ویزای مسافرتی سنت کیتس

جاذبه های گردشگری سنت کیتس

جاذبه های گردشگری سنت کیتس

یکی از کشورهای جالب در قاره آمریکا، کشور سنت کیتس است. جاذبه های گردشگری سنت کیتس به دلیل منطقه خاص جغرافیایی دیدنی است. این کشور که سال ها بر تولید و صادرات نیشکر استوار بوده و اقتصاد آن بر پایه کشاورزی بوده امروز این صنعت را کنار گذاشته و توجه به صنعت گردشگری کرده است. صنعت توریسم سنت کیتس با جاذبه های گردشگری سنت کیتس که بسیار فراوان است باعث رشد قابل توجه این کشور شده و مشاغل زیادی را در بخش گردشگری ایجاد کرده است. جهت آشنایی بیشتر با جاذبه های گردشگری سنت کیتس تیم ترجمه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را ارائه کرده اند.

معرفی جاذبه های گردشگری سنت کیتس

سنت کیتس و نویس یک کشور کوچک جزیره ای در حوزه دریای کارائیب است که بین آنتیگوا و سنت مارتین واقع شده است. چشم انداز سرسبز آن در مرکز جزیره تحت سلطه کوه لیاموئیگا، یک آتشفشان است که مدتها خاموش شده است. این کشور دارای خط ساحلی از صخره های شیب دار تا سواحل شنی ریز سفید و همچنین شن و ماسه های آتشفشانی سیاه است. در حالی که جنگل انبوه سرشار از گیاهان و جانوران گرمسیری نیز در این کشور غنی است. خانه های قدیمی مزارع، سواحل زیبا، پوشش گیاهی سرسبز و شهرهای تاریخی مانند پایتخت باستر بازدید از سنت کیتس و نویس را به یک لذت واقعی تبدیل می کند.

سنت کیتس یکی از کشورهای حیرت انگیز کارائیب برای گشت و گذار است! این یکی از آن جزایر کوچکی است که، اگر صادقانه بگویم، قبل از خواندن این مقاله شاید چیز زیادی در مورد آن نشنیده باشید. ممکن است از نظر سطحی جزیره دیگری از کارائیب به نظر برسد اما جاذبه های فوق العاده ای در سنت کیتس وجود دارد که به راحتی سنت کیتس را به یکی از متنوع ترین جزایر کارائیب برای گشت و گذار تبدیل می کند. کل جزیره نه فقط به دلیل شهرهای کوچک بلکه به دلیل چشم انداز طبیعی باورنکردنی آن بسیار زیبا است.

برخی از جاذبه های گردشگری سنت کیتس

در جدول زیر می توانید نام برخی از جاذبه های گردشگری سنت کیتس را ببینید:

نام فارسینام لاتین
پارک ملی قلعه بریمستون هیلBrimstone Hill Fortress National Park
پارک ملی جنگلی مرکزیCentral Forest Reserve National Park
نمایشگاه بزرگ خانه و باغ گیاه شناسی الیوFairview Great House & Botanical Garden
موزه تاریخ نویسMuseum of Nevis History
باغ گیاه شناسی نویسNevis Botanical Gardens
اکو پارک سنت کیتسSt. Kitts Eco-Park
پارک هیات هتل سنت کیتسPark Hyatt Hotel St. Kitts
میدان استقلالIndependence Square
اقامتگاه رومنی مانورRomney Manor
پارک وارنرWarner Park
موزه ملی سنت کیتس و نویسThe National Museum of St. Kitts and Nevis
کلیسای کاتلCottle Church

گردشگری در سنت کیتس و نویس

این جزایر خواهر در فاصله 3 مایل (3 کیلومتری) از نزدیکترین نقطه، یک تجربه بسیار عالی را به بازدید کنندگان ارائه می دهند. هر دو دارای جنگل های بارانی کوهستانی باشکوه هستند سواحل غیر شلوغ خرابه های تاریخی؛ آتشفشان های بلند و پایتخت های آن باستر (سنت کیتس) و چارلستاون (نویس) از ویژگی های این کشور هستند.

سنت كیتس و نویس، علاوه بر آنگولیا در سال 1967 به عنوان یك كشور وابسته از انگلیس به خودگردانی رسیدند. آنگولیایی ها خیلی زود نارضایتی خود را اعلام كردند و بلافاصله از هم جدا شدند، در حالی كه سنت كیتس و نویس تا سال 1983 منتظر ماندند تا به عنوان یك ملت مستقل درآیند. این دو جزیره، با وجود شباهت های ظاهری، به طور فزاینده ای مسیرهای مختلفی را در مورد گردشگری طی کرده اند. نویس از چهار فصل رونق اقتصادی گرفت که به ایجاد آن به عنوان یک مقصد مجلل کمک کرد. با این وجود سنت کیتس هنوز در زمانی که اکثر جزایر جایگاه گردشگری خود را یافته اند هویت خود را مشخص نکرده بود اما اکنون با چندین پروژه سطح بالا به دنبال جبران است. از جمله اطلاعات مهم درباره سنت کیتس و نویس:

  • این دو جزیره زمان زیادی مستعمره فرانسه و انگلستان بوده اند.
  • زبان رسمی مردم این کشور انگلیسی است.
  • اکثریت نژاد این کشور آفریقایی است.
  • واحد پول رسمی آن دلار کارائیب شرقی است.
  • گردشگری و کشاورزی دو بخش اصلی اقتصاد سنت کیتس و نویس است.

در نمودار زیر میزان گردشگران در سنت کیتس و نویس مشخص است:

میزان گردشگران در سنت کیتس و نویس

سواحل سنت کیتس از جاذبه های گردشگری سنت کیتس

سنت کیتس با آب شفاف و سواحل شنی زیبا احاطه شده است و با نسیم دلپذیری خنک می شود. برای برخی از بازدیدکنندگان، خوابیدن روی صندلی راحتی در ساحل یا گشت زدن در خیابان های باریک باستر بسیار خوب است، اما افراد علاقه مند به آدرنالین می توانند از این فرصت استفاده کنند و برخی ورزش های ساحلی مانند اسکی روی آب، کایاک سواری، قایقرانی، پاراگلایدر، غواصی و فلای بورد را انجام دهند. استراحتگاه ماریوت سنت کیتس در خلیج فریگیت یکی از مکان های عالی در سواحل سنت کیتس است.

همچنین دلفین های واقع در سواحل این کشور فرصتی را برای شما فراهم می کند تا در آبهای گرم و استوایی شنا کنید و از نزدیک نگاهی به دلفین ها در محیط طبیعی خود داشته باشید، نه در استخر یا آکواریوم. شما قادر خواهید بود با این پستانداران باهوش تعامل داشته باشید و از آنها لذت ببرید. علاوه بر این کارشناسان غواصی نیز اطلاعات بیشتری در مورد زندگی و زیست شناسی این حیوانات جذاب به شما می دهند. در لیست زیر از جمله سواحل زیبای سنت کیتس و نویس معرفی شده اند:

  • Cockleshell Beach
  • Lovers Beach
  • Pinney’s Beach
  • Nisbet Beach
  • Herbert’s Beach
  • Oualie Beach

پارک ملی قلعه بریمستون هیل سنت کیتس

قلعه بریمستون هیل از جاذبه های گردشگری سنت کیتس مجموعه ای از استحکامات واقع در تپه بریمستون است که شامل ارگ فورت جورج با موزه فورت جورج در محل شرقی و غربی این مجموعه است. پارک ملی که برای حفاظت از مجموعه ایجاد شده در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. با بالا رفتن از مسیری بسیار شیب دار با مجموعه ای از پله ها و سطح شیب دار می توان به تمام این استحکامات و بناهای فوق العاده حفظ شده دسترسی پیدا کرد. این قلعه توسط مهندسان نظامی انگلیس طراحی شده است و شاهدی بر مهارت های مهندسی آن دوره است. این قلعه توسط بردگان آفریقایی ساخته و نگهداری شده است، بنابراین گواهی بر مقاومت آنها نیز می باشد. برای اطلاع از ویزای توریستی سنت کیتس مقاله لینک شده را می توانید مطالعه کنید.

پارک جنگلی مرکزی از جاذبه های گردشگری سنت کیتس

سنت کیتس که به دلیل دریاهای آبی و سواحل شنی خوب شهرت جهانی دارد همچنین به دلیل زنجیره کوهستان سرسبز مرکزی که تقریبا به 4000 فوت می رسد و تقریبا به طور کامل توسط جنگل های پر رونق بارانی پوشانده شده است، مشهور است. برای حفاظت از بیشتر جنگل های بارانی جزیره، تمام زمین های بالای 1000 فوت به عنوان ذخیره گاه ملی جنگلی اعلام شد. دانشمندان این منطقه را به عنوان یک جنگل بارانی اقیانوسی آمریکایی، یکی از نادرترین جنگل های کره زمین طبقه بندی می کنند و مانند اکثر مناطق جهان به جای کوچک شدن، در حال گسترش است. مسیرهای زیادی وجود دارد که از میان جنگل های سرسبز زیر سایبان درختان باستانی می گذرد و پر از گل و صدای حیات وحش است که از جاذبه های بی نظیر سنت کیتس است.

پارک جنگلی مرکزی از جاذبه های گردشگری سنت کیتس

میدان استقلال از جاذبه های گردشگری سنت کیتس

واقع در قسمت شرقی باستر و در نزدیکی نیوتاون، میدان استقلال یا میدان Pall Mall همانطور که قبلا شناخته شده بود، در 19 سپتامبر 1983 برای جشن ملی سنت کریستوفر و نویس نام جدید خود را گرفت. فقط چند خانه اصلی که در اطراف میدان وجود داشته اند مانند کتابخانه عمومی و خانه دادگاه باقی مانده اند. در اصل، زمینی که امروز میدان در آن قرار دارد یک چراگاه بود، سپس یک بازار برده که در آن بردگان محصولات خود را می فروختند و با یکدیگر ملاقات می کردند. سپس به یک مکان رژه و محلی برای تمرین نظامیان نظامی تبدیل شد.

در سال 1855 مامورین تأمین آب کارهایی را در میدان Pall Mall از جمله ساختن یک چشمه زیبا که توسط گیاهان گلدار احاطه شده است آغاز کردند. این میدان به مکانی محبوب برای زندگی تبدیل شد و افراد مشهور زیادی از جمله دوریس وال، سر موریس دیویس و پروفسور برایان کینگ در اینجا زندگی کرده اند. امروزه این میدان مکانی محبوب برای رویدادهای فرهنگی است و مردم محلی و گردشگران از نشستن در زیر درختان در این میدان لذت می برند.

رومنی مانور از جاذبه های گردشگری سنت کیتس

Romney Manor محل اقامت سابق مرکز باستر از صاحبان مزارع شکر Wingfield Estate است. از سال 1964، این مکان توسط فروشگاه و کارگاه Caribelle Batik تصرف شده است و یکی از ایستگاه های مورد علاقه گردشگران در شهر است. کارکنان Caribelle روند ساخت آن را به بازدید کنندگان نشان می دهند و همچنین محصولات زیبا خود را از لباس گرفته تا هدیه و لوازم جانبی به فروش می رسانند. باغ پیرامون آن به عنوان قطب اصلی و یک برج ناقوس که برای نظارت بر بردگان کار استفاده می شد از جمله مکان های پر طرفدار رومنی مانور است. نمای کل باغ بسیار خیره کننده است.

موزه ملی سنت کیتس و نویس

موزه ملی سنت کیتس و نویس در ساختمان خزانه داری سابق واقع شده است. این ساختمان قبلا در خلیج باستر واقع شده بود، در زمینی که اکنون بین باستر و بندر زانته است و دوباره احیا شده است و اکنون دروازه جدید ورود به باستر است، جایی که امروز کشتی های تفریحی در آنجا مستقر هستند. این ساختمان قدیمی ساخته شده از سنگ آهک آتشفشانی دست تراش در سال 1894 ساخته شده است و مکانی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ، سنت و گذشته استعماری سنت کیتس و نویس است. سه گالری با نمایشگاه در این موزه وجود دارد که داستان میراث کشور، ساکنان بومی آن، مزارع شکر، برده داری، تجارت عرق نیشکر، آداب و رسوم کارناوال، شورش و سرانجام استقلال را روایت می کند. چند لباس سنتی بسیار رنگارنگ همچنین در این موزه به نمایش گذاشته شده است.

امیدواریم در این مقاله به خوبی با جاذبه های گردشگری سنت کیتس آشنا شده باشید و در صورت مهاجرت به سنت کیتس از این مکان ها دیدن کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سال هاست در زمینه مهاجرت و روش های مختلف مهاجرت در حال خدمت رسانی و مشاوره به متقاضیان عزیز است. در صورت نیزا به مشاوره می توانید از طرق مختلف چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی و تلفنی اقدام کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *