطه برجسته شهر نیست: در Basseterre، تعداد زیادی فعالیت در فضای باز مانند گلف، غواصی، غواصی، موج سواری و حمام آفتاب برای لذت بردن خواهید یافت. سندی پوینت دومین شهر بزرگ سنت کیتس است. سندی پوینت که به خاطر پارک ملی قلعه بریمستون هیل که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است مشهور است، منظره ای ارزشمند از دریای کارائیب ارائه می دهد.

این شهر همچنین خانه طیف وسیعی از رستوران ها و هتل های فوق العاده است که در آنها می توانید غذاهای خوشمزه محلی را امتحان کنید. در سندی پوینت، از یک شهر زیبا که توسط سواحل باورنکردنی و حیات وحش دریایی بسیار متنوع احاطه شده است لذت ببرید. چارلزتاون به عنوان شهر و بندر اصلی در نویس، کوچکتر از باستر است. معماری و خیابان‌های آن، مملو از تاریخ، شگفت ‌انگیز است. اگر نویس جزیره ای آرام تر از سنت کیتس است، چارلزتاون از این قاعده مستثنی است. این شهر که شهر اصلی نویس است، با فعالیت ها می لرزد. در خیابان‌های باریک آن قدم بزنید و از بارها، رستوران ‌ها و مغازه‌ های فراوان آن تا پاسی از شب باز هستند لذت ببرید.

مزایای خرید ملک در سنت کیتس

از مزایای خرید ملک در سنت کیتس اخذ شهروندی سنت کیتس و نویس است. همچنین می توان به آزادی از مالیات مستقیم و استفاده از گذرنامه قدرتمند که سفر بدون ویزا یا ویزا هنگام ورود به بیش از 150 کشور جهان را تسهیل می کند، اشاره کرد. از جمله مزایای خرید ملک در سنت کیتس:

  • اخذ پاسپورت سنت کیتس
  • اقامت دائم در سنت کیتس
  • کسب تابعیت دوگانه
  • عدم نیاز به مجوز
  • سرمایه گذاری در کشور توریستی سنت کیتس
  • مهاجرت به همراه اعضای خانواده در عرض دو ماه
  • زیر ساخت مناسب فرودگاهی در کشور
  • در دسترس بودن انواع مختلف ملک
  • زندگی در کشور زیبا و انگلیسی زبان سنت کیتس

فرآیند خرید ملک در سنت کیتس از طریق اخذ مجوز

مراحل مربوط به فرآیند خرید ملک در سنت کیتس برای اتباع خارجی از جمله درخواست مجوز خرید ملک نسبتا ساده است:

  • جستجوی املاک خود را شروع کنید.
  • ملک عالی خود را پیدا کنید و پیشنهاد دهید.
  • هنگامی که پیشنهادی در مورد یک ملک ارائه دادید و آن پیشنهاد پذیرفته شد با یک وکیل محلی در تماس باشید تا قرارداد خرید و فروش را بررسی کند.
  • هنگام امضای قرارداد، باید 10% تا 15% ودیعه پرداخت کنید.
  • درخواست مجوز مالکیت خارجی را ارسال کنید. مجوز نگهداری زمین بیگانه
  • به طور معمول 2 تا 3 ماه برای تأیید طول می کشد و 10% از قیمت خرید ملک هزینه دارد. اگرچه این مبلغ برای خریداران خرید ملک در مناطق خاص سلب می شود.
  • پس از تأیید مجوز مالکیت بیگانگان، خریدار باید مبلغ موجودی قیمت خرید را پرداخت کند.
  • برای تکمیل مراحل انتقال ملک، یک گواهی امضا شده به خریدار ارائه می شود و یک نسخه از آن در دفتر ثبت می شود.

در نمودار زیر می توانید میزان هزینه های معامله برای خریدار در سنت کیتس را مشاهده کنید:

هزینه معاملات ملک در سنت کیتس

پیدا کردن ملک در سنت کیتس

وب سایت های املاک و مستغلات در سنت کیتس انتخاب گسترده ای از ویلاها، خانه ها و خانه های فروشی در سنت کیتس و نویس و همچنین آپارتمان ها و کانکس های فروشی در سنت کیتس و نویس را ارائه می دهد. همچنین می توانید در زمین های توسعه نیافته گشت و گذار کنید. خرید زمین های خالی فرصتی برای ساختن خانه رویایی خود در سنت کیتس و نویس فراهم می کند. این که آیا شما به دنبال زمین ساحلی هستید یا یک زمین واقع در مرکز، می توانید آن را جستجو کنید. برای دیدن زمین های بزرگتر برای توسعه تجاری به لیست های املاک و مستغلات تجاری مراجعه کنید.

بهترین مکانها برای خرید ملک در سنت کیتس عبارتند از:

  • کریستوف هاربور
  • خلیج ناخن
  • کیتیتیان هیل

بهترین مکان ها برای خرید ملک در نویس:

  • نویس
  • منطقه چهار فصل نویس

درباره خرید ملک در سنت کیتس

برخلاف تصور غلط رایج، این امکان وجود دارد که اتباع خارجی که قصد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات سنت کیتس و نویس را دارند، درخواست وام کنند. سازمان های مالی بین المللی بسیار وام هایی را برای افراد غیر مقیم واجد شرایط برای خرید، ساخت یا بهسازی خانه در سنت کیتس و نویس ارائه می دهد. گزینه های خرید ملک در سنت کیتس و نویس متنوع هستند. شما می توانید ویلاها و آپارتمان های زیبا، هتل ها، استراحتگاه ها و ویلا های لوکس را پیدا کنید. می توانید تصمیم بگیرید ملک را بصورت جداگانه یا در مالکیت مشترک خریداری کنید.

مالیات بر دارایی در سنت کیتس و نویس بر اساس ارزش بازار ملک تعیین می شود. نرخ مالیات بسته به کاربری و موقعیت ملک از 0.2% تا 0.3% است. جهت کسب اطلاع از سایر موقعیت ها برای مهاجرت و اخذ اقامت از طریق خرید ملک می توانید با مشاورین و کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و از تمامی شرایط مطلع شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *