مهاجرت سرمایه گذاری در سنت کیتس

ویزای بازنشستگی سنت کیتس

ویزای بازنشستگی سنت کیتس

برای اخذ ویزای بازنشستگی سنت کیتس شرایط و مدارک معینی لازم است که شما باید از قبل آن ها را آماده داشته باشید تا در زمان خود صرفه جویی کنید. این جزایر دارای آب و هوای استوایی و معمول در حوزه دریای کارائیب هستند. میانگین دمای روزانه هر منطقه در ژانویه و فوریه حدود 77 درجه و از ژوئن تا اکتبر 82 درجه است. در فصل گرم سال رطوبت و بارندگی بیشتر است، اما آن ماه های سردتر خشک و بسیار معتدل هستند. فعالیت های آبی و اکوتوریسم به طور گسترده ای در سنت کیتس و نویس وجود دارد. قایقرانی، پیاده روی و جشنواره های فضای باز از فعالیت های مورد علاقه کسانی است که در خارج از کشور در آنجا زندگی می کنند. اگر فضای باز و ساحل بخشی از برنامه بازنشستگی خارج از کشور شما باشد، سنت کیتس و نویس جذابیت بیشتری دارد.

اگر به دنبال زندگی نهایی در جزایر گرمسیری خارج از کشور هستید، نباید از سنت کیتس و نویس غافل شوید. این دو جزیره از زیباترین و عجیب ترین مکان های روی زمین هستند. خواه در جستجوی خارج شدن از شهر بزرگ، یافتن مکانی برای بازنشستگی یا جستجوی مکانی برای زندگی با فعالیت های آبی فراوان باشید، سنت کیتس و نویس مقصد بسیار محبوب بسیاری از گردشگران هستند که بعدا بسیاری از آنها بعنوان خانه خود نام می برند. آب و هوا در St Kitts and Nevis استوایی است. سنت کیتس و نویس با نسیم ملایمی که از وزش باد تجارت شمال شرقی می آید، به بسیاری از ساکنان و بازدیدکنندگان از دمای گرم آن راحت می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه اخذ ویزای بازنشستگی به شما مشاوره می دهد.

هزینه زندگی بازنشستگی در سنت کیتس

هزینه زندگی در این کشور متوسط ​​در نظر گرفته می شود، صرفاً به این دلیل که بیشتر کالاها باید وارد شود. این کشور مالیات بر ارث، درآمد خارجی یا سود سرمایه ندارد. به شما امکان می دهد پاسپورت دوم با تابعیت مضاعف دریافت کنید که پس از آن امکان سفر بدون ویزا به 103 کشور مختلف را فراهم می کند. مردمان این کشور جمعیت دوستانه ای دارند و انگلیسی صحبت می کنند. مسلماً این نوع امتیازات می توانند بیش از هزینه های زندگی مورد توجه باشند. در این جزیره اجاره از 1000$ (دلار) در ماه تا 1800$ (دلار) در ماه بسته به محل زندگی و تعداد اتاق خواب شما بستگی دارد. گرچه این دامنه به طور قابل توجهی زیاد است، اما به دلیل اینکه باید وارداتی باشند، می توانید بگویید کدام محصول گران تر است.

در نمودار زیر شاهد هزینه های زندگی و بازنشستگی در سنت کیتس هستید:

هزینه های زندگی در سنت کیست

سرمایه گذاری با ویزای بازنشستگی سنت کیتس

هزینه زندگی در سنت کیتس یا نویس متفاوت است. با این حال در بیشتر موارد متوسط ​​ارزیابی می شود. گرچه به دلیل حداقل قوانین مربوط به ارزش املاک و مستغلات، احتمالاً گران تر از ایالات متحده است، اما برای کسانی که به استراحت می پردازند و از همه چیز دور می شوند، اقلام و هزینه های زیادی در این جزیره وجود دارد که به طور کلی مقرون به صرفه است. برای زندگی در این جزایر لازم نیست یک میلیونر باشید. با این وجود به درآمد پایدار خوبی نیاز است زیرا فرصت های شغلی بسیار کمی در این جزیره برای خارجی ها وجود دارد. انتظار دارید بیشترین هزینه های شما مسکن باشد، غذا و سرگرمی نیز زیاد باشد. برای آن دسته از مهاجران که به دنبال سبک زندگی در جزایر گرمسیری هستند، سنت کیتس و نویس یک خانه عالی خارج از خانه ایجاد می کنند.

علاوه بر این نیاز به سرمایه گذاری، هزینه های پردازش و مراقبت های زیر به دولت پرداخت می شود:

  • 35000$ (دلار) برای متقاضی اصلی
  • 15000 $ (دلار) برای همسر
  • 15000$ (دلار) برای هر کودک وابسته زیر 18 سال
  • 35000 $ (دلار) برای هر کودک وابسته و مجرد بزرگتر از 18 سال اما کمتر از 25 سال کودکان بالای 18 سال اما کمتر از 25 سال باید در یک مسسه یادگیری تمام وقت و کاملاً تحت حمایت والدین باشند.
  • 3500$ ( دلار ) هزینه مراقبت موقت برای هر فرد بالاتر از 16 سال در برنامه

مزایای اخذ ویزای بازنشستگی سنت کیتس

یکی از اهداف بازنشستگی استراحت و مسافرت و گردش است که در این کشور شما می توانید به این اهداف برسید. اگر از یکی از 103 کشوری که اجازه ورود بدون ویزا به سنت کیتس و نویس را می دهند سفر می کنید، می توانید با گذرنامه معتبر خود وارد این کشور شوید. به شما این امکان را می دهد که حداکثر 90 روز اقامت داشته باشید، قبل از اینکه بخواهید درخواست تمدید کنید یا اینکه آنجا را ترک کنید و دوباره برگردید. شما فقط می توانید سالانه چند بار ترک کنید و برگردید، بنابراین اگر می خواهید در خارج از کشور بازنشسته شوید، می توانید از طریق برنامه تابعیت از سرمایه گذاری استفاده کنید. از نظر فنی، شما می توانید برای اقامت 1 ساله درخواست کنید که باید به طور مداوم تمدید شود، اما مسیر سرمایه گذاری همان چیزی است که سنت کیتس و نویس به آن معروف است.

اسناد لازم برای اخذ روادید بازنشستگی St. Kitts

اسناد لازم برای اخذ روادید بازنشستگی St. Kitts

هنگام انتخاب محلی برای بازنشستگی در خارج، عوامل دیگری را نیز در نظر می گیرید. هزینه زندگی و روند اقامت، البته، مهمترین عوامل هستند، اما امکانات پزشکی، حمل و نقل و کارهایی که باید انجام شود نیز مهم است. بیمارستان عمومی جوزف N فرانسه در سنت کیتس و بیمارستان الکساندرا در نویس واقع شده است. برای معالجه های روزمره می توانید به این بیمارستان ها مراجعه کنید، اما اگر مشکلات عمده ای در سلامتی دارید که ممکن است منجر به نیاز به درمان جدی شود، مجبور به تخلیه اضطراری هستید. این مهم است که هنگام تصمیم گیری در مورد مکان خود بدانید. رفت و آمد در سطح شهر مزیت دیگری در این کشور برای بازنشستگان محسوب می شود. حمل و نقل بیشتر به صورت عمومی انجام می شود و اتوبوس هایی وجود دارد که بیشتر توسط گردشگران استفاده می شود.

زندگی در بهترین شهرهای سنت کیتس از فرصت های خوب بازنشستگی محسوب می شود. در لیست زیر شاهد برخی از اسناد و مدارک لازم برای اخذ ویزای بازنشستگی سنت کیتس را مشاهده می کنید:

  • گذرنامه معتبر
  • 2 عکس گذرنامه
  • اثبات تمکن مالی
  • اثبات حقوق بازنشستگی 6 ماه پیش
  • اثبات محل اسکان
  • پرداخت بیمه و مالیات

مالیات و خرید بازنشستگی در St. Kitts

جاذبه های گردشگری سنت کیتس از مهم ترین عوامل مهاجرت به این کشور است. سنت کیتس و نویس برای بسیاری از افراد و شرکت ها یک پناهگاه مالیاتی جذاب محسوب می شود. در جزایر، مالیات بر ارزش خالص، مالیات فروش و مالیات املاک وجود ندارد. در حالی که مالیات بر درآمد شرکتی وجود دارد. این فقط برای شرکت های داخلی اعمال می شود که با ساکنان جزایر تجارت می کنند. مالیات بر درآمد شرکت ها 35٪ است. علاوه بر مالیات های فوق، مالیات های دیگری نیز وجود دارد از جمله مالیات بر املاک، نگهداری مالیات و عوارض واردات. املاک و مستغلات در جزایر سنت کیتس و نویس مستقیماً رو به جلو هستند و به طور کلی ریسک کمی دارند، اما برای خارجی ها محدودیت در نوع املاکی که می توان خریداری یا سرمایه گذاری کرد وجود دارد.

خرید در این جزیره می تواند لذت بخش باشد. یافتن نیازها آسان است، با این وجود از آنجا که همه اقلام باید حمل شوند، بعید است طیف گسترده ای از محصولات یا مارک های مورد علاقه خود را پیدا کنید. از آنجا که گردشگری یک صنعت عظیم در این جزیره است، شما قادر خواهید بود محصولات و خدمات از نوع توریستی بسیاری را پیدا کنید و بازارهای زیادی برای شکارچیان معامله وجود دارد. تا آنجا که سرگرمی پیش می رود، سنت کیتس و نویس سرگرمی های فوق العاده ای را در قالب رستوران های عالی، کلوپ های شبانه، بارها و بسیاری از ورزش های آبی و فعالیت های ساحلی به مهاجران و گردشگران ارائه می دهند. قیمت ها ممکن است برای این اقلام بالا باشد زیرا هدف گردشگران است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تبدیل اقامت به تابعیت در سنت کیتس به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *