مهاجرت به کشور سنت کیتس

اقامت سنت کیتس

اقامت سنت کیتس

جهت اخذ اقامت سنت کیتس روش های مختلفی از جمله اقامت از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج و غیره در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. جهت اخذ اقامت از این کشور قوانین و شرایطی وجود دارد که متقاضی باید آگاهی کامل را در رابطه با آنها داشته باشد. در مقاله پیش رو قصد داریم اطلاعات لازم در این رابطه را در اختیار متقاضیان قرار دهیم. اگر قصد مهاجرت و اخذ اقامت سنت کیتس را دارید پیشنهاد می شود تا پایان این مقاله که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش در آمده است را مطالعه نمایید.

اطلاعات عمومی در رابطه با سنت کیتس

سنت کیتس کشوری جزیره ای می باشد که در شرق دریای کارائیب قرار گرفته است. کشور سنت کیتس دارای 260 کیلومتر مربع مساحت می باشد. حدودا 56000 نفر در این جزیره زندگی می کنند که به زبان انگلیسی به مکالمه می پردازند. زبان انگلیسی زبان رسمی این کشور محسوب می شود. شهر باستر به عنوان پایتخت این کشور شناخته می شود. در 19 ماه سپتامبر سال 1983 این کشور اعلام استقلال از انگلستان را اعلام کرد. شهر چارلز تاوان تنها شهر مهم این کشور محسوب می شود که تعداد 1500 نفر در آن زندگی می کنند.

واحد پول رایج در این کشور دلار کارائیب می باشد. محصول اصلی صادراتی در این کشور شکر محسوب می شود. یکی دیگر از صنعت هایی که در اقتصاد این کشور تاثیر دارد صنعت گردشگری و توریستی می باشد. این کشور جزیره ای دارای ساحل های زیبایی می باشد. هر ساله افراد زیادی برای سفر و استراحت این کشور را انتخاب می کنند.

انواع اقامت در سنت کیتس

شهروندان خارجی و غیر تبعه سنت کیتس برای ورود به کشور سنت کیتس نیاز به دریافت ویزای این کشور را دارند. همچنین بسیاری از شهروندان کشورهای آمریکایی از جمله منطقه کارائیب برای ورود به این کشور برای مدت زمان کم تر از 3 ماه نیازی به دریافت ویزا ندارند اما برای اقامت طولانی مدت نیاز به دریافت ویزای بلند مدت دارند. در صورت اقامت بلند مدت این افراد می توانند اقامت خود را به تابعیت سنت کیتس تبدیل نمایند.

در جدول زیر شایع ترین روش های اقامتی در سنت کیتس نشان داده شده است:

نوع اقامتشرح
اقامت سنت کیتس از طریق تحصیلاخذ نامه پذیرش و ثبت نام در دانشگاهی در کشور سنت کیتس
اقامت سنت کیتس از طریق کاراخذ ویزا و مجوز کار در سنت کیتس و دریافت پیشنهاد شغلی در این کشور
اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاریسرمایه گذاری در این کشور از روش های مختلف مانند خرید ملک، سپرده و سایر
اقامت از روش ازدواج در سنت کیتسازدواج با یک تبعه سنت کیتسی و زندگی همراه با شریک زندگی خود

مهاجرت به کشور سنت کیتس

هر ساله افراد زیادی برای مهاجرت این کشور را انتخاب می کنند. همچنین سعی دارند اقامت سنت کیتس را به دست آورند. با توجه به این که این کشور کوچک می باشد. اما پاسپورت این کشور بسیار ارزشمند می باشد. مزایای بسیار زیادی برای فرد به همراه دارد. برای مهاجرت به این کشور متقاضی می تواند از طرق مختلفی اقدام نماید. بهتر است با توجه به شرایط و انجام مشاوره با مشاوران مهاجرتی بهترین راه را برای مهاجرت انتخاب نمایید. با آرامش و به دور از مشکلات اقدامات لازم را برای مهاجرت انجام دهید.

روش های مهاجرت به سنت کیتس به شرح زیر می باشد:

  1. مهاجرت به سنت کیتس از طریق تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزشی
  2. مهاجرت از طریق کار در شرکت های سنت کیتس
  3. مهاجرت از طریق ازدواج با فردی با تابعیت این کشور
  4. مهاجرت به کشور سنت کیتس از طریق تولد فرزند
  5. مهاجرت به سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری یا ثبت شرکت

تبدیل اقامت به تابعیت در سنت کیتس و شهروندی

مفهوم شهروندی طی سالیان متمادی شامل چشم اندازهای مختلف نظری ناشی از جنبش های مختلف اجتماعی، زیست محیطی و سیاسی مانند شهروندی زیست محیطی، شهروندی اکولوژیکی، شهروندی جهانی و شهروندی جهان وطنی است. در تلاش برای ادغام و تقویت اروپا، مفهوم شهروندی اروپا توسعه یافت و بعداً اصطلاح شهروندی چندفرهنگی بوجود آمد. مفهومی که می خواهد این دیدگاه را ارائه دهد که چگونه مردم چندین کشور، فرهنگ و مناطق مختلف می توانند با احترام متقابل با هم زندگی کنند. در اینجا، آنچه می توانست آزادانه به یک مورد خارق العاده از تابعیت چندگانه تبدیل شود (وضعیتی که در آن شخص تحت قوانین بیش از یک کشور همزمان به عنوان یک شهروند در نظر گرفته می شود).

اصطلاح شهروند در سنت کیتس به شخصی گفته می شود که وفاداری به کشور را داشته باشد که در آن قدرت حاکمیت توسط مردم حفظ می شود و در حقوق سیاسی آن افراد شریک باشد. اغلب، عبارات شهروند و مردم ملی به طور مترادف استفاده می شوند، به عنوان مثال، هر شهروند یک نفر از ملیت است. امروزه، پیشرفت های فن آوری و همچنین جهانی سازی سیاست، اقتصاد و فرهنگ منجر به ادغام بیشتر مردم شده است، بنابراین بدست آوردن تابعیت بخشی کاملاً طبیعی از زندگی است. هر روز، مردم در تعطیلات، تجارت یا در جستجوی کار، آزادی سیاسی و تحصیلات عالیه به سرزمین های خارجی از جمله سنت کیتس سفر می کنند. بنابراین تبدیل اقامت به تابعیت در سنت کیتس به راحتی اتفاق می افتد.

شرایط اقامت از طریق تحصیل در دانشگاه های سنت کیتس

یکی از راه های مهاجرت آسان به این کشور تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می باشد. هزینه های تحصیل در سنت کیتس در مقایسه بسیاری از کشورها ارزان قیمت می باشد. سطح آموزشی در این کشور بسیار خوب است. متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه ها باید مدرک فارغ التحصیلی از مقطع پیش دانشگاهی خود را ارائه نمایند. امکان تحصیل در 3 مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سنت کیتس وجود دارد. بیشتر رشته های تحصیلی در زمینه علوم طبیعی و علوم انسانی در این کشور ارائه می شود. دروس تحصیلی در دانشگاه ها به زبان انگلیسی تدریس می شود.

متقاضیان خارجی برای تحصیل در دانشگاه های این کشور باید سالانه مبلغی بین 12000$ الی 15000$ (دلار) پرداخت نمایند. یکی دیگر از هزینه های ضروری برای دانشجویان هزینه های مربوط به بیمه می باشد. دانشجو باید مبلغ $300 الی 700$ (دلار) را برای هزینه بیمه های درمانی در نظر بگیرد. بعداز آنکه دانشجو پذیرش دانشگاه مورد نظر را به دست آورد، باید اقدامات لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی را نیز انجام دهد. برای دریافت ویزای تحصیلی متقاضی باید مدارک زیر را ارسال نماید.

  1. ارائه گواهی پذیرش از دانشگاه مورد نظر
  2. ارائه مدرک بلیط رفت و برگشت
  3. ارائه پاسپورت معتبر و مدارک شناسایی
  4. ارائه مدرک زبان معتبر
  5. ارائه آخرین مدرک تحصیلی و ریز نمرات
  6. پرداخت هزینه های در نظر گرفته شده

برای مطالعه بیشتر در این زمینه به مقاله مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس مراجعه نمایید.

شرایط اقامت از طریق تحصیل در دانشگاه های سنت کیتس

شرایط مهاجرت کاری به کشور سنت کیتس

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت سنت کیتس کار در این کشور می باشد. متقاضیان خارجی به منظور کار کردن در این کشور باید ویزار کاری دریافت نمایند. یکی از شرایط کار در سنت کیتس دریافت دعوت نامه شغلی از کارفرمایی در این کشور می باشد. فرد برای یافتن کار در این کشور می تواند از موسسات کاریابی نیز استفاده نماید و رزومه خود را برای این موسسات ارسال نماید.

جهت اخذ ویزای کار متقاضیان باید مدارکی را ارائه نمایند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • انجام تست های پزشکی و آزمایشات
  • ارائه 3 قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده که در 6 ماه گذشته دریافت شده باشد
  • مدارکی در رابطه با انتشار آگهی شغل مربوطه در این کشور
  • ارائه فتوکپی از صفحه اول شناسنامه

ازدواج در کشور سنت کیتس

یکی دیگر از اقدامتی که برای اخذ اقامت سنت کیتس می توان انجام داد، ازدواج با فردی با تابعیت این کشور می باشد. پس از ازدواج قانونی فرد با ارائه مدارک مورد نیاز می تواند اقامت این کشور را به دست آورد. برای ازدواج در این کشور شرایطی وضع شده است. یکی از شرایط این می باشد که حداقل سن برای متقاضی 18 سال می باشد. فردی که سنش کمتر از 18 سال باشد و قصد ازدواج داشته باشد موافقت یکی از والدین باید اعلام شود. جهت دریافت ویزای ازدواج باید مدارک زیر را ارائه نمایید. یکی از شرایط این می باشد که حداقل سن برای متقاضی 18 سال می باشد. فردی که سنش کمتر از 18 سال باشد و قصد ازدواج داشته باشد موافقت یکی از والدین باید اعلام شود. جهت دریافت ویزای ازدواج باید مدارک زیر را ارائه نمایید.

  • پرداخت هزینه های مربوط به ویزا
  • ارائه مدارک شناسایی
  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • ارائه پاسپورت متقاضیان ازدواج
  • ارائه عکس پاسپورتی
  • ارائه گواهی سلامت

جهت مطالعه بیشتر در این رابطه پیشنهاد می شود مقاله مهاجرت به سنت کیتس از طریق ازدواج را مطالعه نمایید.

تولد طفل در سنت کیتس

در دنیا کشورها بر اساس سیستم خون یا سیستم خاک و یا هر 2 سیستم به افراد تابعیت اعطاء می کنند. بیشتر کشورها در دنیا بر اساس سیستم خون تابعیت کشور را به فرزند اعطاء می کنند. این به این منظور است که فرد پس از تولد تابعیت پدر و مادر خود را دریافت می کند. وقتی تابعیت بر اساس سیستم خاک ارائه می شود به این منظور است که بدون توجه به تابعیت پدر و مادر وقتی فرزندی در خاک کشور متولد شود تابعیت آن کشور را دریافت می کند. در کشور سنت کیتس بر اساس سیستم خاک به فرد تابعیت ارائه می شود. یعنی اگر مادر و پدری خارجی فرزند خود را در این کشور به دنیا می آورند زیرا می توانند تابعیت این کشور را دریافت نمایند.

سرمایه گذاری در st.kitts

طبق برنامه ای که از سال 1984 در این کشور وضع شده است. سرمایه گذاران موفق در این کشور می توانند تابعیت و پاسپورت سنت کیتس را به دست بیاورند. برای سرمایه گذاری در سنت کیتس فرد می تواند از طریق ثبت شرکت و کار آفرینی و یا خرید ملک اقدام نماید. یکی از موفق ترین و معتبرترین روش ها برای سرمایه گذاری خرید ملک می باشد. روند بررسی درخواست فرد و ارائه تابعیت این کشور بین 4 تا 6 ماه می باشد. پس از موافقت با درخواست فرد و اخذ پاسپورت باید توجه نمایید. پاسپورت این کشور دارای 10 سال اعتبار می باشد. بعد از آن باید اقدامات لازم جهت تمدید اعتبار آن انجام شود.

در این مقاله سعی بر آن بود که اطلاعاتی در باب اقامت سنت کیتس در اختیار متقاضیان قرار داده شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره های رایگان می توانید با کارشناسان و وکلاء مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید. همچنین می توانید با تعیین وقت قبلی به صورت حضوری در موسسه حاضر شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *